MP intervju: Žiga Berce – Tracker board game

V zadnjih letih se je veliko slovenskih startupov preizkusilo v zbiranju sredstev na različnih platformah za množično financiranje. Uspešnih je bilo kar nekaj projektov, ki so dosegli cilj: pridobitev finančnih sredstev oz. prednaročil izdelkov.
MP intervju: Žiga Berce - Tracker board game

MP intervju: Žiga Berce – Tracker board game (Vir slike: trackerboardgame.com)

Vendar pa se je žal mnogim zataknilo v fazi izdelave produkta. Zaznati je velik razkorak med, na eni strani marketinškimi znanji, ki pomagajo produkt vnaprej prodati, in dejanskim dokončanjem produkta na drugi strani. O kampanji množičnega financiranja smo se pogovarjali z Žigo Bercetom, ki se je s svojim bratom marca lotil financiranja produkta Tracker board game prek Kickstarterja. Množično financiranje je bilo uspešno, brata sta dosegla in presegla zastavljeni cilj 12 tisoč dolarjev. Zanimalo nas je, kaj se s projektom dogaja danes, skoraj 3 mesece po zaključku kampanje.

Žiga, z veseljem smo spremljali naraščanje končnega zbranega zneska v Kickstarter kampanji. Ali je bil sam postopek zbiranja sredstev prek Kickstarterja zahteven? Koliko časa sta porabila za kampanjo?

Za priprave na kampanjo sva porabila približno eno leto. Malce se nama je zavleklo zaradi priprave videa. Vendar, če pogledam nazaj, sva se ravno v tem času največ naučila. Ravno priprava je eden izmed zahtevnejših in pomembnejših delov.

tracker intervju 4

 

(Vir slike: trackerboardgame.com)

Zbiranje sredstev prek orodij množičnega financiranja lahko razdelimo v šest faz: izdelava prototipa, ocena primernosti produkta za tovrstno zbiranje sredstev, marketinško “piljenje” izdelka (priprava zgodbe, grafike…), obdobje lansiranja kampanje / zbiranje sredstev, izdelava / pošiljanje prvih naročil in kasneje vzpostavitev redne proizvodnje. V kateri fazi se trenutno nahaja Tracker board game? Vama gre vse po planu?

Trenutno sva v končni fazi izdelave, tik pred dostavo izdelka najinim podpornikom. Tu pa tam kakšen zaplet, ampak nič, kar bi naju ustavilo (smeh).

Glede na to, da imaš sedaj z množičnim financiranjem že precej izkušenj, nam povej, katera izmed naštetih faz se ti zdi najbolj zahtevna?

Vsaka faza je posebna na svoj način. Meni osebno je bila najzabavnejša prva – izdelava produkta / prototipa. Vse ostale s seboj pa prinesejo svoje izzive.

Vsekakor je odvisno, kakšen tip človeka si in kaj rad počneš. Če te veseli veliko pisati, potem ti bo verjetno všeč pripravljati vsebino. Če imaš žilico za PR in marketing, zna biti zanimiva faza tik pred in tekom kampanje.

Mislim, da je težavnost bolj odvisna od posameznika in od tega, kar rad počne. Vsekakor pa najmanj spiš ravno med kampanjo, ko loviš, kje na svetu lahko trenutno pripelješ nekoga na svojo kampanjo.

tracker intervju 2

(Vir slike: trackerboardgame.com)

Odločila sta se za proizvodnjo v Sloveniji, kar nas veseli, saj v MP-ju podpiramo lokalno proizvodnjo. S kakšnimi težavami sta se soočila po tem, ko sta prejela sredstva na poti do proizvodnje?

Večjih problemov nisva imela, tu pa tam se je kaj zataknilo. Zataknilo se je najinemu tiskarju za majice, saj so mu dostavili napačno sito in ga je bilo potrebno še enkrat izdelati. Ker je ravno poletje, nama je en proizvajalec pobegnil na kolektivni dopust. Dobro je pri načrtovanju časovnice razmišljati tudi o takšnih in drugačnih morebitnih težavah in temu primerno podaljšati čas do napovedane dostave.

Izdelek je skorajda že v delu – kdaj lahko podporniki pričakujejo prve dostave izdelkov?

Točnega datuma še nimava, saj je odvisen predvsem od zadnjega proizvajalca. V začetku naslednjega tedna bova verjetno izvedela točen datum in o tem tudi obvestila najine podpornike.

Na Kickstarterju sta pridobila 265 podpornikov. Predvidevam, da je prvotni načrt ustreči prav njihovim željam. Kakšne načrte imata z nadaljnjim razvojem produkta oziroma podjetja? Se bosta odločila za masovno prodajo produkta?

Definitivno je prvi plan dostaviti igro vsem, ki so naju podprli na Kickstarterju. Za vse ostalo bomo pa še videli, kako se bodo stvari odvijale. Eden izmed načrtov je igro predstaviti tudi na največjem evropskem sejmu za namizne igre v Esnu.

tracker intervju 1

(Vir slike: trackerboardgame.com)

Pred časom si mi dejal, da se nate obrača kar nekaj posameznikov z zanimivimi produkti. Kakšen je tvoj nasvet vsem tistim, ki menijo, da je njihov produkt primeren za tovrstno obliko financiranja: kam naj se obrnejo na pomoč? Si morda tudi sam pripravljen s svojimi izkušnjami pomagati pri vodenju katere izmed kampanj?

Ne se bati poizkusiti, izkušnja je neprecenljiva in marsikaj novega se lahko naučite. Vendar pa se zavedajte, da je potrebno vložiti veliko truda in časa. Za pomoč se lahko obrnejo na ekipo iz crowdfunding iniciative. Z veseljem pa jim tudi sam dam kakšen nasvet ali pa celo pomagam izvesti kampanjo. Če bi kdo potreboval pomoč, me lahko kontaktira.

Več o igri Tracker board game >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje