KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Na tekmovanju Spletni trgovec leta 2018 zmagala gizzmo.si in hajdi.si

Včeraj je potekala podelitev nagrad za Spletnega trgovca 2018. V kategoriji velikih trgovcev je zmagala spletna trgovina gizzmo.si, med manjšimi trgovci pa je prvo mesto osvojila hajdi.si.
Zmagovalci izbora Spletni trgovec leta 2018 (Vir: Ceneje)

Zmagovalci izbora Spletni trgovec leta 2018 (Vir: Ceneje)

Spletni trgovec leta je največje tekmovanje spletnih trgovcev v Sloveniji, ki ga organizirata Shopper’s Mind Slovenija in podjetje Ceneje. Včeraj ob 17h je potekal zaključni dogodek, podelitev nagrad, s čimer so bili razglašeni najboljši spletni trgovci.

Med januarjem in oktobrom letos se je na izbor prijavilo 150 spletnih trgovin, ki jih je ocenjevalo 25.262 kupcev. Nagrade so bile podeljene tudi znotraj posameznih kategorij, s katerimi se spletne trgovine ukvarjajo. Največ trgovin se je prijavilo v kategoriji dom in vrt, ki je skupaj s kategorijo moda najhitreje rastoča kategorija trgovin v Sloveniji.

Zmagovalca izbora

Izbrana je bila najboljša spletna trgovina med velikimi in manjšimi trgovci. Tako je prvo mesto med velikimi trgovci (Web Champion Award) osvojila spletna trgovina gizzmo.si, spletna trgovina hajdi.si pa je zmagala v kategoriji manjših trgovcev (Web Challenger Award).

Mirnes Jusufović, gizzmo.si (Category Award, Telco & Mobile in Web Champion Award) je o zmagi povedal:

»Zmago pripisujemo našemu nenehnemu in pravočasnemu vlaganju v kakovostne izdelke in lastne blagovne znamke. Podrobno poznavanje niše nam pomaga strankam pravilno svetovati ob nakupu, poleg tega pa je ključna brezkompromisna poprodajna storitev. Od konkurentov nas loči predvsem naša garancija zadovoljstva, ki je ne uporabljamo le kot instrument za pospeševanje prodaje na strani, ampak jo zelo resno udejanjamo tudi v praksi. Vsaki morebitni slabi nakupni izkušnji se posvetimo individualno in naredimo vse, da jo preobrazimo v dobro.«

Hajdi Korošec Jazbinšek iz hajdi.si (Category Award, Kids & Family in Web Challenger Award) o uspehu trgovcev pravi:

 »Če želiš v današnji sodobni ekonomiji uspešno poslovati, je prodaja preko spleta ključnega pomena. Vsekakor je iluzorno pričakovati, da je sama spletna stran vse. Za zagotovljen uspeh je pomembno poznati vse dejavnike, ki vplivajo na uspešno spletno prodajo. Želja in nuja po nenehnem izobraževanju sta med glavnimi dejavniki, ki zagotavljata uspeh. Pomembno je, da si radoveden in na preži za novostmi. Osnovno vodilo za uspeh pa je po mojem mnenju, da vedno obujemo čevlje stranke, ko hodimo po tem čudovitem E-commerce Jurassic Parku.«

Nagrade so bile podeljene tudi po posameznih kategorijah dejavnosti spletnih trgovin.

Nagrade so bile podeljene tudi po posameznih kategorijah dejavnosti spletnih trgovin (Vir: Ceneje)

Druge podeljene nagrade

Podeljene so bile tudi posebne nagrade za najboljše spletne trgovine po mnenju kupcev in sicer 1. mesto za natis-shop.com, 2. mesto za polna-kahlica.si in 3. mesto za pikolin.si.

V vsaki od ocenjevanih kategorij, s katerimi se spletne trgovine ukvarjajo, je bil določen zmagovalec:

Avtomobilizem: silux.si

Knjige in pisarniški material: printink.si

Glasba in elektronika: conrad.si

Erotični pripomočki: sveterotike.si

Moda: alpinashop.si

Hrana in pijača: malinca.si

Pohištvo: salonpohistva.si

Skupinski nakupi in storitve: 1nadan.si

Zdravje in lepota: spleticna.si

Dom in vrt: emundia.si

Informacijska tehnologija: anni.si

Otroci in družina: hajdi.si

Hišni ljubljenčki: mrpet.si

Specializirane trgovine: kmetijskaoprema.si

Šport: grosbasket.com

Telefonija: gizzmo.si

Spletni trgovski center: bigbang.si

Prvo mesto po izboru komisije je dosegla spletna trgovina printink.si.

Podeljenih je bilo še 23 drugih nagrad za odličnost trgovine.

Delavnica Kako pisati za splet

»Spletne trgovine in spletna prodaja so svetovno gledano hitro rastoča panoga iz enega samega razloga: Sodobnemu kupcu, vajenemu uporabe sodobnih tehnologij, ponuja boljši, bolj prijazen način nakupovanja. Daje mu dostop do vseh informacij in s tem večjo kontrolo nad samim nakupnim procesom, ki si jo sodobni kupec želi. Na drugi strani pa daje splet trgovcem več orodij in možnosti za eksperimentiranje, kar nam omogoča, da hitreje kot kadarkoli prej prepoznamo, kaj si kupci zares želijo in kaj potrebujejo. To pa vodi v nadaljnji razvoj trgovine in vedno večje zadovoljstvo kupcev,« Jernej Kete iz Emundie, nagrajenci v kategoriji Dom in vrt (Category Award, Home & Garden).

Matej Kopmajer iz printink.si (Committee Award) o razvoju spletne prodaje pravi:

»E-commerce v Sloveniji je v nenehnem razvoju in dobro je, da je na trgu zdrava konkurenca, ki nas žene, da smo še boljši, se nenehno razvijamo. Tudi zaradi dogodkov, kot je Shopper’s Mind Ecommerce Day, ki nas motivira, da še z večjo vnemo stremimo k svojim ciljem, nenehno prilagajamo in izboljšujemo svoje storitve in spletni nastop.«

Spletni trgovec leta - izbor za najboljše spletne trgovine (Vir: Ceneje)

Spletni trgovec leta – izbor za najboljše spletne trgovine (Vir: Ceneje)

Kako je potekalo ocenjevanje spletnih trgovcev?

Spletne trgovine, ki zberejo vsaj 50 ocen kupcev in se uvrstijo v finale, so bile ocenjene na sledeč način:

  • 300 točk je bilo možno zbrati z oceno tehnične skladnosti spletne trgovine, ki se preverja glede na evropske smernice varnega spletnega nakupovanja;
  • 400 točk je bilo možno zbrati z oceno zadovoljstva uporabnikov, ki je sestavljena iz zadovoljstva kupcev in uporabniške izkušnje;
  • 300 točk je bilo možno zbrati z oceno 20-članske mednarodne strokovne komisije, ki je točke podelila z vidika najboljših ecommerce smernic in praks.

Zbrati je bilo možno največ 1000 točk (300 + 400 + 300), spletni trgovci z najvišjim številom točk pa so osvojili nagrade za najboljše na spletu.

Kakovost spletnih trgovin letos še boljša

»Letošnji tekmovalci so presegli pričakovanja. V sedmih letih organizacije tekmovanja Spletni trgovec leta se je kakovost prijavljenih spletnih trgovin neizmerno izboljšala. Veseli nas, da tekmovalci upoštevajo napotke strokovne komisije in podatke iz poročila, ki ga prejmejo po zaključeni oceni ter nenehno stremijo k izboljšavam,« je povedala predsednica mednarodne strokovne komisije izbora Spletni trgovec leta, dr. Jelena Rašula, vodja B2B marketinga v podjetju Ceneje.

Trendi na področju spletnih trgovin

Po podatkih Statističnega urada RS je v zadnjih 12 mesecih prek spleta nakupovalo že več kot 50 % oseb v starosti med 16 in 74 let. Število kupcev, ki opravijo več kot 10 spletnih nakupov na leto, se je od leta 2015 do leta 2017 povišalo kar za 60 %.

Petina podjetij z vsaj 10 zaposlenimi je v lanskem letu del svojega prihodka ustvarila s prodajo izdelkov ali storitev prek spleta. Število podjetij z vsaj 10 zaposlenimi, ki vršijo spletno prodajo, se je v zadnjih 10 letih povečalo za 164 %.

Kot pojasnjuje Luka Gabrovšek iz podjetja Mastercard, predavatelj na letošnji konferenci Ecommerce Day 2018, je: »danes že samoumevno, da se lahko s kartico odpraviš kamorkoli po svetu in tam varno, udobno in brezskrbno nakupuješ. Ne potrebuješ gotovine, saj je kartica praktično povsod splošno sprejeto plačilno sredstvo. A ne smemo pozabiti, da smo potrebovali 50 let, da smo prišli do te točke.« Gabrovšek dodaja tudi, da »več kot polovica Slovencev plačilne kartice uporablja vsaj trikrat tedensko, 61 odstotkov jih pa s kartico opravi vsaj polovico nakupov. Petina jih redno nakupuje prek spleta, kjer večinoma plačujejo s kartico, kažejo zadnji podatki podjetja Mastercard.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: ,