Nevroznanost se vse bolj uporablja v prodaji in marketingu

Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. (Vir slike: Pixabay.com)

Nevroznanost se vse bolj uporablja v prodaji in marketingu

Ste že kdaj prišli iz trgovine in s seboj prinesli stvari, ki jih niste nameravali kupiti? Vas je določen oglas nenavadno pritegnil in ste si ga pogledali v celoti? Točno veste, na katero blagovno znamko vas povezuje kamela, kajne?
Nevroznanost se vse bolj uporablja v prodaji in marketingu

Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. (Vir slike: Pixabay.com)

Povezovanje nevroznanosti s prakso je v trženju in prodaji postal že svetovni trend, zato je udeležba na konferenci, kjer bo glavna tematika prav nevromarketing, za vse podjetnike obvezna. 

Z nevroznanostjo spoznajte podzavestne nagibe vaših ciljnih skupin. Na konferenci, ki bo na sporedu 17. marca 2016, boste dobili znanja: 

  • na podlagi praktičnih primerov nevroznanosti,
  • kako z nevroznanostjo oblikovati učinkovita sporočila,
  • o ”nevronskih” povezavah med ljudmi v timih,
  • iz praktičnih tehnik NLP (nevrolingvistično programiranje),
  • o terapevtski hipnozi (primer hipnoze v živo).

Vsak udeleženec konference dobi za darilo tudi knjigo Psihologija prepričevanja.

Celoten urnik predavanj je takšen:

  • 9.00 – 9.10 | Boštjan Zrimšek, Dima center d.o.o.
  • 9.10 – 10.00 | Tomaž Pavlica, Palok d.o.o. – Marketing in Prodaja v času, ko zadovoljujemo želje
  • 10.00 – 10.45 | Sebastjan Jeretič, Neuroagencija d.o.o.
  • 10.45 – 11.00 | Odmor
  • 11.00 – 11.45 | Aleksander Šinigoj, NLP
  • 11.45 – 12.15 | Odmor in prigrizek
  • 12.15 – 13.30 | Luka Zevnik, Blackbox d.o.o., Maja Michieli, Valicon d.o.o. – Od buzzworda k resničnosti: potrošniška nevroznanost v praksi
  • 13.30 – 14.15 | Ksenija Lapornik, Aspekti – Timi v podjetju – kakšna je “nevronska” povezava med njimi?
  • 14.15 – 15.00 | Zoran Vodopija, Hipnoza, osebnost in posel

Konferenca Nevroznanost v prodaji in marketingu bo potekala 17. marca 2016 v veliki predavalnici Pošte Slovenije na Čopovi 11 v Ljubljani.

Več informacij o konferenci >>
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pri Rezervatu presegli že 70 ponudnikov prostorov za najem

Pri Rezervatu presegli že 70 ponudnikov prostorov za najem

Avgusta smo pisali o novo ustanovljeni platformi Rezervato, s pomočjo katere lahko vsak najde primeren prostor za organizacijo dogodka in najem prostora. Tokrat nas je zanimalo, kaj vse so do sedaj že dosegli in kakšne načrte imajo za naprej. Več >

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Več >

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Več >

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Več >

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Več >

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Več >

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Več >

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Več >

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Več >

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki