Najboljši podkasti s področja trženja

Želite biti na tekočem z novicami, intervjuji in nasveti s področja trženja, vendar nimate časa, da bi vse to prebrali? Podkasti so odlična rešitev za usvajanje znanja med vožnjo z avtomobilom, na poti v službo, med ukvarjanjem s športom ali ob kaki drugi aktivnosti.
Najboljši podkasti s področja trženja

Poslušajte najzanimivejše podkaste s področja trženja. (Vir slike: Splitshire)

Ker pa se vsak dan pojavijo novi in novi podkasti z različnih področij, tudi marketinga, je težko izbrati najkvalitetnejše in najzanimivejše. Na spletni strani Campaign Monitor so tako pripravili seznam 11 zanimivih podkastov.

1. #AskGaryVee

Gary Vaynerchuk, avtor, govorec in lastnik večmilijonske marketinške agencije VaynerMedia, v svojem podkastu odgovarja na vprašanja svojih sledilcev o trženju, družabnih omrežjih in splošnih podjetniških temah. Če iščete intenzivnega, iskrenega in strokovno podkovanega voditelja brez dlake na jeziku, je Gary prava izbira za vas.

2. Call To Action

Podkast podjetja Unbounce se posveča umetnosti in znanosti digitalnega trženja, saj pokriva raznolike teme, od strategije, načrtovanja in izvedbe do optimizacije itd. Vsako sredo se oddaji pridruži nov gost, ki spregovori o aktualnih trendih na svojem področju in s poslušalci deli uporabne nasvete, ki jih lahko nemudoma vključijo v svoje poslovanje.

3. Duct Tape Marketing

John Jantsch, strokovnjak za trženje v manjših podjetjih in avtor, že od leta 2009 vodi marketinški podkast, v katerem z zanimivimi gosti klepeta o novih trendih, nasvetih in taktikah, povezanih s področjem digitalnega trženja. Svoje izvirne zgodbe so v tem podkastu med drugim predstavili tudi Neil Patel, Guy Kawasaki in Ann Handley.

4. Copyblogger.FM

25- do 30-minutni marketinški podkast, ki ga vodi Sonia Simone iz podjetja Copyblogger, poteka v obliki tedenskih krajših intervjujev z najvidnejšimi strokovnjaki iz sveta digitalnega trženja. Gosti v intervjujih govorijo o pisanju besedil, trženju prek elektronske pošte in mnogih drugih temah.

5. Marketing Over Coffee

Če iščete sproščen pogovorni podkast, ste na pravem mestu. John J. Wall, vodja trženja v podjetju EventHero, in Christopher Penn, soustanovitelj podjetja Podcamp, se v tem tedenskem podkastu z gosti pogovarjata o najboljših marketinških tehnikah in strategijah za doseganje rast – kar iz kavarne v bližini Bostona.

6. Marketing Smarts

V tem podkastu se podjetniški mentorici Kerry O’Shea Gorgone vsak teden pridružijo vodilni tržniki, ki s poslušalci delijo svoje poglede na področje in izkušnje z učinkovitimi in neučinkovitimi izvirnimi marketinškimi taktikami.

7. 5 Minute Marketing

Če je vaš urnik tako zaseden, da si ne morete privoščiti poslušanja polurnega podkasta, preizkusite ta 5-minutni podkast z Brianom Moranom. Lastniki večmilijonskih zagonskih podjetij svojim poslušalcem predstavlja kratke vsebine s področja trženja, s pomočjo katerih lahko hitro usvojite nove taktike, primerne za takojšnjo uporabo. Pri tem pa ne boste izgubljali časa za poslušanje dolgih intervjujev.

8. The Sophisticated Marketer’s Podcast

Jason Miller se v podkastu, ki ga podpira LinkedIn, brez odvečnega balasta osredotoča na aktualne trende in pomembne tematike. Nove epizode podkasta so poslušalcem na voljo dvakrat na mesec. Ostanite na tekočem z inovativnimi trendi in najnovejšimi taktikami!

9. The Marketing Companion

Tržnika Mark Schaefer in Tom Webster objavita dve novi epizodi podkasta na mesec. V vsaki oddaji odgovarjata na pogosta vprašanja v zvezi s trženjem in predstavljata pereče tematike in izzive, s katerimi se vsakodnevno soočajo vodilni kadri v podjetjih.

10. HBR IdeaCast

Podkast je odličen vir za vse, ki jih zanimajo najnovejša odkritja publikacije Harvard Business Review. Poleg zanimivih podatkov boste v podkastu slišali tudi strokovnjake za trženje in njihove najboljše nasvete za tržnike, podjetnike in vodilne kadre.

11. This Old Marketing Podcast

Ta 60-minutni podkast, ki nastaja pod okriljem inštituta Content Marketing Institute, vodita Joe Pulizzi in Robert Rose. Podkast se osredotoča predvsem na moč pripovedovanja zgodb, pokriva pa različna področja, povezana z modernim trženjem, od novic o digitalnem marketingu do uporabnih primerov kampanj iz resničnega življenja.

Bonus: CoSchedule’s Actionable Content Marketing Podcast 

Poslušalci tega podkasta imajo priložnost spoznati najprodornejše posameznike s področja trženja. Gostje, kot sta Andy Crestodina in Jess Ostroff, delijo svoje znanje, izkušnje in taktike, ki jih lahko hitro uporabite tudi sami.

Tudi če nimate veliko časa, dajte priložnost kateremu od predstavljenih podkastov – le tako boste ugotovili, kateri voditelj, format ali tematika vam najbolj ustreza. Hitro in brez posebnega truda boste začeli vsrkavati novo znanje, hkrati pa boste zagotovo ostali na tekočem z novostmi na področju marketinga.

Vir: Campaign Monitor

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje