KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Najnovejši Facebook in Instagram triki iz prve roke

Kako okrepiti odnos s strankami, jih zadržati na svojih omrežjih in monetizirati svoje občinstvo na spletu? Kakšne so najnovejše domislice na Facebooku in Instagramu? Udeležencem prestižne Sporto konference sta novosti predstavila vrhunska strokovnjaka - Jerry Newman iz Facebooka ter Kenny Ager iz agencije WePlay.
jerry-newman-facebook-sporto

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo engagement potencialnih strank in tako zgradimo community,” je poudaril Jerry Newman (foto: Simon Maljevac)

“Facebook je platforma, ki temelji na povezovanju in skupnosti. Naši poslovni uporabniki morajo v želji po uspehu investirati v skupnost,” opozarja Jerry Newman, ki pri Facebooku skrbi za športna partnerstva za Evropo, Afriko in Srednji vzhod.

Sporto Facebook in Instagram sladkorčki

Obiskovalcem letošnje portoroške Sporto konference je ponudil vpogled v načine, kako poslovne in športne organizacije po svetu uporabljajo Facebook in Instagram za krepitev odnosov s kupci in navijači, kar jim obenem omogoča tudi rast ključnih tokov prihodkov. Opozoril je, da ljudje za vse več storitev uporabljajo mobilnike, kar morajo podjetniki upoštevati pri vzpostavljanju digitalne in marketinške mreže.

Na Facebooku 12-15x dnevno

“Raziskave so pokazale, da povprečen uporabnik na Facebook pogleda približno od 12 do 15-krat dnevno. Socialno omrežje stalno posodabljamo, zato na vsakih šest mesecev prihaja do precejšnjih sprememb. Na ta način skušamo spodbuditi interakcijo med uporabniki. Upoštevamo njihove pripombe in se zavedamo, da ne želijo identičnih vsebin na Facebooku, Instagramu in Twitterju,” je dodal Newman.

sporto-konferenca-portoroz

Sporto konferenca je v Portorož pripeljala vrhunske strokovnjake iz področja marketinga in digitalnih komunikacij (foto: Simon Maljevac)

Facebook Watch osvaja svet

Ob konstantnih spremembah in izboljšavah news feeda kot novi hit izpostavlja Facebook Watch, ki postaja vse bolj popularen med uporabniki. “Medtem ko vam Facebookova časovnica dostavlja vsebine, boste na Facebook Watch želeli raziskovati dlje. Časovnica vam predstavi vsebino, Facebook Watch pa vas preprosto posrka vanjo.”

facebook-sporto-jerry-newman

Se zavedate moči in vpliva socialnih omrežij? (foto: Simon Maljevac)

Newman je izpostavil povezavo med Instagram Stories in Facebook Stories, ki sta lahko pomembna dejavnika pri grajenju podobe podjetja. Oba načina podajanja “zgodb” ne uporabljajmo na izključujoč, temveč na komplementaren način. Na nekaterih trgih je namreč Instagram bolj popularen, medtem ko na nekaterih še ni zaživel v polnosti. Newman je opozoril, da bo predvsem Instagram Stories v prihodnjih mesecih doživel še dodaten razcvet.

Objavite komentarje strank!

S kakovostnim podajanjem “zgodb” lahko kupec podjetnika oziroma podjetje spozna tudi kot osebnost in ga na ta način še bolj poveže s produktom. Facebook po novem omogoča tudi dodajanje komentarjev in anket v “live video”, kar prispeva k interakciji med podjetjem in potencialno stranko.

jerry-newman-facebook-sporto

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo engagement potencialnih strank in tako zgradimo community,” je poudaril Jerry Newman (foto: Simon Maljevac)

Newman priporoča, da v svojih objavah na socialnih omrežjih delimo tudi konstruktivna mnenja in komentarje svojih strank, saj na tak način pokažemo, da cenimo njihovo mnenje. Pri objavah “v živo” uporabimo urnik objav, saj na ta način obvestimo uporabnike o terminu objave, tako da si lahko lažje organizirajo čas za ogled.

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo odzivnost potencialnih strank in tako gradimo na skupnosti,” je poučno predavanje zaključil Newman.

Prilagodimo video vertikalnemu ogledu

Tudi Kenny Ager iz prodorne agencije WePlay (med njihovimi naročniki so La Liga, Evroliga, Ryder Cup, Yokohama in Red Bull), ki je večino svojega programa namenil OTT-platformam ter monetizaciji digitalnega marketinga in blagovne znamke, je poudarjal pomembnost optimizacije vsebin za mobilni pregled.

sporto-facebook-instagram

“Družbeni mediji so omogočili, da svoje kupce dosežemo z enim samim klikom. Govorimo o ekonomiji pozornosti,”poudarja marketinški strokovnjak Kenny Ager (foto: Simon Maljevac)

Pomembno je tudi, kako držimo mobilnik

“Kar 75 odstotkov vseh vsebin na socialnih omrežjih pregledamo preko naših pametnih telefonov. Posledično jih moramo prilagoditi. Kar 72 odstotkov mladih drži svoj mobilnik stalno v vertikalnem položaju, tako da moramo video prilagoditi takšnemu načinu ogleda.”

“Družbeni mediji so omogočili, da svoje kupce dosežemo z enim samim klikom. Govorimo o ekonomiji pozornosti.” Ager je dodal, da video vsebine pripomorejo h kar 80 odstotkov večji odzivnosti na Instagramu kot fotografije ali tekstualno sporočilo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

7 razlogov, zakaj vsak podjetnik potrebuje blagovno znamko

Naj gre za bolj ali manj poznano ime, za podjetnika se registracija znamke lahko izkaže kot ključna investicija na njegovi podjetniški poti in mu prihrani marsikatero nevšečnost. Zato je pomembno, da podjetnik še pred podajo v podjetniške vode razume, zakaj so znamke pomemben element pri rasti in razvijanju njegovega poslovanja. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje