Nenavadni nasveti za uporabo omrežja LinkedIn

Uspešno uporabljajte LinkedIn s pomočjo nenavadnih nasvetov. (Vir slike: Bigstockphoto)

Nenavadni nasveti za uporabo omrežja LinkedIn

Uporabljate poslovno družbeno omrežje LinkedIn? Si želite predstaviti sebe in svoje delovne izkušnje tako, da boste zanimivi za delodajalce? Poskusite slediti naslednjim manj znanim in morda celo nenavadnim nasvetom.
Nenavadni nasveti za uporabo omrežja LinkedIn

Uspešno uporabljajte LinkedIn s pomočjo nenavadnih nasvetov. (Vir slike: Bigstockphoto)

  1. Bodite skrivnostni. Pri posodabljanju informacij bodite pozorni na to, da vaši kontakti ne prejemajo obvestil o vsaki spremembi. Najprej uredite nastavitve zasebnosti in onemogočite obvestila o spremembah.
  2. Bodite oportunistični. Pridružite se skupinam, v katerih se boste lahko povezali z ljudmi, ki predstavljajo vašo ciljno publiko, vendar niso vaši kontakti. Tako boste lahko stopili v stik z njimi in jih dodali v svoje omrežje.
  3. Ponavljajte se. Prepoznajte pet svojih prednosti, ki jih želite predstaviti drugim. Na svojem profilu jih večkrat omenite. Če ste odlični v vodenju projektov, omenite svoje kompetence na tem področju v svojem opisu in v opisu svojih poklicnih izkušenj. Tako boste olajšali iskanje svoji ciljni publiki.
  4. Bodite nehvaležni. Svoje kontakte prosite, naj podprejo le vaše najboljše kompetence. Ljudje bodo bolj zaupali vašim prednostim, če jih bo podprlo veliko ljudi. Ne bojte se zavrniti podpore, če se ne sklada z vašimi cilji.
  5. Bodite skopuški. Priporočite in podprite samo tiste kontakte, ki jih res cenite. Vsako priporočilo je podaljšek vaših vrednot, zato bodite pozorni.
  6. Bodite leni. Ponovno uporabite vsebine, ki ste jih že oblikovali. Tako podprete svoje sporočilo in zagotovite doslednost svoje osebne znamke. Z objavljanjem iste vsebine na različne načine boste utrdili svoje mesto v skupnosti. Svoje bloge spremenite v posodobitve, članke pa objavite na svojem profilu. 
  7. Bodite požrešni. Ne sledite formuli »eno delovno mesto, ena izkušnja«. Če ste na delovnem mestu opravljali več različnih nalog, za vsako ustvarite poseben zapis.
  8. Bodite promiskuitetni. Ignorirajte nasvet, da ni primerno, da sprejmete prošnje oseb, ki jih ne poznate. Tako vas bodo morebitni delodajalci ali stranke težje našli. Iskalni algoritem omrežja LinkedIn daje prednost osebam, ki so v vašem omrežju. V rezultatih iskanja so tako najprej prikazane povezave prve stopnje.
  9. Bodite nevidni. Ko uporabljate LinkedIn za poizvedovanje o svojih zaposlenih ali iskanje novih pridobitev, si včasih ne želite, da bi vsi videli, čigave profile ste obiskali. V nastavitvah lahko svoj status spremenite v »anonimen«.
  10. Imejte svoje mnenje. Svoje stališče lahko vključite v svoj opis in opis svojih izkušenj.
  11. Bodite neorganizirani. Prilagodite svoj profil tako, da bodo na vrhu vsebine, ki so pomembne, in izkušnje, ki jih želite izpostaviti. Na ta način se bo vaš profil razlikoval od profilov vaših tekmecev.
  12. Bodite selektivni. Ne obremenjujte se z malenkostmi, povezanimi z vsako službo, ki ste jo kdaj opravljali – sploh če ne pripomorejo k vašemu sporočilu. Izpustite lahko dela, ki ste jih opravljali na začetku kariere, če se ne navezujejo na vaše trenutno delovanje. Manj pomembne delovne izkušnje lahko tudi združite v skupno kategorijo, na primer »pripravništva« ali »usposabljanja«.
  13. Uporabite »kvadrat«. Usmerite ljudi na svoj profil z uporabo kode QR na vizitki. Ko se boste naslednjič udeležili kakšnega dogodka, se bodo lahko vaši novi znanci s pomočjo kode QR takoj povezali z vami.
  14. Bodite varčni. Če resnično želite stopiti v stik z nekom, izkoristite ponudbo Premium. Nato pošljite sporočila vsem pomembnim kontaktom, ki jih niste uspeli doseči na druge načine. Ko dosežete svoj cilj, odpovejte svojo naročnino.
  15. Bodite iznajdljivi. Vsebine s svojega LinkedIn profila lahko uporabite tudi na drugih družabnih omrežjih. Tako boste povečali svojo prepoznavnost in hkrati zagotovili doslednost svoje blagovne znamke.
  16. Bodite osebni. LinkedIn profil ni življenjepis. Oblikujte ga tako, kot da bi se z nekom pogovarjali. Naj bo iz vaših objav vidna vaša osebnost. Predstavitve svoje vrednote in zanimanja. Omenite tudi, kaj počnete, ko niste v službi. Na ta način boste pridobili zanimanje ljudi.
  17. Poglejte ljudem v oči. Vaša profilna slika naj bo kvalitetna. Pazite na osvetlitev in fokus. Pazite na to, da gledate naprej ali pa ste obrnjeni proti svoji levi rami, torej v smer vsebin na profilu. Če ste obrnjeni v desno in gledate proč od zaslona, obiskovalcem nehote dajete videz, da ne verjamete objavljenim vsebinam.
  18. Zbirajte kontakte. Prizadevajte si za vsaj 500 povezav. Poleg tega, da boste tako razširili svojo ciljno publiko, ima oznaka 500+ tudi psihološki učinek na obiskovalce vašega profila.
  19. Zavlačujte. Ne stopite v stik s kontakti, dokler niste popolnoma zadovoljni s svojim profilom. Ko jim pošljete sporočilo, bodo namreč pogledali vaš profil, preden se bodo odločili, ali vam bodo odgovorili.

Vir: Forbes

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki