KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Koliko je vredna Ronaldova objava na Facebooku?

Christiano Ronaldo in Lionel Messi sta velika rivala na nogometnih zelenicah. Njun boj se je preselil tudi na največje družbeno omrežje Facebook, kjer tekmujeta v vrednosti njunih objav. In koliko so vredne?
Koliko je vredna Ronaldova objava na Facebooku?

Objava Christana Ronalda na Facebooku je vredna kar 143.500 dolarjev (Vir slike: YouTube).

Objava s strani Ronalda na Facebooku je vredna okoli 143.500 dolarjev, ugotavlja marketinško podjetje Repucom. Njegov profil združuje že več kot 102 milijonov oboževalcev, medtem ko jih ima Messi nekoliko manj, 75,7 milijonov. Messijeva objava na Facebooku je v povprečju vredna okoli 62.500 dolarjev. Veste, da je Shakira edina osebnost na Facebooku, ki ima več všečkov kot Ronaldo?

Ronaldova pogodba velja za eno najvrednejših v svetu nogometa, prek svojih sponzorjev, kot so Nike, Tag Heuer in Samsung zasluži letno več kot 22,5 milijonov dolarjev, njegov večni tekmec Messi malenkost manj, 21,25 milijonov dolarjev. Njegovi glavni sponzorji so Adidas, Turkish Airlines in Gilette.

»Medtem ko je zanimivo videti primerjavo teh zaslužkov, pa je razumevanje, spremljanje in odzivanje na te ključne parametre in spremembe v dojemanju javnosti izredno pomembno za marketinške delavce in sponzorje. Vse to z namenom doseganja boljše pozicije za svoje znamke prek odnosov, ki jih imajo oziroma jih želijo imeti z javnimi osebnosti,« je povedal Mike Wragg, vodja raziskav pri Repucomu.

Messi bolj priljubljen, Ronaldo bolj znan

Kljub nedavnim dobrim dosežkom Messija na igriščih, pa je Repucom razkril, da je Ronaldo tisti, ki je ljudem bolj prepoznaven po svetu. Ronaldo naj bi bil po njihovi raziskavi poznan kar 92 odstotkom ljudem na 15 tržiščih, medtem ko je Messi poznan »le« 87 odstotkom. Je pa zanimivo, da je več takšnih, ki je dejalo, da jim je Argentinec všeč. Teh je bilo več kot tri četrtine, medtem ko Ronalda obožuje le malce več kot dve tretjini anketirancev. Priljubljenost torej ne gre z roko v roki s prepoznavnostjo.

Repocum spremlja kar 15 trgov, vključno z Argentino, Avstralijo, Indijo in Veliko Britanijo. Če ste pomisli, da je Messi bolj prepoznan kot Ronaldo v Argentini, ste imeli prav. Messi je bolj poznan kot Ronaldo le še na Kitajskem, enako prepoznavnost pa dosegata v Mehiki. Največje razlike v prepoznavnosti – v korist Ronalda – nastajajo v Avstraliji in Rusiji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje