Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?

Če imate svoje podjetje, ste se zagotovo že prepričali o vplivu družabnih omrežij. Se ob objavah, ki jih pripravljate za svoje oboževalce in sledilce, sprašujete, koliko Slovencev in Slovenk lahko z objavo prepričate? Tu so podatki!
Koliko Slovencev in Slovenk lahko dosežete prek družabnih omrežij?

Katera omrežja so pri nas priljubljena in koliko uporabnikov ima posamezno omrežje, razkriva raziskava Media + (Vir slike: Bigstockphotos).

»Svoj Facebook profil ima v Sloveniji več kot 830 tisoč oseb v starosti od 15 do 75 let, od teh ga dnevno uporablja dobrih 70 odstotkov, to je skoraj 600 tisoč oseb,« kaže raziskava z imenom Media +, ki jo je izvedel Valicon. Raziskava vključuje podatke o dosegih in načinih uporabe različnih vrst medijev in prodajnih kanalov v Sloveniji. Če upoštevamo podatek o številu prebivalcev Slovenije, ugotovimo, da je bilo na prvi dan letošnjega leta nekaj več kot 2,064 milijona prebivalcev, kar pomeni, da so na Facebooku štirje od desetih Slovencev.

Katera omrežja še uporabljajo Slovenci?

Twitter ostaja drugo najbolj priljubljeno omrežje Slovencev. Na tem omrežju so Slovenci ustvarili nekaj več kot 200 tisoč računov, okoli polovica ga uporablja na tedenski ravni, zgolj 33 tisoč pa dnevno.

Slovenci še nis(m)o prepoznali potenciala LinkedIna

Na tretjem mestu je Instagram, na katerem lahko naštejemo 180.500 računov Slovencev. Tedensko ga uporablja sedem od desetih, dnevno pa tretjina uporabnikov. Omrežje za profesionalce LinkedIn povezuje 135.500 Slovencev, ki pa očitno še niso prepoznali potencial tega omrežja. Tedensko ga namreč uporablja zgolj 59 tisoč uporabnikov (43 odstotkov), na dnevni pa 11 tisoč (8 odstotkov).

Snapchat, ki ga uporablja ogromno mladih, ima v Sloveniji že primerljivo bazo, kot jo ima LinkedIn. Od 128 tisoč uporabnikov jih kar 106 tisoč uporablja na tedenski ravni, na dnevni pa 66.500 (52 odstotkov).

Kdo je pri repu lestvice?

Snapchat se je bolje odrezal kot Pinterest in Tumblr, za katerima stojita precej starejša podjetja. Na prvem je 100 tisoč slovenskih uporabnikov, na drugem pa 36 tisoč, medtem ko se pri obeh dnevna uporaba giblje okoli 15 odstotkov. Pri dnu lestvice so Flickr, Tinder, Fousquare in Swarm.

Več pa v spodnji razpredelnici.

(Vir slike: Raziskava MEDIA+, Valicon. Maj/Junij 2016, n=9.798).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje