Najnovejši Facebook in Instagram triki iz prve roke

Kako okrepiti odnos s strankami, jih zadržati na svojih omrežjih in monetizirati svoje občinstvo na spletu? Kakšne so najnovejše domislice na Facebooku in Instagramu? Udeležencem prestižne Sporto konference sta novosti predstavila vrhunska strokovnjaka - Jerry Newman iz Facebooka ter Kenny Ager iz agencije WePlay.
jerry-newman-facebook-sporto

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo engagement potencialnih strank in tako zgradimo community,” je poudaril Jerry Newman (foto: Simon Maljevac)

“Facebook je platforma, ki temelji na povezovanju in skupnosti. Naši poslovni uporabniki morajo v želji po uspehu investirati v skupnost,” opozarja Jerry Newman, ki pri Facebooku skrbi za športna partnerstva za Evropo, Afriko in Srednji vzhod.

Sporto Facebook in Instagram sladkorčki

Obiskovalcem letošnje portoroške Sporto konference je ponudil vpogled v načine, kako poslovne in športne organizacije po svetu uporabljajo Facebook in Instagram za krepitev odnosov s kupci in navijači, kar jim obenem omogoča tudi rast ključnih tokov prihodkov. Opozoril je, da ljudje za vse več storitev uporabljajo mobilnike, kar morajo podjetniki upoštevati pri vzpostavljanju digitalne in marketinške mreže.

Na Facebooku 12-15x dnevno

“Raziskave so pokazale, da povprečen uporabnik na Facebook pogleda približno od 12 do 15-krat dnevno. Socialno omrežje stalno posodabljamo, zato na vsakih šest mesecev prihaja do precejšnjih sprememb. Na ta način skušamo spodbuditi interakcijo med uporabniki. Upoštevamo njihove pripombe in se zavedamo, da ne želijo identičnih vsebin na Facebooku, Instagramu in Twitterju,” je dodal Newman.

sporto-konferenca-portoroz

Sporto konferenca je v Portorož pripeljala vrhunske strokovnjake iz področja marketinga in digitalnih komunikacij (foto: Simon Maljevac)

Facebook Watch osvaja svet

Ob konstantnih spremembah in izboljšavah news feeda kot novi hit izpostavlja Facebook Watch, ki postaja vse bolj popularen med uporabniki. “Medtem ko vam Facebookova časovnica dostavlja vsebine, boste na Facebook Watch želeli raziskovati dlje. Časovnica vam predstavi vsebino, Facebook Watch pa vas preprosto posrka vanjo.”

facebook-sporto-jerry-newman

Se zavedate moči in vpliva socialnih omrežij? (foto: Simon Maljevac)

Newman je izpostavil povezavo med Instagram Stories in Facebook Stories, ki sta lahko pomembna dejavnika pri grajenju podobe podjetja. Oba načina podajanja “zgodb” ne uporabljajmo na izključujoč, temveč na komplementaren način. Na nekaterih trgih je namreč Instagram bolj popularen, medtem ko na nekaterih še ni zaživel v polnosti. Newman je opozoril, da bo predvsem Instagram Stories v prihodnjih mesecih doživel še dodaten razcvet.

Objavite komentarje strank!

S kakovostnim podajanjem “zgodb” lahko kupec podjetnika oziroma podjetje spozna tudi kot osebnost in ga na ta način še bolj poveže s produktom. Facebook po novem omogoča tudi dodajanje komentarjev in anket v “live video”, kar prispeva k interakciji med podjetjem in potencialno stranko.

jerry-newman-facebook-sporto

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo engagement potencialnih strank in tako zgradimo community,” je poudaril Jerry Newman (foto: Simon Maljevac)

Newman priporoča, da v svojih objavah na socialnih omrežjih delimo tudi konstruktivna mnenja in komentarje svojih strank, saj na tak način pokažemo, da cenimo njihovo mnenje. Pri objavah “v živo” uporabimo urnik objav, saj na ta način obvestimo uporabnike o terminu objave, tako da si lahko lažje organizirajo čas za ogled.

“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo odzivnost potencialnih strank in tako gradimo na skupnosti,” je poučno predavanje zaključil Newman.

Prilagodimo video vertikalnemu ogledu

Tudi Kenny Ager iz prodorne agencije WePlay (med njihovimi naročniki so La Liga, Evroliga, Ryder Cup, Yokohama in Red Bull), ki je večino svojega programa namenil OTT-platformam ter monetizaciji digitalnega marketinga in blagovne znamke, je poudarjal pomembnost optimizacije vsebin za mobilni pregled.

sporto-facebook-instagram

“Družbeni mediji so omogočili, da svoje kupce dosežemo z enim samim klikom. Govorimo o ekonomiji pozornosti,”poudarja marketinški strokovnjak Kenny Ager (foto: Simon Maljevac)

Pomembno je tudi, kako držimo mobilnik

“Kar 75 odstotkov vseh vsebin na socialnih omrežjih pregledamo preko naših pametnih telefonov. Posledično jih moramo prilagoditi. Kar 72 odstotkov mladih drži svoj mobilnik stalno v vertikalnem položaju, tako da moramo video prilagoditi takšnemu načinu ogleda.”

“Družbeni mediji so omogočili, da svoje kupce dosežemo z enim samim klikom. Govorimo o ekonomiji pozornosti.” Ager je dodal, da video vsebine pripomorejo h kar 80 odstotkov večji odzivnosti na Instagramu kot fotografije ali tekstualno sporočilo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

“Ni pomembno kaj delate, temveč zakaj to delate!”

“Ni pomembno kaj delate, temveč zakaj to delate!”

Številni svetovno znani marketinški strokovnjaki so na portoroški Sporto konferenci predstavili trende v marketinški in digitalni industriji. Na kaj moramo biti še posebej pozorni pri kreiranju svoje marketinške kampanje in kakšen odnos moramo razviti do občinstva? Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Kako izbrati najboljšo WordPress temo?

Porodila se vam je poslovna ideja, morda ideja za hobi. Naslednji korak je postavitev spletne strani na WordPressu. Odločiti se morate, kakšen je cilj vaše spletne strani: blog, spletna trgovina ali predstavitvena stran podjetja so si strukturno namreč zelo različne. Temu primerna mora biti tudi WordPress tema, ki jo boste izbrali ... Preberite več >>

Bloganje za majhna podjetja

Bloganje za majhna podjetja

Predstavljajte si, da bi kot muha na steni, lahko pozorno poslušali milijone ljudi in od njih pridobivali najbolj sveže informacije, medtem ko le-ti govorijo o vašem podjetju. Preberite več >>

Spoznajte pravila komuniciranja preko kratkih sporočil

Spoznajte pravila komuniciranja preko kratkih sporočil

S kratkimi instant sporočili (instant messaging) lahko prihranite čas v komunikaciji s sodelavci, strankami ali poslovnimi partnerji. Priporočljivo je, da se pri pogovorih preko kratkih online sporočil držite nekaterih osnovnih pravil. Preberite več >>

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

Kako se lotiti načrtovanja internetnega marketinga? – 2. del

O pomenu dobrega načrtovanja internetnega marketinga smo govorili že v prejšnji novici. Nadaljevanje predlogov, kako uspešno načrtovati spletni marketing, pa delimo v tokratnem prispevku. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje