LinkedIn presegel milijon objav, išče nove trge

Kdaj bo LinkedIn ponudil možnost objavljanja Slovencem (Vir slike: YouTube).

LinkedIn presegel milijon objav, išče nove trge

LinkedIn je sporočil, da so presegli milijon objav, ki marsikomu, zlasti podjetnikom na začetku, lahko precej olajšajo poslovno pot. »A naš cilj se ni ustaviti tukaj,« so zapisali. Želimo, da vsaj eden od štirih od skupno 330 miljionov uporabnikov objavlja svoja razmišljanja.
LinkedIn presegel milijon objav, išče nove trge

Kdaj bo LinkedIn ponudil možnost objavljanja Slovencem (Vir slike: YouTube).

Kot so zapisali v nadaljevanju, bodo možnost objavljanja člankov oziroma zapisov na LinkedInu kmalu razširili še na ostale angleško govoreče države. Te združujejo kar 230 milijonov ljudi, tako da si bodo zagotovili še večjo bazo piscev.

Kam se širi LinkedIn?

Vsak teden uporabniki objavijo več kot 40 tisoč objav. »V prihodnjih mesecih bomo dali vsem našim uporabnikom dostop do platforme za objavljanje, s čimer bodo lahko objavljali objave v jezikih, ki jih LinkedIn trenutno podpira,« so še zapisali. Čeprav je prejšnji stavek marsikoga predramil k razmišljanju o objavljanju, pa naj dodamo, da portal Read Write poroča, da bo na voljo le v nekaterih državah, kot na primer Velika Britanija, Kanada, Avstralija in Indija. Na spisku očitno še ne bo Slovenije.

Je to pot do novih uporabnikov?

Koliko so sploh brane vsebine na LinkedInu? LinkedInov tiskovni predstavnik pravi, da podjetje nima dovolj natančnih informacij. Je pa zato znano, da je možnost objavljanja izkoristilo le majhen odstotek uporabnikov. Zato je LinkedInova želja toliko večja: prepričati še večjo množico ljudi k pisanju, k temu pa posledično privabiti še večje število uporabnikov. Kot je znano, se je med družbenimi omrežji vnela velika tekma glede števila uporabnikov, zato je širitev morda pot do novega vala uporabnikov.

Slovenija je aktivna, ste tudi vi?

Če še nimate računa na LinkedInu, vam svetujemo, da si ga ustvarite. Namreč vse več delodajalcev se o kandidatih pozanima na družbenih omrežjih, zlasti na LinkedInu, kjer uporabnik izpostavit svoje izkušnje, reference in znanja. Obenem pa veliko podjetij, tudi slovenskih, prosta delovna mesta objavlja kar na LinkedInu, ki predstavlja nov trend v iskanju kadrov. V Sloveniji naj bi bilo registriranih že več kot 2.200 podjetij.

Profil redno vzdržujte

S profilom na LinkedInu si lahko zagotovite dobre poslovne kontakte v Sloveniji in tujini, mnogi pa vam bodo svetovali, da čim prej prekoračite število 500 kontaktov. S  tem boste drugim dali vedeti, da ste dobro povezani. Svetujemo tudi, da redno spreminjajte svoj profil, predvsem pa dajajte točne informacije o svojih izkušnjah in znanjih.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki