Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Večina podjetij ne ceni učinkovitosti prilagajanja vsebin na družabnih omrežjih, čeprav lahko z njihovo pomočjo postanejo najboljši vir informacij za določeno področje. Če želite s pomočjo družabnih omrežij privabiti čim več potencialnih strank, sledite naslednjim nasvetom.
Najprimernejše vsebine za družabna omrežja

Pri prilagajanju vsebin imejte vedno v mislih svojo ciljno publiko. (Vir slike: Pixabay)

Vsi oglaševalski in trženjski napori na internetu so usmerjeni k jasnemu cilju: privabiti čim več potencialnih strank. Večina ljudi pa pozablja, da so prilagojene vsebine eden najboljših načinov za privabljanje ciljne publike, hkrati pa lahko podjetja z njihovo pomočjo oblikujejo tudi pomembne odnose s strankami.

Zato v nadaljevanju predstavljamo pet vrst vsebin, ki jih lahko najbolj učinkovito prilagodite in objavite na profilih svojega podjetja na družabnih omrežjih.

1. Najnovejši trendi

Zakaj nas blagovne znamke bombardirajo z »najnovejšimi« trendi, ugotovitvami, tehnološkimi dosežki itd.? Naša psihologija je ustvarjena tako, da imamo kompulzivno potrebo po nenehnem sledenju toku dogodkov in hitrem premikanju v prihodnost. Besede, kot je »najnovejši«, nagovarjajo prav to psihološko potrebo.

Če vaša trženjska strategija za družabna omrežja vsebuje tudi informiranje in izobraževanje ciljne publike, lahko svoj cilj dosežete tudi z objavljanjem novic o najnovejših dognanjih in dogodkih v okviru področja, s katerim se ukvarjate.

2. Uporabna navodila in kratki priročniki

Ljudje iščejo uporabna navodila, ki jim pomagajo pri rešitvi neke težave, učenju nove spretnosti ali pridobivanju koristnega znanja. Če jim boste ponudili takšne vsebine, jim boste omogočili osebnostno rast in razvoj – za to vam bodo hvaležni.

Vsebin te vrste ni težko najti. Ko se odločate, katere bi objavili, pomislite na to, česa vaša ciljna publika še ne ve ali s kakšnimi težavami se sooča. Seveda pa ne pozabite na povezavo s svojim področjem delovanja.

3. Mnenja strokovnjakov

Za resnično učenje so dejanske izkušnje neprecenljive. Strokovnjaki svoja mnenja oblikujejo na podlagi dolgoletnih izkušenj na svojem področju. Pri tem se za marsikatero naučeno lekcijo skriva neuspeh.

Veliko strokovnjakov z zainteresiranimi deli svoja mnenja in osnovne nasvete za uspeh v določeni industriji, le malo pa jih je pripravljenih odkrito govoriti tudi o svojih neuspehih in tem, kako so jih premagali.

Poiščite in objavite manj znane in koristne intervjuje, bloge, podkaste ali videoposnetke; tako si boste zagotovili zvesto publiko na družabnih omrežjih.

4. Viri vsebin

Učinkovitost je povezana z oblikovanjem različnih virov in zavedanjem, kdaj te vire potrebujete. Objave, v katerih podjetja naštevajo različne vire, so na družabnih omrežjih večinoma zelo priljubljene.

Z ozirom na področje svojega delovanja oblikujte različne sezname uporabnih virov, na primer najboljši blogi, ki jih je vredno brati; najboljše spletne strani, ki ponujajo kvalitetne fotografije za komercialno rabo; najboljši videoposnetki z določeno tematiko …

5. Študije primerov

Sporočila, ki jih predajate svoji ciljni publiki, najlažje podkrepite s primeri. Razlika med preprostim primerom in študijo primera pa je le v številkah. S primerom lahko svojim sledilcem prikažete, o čem govorite; s študijo primera pa jim dejansko dokažete, da imate prav.

Študijo primera lahko izvedete sami, vendar boste za to potrebovali precej časa in sredstev. Namesto tega poiščite in izpostavite relevantne študije primerov s svojega področja. Pri tem ne pozabite na navedbo vira oziroma avtorja, saj je ta v študijo primera vložil veliko truda.

Preizkusite predstavljene ideje v praksi – na svojih profilih boste kmalu opazili povečano število sledilcev, všečkov, komentarjev in deljenj objav.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

21.11.2017 od 16:30 do 08.12.2017 18:00
Udeležite se dogodkov Blockchain Roadshowa!

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo številne kraje v Sloveniji - toplo vabljeni, da preverite program in se nam pridružite.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Trbovlje

21.11.2017 od 16:30 do 19:00
Blockchain Roadshow: Trbovlje

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Obiskali bomo tudi Trbovlje, kjer nas bodo prijazno gostili v Katapultu.
Preberite več >>

MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: Kingsbox: Od študenta do milijon evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitrorastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje