Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Večina podjetij ne ceni učinkovitosti prilagajanja vsebin na družabnih omrežjih, čeprav lahko z njihovo pomočjo postanejo najboljši vir informacij za določeno področje. Če želite s pomočjo družabnih omrežij privabiti čim več potencialnih strank, sledite naslednjim nasvetom.
Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Pri prilagajanju vsebin imejte vedno v mislih svojo ciljno publiko. (Vir slike: Pixabay)

Vsi oglaševalski in trženjski napori na internetu so usmerjeni k jasnemu cilju: privabiti čim več potencialnih strank. Večina ljudi pa pozablja, da so prilagojene vsebine eden najboljših načinov za privabljanje ciljne publike, hkrati pa lahko podjetja z njihovo pomočjo oblikujejo tudi pomembne odnose s strankami.

Zato v nadaljevanju predstavljamo pet vrst vsebin, ki jih lahko najbolj učinkovito prilagodite in objavite na profilih svojega podjetja na družabnih omrežjih.

1. Najnovejši trendi

Zakaj nas blagovne znamke bombardirajo z »najnovejšimi« trendi, ugotovitvami, tehnološkimi dosežki itd.? Naša psihologija je ustvarjena tako, da imamo kompulzivno potrebo po nenehnem sledenju toku dogodkov in hitrem premikanju v prihodnost. Besede, kot je »najnovejši«, nagovarjajo prav to psihološko potrebo.

Če vaša trženjska strategija za družabna omrežja vsebuje tudi informiranje in izobraževanje ciljne publike, lahko svoj cilj dosežete tudi z objavljanjem novic o najnovejših dognanjih in dogodkih v okviru področja, s katerim se ukvarjate.

2. Uporabna navodila in kratki priročniki

Ljudje iščejo uporabna navodila, ki jim pomagajo pri rešitvi neke težave, učenju nove spretnosti ali pridobivanju koristnega znanja. Če jim boste ponudili takšne vsebine, jim boste omogočili osebnostno rast in razvoj – za to vam bodo hvaležni.

Vsebin te vrste ni težko najti. Ko se odločate, katere bi objavili, pomislite na to, česa vaša ciljna publika še ne ve ali s kakšnimi težavami se sooča. Seveda pa ne pozabite na povezavo s svojim področjem delovanja.

3. Mnenja strokovnjakov

Za resnično učenje so dejanske izkušnje neprecenljive. Strokovnjaki svoja mnenja oblikujejo na podlagi dolgoletnih izkušenj na svojem področju. Pri tem se za marsikatero naučeno lekcijo skriva neuspeh.

Veliko strokovnjakov z zainteresiranimi deli svoja mnenja in osnovne nasvete za uspeh v določeni industriji, le malo pa jih je pripravljenih odkrito govoriti tudi o svojih neuspehih in tem, kako so jih premagali.

Poiščite in objavite manj znane in koristne intervjuje, bloge, podkaste ali videoposnetke; tako si boste zagotovili zvesto publiko na družabnih omrežjih.

4. Viri vsebin

Učinkovitost je povezana z oblikovanjem različnih virov in zavedanjem, kdaj te vire potrebujete. Objave, v katerih podjetja naštevajo različne vire, so na družabnih omrežjih večinoma zelo priljubljene.

Z ozirom na področje svojega delovanja oblikujte različne sezname uporabnih virov, na primer najboljši blogi, ki jih je vredno brati; najboljše spletne strani, ki ponujajo kvalitetne fotografije za komercialno rabo; najboljši videoposnetki z določeno tematiko …

5. Študije primerov

Sporočila, ki jih predajate svoji ciljni publiki, najlažje podkrepite s primeri. Razlika med preprostim primerom in študijo primera pa je le v številkah. S primerom lahko svojim sledilcem prikažete, o čem govorite; s študijo primera pa jim dejansko dokažete, da imate prav.

Študijo primera lahko izvedete sami, vendar boste za to potrebovali precej časa in sredstev. Namesto tega poiščite in izpostavite relevantne študije primerov s svojega področja. Pri tem ne pozabite na navedbo vira oziroma avtorja, saj je ta v študijo primera vložil veliko truda.

Preizkusite predstavljene ideje v praksi – na svojih profilih boste kmalu opazili povečano število sledilcev, všečkov, komentarjev in deljenj objav.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Facebook se bori proti vabam za klike in odzive

Uporabniki Facebooka v zadnjem času opažajo vedno več nezaželenih objav, ki jih spodbujajo k všečkanju, deljenju in komentiranju. Facebook bo v kratkem ukrepal proti takšnim objavam. Preberite več >>

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje