
Prek Snapcasha bomo lahko pošiljali denar (Vir slike: YouTube).
Poročilo BI Intelligence razkriva, da je najbolj priljubljeno omrežje za ženske Facebook. Američanke se v primerjavi z Američani pogosteje odločajo za izbiro omenjenega družbenega omrežja. Odstotek uporabe Facebooka je pri Američankah kar za 10 odstotkov višji v primerjavi z moškimi.
Facebook ostaja najbolj priljubljeno družbeno omrežje tudi med ameriškimi najstniki. Skoraj polovica jih uporablja Facebook pogosteje v primerjavi s prejšnjim letom. Facebook združuje največ najstnikov, ki dnevno uporabljajo družbena omrežja.
Je pa zato Instagram v mislih najstnikov najpomembnejše družbeno omrežje, medtem ko sta Facebook in Twitter v primerjavi s prejšnjimi leti izgubila na svojem pomenu. Raziskava je ugotovila tudi, da kar 83 odstotkov ameriških najstnikov, ki prihajajo iz bogatejših gospodinjstev, uporablja Instagram. Je torej Instagram omrežje mladih bogatašev?
LinkedIn prehitel Twitter
Med odraslimi Američani pa vse bolj priljubljen postaja LinkedIn, celo bolj kot Twitter. Glavnina uporabnikov LinkedIna je stara od 30 do 49 let, večina se lahko pohvali s karierami v vzponu.
YouTube pred zaslone napravic in računalnikov privablja večji odstotek starostne skupine od 18 do 34 let kot katerikoli televizijski program. Skoraj polovica te starostne skupine je obiskala YouTube med decembrom 2013 in februarjem 2014, ugotavlja poročilo podjetja Nielsen. Vse pomembnejši postaja tudi med otroci.
Za najmlajše družbeno omrežje velja Snapchat. Več kot šest od desetih Snapchatovih uporabnikov se uvršča v starostno skupino od 18 do 24 let. Za primerjavo, delež omenjene starostne skupine, ki uporablja Instagram, pa je le 28-odstotni.