Koliko je vredna Ronaldova objava na Facebooku?

Objava Christana Ronalda na Facebooku je vredna kar 143.500 dolarjev (Vir slike: YouTube).

Koliko je vredna Ronaldova objava na Facebooku?

Christiano Ronaldo in Lionel Messi sta velika rivala na nogometnih zelenicah. Njun boj se je preselil tudi na največje družbeno omrežje Facebook, kjer tekmujeta v vrednosti njunih objav. In koliko so vredne?
Koliko je vredna Ronaldova objava na Facebooku?

Objava Christana Ronalda na Facebooku je vredna kar 143.500 dolarjev (Vir slike: YouTube).

Objava s strani Ronalda na Facebooku je vredna okoli 143.500 dolarjev, ugotavlja marketinško podjetje Repucom. Njegov profil združuje že več kot 102 milijonov oboževalcev, medtem ko jih ima Messi nekoliko manj, 75,7 milijonov. Messijeva objava na Facebooku je v povprečju vredna okoli 62.500 dolarjev. Veste, da je Shakira edina osebnost na Facebooku, ki ima več všečkov kot Ronaldo?

Ronaldova pogodba velja za eno najvrednejših v svetu nogometa, prek svojih sponzorjev, kot so Nike, Tag Heuer in Samsung zasluži letno več kot 22,5 milijonov dolarjev, njegov večni tekmec Messi malenkost manj, 21,25 milijonov dolarjev. Njegovi glavni sponzorji so Adidas, Turkish Airlines in Gilette.

»Medtem ko je zanimivo videti primerjavo teh zaslužkov, pa je razumevanje, spremljanje in odzivanje na te ključne parametre in spremembe v dojemanju javnosti izredno pomembno za marketinške delavce in sponzorje. Vse to z namenom doseganja boljše pozicije za svoje znamke prek odnosov, ki jih imajo oziroma jih želijo imeti z javnimi osebnosti,« je povedal Mike Wragg, vodja raziskav pri Repucomu.

Messi bolj priljubljen, Ronaldo bolj znan

Kljub nedavnim dobrim dosežkom Messija na igriščih, pa je Repucom razkril, da je Ronaldo tisti, ki je ljudem bolj prepoznaven po svetu. Ronaldo naj bi bil po njihovi raziskavi poznan kar 92 odstotkom ljudem na 15 tržiščih, medtem ko je Messi poznan »le« 87 odstotkom. Je pa zanimivo, da je več takšnih, ki je dejalo, da jim je Argentinec všeč. Teh je bilo več kot tri četrtine, medtem ko Ronalda obožuje le malce več kot dve tretjini anketirancev. Priljubljenost torej ne gre z roko v roki s prepoznavnostjo.

Repocum spremlja kar 15 trgov, vključno z Argentino, Avstralijo, Indijo in Veliko Britanijo. Če ste pomisli, da je Messi bolj prepoznan kot Ronaldo v Argentini, ste imeli prav. Messi je bolj poznan kot Ronaldo le še na Kitajskem, enako prepoznavnost pa dosegata v Mehiki. Največje razlike v prepoznavnosti – v korist Ronalda – nastajajo v Avstraliji in Rusiji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki