Miha Dolinšek: “Z reševanjem problemov napreduješ kot oseba, s tem se razvija tudi podjetje.”

Spletna trgovina moje-lece.si na trgu obstaja že 8 let in ima široko bazo strank, ki pa se povečuje iz dneva v dan. Glavni vir prihodkov predstavljajo kontaktne leče. Čedalje večje povpraševanje pa je tudi po sončnih in dioptrijskih očalih, ki so se v ponudbi pojavila kasneje.
Novost v ponudbi spletne trgovine moje-lece.si je blagovna znamka Crulle (Vir: osebni arhiv)

Novost v ponudbi spletne trgovine moje-lece.si je blagovna znamka Crulle (Vir: osebni arhiv)

»Naša prednost je v tem, da za produkte, ki se jih sicer da kupiti v optikah, naše stranke plačajo veliko manj. Ker imamo možnost, da od proizvajalcev pridobimo večje količine izdelkov, lahko izdelke odkupujemo po nižjih cenah. Ne žene nas zgolj želja po dobičku, zato marže na naših produktih ne dvigamo v nebo, kot to počnejo konkurenčna podjetja.«

Gre tudi za prvo spletno trgovino v Sloveniji z lastnim virtualnim ogledalom. To strankam omogoča, da očala pred nakupom preizkusijo kar prek računalnika. Podjetje se lahko pohvali tudi s pogovornim robotom, kar je službo za pomoč strankam dvignilo še na višji nivo.

Miha Dolinšek, direktor podjetja Vallis MG d.o.o., nam je odgovoril na vprašanja v zvezi s poslovanjem podjetja.

Kdaj je bilo ustanovljeno podjetje Vallis MG d.o.o.? Kako se je porodila poslovna ideja?

Miha: Do ideje sem prišel povsem spontano. Po zaključku šolanja sem bil, tako kot večina mladih, v razcepu. Nisem točno vedel, s čim bi začel. Nato sem na spletu videl oglas za spletno trgovino, ki se je ukvarjala s prodajo kontaktnih leč. To me je spodbudilo, da sem leta 2009 zakupil domeno za spletno trgovino, leta 2012 pa je prišlo do ustanovitve podjetja.

Direktor podjetja, Miha Dolinšek (Vir: osebni arhiv)

Direktor podjetja, Miha Dolinšek (Vir: osebni arhiv)

Kakšno je poslanstvo podjetja?

Miha: Naše geslo se glasi: »Od vseh čutov je vid najlepši.«

Naša osnovna naloga je, da vsem ljudem, ne glede na finančno stanje, omogočimo jasen in kvaliteten vid ter jim s tem pomagamo do boljše kvalitete življenja. Poslanstvo uresničujemo z bogato paleto izdelkov in storitev; s kontaktnimi lečami, dioptrijskimi ter sončnimi očali.

Kakšni so bili največji izzivi na začetku poslovanja? S katerimi izzivi se srečujete v zadnjem času? Kako jih rešujete?

Miha: V začetku je bilo največ težav s tem, da nismo imeli dovolj finančnih sredstev za obratna sredstva in marketing. Tako kot večina podjetnikov smo imeli v začetku tudi nekaj težav s pomanjkanjem znanja. Nismo vedeli, kako bi trg opozorili nase. Pri nekaterih stvareh smo izgubili več časa, kot bi bilo to potrebno.

Se pa z izzivi srečuje vsak podjetnik, zato na to nismo gledali kot na nekaj negativnega. Izzivi so nekaj pozitivnega, saj le z reševanjem problemov lahko napreduješ kot oseba, s tem pa se razvija tudi podjetje.

Danes nam največ problemov povzročajo lastniki blagovnih znamk sončnih očal. Očitajo nam namreč, da očala prodajamo po prenizkih cenah. Vemo, da je razlog za njihove kritike v tem, da so pod pritiskom različnih slovenskih optik, zato do njih ne gojimo nobenih zamer. Verjamemo, da so problemi začasni, saj bodo tudi oni spoznali, da je prodaja prek spleta neizpodbitno dejstvo sedanjosti in prihodnosti. Podobno se je dogajalo tudi v začetku prodaje kontaktnih leč. Potreben je čas, da se ljudje navadijo na spremembe.

Novost v ponudbi je blagovna znamka Crulle

Znamka Crulle je nova znamka sončnih in dioptrijskih očal ter hkrati novost na slovenskem trgu. Z njo podjetje uresničuje svoje poslanstvo, saj lahko kupci dioptrijska očala dobijo kar za približno 70 % nižjo ceno kot v drugih spletnih trgovinah po Sloveniji. Vgrajene leče vsebujejo pet zaščitnih nanosov (proti bleščanju, proti zadrževanju vode, proti praskam, UV filter ter nanos za lažje čiščenje). Te nanose je sicer treba v večini optikah posebej doplačati.

Stranke so dostikrat skeptične, kako je možno kvalitetna očala dobiti po tako ugodni ceni. Vendar so odzivi po izvedenih nakupih pozitivni.

Miha: »Želimo, da se ljudje ne sprašujejo, zakaj so naša očala tako poceni, temveč zakaj so drugje tako draga.«

Kako se lotevate marketinga? Katere metode so se izkazale kot najbolj učinkovite?

Miha: V samem začetku smo se zanašali na marketing od ust do ust. Ko smo si finančno lahko privoščili, smo začeli z Google, e-mail in Facebook oglaševanjem. Sedaj se poslužujemo tudi oglaševanja na radijskih postajah, mestnih avtobusih, sodelujemo tudi z različnimi influencerji itd. Prizadevamo si, da bi dosegli čim večje število ljudi.

Ogromno prometa dobimo preko Facebooka. Še vedno pa se je v našem primeru kot najučinkovitejša metoda izkazal e-mail marketing. Prednost je tudi v tem, da z njim nimamo nobenih stroškov.

Postopek brušenja očal (Vir: osebni arhiv)

Postopek brušenja očal (Vir: osebni arhiv)

Katere so po vašem mnenju glavne prednosti in slabosti prodaje prek spletnih trgovin v primerjavi s prodajo v fizičnih trgovinah?

Miha: Ko smo začenjali s to zgodbo, so imeli ljudje še predsodke pred nakupovanjem prek spleta. Danes slabosti pravzaprav ne vidimo. Problem se pojavi le pri nakupu očal, saj jih stranke ne morejo preizkusiti pred nakupom. Ta problem rešujemo z virtualnim ogledalom. Če kupec naknadno ugotovi, da mu kupljena sončna očala ne ustrezajo, jih lahko v roku 14 dni pošlje nazaj in povrnemo mu celotno kupnino. Lahko pa jih zamenja za katerakoli druga sončna očala v tem znesku.

Prednosti je ogromno. V prvi vrsti gre za prihranek na času. Naročilo je lahko oddano v le nekaj sekundah. Obisk optike ni več potreben.

Ker smo spletna trgovina, imamo lahko precej večjo izbiro leč, dioptrijskih in sončnih očal kot katerakoli fizična trgovina v Sloveniji. V ponudbi imamo več kot 2900 različnih modelov sončnih očal, kupci lahko izbirajo med 45 različnimi proizvajalci.

Sodelovanje s svetovno znanimi proizvajalci

Podjetje pri dobavi kontaktnih leč, dioptrijskih ter sončnih očal sodeluje s številnimi svetovno znanimi proizvajalci. Na področju kontaktnih leč so partnerji z Bausch & Lomb, TopVue, Johnson & Johnson, Carl Zeiss, pri očalih pa s Hugo Boss, Gucci, Polaroid, Tommy Hilfiger, Jimmy Choo in drugimi.

Podjetje že od leta 2013 deluje na treh trgih, ki so si različni glede povpraševanja, zato je pomembno, da je na izbiro široka paleta blagovnih znamk. Tako kupci v Sloveniji povprašujejo predvsem po znamkah srednjega in nižjega cenovnega razreda, medtem ko si je bilo za prodor v Italijo treba zagotoviti bolj elitne znamke.

Ponudbo dioptrijskih očal Crulle si lahko ogledate v spletni trgovini Moje-lece.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje