Ne pozabite na Pinterest!

Ne pozabite na Pinterest! (Vir slike: blog.dlvr.it)

Ne pozabite na Pinterest!

Podjetja se v zadnjih letih vse pogosteje odločajo tudi za oglaševanje na družabnih omrežjih, v ospredju sta seveda največja Facebook in Twitter. Medtem pa se vse bolj v ospredje postavlja tudi Pinterest, katerega moč ne smemo zanemarjati.
Ne pozabite na Pinterest!

Ne pozabite na Pinterest! (Vir slike: blog.dlvr.it)

Pred kratkim je Pinterest udarno najavil testiranje plačanih oglasov. Promovirani pini (Promoted Pins), ki so podobni promoviranim tvitom na Twitterju (Promoted Tweets) in Facebookovim promoviranim objavam (Promoted Posts), so zdaj še v testni fazi, a njihova najava pomeni še odločnejši korak naprej na oglaševalskem področju.

Promovirani pini so v testni fazi in zato še precej nežno ter skorajda nevidno vneseni v Pinterest, zato jih zlahka zgrešimo. A pri tem najverjetneje ne bo ostalo. Njihov cilj je, da bodo določeni pini vidni na vrhu iskalnih rezultatov in promovirali plačano vsebino. Če boste na primer vpisali geslo noč čarovnic, se bo pokazal pin, ki bo promoviral spletno trgovino za kostume in podobno.

Moč Pinteresta ni zanemarljiva. Njegove statistike so namreč precej zgovorne: je tretje največje družabno omrežje v Združenih državah Amerike, ameriški povprečni uporabnik na njem preživi 98 minut mesečno, v Veliki Britaniji doživlja pravi razcvet. Ima več kot 70 milijonov uporabnikov, večina, 80 odstotkov, pa je nežnejšega spola, ki velja tudi za “boljšega” potrošnika. Pinterest, ki je nekoč veljal za družbeno omrežje hipsterjev in mamic, v zadnjem letu postaja vse pomembnejši marketinški kanal. Na njem najdemo že več kot 500 tisoč poslovnih profilov, njegov vpliv pa se kaže tudi v posebnih »Pinterest vodičih« za podjetja, ki jih zlahka znajdemo na spletu.

Čeprav je “le” tretje največje družabno omrežje, pa v nekaterih pogledih zlahka premaga največjega, kaže raziskava družbe Bizrate. Ta ugotavlja, da je Pinterest za blagovne znamke precej bolj učinkovito orodje kot Facebook. Kar 69 odstotkov uporabnikov je izdelek, ki so ga našli na Pinterestu, pozneje tudi kupilo, nakup »Facebookocev« pa je bil le 40-odstotni. In katere vsebine so najbolj iskane? Med najbolj priljubljene kategorije sodijo hrana in pijača, DIY in notranje oblikovanje.

Pri izbiri družabnega omrežja, prek katerega boste oglaševali, se morate najprej vprašati, kaj želite s tem doseči in kdo so pravzaprav vaši ciljni kupci. Nekatera podjetja imajo cel kup zasledovalcev in prijateljev, učinek oglaševanja pa je skorajda ničen. Pomembno je tudi dnevno vzdrževanje profilov.

Prednost oglaševanja na Pinterestu, Instagramu in Tumblrju, torej družabnih omrežjih, ki temeljijo na slikovnem materialu, je, da v primerjavi s Twitterjem in Facebookom, na njih težje ignoriramo oglas, saj je ta v slikovni obliki. Saj veste, s slikami lahko pritegnemo še tako nezainteresiranega kupca.

Vir: Expandedramblings.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki