Kickstarter ali IndieGoGo? To vas bo prepričalo!

Platforme za množično financiranje Slovence privlačijo že od samega začetka. Trenutni rekord je v rokah mladega podjetnika Nika Klanška, ki je s pametnim kolesom zbral več kot 700 tisoč dolarjev. Če kolebate med Kickstarterjem in IndieGoGo, vam bodo dvome razblinile spodnje vrstice.
Kickstarter ali IndieGoGo? To vas bo prepričalo!

Tilen Kegl, Žiga Berce in Niko Klanšek vam lahko dajo odgovor, katera platforma za množično financiranje je najbolj primerna za vas (Vir slike: Crowdfunding Meetup).

Če ste v fazi, ko razmišljate, ali bi svoj inovativen produkt sploh predstavili širši svetovni javnosti, ste se morda ujeli med razmišljanjem, zakaj pa bi sploh aktivirali kampanjo. Klanšek, ki skupaj z Žigo Bercetom, ki prav tako velja za poznavalca množičnega financiranja (Berce se je podpisal pod kampanje Tracker Board Game, Fret Friend in Organika Cases) in Tilnom Keglom, svetuje, da se za množično financiranje odločite iz 4 preprostih razlogov: preizkusa in odziva trga, financiranja in skupnosti.

Na Kickstarterju uspešnejše kampanje, a pozor!

Katera platforma je prava za vas in vaš izdelek, je težko reči. Glede na podatke, ki sta jih mlada podjetnika strnila, lahko rečemo, da se vendarle več možnosti odpira na Kickstarterju. Na slednjem je več mesečnih obiskov strani, stopnja uspešnosti kampanj pa je 43,4-odstotna. Naj poudarimo, da vam samo aktiviranje kampanje na Kickstarterju ne bo prineslo uspeha; kampanja mora imeti rep in glavo ter vključevati vse bistvene elemente, s katerimi boste podpornike prepričali, da je vaš produkt v poplavi kampanj resnično vreden podpore.

Žal velja (in temu dokazujejo tudi podatki), da so na IndieGoGu večinoma kampanje, ki ali so bile zavrnjene na Kickstarterju iz najrazličnejših razlogov oziroma so slabše pripravljene. To lahko opazi tudi nepoznavalec – kampanje niso opremljene s tekstom, foto in video materialom. Temu primerna je tudi uspešnost kampanj: le slabih 10 odstotkov kampanj je uspešnih.

IndieGoGo vsaj 9, Kickstarter pa 10 odstotkov

Kickstarter je v prednosti tudi v številu podprtih kampanj kot tudi v višini finančnih sredstev, ki so jih podporniki namenili kampanjam. Za primerjavo: kampanje na Kickstarterju so skupaj zbrale 2,68 milijard dolarjev, na IndieGoGo pa 378 milijonov. Če se odločite za kampanjo na slednji platformi, vam bo platforma zaračunala od 9 do 17 odstotkov, pri čemer boste lahko del sredstev pridobili tudi v primeru neuspeha kampanje. Kickstarter pa vam bo vzel 10 odstotkov, finančna sredstva pa boste lahko dobili na svoj račun le, če boste kampanjo uspešno zaključili.

Če želite kampanjo zagnati takoj po novem letu, začnite z delom že zdaj

Svetujeta, da se na Kickstarter kampanjo pripravljate vsaj od 2 do 3 mesece. Namreč tisto, kar vidite na platformi, je plod večmesečnega dela (pri čemer ni vštet čas razvoja produkta). V tem času se posvetite video vsebini, fotografijam, grafikam in tekstu. Ta del mora biti narejen privlačno in čim bolj preprosto, da podpornik takoj ve, kakšen je produkt, ki ga ravnokar pregleduje.

V tem času razmislite tudi o nagradah, ki jih boste ponudili podpornikom v zameno za njihovo finančno podporo. Postavite tudi spletno stran, na katero napišite, da se pripravljate na Kickstarter kampanjo. Obiskovalcem spletne strani ponudite možnost obveščanja na novice. Ko bo vaša kampanja zaživela, jih o začetku tudi obvestite. Poskrbite za prisotnost na družabnih omrežjih. Vaše vodilo mora biti, da v pripravljalnem delu pritegnete pozornost čim večjega števila ljudi. To so vaši podporniki in s tem vaša skupnost.

Ne pozabite, kdo vam je pomagal uresničite vaše sanje

Na platformah za množično financiranje ekipa izbere čas trajanja kampanje. Klanšek in Berce svetujeta od 40 do 50 dni. Teh 40 dni je čas, ko se vse vrti okoli promocije in prometa. Skupnost, mediji, navzkrižna promocija, dogodki in oglaševanje so bistveni deli vsake kampanje.

Kegl, Klanšek in Berce svoje izkušnje in znanja delijo na dogodkih, ki so obarvani z množičnim financiranjem. Kot nam je povedal Berce, bo prihodnji Crowdfunding Meetup, ki bo potekal v NLB Centru inovativnega podjetništva, 22. novembra.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Švicarske ure s slovensko pametjo na Kickstarterju

Na platformi Kickstarter se predstavlja nov slovenski projekt: ure podjetja Vamatic Watches. Podprete jih lahko do 18. januarja 2018. Preberite več >>

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

GlowBow – leseni metuljčki, ki se svetijo v temi

Ekipa gorenjskih študentov je izdelala unikaten modni dodatek za moške, s katerim se predstavlja na platformi Kickstarter. Zažarite z Martin'O GlowBow. Preberite več >>

Kickstarter predstavlja Drip

Kickstarter predstavlja Drip

Platforma za množično financiranje Kickstarter je pred kratkim predstavila novo storitev oziroma nadgradnjo svoje platforme. Drip je namenjen predvsem umetnikom. Preberite več >>

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Klemen Slakonja na Kickstarterju z zabavno strateško igro s kartami

Pred nekaj dnevi je na platformi za množično financiranje Kickstarter zaživela nova slovenska kampanja: America First Cards. Preberite več >>

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Radi jeste Nutello? Preverite Spoonello!

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt. Spoonella je držalo in čistilec za nož, ki vam bo olajšal sladkanje s slastnimi namazi. Preberite več >>

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Global Music Village po sredstva na Kickstarter

Na Kickstarterju se predstavlja nov slovenski projekt: Globalna glasbena vas (Global Music Village). Do 25. novembra želijo zbrati 11 tisoč dolarjev. Preberite več >>

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Slovenski projekt Safy na Kickstarterju še do petka

Na Kickstarterju se te dni končuje zbiranje sredstev za projekt Safy, napredno pametno torbo, ki nepridipravom preprečuje, da se dokopljejo do dragocenosti v notranjosti. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Začenja se prva javna ponudba kovancev podjetja Viberate!

Slovensko zagonsko podjetje Viberate s svojo platformo za povezovanje glasbenikov in organizatorjev koncertov začenja prvo javno ponudbo kovancev. Preberite več >>

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Ekipa Rokovega arašidovega masla: Mesečno zmeljemo več kot tono arašidov

Več kot leto dni je že, odkar se je Rok Starič kot prvi Slovenec s kulinaričnim produktom predstavil na platformi Kickstarter. Po uspešno zaključeni kampanji niza uspeh za uspehom. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje