Kdo so finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018?

V petek, 15. junija, se bo v okviru brezplačne konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! odvil tudi finalni del izbora Mladi podjetnik leta 2018. V NLB Centru inovativnega podjetništva bo pred komisijo in udeleženci konference pet ekip stopilo na oder in predstavilo svoje podjetje, načrte in poizkusilo komisijo prepričati, da so najbolj primerni za osvojitev laskavega naziva. Kdo so, predstavljamo v sledečih vrsticah.
Finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018

Finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2018 (foto: Simon Maljevac)

Prisluhnite vsem petim ekipam na brezplačni konferenci – več informacij >>

Matic Vizjak – Kmetija Vizjak

Matic Vizjak iz Šmarij pri Jelšah je lani prejel naziv Inovativni mladi kmet leta 2017 in s tem potrdil, da mu pri delu ne zmanjka idej. Na družinskem posestvu se drži načel neinvazivnega kmetijstva. Ukvarja se s štirimi različnimi branžami, med katerimi je najpomembnejše čebelarstvo. Posveča se tudi mlevskim proizvodom, med katerimi je pravi hit brezglutenska moka. Z linijo Čili Frik je iz leta v leto bolj prepoznaven med ljubitelji pekočih omak. Najnovejša pridobitev njegove kmetije sta dve zvrsti vina z rahlo pikantno noto, s katerima je pobral nagrade tudi na enem izmed najprestižnejših ocenjevanj v New Yorku.

Še več o Inovativnem kmetu leta 2017 si preberite v prispevku Čili vino osvaja svet

Rok Starič – Rok´s nut butter d.o.o.

Domžalčan Rok Starič priznava, da je oboževalec oreščkov. Zato ne čudi, da je v iskanju novih izzivov prišel do ideje, da razvije najboljše arašidovo maslo. Podjetje je poimenoval kar po sebi, saj verjame v znamko in v svoje produkte. Bogato paleto proizvodov je nazadnje razširil še s 100-odstotnim mandljevim maslom ter sladoledom s 100-odstotnim deležem arašidovega masla. Svoje proizvode prodaja preko spletne trgovine in v sodelovanju s številnimi trgovinami v Ljubljani in bližnji okolici ter na Gorenjskem in Štajerskem. Blagovno znamko Rok´s nut butter lahko najdete tudi v nekaterih večjih trgovskih verigah v Sloveniji. “Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” pravi Rok Starič.

Še več o podjetniku si lahko preberete na Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas – Kokica d.o.o.

Mariborski oboževalci kokic Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja in Špela Lukas so na enem izmed potepanj na morju leta 2016 prišli do ideje, da bi na trgu ponudili vrhunski izdelek. Že jeseni istega leta so začeli delati kokice z majhnim strojčkom na zrak ter veliko večerov posvetili eksperimentiranjem z raznimi okusi. Hitro so prišli do prvega večjega naročila s strani velike trgovske verige, kar jim je dalo dodatno motivacijo. Njihove Pokice iz gensko nespremenjene koruze v šestih različnih okusih, pripravljene brez olja, umetnih barvil in ojačevalcev okusa, so obnorele Slovenijo, ciljajo pa tudi na tujino.

Še več o podjetnikih si lahko preberete v prispevku Pokica v finalu razkriva skrivnost

Blaž Grah, Urban Kodela, Žan Menart, Matic Ozebek, Matic Vogrič – Smart optometry d.o.o.

Smart Optometry je zagonsko podjetje iz Idrije, ki se ukvarja z razvojem digitalnih rešitev za očesno nego. Podjetje je bilo leta 2015 ustanovljeno s ciljem ponuditi celostne rešitve različnim deležnikom v očesni industriji, vse od očesnih specialistov pa do posameznikov s težavami v vidnem sistemu. Na trgu so najprej predstavili istoimensko brezplačno aplikacijo, ki je bila namenjena očesnim specialistom za osnovne preglede vida, sledil pa je še produkt AmblyoPlay. Ta pomaga otrokom s težavami, kot so leno oko, nezadostna konvergenca, strabizem in ostale. Njihovo profesionalno aplikacijo Smart Optometry uporablja že več kot 19 tisoč registriranih očesnih specialistov v več kot 160 državah širom zemeljske oble.

O podjetniški ekipi smo pisali v prispevku Smart Optometry prepričal stroko

Iztok Smolič, Marko Bahor in Boštjan Kovač – AGILEDROP d.o.o.

Ljubljanska agencija AGILEDROP razvija napredne spletne rešitve kot so portali, aplikacije in marketinška spletna mesta za znana globalna podjetja kot so Nestlé, Carrefour, Qatar Airways, Addiko Bank, Radio France in UNESCO. Iztok Smolič, Marko Bahor in Boštjan Kovač so leta 2013 ustvarili podjetje, v kakršnem so sami vedno želeli delati. Do danes ima ekipa za seboj več kot 200 uspešnih projektov. Za partnerje iz Evrope in Amerike razvijajo digitalne rešitve na platformi Drupal, ki je odprtokodni sistem za upravljanje vsebin (CMS). Obenem je tudi ogrodje za upravljanje vsebin (CMF), napisan v programskem jeziku PHP. Drupal uporablja že milijon spletnih strani širom sveta. Njegov razpon uporabe je od manjših osebnih strani do strani podjetij, korporacij in državnih institucij, vključno s spletno stranjo britanske kraljeve družine.

Vas zanima še več? Vabljeni k branju prispevka AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Podprite jih v petek, 15. junija, na brezplačni konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! Prijave >>

Partnerji izbora Mladi podjetnik leta 2018:

partnerji izbora MP leta 2018 2

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Anja Marić: »Na začetku moraš biti zadovoljen z vsako majhno zmago.«

Podjetje Woodway je svojo zgodbo o uspehu začelo pisati leta 2013. Zaradi zelo dobre prodaje lesenih ročnih ur, očal, etuijev in drugih modnih dodatkov priznanih proizvajalcev je kmalu prišlo do odprtja šestih fizičnih trgovin po vsej Sloveniji. Kaj se s startupom dogaja v zadnjem času? Preberite več >>

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, je pred kratkim zagnal kampanjo »Lifting like nuts«, v kateri zbira sredstva za nakup viličarja, ki bo zaposlenim v podjetju Rok's pomembno olajšal vsakodnevno delo s paketi surovin in izdelkov. Kampanjo lahko podprete do konca maja s spletnim nakupom izdelkov iz njihove ponudbe. Preberite več >>

Rok Starič: »Če se pri delu ne zabavam, v njem ne vidim smisla.«

Rok Starič: »Če se pri delu ne zabavam, v njem ne vidim smisla.«

Minilo je devet mesecev, odkar je Rok Starič z blagovno znamko »Rok's nut butter« zmagal na izboru Mladi podjetnik leta 2018. Kaj mu je prinesla zmaga? Katere tuje trge že osvaja maslo iz oreščkov? S kakšnimi pristopi podjetje poskrbi za veselje svojih strank? Preberite več >>

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje