Kava, vrtnica, jasmin in alpska trava ujeti v ovitek telefona

Ovitki, ki zadišijo po kavi, vrtnicah, jasminu in alpski travi, se predstavljajo na Kickstarterju. Prvi podporniki bodo dišeče ovitke prejeli za 29 dolarjev (Vir slike: Katja Fortun).

Kava, vrtnica, jasmin in alpska trava ujeti v ovitek telefona

Pametni telefoni so postali naš vsakdan, ovitki, v katere jih oblečemo, pa nam dajejo možnost, da postanejo tudi modni dodatki. Ekipa Organika Cases jim je dodala še eno dimenzijo: vonj. Njihovi ovitki dišijo po nizozemskih vrtnicah in arabski praženi kavi.
Kava, vrtnica, jasmin in alpska trava ujeti v ovitek telefona

Ovitki, ki zadišijo po kavi, vrtnicah, jasminu in alpski travi, se predstavljajo na Kickstarterju. Prvi podporniki bodo dišeče ovitke prejeli za 29 dolarjev (Vir slike: Katja Fortun).

Začelo se je pred dobrim letom. Žiga Lunder, ki večino dneva preživi za računalnikom, je spoznal, da pozablja na to, kako pomemben je stik z naravo. Lotil se je razvoja lesenih ovitkov za pametne telefone, nastala je blagovna znamka Mmore, pozneje pa pomislil, da bi lahko uporabil tudi druge materiale, »ki v našem življenju zbujajo prav posebne občutke«. Preizkusil je več kot 30 različnih materialov in po več mesecih testiranja izbral kavo, vrtnico, gorsko travo in jasmin. Tako je dobil »popolno kombinacija videza in vonja«.

Organika Cases zbira 13 tisoč dolarjev na Kickstarter. Projekt lahko podprete tukaj >>

Vsak material se pregleda in v nadaljnji postopek uvrsti, če je primerne kakovosti. »Nato gredo vsi skozi poseben postopek v prešanje. Ko se posamezni materiali posušijo, jih premažemo s posebno zaščito, ki zagotavlja, da se ovitek ob uporabi ne bo poškodoval,« pravi Lunder, ta premaz pa ohranja tudi prijeten vonj.

Od kod so materiali, ki bodo poskrbeli, da nas bodo telefoni navdušili s prijetnimi vonji?
Vsi naravni materiali so ročno nabrani na izbranih lokacijah po Evropi in po svetu. Vrtnice rastejo na nizozemskih vrtovih, alpsko travo nabirajo na Tirolskem, Jasmin v Španiji, pražena kavna zrna pa so arabska. »
Vsi materiali ostajajo v svoji originalni formi, kar daje ovitku pridih unikatnosti. Njihovo obstojnost in zaščito omogoča poseben premaz, ki zagotavlja naraven videz in hkrati ohrani vse njegove kakovosti. Osnovno ohišje je iz razgradljivega plastičnega materiala, kar telefonu nudi popolno zaščito in odličen oprijem,« pojasnjuje Lunder. Ovitek očistimo z vlažno krpo in blagim milom.

V dišeče ovitke lahko pospravimo telefone različnih proizvajalcev. Če bo šlo po načrtih ekipe, bodo ovitki v poštne nabiralnike prvih podpornikov priromali že septembra (Vir slike: Katja Fortun).

Ekipa se z unikatnimi ovitki predstavlja na Kickstarterju. V sklopu kampanje, s katero bodo zbirali 13 tisoč dolarjev, bodo podpornikom ponudili vonje kave, vrtnice, jasmina in alpske trave. »Imamo pa pripravljenih še pet dodatnih ciljev (t.i. stretch goals), med katerimi bomo predstavili edinstvene materiale, ki jih v ta namen ni uporabil še nihče,« je skrivnosten sogovornik. Za zdaj zakriva le, da »so odličnega videza in dobro dišijo«. V dišeče ovitke bomo lahko pospravili telefone različnih proizvajalcev, kot so Apple, Samsung, LG, HTC, Huawei in Sony.

Ekipa: recept za uspeh
Ekipo sestavljajo poznavalci množičnega financiranja. Poleg Žige Lundra še Žiga Berce in njegov brat Tim, ki sta se na Kickstarterju predstavila že dvakrat (kampanja
Tracker Board Game in Fret Friend), Klemen Lorber in Tim Vitez, ki sta se lanskega maja na Kickstarterju predstavljala z ležalnikom Leano ter se nekaj mesecev kasneje pridružila Bercetu pri projektu Fret Friend, Manca Šalehar, ki ima prav tako za seboj že uspešno kampanjo, in sicer Rokovo arašidovo maslo, svoj pečat pa so pustili še PR-jevka Ajda Sever, fotografinja Katja Fortun in Ana Štandeker, ki skrbi za vizualno podobo.

Za slovenske ovitke že zanimanje distributerjev

Ekipa je pred Kickstarter kampanjo opravila tudi raziskavo trga, v kateri so ugotovili, da interes prihaja iz celega sveta. Zanimanje prihaja tudi s strani dobaviteljev, ki jih mikajo večje zaloge, in sicer iz ZDA, Nemčije, Japonske in Francije, razkriva sogovornik.

Prvih 100 podpornikov si bo Organika Cases zagotovilo za 29 dolarjev, preostali pa za 34 dolarjev. Cena v redni prodaji bo po trenutnih načrtih okoli 35 evrov, po uspešni kampanji jih bo možno kupiti tudi v spletni trgovini. »Načrtujemo, da bo proizvodnja stekla takoj po zaključku kampanje,« tako bi prvi podporniki svoj ovitek dobili že septembra. »V prihodnjih mesecih pa se bomo ob že znani blagovni znamki osredotočili na vstop v fizične trgovine in na iskanje distributerjev ter investitorjev,« napoveduje sogovornik.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki