Najboljši podkasti s področja trženja

Želite biti na tekočem z novicami, intervjuji in nasveti s področja trženja, vendar nimate časa, da bi vse to prebrali? Podkasti so odlična rešitev za usvajanje znanja med vožnjo z avtomobilom, na poti v službo, med ukvarjanjem s športom ali ob kaki drugi aktivnosti.
Najboljši podkasti s področja trženja

Poslušajte najzanimivejše podkaste s področja trženja. (Vir slike: Splitshire)

Ker pa se vsak dan pojavijo novi in novi podkasti z različnih področij, tudi marketinga, je težko izbrati najkvalitetnejše in najzanimivejše. Na spletni strani Campaign Monitor so tako pripravili seznam 11 zanimivih podkastov.

1. #AskGaryVee

Gary Vaynerchuk, avtor, govorec in lastnik večmilijonske marketinške agencije VaynerMedia, v svojem podkastu odgovarja na vprašanja svojih sledilcev o trženju, družabnih omrežjih in splošnih podjetniških temah. Če iščete intenzivnega, iskrenega in strokovno podkovanega voditelja brez dlake na jeziku, je Gary prava izbira za vas.

2. Call To Action

Podkast podjetja Unbounce se posveča umetnosti in znanosti digitalnega trženja, saj pokriva raznolike teme, od strategije, načrtovanja in izvedbe do optimizacije itd. Vsako sredo se oddaji pridruži nov gost, ki spregovori o aktualnih trendih na svojem področju in s poslušalci deli uporabne nasvete, ki jih lahko nemudoma vključijo v svoje poslovanje.

3. Duct Tape Marketing

John Jantsch, strokovnjak za trženje v manjših podjetjih in avtor, že od leta 2009 vodi marketinški podkast, v katerem z zanimivimi gosti klepeta o novih trendih, nasvetih in taktikah, povezanih s področjem digitalnega trženja. Svoje izvirne zgodbe so v tem podkastu med drugim predstavili tudi Neil Patel, Guy Kawasaki in Ann Handley.

4. Copyblogger.FM

25- do 30-minutni marketinški podkast, ki ga vodi Sonia Simone iz podjetja Copyblogger, poteka v obliki tedenskih krajših intervjujev z najvidnejšimi strokovnjaki iz sveta digitalnega trženja. Gosti v intervjujih govorijo o pisanju besedil, trženju prek elektronske pošte in mnogih drugih temah.

5. Marketing Over Coffee

Če iščete sproščen pogovorni podkast, ste na pravem mestu. John J. Wall, vodja trženja v podjetju EventHero, in Christopher Penn, soustanovitelj podjetja Podcamp, se v tem tedenskem podkastu z gosti pogovarjata o najboljših marketinških tehnikah in strategijah za doseganje rast – kar iz kavarne v bližini Bostona.

6. Marketing Smarts

V tem podkastu se podjetniški mentorici Kerry O’Shea Gorgone vsak teden pridružijo vodilni tržniki, ki s poslušalci delijo svoje poglede na področje in izkušnje z učinkovitimi in neučinkovitimi izvirnimi marketinškimi taktikami.

7. 5 Minute Marketing

Če je vaš urnik tako zaseden, da si ne morete privoščiti poslušanja polurnega podkasta, preizkusite ta 5-minutni podkast z Brianom Moranom. Lastniki večmilijonskih zagonskih podjetij svojim poslušalcem predstavlja kratke vsebine s področja trženja, s pomočjo katerih lahko hitro usvojite nove taktike, primerne za takojšnjo uporabo. Pri tem pa ne boste izgubljali časa za poslušanje dolgih intervjujev.

8. The Sophisticated Marketer’s Podcast

Jason Miller se v podkastu, ki ga podpira LinkedIn, brez odvečnega balasta osredotoča na aktualne trende in pomembne tematike. Nove epizode podkasta so poslušalcem na voljo dvakrat na mesec. Ostanite na tekočem z inovativnimi trendi in najnovejšimi taktikami!

9. The Marketing Companion

Tržnika Mark Schaefer in Tom Webster objavita dve novi epizodi podkasta na mesec. V vsaki oddaji odgovarjata na pogosta vprašanja v zvezi s trženjem in predstavljata pereče tematike in izzive, s katerimi se vsakodnevno soočajo vodilni kadri v podjetjih.

10. HBR IdeaCast

Podkast je odličen vir za vse, ki jih zanimajo najnovejša odkritja publikacije Harvard Business Review. Poleg zanimivih podatkov boste v podkastu slišali tudi strokovnjake za trženje in njihove najboljše nasvete za tržnike, podjetnike in vodilne kadre.

11. This Old Marketing Podcast

Ta 60-minutni podkast, ki nastaja pod okriljem inštituta Content Marketing Institute, vodita Joe Pulizzi in Robert Rose. Podkast se osredotoča predvsem na moč pripovedovanja zgodb, pokriva pa različna področja, povezana z modernim trženjem, od novic o digitalnem marketingu do uporabnih primerov kampanj iz resničnega življenja.

Bonus: CoSchedule’s Actionable Content Marketing Podcast 

Poslušalci tega podkasta imajo priložnost spoznati najprodornejše posameznike s področja trženja. Gostje, kot sta Andy Crestodina in Jess Ostroff, delijo svoje znanje, izkušnje in taktike, ki jih lahko hitro uporabite tudi sami.

Tudi če nimate veliko časa, dajte priložnost kateremu od predstavljenih podkastov – le tako boste ugotovili, kateri voditelj, format ali tematika vam najbolj ustreza. Hitro in brez posebnega truda boste začeli vsrkavati novo znanje, hkrati pa boste zagotovo ostali na tekočem z novostmi na področju marketinga.

Vir: Campaign Monitor

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Video: Guy Kawasaki: Nauki Steva Jobsa

Guy Kawasaki je dolga leta delal v podjetju Apple pod vodstvom ustanovitelja Steva Jobsa. V tem času je od njega pridobil ogromno znanja. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Kakšen vpliv imajo družabna omrežja na SEO?

Po ustvarjanju in objavljanju vsebin se delo na spletni strani še ne konča. Treba je poskrbeti, da bodo bralci nove vsebine videli, jih prebrali in na koncu tudi delili s svojimi znanci preko družbenih omrežij, kot so Facebook, LinkedIn ali Twitter. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Izvirne ideje za Facebook oglase

Izvirne ideje za Facebook oglase

V današnjem času morajo biti podjetja prisotna tudi na družabnih omrežjih. Tržniki in oglaševalci stalno iščejo nove ideje, kako oblikovati oglase, da bodo v množici objav izstopali, pritegnili potencialne stranke. Preizkusite izvirne ideje, ki lahko pripomorejo k vašemu uspehu. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

*Pomembno obvestilo* Delavnica je RAZPRODANA. S prijavo na povezavi spodaj, se lahko postavite v čakalno vrsto, v primeru, da pride do odpovedi. Če bomo zabeležili dovolj interesa, bomo delavnico ponovili v kratkem. | Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Bistvo prodaje: Od ideje do denarja

Veliko podjetnikov in podjetij ima dobro poslovno idejo, ki jo uspejo pripeljati do določene stopnje. Večini se ponavadi zatakne pri prodaji. Lahko imate še kako dober produkt, pa brez pravilnih korakov prodaje z njim ne boste dosegli uspeha. V nadaljevanju preberite, kaj je bistvo pri prodaji. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje