Zmagovalci izbora Spletni trgovec leta 2018 (Vir: Ceneje)

Zmagovalci izbora Spletni trgovec leta 2018 (Vir: Ceneje)

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Včeraj je potekala podelitev nagrad za Spletnega trgovca 2018. V kategoriji velikih trgovcev je zmagala spletna trgovina gizzmo.si, med manjšimi trgovci pa je prvo mesto osvojila hajdi.si.
Zmagovalci izbora Spletni trgovec leta 2018 (Vir: Ceneje)

Zmagovalci izbora Spletni trgovec leta 2018 (Vir: Ceneje)

Spletni trgovec leta je največje tekmovanje spletnih trgovcev v Sloveniji, ki ga organizirata Shopper’s Mind Slovenija in podjetje Ceneje. Včeraj ob 17h je potekal zaključni dogodek, podelitev nagrad, s čimer so bili razglašeni najboljši spletni trgovci.

Med januarjem in oktobrom letos se je na izbor prijavilo 150 spletnih trgovin, ki jih je ocenjevalo 25.262 kupcev. Nagrade so bile podeljene tudi znotraj posameznih kategorij, s katerimi se spletne trgovine ukvarjajo. Največ trgovin se je prijavilo v kategoriji dom in vrt, ki je skupaj s kategorijo moda najhitreje rastoča kategorija trgovin v Sloveniji.

Zmagovalca izbora

Izbrana je bila najboljša spletna trgovina med velikimi in manjšimi trgovci. Tako je prvo mesto med velikimi trgovci (Web Champion Award) osvojila spletna trgovina gizzmo.si, spletna trgovina hajdi.si pa je zmagala v kategoriji manjših trgovcev (Web Challenger Award).

Mirnes Jusufović, gizzmo.si (Category Award, Telco & Mobile in Web Champion Award) je o zmagi povedal:

»Zmago pripisujemo našemu nenehnemu in pravočasnemu vlaganju v kakovostne izdelke in lastne blagovne znamke. Podrobno poznavanje niše nam pomaga strankam pravilno svetovati ob nakupu, poleg tega pa je ključna brezkompromisna poprodajna storitev. Od konkurentov nas loči predvsem naša garancija zadovoljstva, ki je ne uporabljamo le kot instrument za pospeševanje prodaje na strani, ampak jo zelo resno udejanjamo tudi v praksi. Vsaki morebitni slabi nakupni izkušnji se posvetimo individualno in naredimo vse, da jo preobrazimo v dobro.«

Hajdi Korošec Jazbinšek iz hajdi.si (Category Award, Kids & Family in Web Challenger Award) o uspehu trgovcev pravi:

 »Če želiš v današnji sodobni ekonomiji uspešno poslovati, je prodaja preko spleta ključnega pomena. Vsekakor je iluzorno pričakovati, da je sama spletna stran vse. Za zagotovljen uspeh je pomembno poznati vse dejavnike, ki vplivajo na uspešno spletno prodajo. Želja in nuja po nenehnem izobraževanju sta med glavnimi dejavniki, ki zagotavljata uspeh. Pomembno je, da si radoveden in na preži za novostmi. Osnovno vodilo za uspeh pa je po mojem mnenju, da vedno obujemo čevlje stranke, ko hodimo po tem čudovitem E-commerce Jurassic Parku.«

Nagrade so bile podeljene tudi po posameznih kategorijah dejavnosti spletnih trgovin.

Nagrade so bile podeljene tudi po posameznih kategorijah dejavnosti spletnih trgovin (Vir: Ceneje)

Druge podeljene nagrade

Podeljene so bile tudi posebne nagrade za najboljše spletne trgovine po mnenju kupcev in sicer 1. mesto za natis-shop.com, 2. mesto za polna-kahlica.si in 3. mesto za pikolin.si.

V vsaki od ocenjevanih kategorij, s katerimi se spletne trgovine ukvarjajo, je bil določen zmagovalec:

Avtomobilizem: silux.si

Knjige in pisarniški material: printink.si

Glasba in elektronika: conrad.si

Erotični pripomočki: sveterotike.si

Moda: alpinashop.si

Hrana in pijača: malinca.si

Pohištvo: salonpohistva.si

Skupinski nakupi in storitve: 1nadan.si

Zdravje in lepota: spleticna.si

Dom in vrt: emundia.si

Informacijska tehnologija: anni.si

Otroci in družina: hajdi.si

Hišni ljubljenčki: mrpet.si

Specializirane trgovine: kmetijskaoprema.si

Šport: grosbasket.com

Telefonija: gizzmo.si

Spletni trgovski center: bigbang.si

Prvo mesto po izboru komisije je dosegla spletna trgovina printink.si.

Podeljenih je bilo še 23 drugih nagrad za odličnost trgovine.

Delavnica Kako pisati za splet

»Spletne trgovine in spletna prodaja so svetovno gledano hitro rastoča panoga iz enega samega razloga: Sodobnemu kupcu, vajenemu uporabe sodobnih tehnologij, ponuja boljši, bolj prijazen način nakupovanja. Daje mu dostop do vseh informacij in s tem večjo kontrolo nad samim nakupnim procesom, ki si jo sodobni kupec želi. Na drugi strani pa daje splet trgovcem več orodij in možnosti za eksperimentiranje, kar nam omogoča, da hitreje kot kadarkoli prej prepoznamo, kaj si kupci zares želijo in kaj potrebujejo. To pa vodi v nadaljnji razvoj trgovine in vedno večje zadovoljstvo kupcev,« Jernej Kete iz Emundie, nagrajenci v kategoriji Dom in vrt (Category Award, Home & Garden).

Matej Kopmajer iz printink.si (Committee Award) o razvoju spletne prodaje pravi:

»E-commerce v Sloveniji je v nenehnem razvoju in dobro je, da je na trgu zdrava konkurenca, ki nas žene, da smo še boljši, se nenehno razvijamo. Tudi zaradi dogodkov, kot je Shopper’s Mind Ecommerce Day, ki nas motivira, da še z večjo vnemo stremimo k svojim ciljem, nenehno prilagajamo in izboljšujemo svoje storitve in spletni nastop.«

Spletni trgovec leta - izbor za najboljše spletne trgovine (Vir: Ceneje)

Spletni trgovec leta – izbor za najboljše spletne trgovine (Vir: Ceneje)

Kako je potekalo ocenjevanje spletnih trgovcev?

Spletne trgovine, ki zberejo vsaj 50 ocen kupcev in se uvrstijo v finale, so bile ocenjene na sledeč način:

  • 300 točk je bilo možno zbrati z oceno tehnične skladnosti spletne trgovine, ki se preverja glede na evropske smernice varnega spletnega nakupovanja;
  • 400 točk je bilo možno zbrati z oceno zadovoljstva uporabnikov, ki je sestavljena iz zadovoljstva kupcev in uporabniške izkušnje;
  • 300 točk je bilo možno zbrati z oceno 20-članske mednarodne strokovne komisije, ki je točke podelila z vidika najboljših ecommerce smernic in praks.

Zbrati je bilo možno največ 1000 točk (300 + 400 + 300), spletni trgovci z najvišjim številom točk pa so osvojili nagrade za najboljše na spletu.

Kakovost spletnih trgovin letos še boljša

»Letošnji tekmovalci so presegli pričakovanja. V sedmih letih organizacije tekmovanja Spletni trgovec leta se je kakovost prijavljenih spletnih trgovin neizmerno izboljšala. Veseli nas, da tekmovalci upoštevajo napotke strokovne komisije in podatke iz poročila, ki ga prejmejo po zaključeni oceni ter nenehno stremijo k izboljšavam,« je povedala predsednica mednarodne strokovne komisije izbora Spletni trgovec leta, dr. Jelena Rašula, vodja B2B marketinga v podjetju Ceneje.

Trendi na področju spletnih trgovin

Po podatkih Statističnega urada RS je v zadnjih 12 mesecih prek spleta nakupovalo že več kot 50 % oseb v starosti med 16 in 74 let. Število kupcev, ki opravijo več kot 10 spletnih nakupov na leto, se je od leta 2015 do leta 2017 povišalo kar za 60 %.

Petina podjetij z vsaj 10 zaposlenimi je v lanskem letu del svojega prihodka ustvarila s prodajo izdelkov ali storitev prek spleta. Število podjetij z vsaj 10 zaposlenimi, ki vršijo spletno prodajo, se je v zadnjih 10 letih povečalo za 164 %.

Kot pojasnjuje Luka Gabrovšek iz podjetja Mastercard, predavatelj na letošnji konferenci Ecommerce Day 2018, je: »danes že samoumevno, da se lahko s kartico odpraviš kamorkoli po svetu in tam varno, udobno in brezskrbno nakupuješ. Ne potrebuješ gotovine, saj je kartica praktično povsod splošno sprejeto plačilno sredstvo. A ne smemo pozabiti, da smo potrebovali 50 let, da smo prišli do te točke.« Gabrovšek dodaja tudi, da »več kot polovica Slovencev plačilne kartice uporablja vsaj trikrat tedensko, 61 odstotkov jih pa s kartico opravi vsaj polovico nakupov. Petina jih redno nakupuje prek spleta, kjer večinoma plačujejo s kartico, kažejo zadnji podatki podjetja Mastercard.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki