Med hrvaškimi spletnimi trgovci tudi slovenske ekipe!

Na sliki spletni trgovci leta s predstavniki podjetja sMind (Vir slike: Ceneje d.o.o.).

Med hrvaškimi spletnimi trgovci tudi slovenske ekipe!

Naši južni sosedje so razglasili nove spletne trgovce leta. Tekmovanje, ki poteka v organizaciji sMind, hčerinskega podjetja Ceneje d.o.o. iz Slovenije, je spremljala tudi konferenca, ki je razkrila, kaj, kako in koliko nakupujejo hrvaški spletni potrošniki.
Med hrvaškimi spletnimi trgovci tudi slovenske ekipe!

Na sliki spletni trgovci leta s predstavniki podjetja sMind (Vir slike: Ceneje d.o.o.).

Na spletu zelo pogosto kupuje že skoraj polovica (47 odstotkov) hrvaške spletne populacije, kaže raziskovalni projekt Shopper´s Mind, ki ga je izvedla raziskovalna agencija Valicon. »Glede na rast spletne trgovine na Hrvaškem je konkurenca vsako leto večja: Najboljše prakse spletnih trgovcev smo podobno kot novembra, ko smo v Sloveniji podeljevali nazive Spletni trgovec leta, določili na podlagi tehnične dovršenosti in izjemne uporabniške izkušnje. Vsi sodelujoči trgovci so ne glede na izid naredili velik korak naprej v svojem razvoju in kakovosti uporabniške izkušnje,« pravi Darko Dujič, izvršni direktor Ceneje d.o.o. V tekmovanju Web trgovac godine, v katerem so kot partnerji nastopali še Valicon, Seekandhit in Bisnode, 2016 je sodelovalo 50 spletnih trgovcev, k izboru zmagovalcev pa je prispevalo kar 34.601 hrvaških spletnih kupcev.

Kako pogosto hrvaški spletni uporabnik kupuje prek spleta?

Zelo pogosto nakupuje 47 odstotkov hrvaške spletne populacije, redno pa dobra petina. Več kot tretjina hrvaških spletnih uporabnikov je zadnji nakup na spletu opravila v zadnjem mesecu.

Koliko zapravi?

Pri kar 65 odstotkih spletnih nakupov okvirni znesek nakupa znaša 350 hrvaških kun ali manj, torej nekaj več kot 46 evrov. »Zelo zanimiv trend je način plačevanja hrvaških spletnih kupcev – kar 33 odstotkov jih plačuje prek PayPala, 28 odstotkov po povzetju, 16 odstotkov pa s kreditno kartico,« opažajo pri Ceneje d.o.o. Za primerjavo, v Sloveniji še vedno obstaja določena mera nezaupanja v elektronske oblike plačil, saj je s 46 odstotki pri nas plačilo po povzetju daleč najbolj pogosta oblika plačevanja. Za PayPal se odloča le 15 odstotkov spletnih kupcev. O razmerah na slovenskem trgu si lahko več preberete v članku Zakaj vsak drugi slovenski spletni kupec plača po povzetju?.

Večina kupcev, skoraj 90 odstotkov hrvaških uporabnikov spleta, se pred nakupom informira o izdelku ali storitvi. V ta namen uporabljajo različne kanale, najpogosteje spletne iskalnike, kot je Google, vse pogosteje tudi prek spletnih primerjalnikov. »55 odstotkov vprašanih pred nakupom primerja izdelke na spletu, 26 odstotkov jih opravi primerjavo cen,« dodajajo.

Poglejmo še, kdo so spletni trgovci leta na Hrvaškem.

Skupno zmago si je prislužila trgovina eKupi.hr, in sicer že drugo leto zapored. Kupci so temelj za nas, je ob razglasitvi povedal Martin Kralj. eKupi po njegovih besedah vsak dan komunicira s strankami prek različnih kanalov, elektronske pošte, oddelka za uporabnike, ponujajo jim tudi možnost online klepeta. Prepričan je, da že druga zaporedna zmaga v kategoriji Spletni nakupni center kaže, »da kakovost naših storitev prepoznavajo tako stroka kot potrošniki«, kar je posebna motivacija za celotno ekipo.

Naj dodamo, da so pečat na hrvaškem spletnem nakupovalnem prostoru naredile tudi slovenske ekipe. V kategoriji Glas ljudstva je drugo mesta zasedla ekipa Printink.hr, tretje pa ekipa Ličila.si, katere ustanovitelja Maja Švener in Gregor Koprivnik sta tudi Mlada podjetnika leta 2012. Podjetnika na Hrvaškem nastopata pod blagovno znamko Pinkpanda.hr.

Med zmagovalci posameznih kategorij najdemo tudi trgovino Silux.hr, za katero stojita Irenej in Ana Suban (brat in sestra sta se lani uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta). Gre za spletno trgovino z avtodeli, ki je že dvakrat zapored osvojila prvo mesto v kategoriji Avtomobilizem. Tudi v kategorijah Telefonija ter Oblačila in obutev sta slavili spletni trgovini, za katerima stojita slovenski ekipi: v prvi Gizzmo.hr, v drugi pa Dobra mačka, ki na slovenskem trgu nastopa pod imenom Obuta mačka.

Zmagovalci po kategorijah:

Partypops.hr (Zabava)

Gizzmo.hr (Telefonija)

Ferivisport.hr (Športna oblačila, obutev in oprema)

Allianz.hr (Zavarovalništvo)

Dobra-macka.com (Oblačila in obutev)

Alternativa-webshop.com (Lepota in zdravje)

Zooplus.hr (Male živali)

Conrad.hr (IT, elektronika in tehnika)

eKupi.hr (Spletni nakupovalni center)

Emmezeta.hr (Dom in vrt)

Emporium.hr (Otroška oprema in igrače)

Silux.hr (Avtomobilizem)

Sonusart.hr (Avdio&video)

Glas ljudstva:

3. mesto: Pinkpanda.hr

2. mesto: Printink.hr

1. mesto: Salonatech.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki