Marin Medak, ustanovitelj podjetja Della Spina (Vir: osebni arhiv)

Marin Medak, ustanovitelj podjetja Della Spina (Vir: osebni arhiv)

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes?
Marin Medak, ustanovitelj podjetja Della Spina (Vir: osebni arhiv)

Marin Medak, ustanovitelj podjetja Della Spina (Vir: osebni arhiv)

Poslanstvo optike Della Spina je ponuditi ljudem kakovostna očala po ugodnih cenah. Prednost je v tem, da ima stranka možnost, da tri izbrane pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu in se tako prepriča, če ji res ustrezajo. To, da so očala na voljo po tako ugodnih cenah, kupcem omogoča, da si kupijo več dioptrijskih očal, ki jih lahko kombinirajo ob različnih priložnostih. S tem očala niso več zgolj osnovni življenjski pripomoček, ampak tudi modni dodatek.

Intervju z Marinom smo ob ustanovitvi podjetja objavili na našem portalu >>

Če je šlo v začetku poslovanja zgolj za spletno prodajo, pa je ekipa poleti odprla še fizično optiko v centru Ljubljane. Prišlo je tudi do nakupa novega stroja za brušenje leč, ki zagotavlja še hitrejši proizvodni proces. Kakšni pa so finančni rezultati, s katerimi bo podjetje zaključilo letošnje leto?

Optika zaživela tudi v fizični obliki, nakup novega stroja za brušenje leč

Če je poslovanje podjetja ob njegovem odprtju potekalo zgolj prek spleta, pa je prišlo julija do odprtja optike v centru Ljubljane na Kersnikovi ulici.

»To nam je precej pomagalo pri tem, da smo lahko razširili nabor produktov. Zdaj lahko prodajamo tudi progresivna očala, ki jih uporabljajo predvsem starejši. Da bi bila lahko taka očala čim bolj kakovostna, jih mora oseba nujno najprej pomeriti. Prav tako v preizkus ne moremo pošiljati sončnih očal z dioptrijo, ker so leče predrage. Odkar smo odprli fizično optiko, smo podvojili promet v primerjavi s prejšnjim stanjem.«

Podjetje se lahko pohvali tudi z nakupom novega stroja za brušenje leč. Marin pravi, da gre za izjemen stroj, s katerim lahko opravijo postopke, za izvedbo katerih so prej potrebovali 5 različnih naprav. Povezali so ga z Odoo (ERP), zaradi česar je celoten postopek digitalen in avtomatiziran. Na tak način so odpravili devet potencialnih napak, do katerih bi lahko prišlo v proizvodnem procesu. Stroj prav tako omogoča 5-krat hitrejše delovanje v primerjavi s prejšnjim stanjem.

Spletna in fizična optika se dopolnjujeta

Marin ugotavlja, da se za obisk optike odločijo predvsem stranke, ki so si ponudbo pred tem ogledale prek spleta. Obisk v optiki je še posebej priporočljiv za osebe z visoko dioptrijo in za tiste, ki zaradi precej ozkega ali širokega obraza težko najdejo prava očala zase.

Če iščete vire financiranja za vaše produkte, se obrnite na Slovenski podjetniški Sklad in preverite njihove odprte razpise in pozive, namenjene prav temu področju!                       logo Slovenski podjetniški sklad

»Ključno se mi zdi to, da vsem ponujamo enake pogoje; tistim, ki pridejo v trgovino, in tistim, ki nakup opravijo prek spleta. Tisti, ki pridejo v trgovino, lahko očala kupijo po enakih cenah, kot če bi nakup izvedli prek spleta. Prav tako lahko še vedno naročijo tri očala za testiranje na domu. Obiskovalci običajno še pred obiskom optike preverijo ponudbo na internetu in pridejo k nam s seznamom okvirjev, ki jih želijo preizkusiti. Kombinacija spletne in fizične optike se je izkazala kot dobra poslovna poteza.«

Della Spina - odprtje fizične optike v centru Ljubljane (Vir: Della Spina)

Della Spina – odprtje fizične optike v centru Ljubljane (Vir: Della Spina)

Pri Della Spini so začeli sprejemati tudi naročilnice od Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije. Gre za zelene recepte v vrednosti od 42 do 200 €. V tem primeru je namreč zaradi njihovega sistema osebni obisk optike nujen.

»Zdaj, ko imamo fizično lokacijo, lahko nekdo, ki ima tako naročilnico, kupi očala še po nižji ceni kot do sedaj. Kdor ima visoko dioptrijo, dobi od ZZZS povrnjenih 200 €. Pri nas taka očala stanejo 149 €, torej lahko dobi očala zastonj. Nekdo, ki ima nižjo dioptrijo, še vedno dobi povrnjenih 50 €. Očala tako stanejo 49 €. Potem običajno vzame dvojna očala, za katera skupaj plača 128 €.«

Marketing prek influencerjev kot odlična metoda oglaševanja

Della Spina sodeluje z različnimi influencerji. O tem, kako dobro se je pri njih obnesla ta metoda marketinga, priča podatek, da je po tem, ko je o izkušnji s takim načinom nakupovanja očal spregovorila Teja Jugovič (t.i. Cool Mamacita) v svojem vlogu, na njihovo spletno stran prišlo 1.500 obiskovalcev v zgolj enem večeru.

»Naša storitev s preizkusno dobo zelo sovpada s principom influencerjev. Ta kombinacija se je izkazala kot zmagovita. Influencerji so velikokrat povezani z modo – tako kot mi, ki ljudem zaradi ugodnih cen omogočamo, da poleg klasičnih kupijo tudi odštekana očala, za katera se v navadnih optikah zaradi visokih cen ne bi odločili.«

Cilji za letošnje leto konkretno preseženi

Podjetniki si ob začetku poslovanja običajno postavijo cilj, kaj nameravajo doseči v določenem obdobju. Kako je z načrti in realizacijo le-teh za leto 2019 pri Della Spini?

»Cilje, postavljene za letošnje leto, smo kar konkretno presegli. Prav tako smo presegli proizvodne zmogljivosti. Kupili smo nov stroj, za katerega si nismo mislili, da si ga bomo lahko privoščili v tako kratkem času

Vsebino omogočajo:

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki