Najnovejši Facebook in Instagram triki iz prve roke

Kako okrepiti odnos s strankami, jih zadržati na svojih omrežjih in monetizirati svoje občinstvo na spletu? Kakšne so najnovejše domislice na Facebooku in Instagramu? Udeležencem prestižne Sporto konference sta novosti predstavila vrhunska strokovnjaka - Jerry Newman iz Facebooka ter Kenny Ager iz agencije WePlay.
jerry-newman-facebook-sporto

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo engagement potencialnih strank in tako zgradimo community,” je poudaril Jerry Newman (foto: Simon Maljevac)

“Facebook je platforma, ki temelji na povezovanju in skupnosti. Naši poslovni uporabniki morajo v želji po uspehu investirati v skupnost,” opozarja Jerry Newman, ki pri Facebooku skrbi za športna partnerstva za Evropo, Afriko in Srednji vzhod.

Sporto Facebook in Instagram sladkorčki

Obiskovalcem letošnje portoroške Sporto konference je ponudil vpogled v načine, kako poslovne in športne organizacije po svetu uporabljajo Facebook in Instagram za krepitev odnosov s kupci in navijači, kar jim obenem omogoča tudi rast ključnih tokov prihodkov. Opozoril je, da ljudje za vse več storitev uporabljajo mobilnike, kar morajo podjetniki upoštevati pri vzpostavljanju digitalne in marketinške mreže.

Na Facebooku 12-15x dnevno

“Raziskave so pokazale, da povprečen uporabnik na Facebook pogleda približno od 12 do 15-krat dnevno. Socialno omrežje stalno posodabljamo, zato na vsakih šest mesecev prihaja do precejšnjih sprememb. Na ta način skušamo spodbuditi interakcijo med uporabniki. Upoštevamo njihove pripombe in se zavedamo, da ne želijo identičnih vsebin na Facebooku, Instagramu in Twitterju,” je dodal Newman.

sporto-konferenca-portoroz

Sporto konferenca je v Portorož pripeljala vrhunske strokovnjake iz področja marketinga in digitalnih komunikacij (foto: Simon Maljevac)

Facebook Watch osvaja svet

Ob konstantnih spremembah in izboljšavah news feeda kot novi hit izpostavlja Facebook Watch, ki postaja vse bolj popularen med uporabniki. “Medtem ko vam Facebookova časovnica dostavlja vsebine, boste na Facebook Watch želeli raziskovati dlje. Časovnica vam predstavi vsebino, Facebook Watch pa vas preprosto posrka vanjo.”

facebook-sporto-jerry-newman

Se zavedate moči in vpliva socialnih omrežij? (foto: Simon Maljevac)

Newman je izpostavil povezavo med Instagram Stories in Facebook Stories, ki sta lahko pomembna dejavnika pri grajenju podobe podjetja. Oba načina podajanja “zgodb” ne uporabljajmo na izključujoč, temveč na komplementaren način. Na nekaterih trgih je namreč Instagram bolj popularen, medtem ko na nekaterih še ni zaživel v polnosti. Newman je opozoril, da bo predvsem Instagram Stories v prihodnjih mesecih doživel še dodaten razcvet.

Objavite komentarje strank!

S kakovostnim podajanjem “zgodb” lahko kupec podjetnika oziroma podjetje spozna tudi kot osebnost in ga na ta način še bolj poveže s produktom. Facebook po novem omogoča tudi dodajanje komentarjev in anket v “live video”, kar prispeva k interakciji med podjetjem in potencialno stranko.

jerry-newman-facebook-sporto

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo engagement potencialnih strank in tako zgradimo community,” je poudaril Jerry Newman (foto: Simon Maljevac)

Newman priporoča, da v svojih objavah na socialnih omrežjih delimo tudi konstruktivna mnenja in komentarje svojih strank, saj na tak način pokažemo, da cenimo njihovo mnenje. Pri objavah “v živo” uporabimo urnik objav, saj na ta način obvestimo uporabnike o terminu objave, tako da si lahko lažje organizirajo čas za ogled.

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo odzivnost potencialnih strank in tako gradimo na skupnosti,” je poučno predavanje zaključil Newman.

Prilagodimo video vertikalnemu ogledu

Tudi Kenny Ager iz prodorne agencije WePlay (med njihovimi naročniki so La Liga, Evroliga, Ryder Cup, Yokohama in Red Bull), ki je večino svojega programa namenil OTT-platformam ter monetizaciji digitalnega marketinga in blagovne znamke, je poudarjal pomembnost optimizacije vsebin za mobilni pregled.

sporto-facebook-instagram

“Družbeni mediji so omogočili, da svoje kupce dosežemo z enim samim klikom. Govorimo o ekonomiji pozornosti,”poudarja marketinški strokovnjak Kenny Ager (foto: Simon Maljevac)

Pomembno je tudi, kako držimo mobilnik

“Kar 75 odstotkov vseh vsebin na socialnih omrežjih pregledamo preko naših pametnih telefonov. Posledično jih moramo prilagoditi. Kar 72 odstotkov mladih drži svoj mobilnik stalno v vertikalnem položaju, tako da moramo video prilagoditi takšnemu načinu ogleda.”

“Družbeni mediji so omogočili, da svoje kupce dosežemo z enim samim klikom. Govorimo o ekonomiji pozornosti.” Ager je dodal, da video vsebine pripomorejo h kar 80 odstotkov večji odzivnosti na Instagramu kot fotografije ali tekstualno sporočilo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje