Kdaj je idealni čas objav na Instagramu? Tega narekuje publika!

Prepogoste objave imajo lahko tudi ravno obraten učinek (Vir slike: Grega.T. Bohic, Wisharts)

Kdaj je idealni čas objav na Instagramu? Tega narekuje publika!

Če mislite, da vaše objave na Instagramu dosegajo večji krog publike ob določenih urah, se motite. Za nasvet glede objav, tako z vidika pogostosti kot tudi z vidika časa, smo povprašali Mojco Marš. Vaše predstave o objavah se bodo po tem branju zagotovo razblinile.
Kdaj je idealni čas objav na Instagramu? Tega narekuje publika!

Prepogoste objave imajo lahko tudi ravno obraten učinek (Vir slike: Grega.T. Bohic, Wisharts)

“Raziskave Instagram aktivnosti, ki so jih opravljali s Fortune 500 podjetji, celo nakazujejo, da efektivnost oziroma “angažiranje” uporabnikov ni pogojeno z izbiro časa in dneva objav,” prav zato Mojca Marš trdi, da je testiranje znotraj podjetja toliko pomembnejše. Namreč, idealni čas objavljanja je pogojen s publiko, kateri služi podjetje. Prav zato je prepričana, da je iskanje idealnega časa objav vedno stvar testiranja, ki naj ga opravijo upravljavci. Ti naj testirajo objave ob različnih dnevih in urah in se nato na podlagi rezultatov odločijo za nadaljnjo aktivnost.

Tudi frekventnost objavljanja naj se preveri. “Prepogosto objavljanje (na primer objava vsako uro) je seveda odsvetovano, saj ima lahko to dejanje zaradi poplave objav med uporabniki ravno obraten učinek. Tudi preredko objavljanje žal ne prinese rezultatov, ki bi si jih podjetje morda želelo.”

Idealno število objav?

“Sama svetujem objavljanje na Instagramu vsaj dvakrat na teden, velika podjetja pa naj ne objavljajo več kot 2-3 na dan. Med objavami naj minejo vsaj tri ure. Ponovno bi rada poudarila, da je tudi frekvenca objav odvisna od čisto vsakega podjetja posebej, zato se naj za idealno število na podlagi testiranj odločijo sami ali s strokovnjakom za družabna omrežja,” svetuje Marševa.

So filtri primerni za podjetja?

Podjetja bi se morala osredotočiti tudi na uporabo določenih filtrov. Marševa poudarja, da je potrebno razviti občutek za uporabo filtrov. Vsak žal ne paše na kakršnokoli fotografijo. Za bolj efektivne so se izkazali filtri Mayfair, Nofilter in Inkwell. Ti prinašajo največ interakcij, najmanj pa filtri Toaster, Brannan in 1977.

Kaj prinaša hashtag?

Kako pa je z uporabo hashtagov? Mnogi uporabniki namreč ne marajo pretirane uporabe hashtagov. “V resnici pa podatki kažejo na popolnoma obratno situacijo – več hashtagov je podjetjem prineslo več interakcije, torej več `všečkov` in več komentarjev,” iz izkušenj pripoveduje Marševa. Hashtagi namreč veljajo za nepogrešljivo sredstvo za večanje prepoznavnosti na Instagramu, z njimi pa lahko podjetja pridobivajo večjo publiko in večjo interakcijo. “Vseeno pretiravanje z njimi odsvetujem. Že pet hashtagov naredi ogromno spremembo, če so le-ti relevantni. Čeprav so podjetja dosegla dobre rezultate z več kot enajstimi hashtagi, se sama previsokemu številu izogibam,” pravi mlada podjetnica, ustanoviteljica agencije Super Spicy Media.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki