Najnovejši Facebook in Instagram triki iz prve roke
“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo engagement potencialnih strank in tako zgradimo community,” je poudaril Jerry Newman (foto: Simon Maljevac)
“Facebook je platforma, ki temelji na povezovanju in skupnosti. Naši poslovni uporabniki morajo v želji po uspehu investirati v skupnost,” opozarja Jerry Newman, ki pri Facebooku skrbi za športna partnerstva za Evropo, Afriko in Srednji vzhod.
Sporto Facebook in Instagram sladkorčki
Obiskovalcem letošnje portoroške Sporto konference je ponudil vpogled v načine, kako poslovne in športne organizacije po svetu uporabljajo Facebook in Instagram za krepitev odnosov s kupci in navijači, kar jim obenem omogoča tudi rast ključnih tokov prihodkov. Opozoril je, da ljudje za vse več storitev uporabljajo mobilnike, kar morajo podjetniki upoštevati pri vzpostavljanju digitalne in marketinške mreže.
Na Facebooku 12-15x dnevno
“Raziskave so pokazale, da povprečen uporabnik na Facebook pogleda približno od 12 do 15-krat dnevno. Socialno omrežje stalno posodabljamo, zato na vsakih šest mesecev prihaja do precejšnjih sprememb. Na ta način skušamo spodbuditi interakcijo med uporabniki. Upoštevamo njihove pripombe in se zavedamo, da ne želijo identičnih vsebin na Facebooku, Instagramu in Twitterju,” je dodal Newman.
Facebook Watch osvaja svet
Ob konstantnih spremembah in izboljšavah news feeda kot novi hit izpostavlja Facebook Watch, ki postaja vse bolj popularen med uporabniki. “Medtem ko vam Facebookova časovnica dostavlja vsebine, boste na Facebook Watch želeli raziskovati dlje. Časovnica vam predstavi vsebino, Facebook Watch pa vas preprosto posrka vanjo.”
Newman je izpostavil povezavo med Instagram Stories in Facebook Stories, ki sta lahko pomembna dejavnika pri grajenju podobe podjetja. Oba načina podajanja “zgodb” ne uporabljajmo na izključujoč, temveč na komplementaren način. Na nekaterih trgih je namreč Instagram bolj popularen, medtem ko na nekaterih še ni zaživel v polnosti. Newman je opozoril, da bo predvsem Instagram Stories v prihodnjih mesecih doživel še dodaten razcvet.
Objavite komentarje strank!
S kakovostnim podajanjem “zgodb” lahko kupec podjetnika oziroma podjetje spozna tudi kot osebnost in ga na ta način še bolj poveže s produktom. Facebook po novem omogoča tudi dodajanje komentarjev in anket v “live video”, kar prispeva k interakciji med podjetjem in potencialno stranko.
Newman priporoča, da v svojih objavah na socialnih omrežjih delimo tudi konstruktivna mnenja in komentarje svojih strank, saj na tak način pokažemo, da cenimo njihovo mnenje. Pri objavah “v živo” uporabimo urnik objav, saj na ta način obvestimo uporabnike o terminu objave, tako da si lahko lažje organizirajo čas za ogled.
“Nikakor ne pozabimo, da je vsebina najbolj pomembna. Z dobro vsebino lahko povečamo odzivnost potencialnih strank in tako gradimo na skupnosti,” je poučno predavanje zaključil Newman.
Prilagodimo video vertikalnemu ogledu
Tudi Kenny Ager iz prodorne agencije WePlay (med njihovimi naročniki so La Liga, Evroliga, Ryder Cup, Yokohama in Red Bull), ki je večino svojega programa namenil OTT-platformam ter monetizaciji digitalnega marketinga in blagovne znamke, je poudarjal pomembnost optimizacije vsebin za mobilni pregled.
Pomembno je tudi, kako držimo mobilnik
“Kar 75 odstotkov vseh vsebin na socialnih omrežjih pregledamo preko naših pametnih telefonov. Posledično jih moramo prilagoditi. Kar 72 odstotkov mladih drži svoj mobilnik stalno v vertikalnem položaju, tako da moramo video prilagoditi takšnemu načinu ogleda.”
“Družbeni mediji so omogočili, da svoje kupce dosežemo z enim samim klikom. Govorimo o ekonomiji pozornosti.” Ager je dodal, da video vsebine pripomorejo h kar 80 odstotkov večji odzivnosti na Instagramu kot fotografije ali tekstualno sporočilo.