V poslu sta pomembni fleksibilnost in pripravljenost prilagajanja

Digitalna agencija Numo podjetjem pomaga pri oblikovanju blagovne znamke, njeni predstavitvi v javnosti, gradnji komunikacijskih strategij in nudi znanja na področju zakonitosti spletnega pojavljanja.
digitalna agencija Numo (Vir: numo.si)

digitalna agencija Numo (Vir: numo.si)

Mlada podjetja imajo na poti do uspeha veliko skrbi in nalog. Teh se morajo lotiti potrpežljivo in premišljeno. Preučiti morajo zakonodajo na nekem področju, urediti potrebne formalnosti ter pridobiti potrebna sredstva. Poleg tega se podjetniki na začetku svoje poti posvečajo določitvi cen produktov, pridobivanju prvih strank in še mnogim ključnim korakom, ki jim bodo zagotovili prepoznavno mesto na trgu. V navalu vseh obveznosti zato pogosto zmanjka časa za ukvarjanje s podobo in načinom komunikacije z javnostmi.

Skrbno dodelana blagovna znamka, načrt pojavljanja le–te ter premišljena vizualna podoba v digitalnem svetu pa so v današnjem času pogosto odločilnega pomena. Osvojitev tega področja pa seveda zahteva poglobitev vanj, pridobivanje potrebnih znanj in čas. Slednji je pogosto razlog za to, da digitalna podoba podjetja in načrt komuniciranja z javnostmi ostajata na stranskem tiru.

Oblikovanje blagovne znamke, predstavitev le–te v javnosti, gradnja komunikacijske strategije in preučevanje zakonitosti spletnega pojavljanja so za mlade podjetnike pogosto koraki, ki se jih lotijo (pre)pozno. Z namenom, da bi se mladim podjetjem pri tem pomagalo, so nastale agencije, ki se celovito lotevajo tega področja. Ena takšnih je digitalna agencija Numo, ki podjetjem nudi nasvete in digitalne rešitve.

Kako se je vse skupaj začelo?

Digitalno agencijo Numo so zasnovali lastniki Veronika Dežman, Denis Lončar in Katja Lipičnik. Začetke direktorica Veronika Dežman opisuje kot aktivne, delovne in z veliko odrekanja. »Na začetku je bil Numo le podaljšek drugih oglaševalskih agencij, predvsem za digitalne rešitve, kar je tudi naš “core business” (osnovna dejavnost). Prišli smo do ugotovitve, da je treba poslovno strategijo spremeniti in sebe postaviti v ospredje. Osredotočili smo se na končne naročnike brez vmesnega posrednika. V zelo kratkem času smo prišli do velikih blagovnih znamk na slovenskem tržišču, ki pa funkcionirajo tudi na globalnem trgu.«

Ključ je v uspešnem komuniciranju z javnostjo

Njihovi naročniki so majhna in velika podjetja iz lokalnega in globalnega okolja. Kot pravi Veronika Dežman, so določena pravila pri vseh podjetjih enaka. »Ključnega pomena so vizija, zgodba blagovne znamke in predvsem zavedanje lastne identitete. Ugotovili smo, da se pri velikih in malih podjetjih pojavljajo določene sinergije. Treba je znati komunicirati z javnostjo. Velika podjetja imajo veliko razpoložljivih sredstev, majhna malo. Ne glede na to, je treba znati uspešno komunicirati. Sredstva tu niso tako pomembna. Včasih so celo sekundarna. Če imaš inovativno in kreativno idejo ter poznaš svojo ciljno publiko, lahko zelo usmerjeno in uspešno komuniciraš s svojo ciljno skupino.«

Na podlagi izkušenj je agencija Numo spoznala tako močne kot tudi šibke strani naročnikov. »Blagovna znamka je osebna izkaznica podjetja, ki se v današnjem času iz tiska prestavlja na digitalne medije. To zavedanje se mora zaznati na celotni poti pojavljanja blagovne znamke; na spletni strani, Facebooku, Instagramu, Twitterju in ostalih digitalnih komunikacijskih kanalih. Zavedati se moramo, da se dandanes tehnologija zelo hitro razvija. Iz dneva v dan so na voljo nove možnosti. To zahteva poglobljenost in strokovni pristop.« pojasni Veronika Dežman.

Google Analytics kot uporabno orodje za analizo spletne strani

Postavitev spletne strani ni dovolj. Ključnega pomena je poznavanje obiskovalcev spletne strani in najbolj gledanih vsebin, za kar pa je potrebna analiza. Digitalna agencija Numo naročnikom svetuje uporabo orodja Google Analytics. Gre za brezplačno Googlovo orodje, s pomočjo katerega lahko uporabniki spoznajo delovanje svoje spletne strani. Na tak način pridejo tudi do zanimivih in natančnih statističnih podatkov o njihovih obiskovalcih. Prednost orodja Google Analytics pa naj bi bila tudi njegova enostavna uporaba.

Med orodji, ki omogočajo spoznavanje navad in interesov uporabnikov, je tudi HotJar. Ta omogoča video spremljanje uporabnika na strani. Tovrstna orodja so v veliko pomoč pri optimizaciji uporabniške izkušnje ter postavitvi arhitekture spletne strani. V kolikor jih znamo interpretirati, spremljati in voditi analize, so zelo priročna. Pomagajo nam pri oblikovanju vsebine strani, pri prodajni strategiji in določanju profila uporabnika.

 

ključnega pomena je komunikacija z javnostjo (Vir: numo.si)

Ključnega pomena je dobra komunikacija z javnostjo (Vir: numo.si)

WEB up platforma

Agencija Numo se ukvarja tudi s tem, kako spletno stran zasnovati in kako že obstoječo nadgraditi. »V Sloveniji imamo veliko dobrih pa tudi slabih spletnih strani. Slabe spletne strani se ne ukvarjajo z odzivom, ne skrbijo za uporabniško izkušnjo, design pa je tudi pogosto vprašljiv. Spletna stran je dandanes prvi stik uporabnika s podjetjem in zato ustvarja prvi vtis. Klasičnih vizitk skorajda ni več. Spletna stran prevzema njeno vlogo. Dobro postavljena spletna stran je zelo pomembna. Uporabnika mora čim prej pripeljati do ključnih informacij. Lansko leto smo se ukvarjali z oblikovalskimi trendi, trendi uporabniške izkušnje in vključevanjem novih tehnologij. Zdaj so v ospredju animacije, velika tipografija in ilustracije. Te stranem dajejo pridih modernosti in uporabnosti. “Responsive”, torej prilagojenost strani na različne dimenzije zaslonov, pa je postala že osnova, ki je sama po sebi umevna.«

Na podlagi raziskav spletnih strani in potreb podjetij ter start up-ov so zasnovali novo platformo WebUp, katere prednost sta širina in prilagodljivost. Nova Numova platforma skozi tri različne pakete ponuja postavitev spletnih strani z možnostjo prilagajanja modulov. Te se da prilagoditi glede na želje naročnikov.

Spletna stran zasnovana glede na vizijo podjetja in ciljno skupino

»Ta platforma v osnovi ponuja izbrane module, ki predstavljajo skupek najbolj potrebnih osnov. Nadgrajujejo se glede na paket. Najprej se je treba pozanimati, kakšni sta vizija in ciljna skupina podjetja ter kakšen je njihov namen. Na podlagi teh informacij skupaj oblikujemo arhitekturo spletne strani. Design spletne strani prilagodimo celotni grafični podobi naročnika. Pomagamo jim lahko tudi pri pisanju vsebine in poskrbimo za optimizacijo. Poleg tega ponujamo tudi možnost nadgradenj.« novo platformo predstavi Veronika Dežman.

Spletna stran je postavljena glede na želje naročnikov in potrebe njihovih strank. Tudi možnosti, ki jih nudi urejevalnik spletnih strani, niso prepuščene naključju. Ta je postavljen tako, da ima uporabnik menije vedno na vidnem mestu. Gumbi, ki jih naročnik za osnovno urejanje ne bo potreboval, pa so v izogib nepotrebnim zapletom njegovim očem skriti.

Varnost je na prvem mestu

Tako za naročnika kot za obiskovalce spletnih strani sta pomembni premišljena zasnova in enostavna uporaba. Kaj pa varnost? Kot pojasni direktorica Numa, je ta pri postavitvi spletne strani ključnega pomena.

»Spletne strani postavljamo na Drupal platformi, ki je odprtokodni sistem za upravljanje vsebin (CMS – Content  Managment System). Drupal je eden varnejših sistemov. Na tem sistemu so postavljene spletne strani Bele hiše, Unesca itd.

Dandanes je vdorov v spletne strani vedno več. Ljudem se pogosto to ne zdi tako problematično, saj si mislijo, da jih ne bodo našli. Vendar pred virusi ni varen nihče. Tudi če na sami strani ni toliko pomembnih informacij, se lahko virus preko strani prenese na ostale računalnike v podjetju. Preko njih pa se lahko dostopa do zelo pomembnih podatkov.  Drupal platforma je sicer za programerje bolj zahtevna, je pa zato varna. Poskrbimo za to, da je uporabnikova izkušnja urejanja, dopolnjevanja in odstranjevanja vsebin s spletne strani čim lažja. To je mogoče z individualnim izobraževanjem uporabe urejevalnika vsebine in podkrepljeno s pisnimi navodili.«

Pomen premišljenega pojavljanja blagovne znamke

Skozi izkušnje pri delu s podjetji so pri digitalni agenciji Numo prepoznali še eno pogosto pomanjkljivost. Gre za odsotnost priročnika uporabe blagovne znamke, kjer sta definirani blagovna znamka in pojavljanje le–te. 

»Zavedamo se, da so podjetja pri ukvarjanju s svojo dejavnostjo zelo okupirana. Zato jim je ubadanje s tem, kako optimizirati spletno stran in kakšna vsebina mora biti na spletni strani, odveč. Pogosto za to nimajo časa. Najprej se morajo namreč ukvarjati z razvojem in trgom ter s pridobivanjem ključnih strank. Ostalo jim je sekundarnega pomena.«  pove Veronika Dežman in dodaja: »Naročnikom poskušamo vcepiti dejstvo, da je upoštevanje pravil pomembno. Treba je upoštevati postavljene zakonitosti, saj blagovna znamka tako deluje bolj celostno.«

Atraktivnost in zanimiva uporabniška izkušnja

postavitev spletne strani (Vir: numo.si)

Postavitev spletne strani (Vir: numo.si)

Poleg osnovnih spletnih strani in svetovanj pa digitalna agencija Numo naročnikom priskrbi tudi produktne animacije ter 2D ali 3D igrice. Produktne animacije so v porastu, saj se obiskovalci spletnih strani neradi posvečajo dolgim besedilom.

Animacija jim nudi hitro in atraktivno predstavitev produkta. Za zelo uporabne se produktne animacije izkažejo predvsem v primeru tehnoloških start upov in podjetij, katerih produkti in postopki so pogosto zapleteni. Njihovi opisi so dolgočasni in zato bralcem neprivlačni. Za dodatno popestritev pa poskrbijo 2D in 3D igrice.

»Večinoma gre za igre, katerih glavna nota je družbena odgovornost. Proces izdelave je zelo kompleksen, saj mora biti vse zelo premišljeno postavljeno. Tu se vključuje pedagoški in psihološki vidik. S pomočjo kreativne zgodbe in izbire tehnologij pridemo do odličnega končnega izdelka.« pove Veronika Dežman.

Organizacija dogodkov in vpeljava digitalnih rešitev

Agencija Numo se ukvarja tudi z organizacijo dogodkov. Prireja tako manjše promocije, tiskovne konference in izobraževanja, kot tudi korporativne dogodke in obletnice. Veronika Dežman pojasni: »Naročnik nam da iztočnice, mi podamo idejni koncept in nato celotno realizacijo. Pri dogodkih želimo vpeljati tudi digitalne rešitve, na primer wall mapping, VR (“virtual reality” – virtualna resničnost) predstavitve, AI (Artificial Intelligence) itd.

Tehnologija nam daje različne možnosti komunikacije in vizualnih učinkov. Ena od teh je “green screen”, ki omogoča prestavljanje v drugo realnost. Na tak način dogodek dobi dodano vrednost. Živimo v tehnološko naprednem času. Zakaj ne bi tega izkoristili za dogodke? Zakaj ne bi naredili več?« Agencija dogodke razume kot enega pomembnih načinov predstavitve podjetja in priložnost, da podjetje poda želeno sporočilo tudi s pomočjo digitalne tehnologije.

Rojstvo start up-a GOTOKY

Znotraj agencije Numo je nastal tudi samostojni start up Gotoky. Gre za idejo lastnikov digitalne agencije Numo, Denisa Lončarja in Katje Lipičnik. Gotoky je “hardware”, ki ga preko bluetootha povežemo z našim mobilnim telefonom in nam omogoča brezplačno komuniciranje tam, kjer ni mobilnega omrežja.

»Gre za zelo perspektiven start up, ki je požel zelo dober globalni odziv. Med drugim se je uvrstil tudi med sto najbolj perspektivnih evropskih startupov v okviru projekta New Europe 100.« pojasni Veronika Dežman. Svoj prvi produkt Gotoky pa so imeli priložnost predstaviti tudi na mednarodni konferenci Web Summit v Dublinu.

Nasvet mladim podjetnikom

Vabilo na konferenco v Dublinu Veronika Dežman opisuje kot pomembno izkušnjo. Z njo želi spodbuditi in opogumiti vse mlade podjetnike, naj strah pustijo ob strani in naj si upajo. »Pomembno je, da verjamemo v svoje ideje in jih pošiljamo naprej. Svet start up kulture je namreč odprt in dovzeten ter čaka na prave ideje. Zavedati se moramo, da vprašati ni greh. V najslabšem primeru si lahko zavrnjen.

Pomembna sta delo in pogum ter hkrati pripravljenost, da zadeve ne bodo potekale hitro. Treba je biti odprt in delati premišljeno z začrtanimi kratkoročnimi in dolgoročnimi cilji. Pri dolgoročnih ciljih velja vzeti v zakup tudi to, da se lahko podrejo. Treba se je zavedati izdelka in njegovih prednosti. Prednosti je treba vedno izpostaviti. Narediti je treba komunikacijski, strateški ter poslovni načrt in potem iti v akcijo. Ob tem se moramo zavedati, da je trg, sploh na digitalnem področju, zelo dinamičen. Zato moramo biti pripravljeni strategijo delno tudi spremeniti. Pomembni sta tudi poslovna fleksibilnost in pripravljenost prilagoditi se zahtevam trga.«

Vizija agencije Numo

Ekipa digitalne agencija Numo kljub uspehu ohranja začetno zagnanost in delovne navade. Veronika Dežman poudarja: »Tudi ko je nekaj že ustanovljeno, je še vedno treba delati. V naši ekipi se zavedamo pomena izobraževanja, zvedavosti in usmerjenosti k iskanju novih rešitev.«

Ekipa Numa ima jasno vizijo: »Sedaj imamo velik fokus na WebUp platformi. To želimo predstaviti tako slovenski javnosti kot v tujini. Platformo želimo tudi nadgraditi in uporabniku ponuditi še več možnosti izbire. Svojo prisotnost na globalnem trgu želimo v bodoče še okrepiti in se bolj intenzivno ter širše povezovati z tujimi naročniki. Predvsem pa si želimo delati še naprej kvalitetne, kreativne in inovativne projekte

»Za Numo pa se mi zdi, da je digital naša osnovna dejavnost, v kateri smo res dobri. Imamo tudi dober kreativni oddelek, tako da se želimo usmeriti bolj na globalni trg.« za konec pojasni Veronika Dežman. S premišljenimi koraki, zagnanostjo, nenehnim izobraževanjem in odločno voljo je tako digitalna agencija Numo usmerjena v razvoj in preseganje meja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje