Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes?
Marin Medak, ustanovitelj podjetja Della Spina (Vir: osebni arhiv)

Marin Medak, ustanovitelj podjetja Della Spina (Vir: osebni arhiv)

Poslanstvo optike Della Spina je ponuditi ljudem kakovostna očala po ugodnih cenah. Prednost je v tem, da ima stranka možnost, da tri izbrane pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu in se tako prepriča, če ji res ustrezajo. To, da so očala na voljo po tako ugodnih cenah, kupcem omogoča, da si kupijo več dioptrijskih očal, ki jih lahko kombinirajo ob različnih priložnostih. S tem očala niso več zgolj osnovni življenjski pripomoček, ampak tudi modni dodatek.

Intervju z Marinom smo ob ustanovitvi podjetja objavili na našem portalu >>

Če je šlo v začetku poslovanja zgolj za spletno prodajo, pa je ekipa poleti odprla še fizično optiko v centru Ljubljane. Prišlo je tudi do nakupa novega stroja za brušenje leč, ki zagotavlja še hitrejši proizvodni proces. Kakšni pa so finančni rezultati, s katerimi bo podjetje zaključilo letošnje leto?

Optika zaživela tudi v fizični obliki, nakup novega stroja za brušenje leč

Če je poslovanje podjetja ob njegovem odprtju potekalo zgolj prek spleta, pa je prišlo julija do odprtja optike v centru Ljubljane na Kersnikovi ulici.

»To nam je precej pomagalo pri tem, da smo lahko razširili nabor produktov. Zdaj lahko prodajamo tudi progresivna očala, ki jih uporabljajo predvsem starejši. Da bi bila lahko taka očala čim bolj kakovostna, jih mora oseba nujno najprej pomeriti. Prav tako v preizkus ne moremo pošiljati sončnih očal z dioptrijo, ker so leče predrage. Odkar smo odprli fizično optiko, smo podvojili promet v primerjavi s prejšnjim stanjem.«

Podjetje se lahko pohvali tudi z nakupom novega stroja za brušenje leč. Marin pravi, da gre za izjemen stroj, s katerim lahko opravijo postopke, za izvedbo katerih so prej potrebovali 5 različnih naprav. Povezali so ga z Odoo (ERP), zaradi česar je celoten postopek digitalen in avtomatiziran. Na tak način so odpravili devet potencialnih napak, do katerih bi lahko prišlo v proizvodnem procesu. Stroj prav tako omogoča 5-krat hitrejše delovanje v primerjavi s prejšnjim stanjem.

Spletna in fizična optika se dopolnjujeta

Marin ugotavlja, da se za obisk optike odločijo predvsem stranke, ki so si ponudbo pred tem ogledale prek spleta. Obisk v optiki je še posebej priporočljiv za osebe z visoko dioptrijo in za tiste, ki zaradi precej ozkega ali širokega obraza težko najdejo prava očala zase.

Če iščete vire financiranja za vaše produkte, se obrnite na Slovenski podjetniški Sklad in preverite njihove odprte razpise in pozive, namenjene prav temu področju!                       logo Slovenski podjetniški sklad

»Ključno se mi zdi to, da vsem ponujamo enake pogoje; tistim, ki pridejo v trgovino, in tistim, ki nakup opravijo prek spleta. Tisti, ki pridejo v trgovino, lahko očala kupijo po enakih cenah, kot če bi nakup izvedli prek spleta. Prav tako lahko še vedno naročijo tri očala za testiranje na domu. Obiskovalci običajno še pred obiskom optike preverijo ponudbo na internetu in pridejo k nam s seznamom okvirjev, ki jih želijo preizkusiti. Kombinacija spletne in fizične optike se je izkazala kot dobra poslovna poteza.«

Della Spina - odprtje fizične optike v centru Ljubljane (Vir: Della Spina)

Della Spina – odprtje fizične optike v centru Ljubljane (Vir: Della Spina)

Pri Della Spini so začeli sprejemati tudi naročilnice od Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije. Gre za zelene recepte v vrednosti od 42 do 200 €. V tem primeru je namreč zaradi njihovega sistema osebni obisk optike nujen.

»Zdaj, ko imamo fizično lokacijo, lahko nekdo, ki ima tako naročilnico, kupi očala še po nižji ceni kot do sedaj. Kdor ima visoko dioptrijo, dobi od ZZZS povrnjenih 200 €. Pri nas taka očala stanejo 149 €, torej lahko dobi očala zastonj. Nekdo, ki ima nižjo dioptrijo, še vedno dobi povrnjenih 50 €. Očala tako stanejo 49 €. Potem običajno vzame dvojna očala, za katera skupaj plača 128 €.«

Marketing prek influencerjev kot odlična metoda oglaševanja

Della Spina sodeluje z različnimi influencerji. O tem, kako dobro se je pri njih obnesla ta metoda marketinga, priča podatek, da je po tem, ko je o izkušnji s takim načinom nakupovanja očal spregovorila Teja Jugovič (t.i. Cool Mamacita) v svojem vlogu, na njihovo spletno stran prišlo 1.500 obiskovalcev v zgolj enem večeru.

»Naša storitev s preizkusno dobo zelo sovpada s principom influencerjev. Ta kombinacija se je izkazala kot zmagovita. Influencerji so velikokrat povezani z modo – tako kot mi, ki ljudem zaradi ugodnih cen omogočamo, da poleg klasičnih kupijo tudi odštekana očala, za katera se v navadnih optikah zaradi visokih cen ne bi odločili.«

Cilji za letošnje leto konkretno preseženi

Podjetniki si ob začetku poslovanja običajno postavijo cilj, kaj nameravajo doseči v določenem obdobju. Kako je z načrti in realizacijo le-teh za leto 2019 pri Della Spini?

»Cilje, postavljene za letošnje leto, smo kar konkretno presegli. Prav tako smo presegli proizvodne zmogljivosti. Kupili smo nov stroj, za katerega si nismo mislili, da si ga bomo lahko privoščili v tako kratkem času

Vsebino omogočajo:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje