Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Včeraj je potekala podelitev nagrad za Spletnega trgovca 2018. V kategoriji velikih trgovcev je zmagala spletna trgovina gizzmo.si, med manjšimi trgovci pa je prvo mesto osvojila hajdi.si.
Zmagovalci izbora Spletni trgovec leta 2018 (Vir: Ceneje)

Zmagovalci izbora Spletni trgovec leta 2018 (Vir: Ceneje)

Spletni trgovec leta je največje tekmovanje spletnih trgovcev v Sloveniji, ki ga organizirata Shopper’s Mind Slovenija in podjetje Ceneje. Včeraj ob 17h je potekal zaključni dogodek, podelitev nagrad, s čimer so bili razglašeni najboljši spletni trgovci.

Med januarjem in oktobrom letos se je na izbor prijavilo 150 spletnih trgovin, ki jih je ocenjevalo 25.262 kupcev. Nagrade so bile podeljene tudi znotraj posameznih kategorij, s katerimi se spletne trgovine ukvarjajo. Največ trgovin se je prijavilo v kategoriji dom in vrt, ki je skupaj s kategorijo moda najhitreje rastoča kategorija trgovin v Sloveniji.

Zmagovalca izbora

Izbrana je bila najboljša spletna trgovina med velikimi in manjšimi trgovci. Tako je prvo mesto med velikimi trgovci (Web Champion Award) osvojila spletna trgovina gizzmo.si, spletna trgovina hajdi.si pa je zmagala v kategoriji manjših trgovcev (Web Challenger Award).

Mirnes Jusufović, gizzmo.si (Category Award, Telco & Mobile in Web Champion Award) je o zmagi povedal:

»Zmago pripisujemo našemu nenehnemu in pravočasnemu vlaganju v kakovostne izdelke in lastne blagovne znamke. Podrobno poznavanje niše nam pomaga strankam pravilno svetovati ob nakupu, poleg tega pa je ključna brezkompromisna poprodajna storitev. Od konkurentov nas loči predvsem naša garancija zadovoljstva, ki je ne uporabljamo le kot instrument za pospeševanje prodaje na strani, ampak jo zelo resno udejanjamo tudi v praksi. Vsaki morebitni slabi nakupni izkušnji se posvetimo individualno in naredimo vse, da jo preobrazimo v dobro.«

Hajdi Korošec Jazbinšek iz hajdi.si (Category Award, Kids & Family in Web Challenger Award) o uspehu trgovcev pravi:

 »Če želiš v današnji sodobni ekonomiji uspešno poslovati, je prodaja preko spleta ključnega pomena. Vsekakor je iluzorno pričakovati, da je sama spletna stran vse. Za zagotovljen uspeh je pomembno poznati vse dejavnike, ki vplivajo na uspešno spletno prodajo. Želja in nuja po nenehnem izobraževanju sta med glavnimi dejavniki, ki zagotavljata uspeh. Pomembno je, da si radoveden in na preži za novostmi. Osnovno vodilo za uspeh pa je po mojem mnenju, da vedno obujemo čevlje stranke, ko hodimo po tem čudovitem E-commerce Jurassic Parku.«

Nagrade so bile podeljene tudi po posameznih kategorijah dejavnosti spletnih trgovin.

Nagrade so bile podeljene tudi po posameznih kategorijah dejavnosti spletnih trgovin (Vir: Ceneje)

Druge podeljene nagrade

Podeljene so bile tudi posebne nagrade za najboljše spletne trgovine po mnenju kupcev in sicer 1. mesto za natis-shop.com, 2. mesto za polna-kahlica.si in 3. mesto za pikolin.si.

V vsaki od ocenjevanih kategorij, s katerimi se spletne trgovine ukvarjajo, je bil določen zmagovalec:

Avtomobilizem: silux.si

Knjige in pisarniški material: printink.si

Glasba in elektronika: conrad.si

Erotični pripomočki: sveterotike.si

Moda: alpinashop.si

Hrana in pijača: malinca.si

Pohištvo: salonpohistva.si

Skupinski nakupi in storitve: 1nadan.si

Zdravje in lepota: spleticna.si

Dom in vrt: emundia.si

Informacijska tehnologija: anni.si

Otroci in družina: hajdi.si

Hišni ljubljenčki: mrpet.si

Specializirane trgovine: kmetijskaoprema.si

Šport: grosbasket.com

Telefonija: gizzmo.si

Spletni trgovski center: bigbang.si

Prvo mesto po izboru komisije je dosegla spletna trgovina printink.si.

Podeljenih je bilo še 23 drugih nagrad za odličnost trgovine.

Delavnica Kako pisati za splet

»Spletne trgovine in spletna prodaja so svetovno gledano hitro rastoča panoga iz enega samega razloga: Sodobnemu kupcu, vajenemu uporabe sodobnih tehnologij, ponuja boljši, bolj prijazen način nakupovanja. Daje mu dostop do vseh informacij in s tem večjo kontrolo nad samim nakupnim procesom, ki si jo sodobni kupec želi. Na drugi strani pa daje splet trgovcem več orodij in možnosti za eksperimentiranje, kar nam omogoča, da hitreje kot kadarkoli prej prepoznamo, kaj si kupci zares želijo in kaj potrebujejo. To pa vodi v nadaljnji razvoj trgovine in vedno večje zadovoljstvo kupcev,« Jernej Kete iz Emundie, nagrajenci v kategoriji Dom in vrt (Category Award, Home & Garden).

Matej Kopmajer iz printink.si (Committee Award) o razvoju spletne prodaje pravi:

»E-commerce v Sloveniji je v nenehnem razvoju in dobro je, da je na trgu zdrava konkurenca, ki nas žene, da smo še boljši, se nenehno razvijamo. Tudi zaradi dogodkov, kot je Shopper’s Mind Ecommerce Day, ki nas motivira, da še z večjo vnemo stremimo k svojim ciljem, nenehno prilagajamo in izboljšujemo svoje storitve in spletni nastop.«

Spletni trgovec leta - izbor za najboljše spletne trgovine (Vir: Ceneje)

Spletni trgovec leta – izbor za najboljše spletne trgovine (Vir: Ceneje)

Kako je potekalo ocenjevanje spletnih trgovcev?

Spletne trgovine, ki zberejo vsaj 50 ocen kupcev in se uvrstijo v finale, so bile ocenjene na sledeč način:

  • 300 točk je bilo možno zbrati z oceno tehnične skladnosti spletne trgovine, ki se preverja glede na evropske smernice varnega spletnega nakupovanja;
  • 400 točk je bilo možno zbrati z oceno zadovoljstva uporabnikov, ki je sestavljena iz zadovoljstva kupcev in uporabniške izkušnje;
  • 300 točk je bilo možno zbrati z oceno 20-članske mednarodne strokovne komisije, ki je točke podelila z vidika najboljših ecommerce smernic in praks.

Zbrati je bilo možno največ 1000 točk (300 + 400 + 300), spletni trgovci z najvišjim številom točk pa so osvojili nagrade za najboljše na spletu.

Kakovost spletnih trgovin letos še boljša

»Letošnji tekmovalci so presegli pričakovanja. V sedmih letih organizacije tekmovanja Spletni trgovec leta se je kakovost prijavljenih spletnih trgovin neizmerno izboljšala. Veseli nas, da tekmovalci upoštevajo napotke strokovne komisije in podatke iz poročila, ki ga prejmejo po zaključeni oceni ter nenehno stremijo k izboljšavam,« je povedala predsednica mednarodne strokovne komisije izbora Spletni trgovec leta, dr. Jelena Rašula, vodja B2B marketinga v podjetju Ceneje.

Trendi na področju spletnih trgovin

Po podatkih Statističnega urada RS je v zadnjih 12 mesecih prek spleta nakupovalo že več kot 50 % oseb v starosti med 16 in 74 let. Število kupcev, ki opravijo več kot 10 spletnih nakupov na leto, se je od leta 2015 do leta 2017 povišalo kar za 60 %.

Petina podjetij z vsaj 10 zaposlenimi je v lanskem letu del svojega prihodka ustvarila s prodajo izdelkov ali storitev prek spleta. Število podjetij z vsaj 10 zaposlenimi, ki vršijo spletno prodajo, se je v zadnjih 10 letih povečalo za 164 %.

Kot pojasnjuje Luka Gabrovšek iz podjetja Mastercard, predavatelj na letošnji konferenci Ecommerce Day 2018, je: »danes že samoumevno, da se lahko s kartico odpraviš kamorkoli po svetu in tam varno, udobno in brezskrbno nakupuješ. Ne potrebuješ gotovine, saj je kartica praktično povsod splošno sprejeto plačilno sredstvo. A ne smemo pozabiti, da smo potrebovali 50 let, da smo prišli do te točke.« Gabrovšek dodaja tudi, da »več kot polovica Slovencev plačilne kartice uporablja vsaj trikrat tedensko, 61 odstotkov jih pa s kartico opravi vsaj polovico nakupov. Petina jih redno nakupuje prek spleta, kjer večinoma plačujejo s kartico, kažejo zadnji podatki podjetja Mastercard.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

8 razlogov, zakaj vaše podjetje potrebuje spletno stran

Ne glede na to, ali želite, da vaše podjetje raste ali ostane majhno; to, da imate v današnjih časih svojo spletno stran, je nuja. Stroški, ki jih boste odšteli za spletno stran, so majhna investicija v primerjavi s prednostmi, ki vam jih ta prinaša. Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje