
Ovitki, ki zadišijo po kavi, vrtnicah, jasminu in alpski travi, se predstavljajo na Kickstarterju. Prvi podporniki bodo dišeče ovitke prejeli za 29 dolarjev (Vir slike: Katja Fortun).
Začelo se je pred dobrim letom. Žiga Lunder, ki večino dneva preživi za računalnikom, je spoznal, da pozablja na to, kako pomemben je stik z naravo. Lotil se je razvoja lesenih ovitkov za pametne telefone, nastala je blagovna znamka Mmore, pozneje pa pomislil, da bi lahko uporabil tudi druge materiale, »ki v našem življenju zbujajo prav posebne občutke«. Preizkusil je več kot 30 različnih materialov in po več mesecih testiranja izbral kavo, vrtnico, gorsko travo in jasmin. Tako je dobil »popolno kombinacija videza in vonja«.
Organika Cases zbira 13 tisoč dolarjev na Kickstarter. Projekt lahko podprete tukaj >>
Vsak material se pregleda in v nadaljnji postopek uvrsti, če je primerne kakovosti. »Nato gredo vsi skozi poseben postopek v prešanje. Ko se posamezni materiali posušijo, jih premažemo s posebno zaščito, ki zagotavlja, da se ovitek ob uporabi ne bo poškodoval,« pravi Lunder, ta premaz pa ohranja tudi prijeten vonj.
Od kod so materiali, ki bodo poskrbeli, da nas bodo telefoni navdušili s prijetnimi vonji?
Vsi naravni materiali so ročno nabrani na izbranih lokacijah po Evropi in po svetu. Vrtnice rastejo na nizozemskih vrtovih, alpsko travo nabirajo na Tirolskem, Jasmin v Španiji, pražena kavna zrna pa so arabska. »Vsi materiali ostajajo v svoji originalni formi, kar daje ovitku pridih unikatnosti. Njihovo obstojnost in zaščito omogoča poseben premaz, ki zagotavlja naraven videz in hkrati ohrani vse njegove kakovosti. Osnovno ohišje je iz razgradljivega plastičnega materiala, kar telefonu nudi popolno zaščito in odličen oprijem,« pojasnjuje Lunder. Ovitek očistimo z vlažno krpo in blagim milom.
V dišeče ovitke lahko pospravimo telefone različnih proizvajalcev. Če bo šlo po načrtih ekipe, bodo ovitki v poštne nabiralnike prvih podpornikov priromali že septembra (Vir slike: Katja Fortun).
Ekipa se z unikatnimi ovitki predstavlja na Kickstarterju. V sklopu kampanje, s katero bodo zbirali 13 tisoč dolarjev, bodo podpornikom ponudili vonje kave, vrtnice, jasmina in alpske trave. »Imamo pa pripravljenih še pet dodatnih ciljev (t.i. stretch goals), med katerimi bomo predstavili edinstvene materiale, ki jih v ta namen ni uporabil še nihče,« je skrivnosten sogovornik. Za zdaj zakriva le, da »so odličnega videza in dobro dišijo«. V dišeče ovitke bomo lahko pospravili telefone različnih proizvajalcev, kot so Apple, Samsung, LG, HTC, Huawei in Sony.
Ekipa: recept za uspeh
Ekipo sestavljajo poznavalci množičnega financiranja. Poleg Žige Lundra še Žiga Berce in njegov brat Tim, ki sta se na Kickstarterju predstavila že dvakrat (kampanja Tracker Board Game in Fret Friend), Klemen Lorber in Tim Vitez, ki sta se lanskega maja na Kickstarterju predstavljala z ležalnikom Leano ter se nekaj mesecev kasneje pridružila Bercetu pri projektu Fret Friend, Manca Šalehar, ki ima prav tako za seboj že uspešno kampanjo, in sicer Rokovo arašidovo maslo, svoj pečat pa so pustili še PR-jevka Ajda Sever, fotografinja Katja Fortun in Ana Štandeker, ki skrbi za vizualno podobo.
Za slovenske ovitke že zanimanje distributerjev
Ekipa je pred Kickstarter kampanjo opravila tudi raziskavo trga, v kateri so ugotovili, da interes prihaja iz celega sveta. Zanimanje prihaja tudi s strani dobaviteljev, ki jih mikajo večje zaloge, in sicer iz ZDA, Nemčije, Japonske in Francije, razkriva sogovornik.
Prvih 100 podpornikov si bo Organika Cases zagotovilo za 29 dolarjev, preostali pa za 34 dolarjev. Cena v redni prodaji bo po trenutnih načrtih okoli 35 evrov, po uspešni kampanji jih bo možno kupiti tudi v spletni trgovini. »Načrtujemo, da bo proizvodnja stekla takoj po zaključku kampanje,« tako bi prvi podporniki svoj ovitek dobili že septembra. »V prihodnjih mesecih pa se bomo ob že znani blagovni znamki osredotočili na vstop v fizične trgovine in na iskanje distributerjev ter investitorjev,« napoveduje sogovornik.