
Ne pozabite na Pinterest! (Vir slike: blog.dlvr.it)
Pred kratkim je Pinterest udarno najavil testiranje plačanih oglasov. Promovirani pini (Promoted Pins), ki so podobni promoviranim tvitom na Twitterju (Promoted Tweets) in Facebookovim promoviranim objavam (Promoted Posts), so zdaj še v testni fazi, a njihova najava pomeni še odločnejši korak naprej na oglaševalskem področju.
Promovirani pini so v testni fazi in zato še precej nežno ter skorajda nevidno vneseni v Pinterest, zato jih zlahka zgrešimo. A pri tem najverjetneje ne bo ostalo. Njihov cilj je, da bodo določeni pini vidni na vrhu iskalnih rezultatov in promovirali plačano vsebino. Če boste na primer vpisali geslo noč čarovnic, se bo pokazal pin, ki bo promoviral spletno trgovino za kostume in podobno.
Moč Pinteresta ni zanemarljiva. Njegove statistike so namreč precej zgovorne: je tretje največje družabno omrežje v Združenih državah Amerike, ameriški povprečni uporabnik na njem preživi 98 minut mesečno, v Veliki Britaniji doživlja pravi razcvet. Ima več kot 70 milijonov uporabnikov, večina, 80 odstotkov, pa je nežnejšega spola, ki velja tudi za “boljšega” potrošnika. Pinterest, ki je nekoč veljal za družbeno omrežje hipsterjev in mamic, v zadnjem letu postaja vse pomembnejši marketinški kanal. Na njem najdemo že več kot 500 tisoč poslovnih profilov, njegov vpliv pa se kaže tudi v posebnih »Pinterest vodičih« za podjetja, ki jih zlahka znajdemo na spletu.
Čeprav je “le” tretje največje družabno omrežje, pa v nekaterih pogledih zlahka premaga največjega, kaže raziskava družbe Bizrate. Ta ugotavlja, da je Pinterest za blagovne znamke precej bolj učinkovito orodje kot Facebook. Kar 69 odstotkov uporabnikov je izdelek, ki so ga našli na Pinterestu, pozneje tudi kupilo, nakup »Facebookocev« pa je bil le 40-odstotni. In katere vsebine so najbolj iskane? Med najbolj priljubljene kategorije sodijo hrana in pijača, DIY in notranje oblikovanje.
Pri izbiri družabnega omrežja, prek katerega boste oglaševali, se morate najprej vprašati, kaj želite s tem doseči in kdo so pravzaprav vaši ciljni kupci. Nekatera podjetja imajo cel kup zasledovalcev in prijateljev, učinek oglaševanja pa je skorajda ničen. Pomembno je tudi dnevno vzdrževanje profilov.
Prednost oglaševanja na Pinterestu, Instagramu in Tumblrju, torej družabnih omrežjih, ki temeljijo na slikovnem materialu, je, da v primerjavi s Twitterjem in Facebookom, na njih težje ignoriramo oglas, saj je ta v slikovni obliki. Saj veste, s slikami lahko pritegnemo še tako nezainteresiranega kupca.