
Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. (Vir slike: Pixabay.com)
Povezovanje nevroznanosti s prakso je v trženju in prodaji postal že svetovni trend, zato je udeležba na konferenci, kjer bo glavna tematika prav nevromarketing, za vse podjetnike obvezna.
Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. Na konferenci, ki bo na sporedu 17. marca 2016, boste dobili znanja:
- na podlagi praktičnih primerov nevroznanosti,
- kako z nevroznanostjo oblikovati učinkovita sporočila,
- o ”nevronskih” povezavah med ljudmi v timih,
- iz praktičnih tehnik NLP (nevrolingvistično programiranje),
- o terapevtski hipnozi (primer hipnoze v živo).
Vsak udeleženec konference dobi za darilo tudi knjigo Psihologija prepričevanja.
Celoten urnik predavanj je takšen:
Konferenca Nevroznanost v prodaji in marketingu bo potekala 17. marca 2016 v veliki predavalnici Pošte Slovenije na Čopovi 11 v Ljubljani.