Obiskali smo novo enoto Dobre tete (foto)

Jana Fleišer, Mlada podjetnica leta 2014, je z novim šolskim letom odprla prvo enoto v Ljubljani, enoto Pri Dobri Ajdi. Ta se nahaja sredi industrijske cone na Verovškovi, z mislijo na sosednja podjetja. Obiskali smo enoto Pri Dobri Ajdi in si ogledali pisane prostore, namenjene malčkom.
Obiskali smo novo enoto Dobre tete (foto)

V Ljubljani je septembra zaživela nova enota Dobre tete (Vir slike: Dobra teta).

»Javni sistem je za mnoge logična izbira. Starši, če se že odločajo za zasebni vrtec, iščejo tisto piko na i, nekaj več, kar bo zasebni vrtec lahko nudil njihovemu otroku v primerjavi z javnim sistemom. Mi poudarjamo znanje otroške psihologije, zbujanje otroške kreativnosti in povezavo s starši, njihovo vključevanje v proces vzgoje. Da se tudi starši dobro počutijo, da zaupajo. Da so mirni za svojega otroka,« je povedala Jana Fleišer pred slabim letom. Leto pozneje je Dobra teta bogatejša še za eno enoto, to so prvič umestili tudi v Ljubljano. 

Vrtec Pri Dobri Ajdi ima prostora za dve skupini. Prostor, ki ga najemajo, se razprostira na 230 kvadratnih metrih, zunaj imajo na voljo še dodatnih 500. »Zdaj začenjamo z vpisi, hkrati pa poteka vpis v razvid. Čakamo na ministrstvo, upamo, da se bo vse uredilo v roku enega meseca,« zaupa Fleišerjeva (Vir slike: Dobra teta).

Kapacitete je za 28 otrok. »V osnovi je zamišljeno, da je ena skupina jaslična, druga pa kombinirana, kar pomeni, da je prostora za 30 otrok. Sem pristaš manjših vrtcev, kjer se lahko veliko bolj posvetimo posamezniku in njegovim potrebam. Vrtec bi moral po mojem mnenju imeti največ štiri skupine, da še vedno lahko deluje kot ena družina. Vsi otroci se poznajo med seboj, tudi starši, vse vzgojiteljice poznajo vse otroke. Na ta način se tudi za otroka ustvari bolj prijetno in varno okolje, kot če ima vrtec veliko oddelkov. Bolj je domače in otrok tudi rajši pride k nam,« razloži novopečena mamica (Vir slike: Dobra teta).

»Vrtec je v osnovi organizacija, ki je namenjena za pomoč in podporo družine. Mi smo tukaj zato, ker morajo starši v službo. Trdim, da je vrtec najboljša slaba izbira za otroka, saj so najboljša izbira absolutno starši,” pravi Fleišerjeva (Vir slike: Dobra teta).

»Smo ustanova, ki se redno izobražuje,« pri izbiri novega kadra pa gledajo zgolj na formalno izobrazbo, temveč tudi na karakter. Da je to oseba, ki je mehka, čutna, ki zna zaznati otroka, da lahko pomaga, predvsem pa, da je učeča. Ogromno vlagamo v izobraževanje, zlasti na področju psihologije, otroške psihologije in celostnega razvoja otroških možganov. Mislim, da ta segment v naši družbi na splošno, sploh pa v šolskem sistemu blazno primanjkuje. Velik poudarek dajemo na razvoj in napredek, zato se tudi stalno izobražujemo.« (Vir slike: Dobra teta)

»Če vzgojiteljica potrebuje pomočnico, ji damo nekaj pomočnic na preizkušnjo. Ni pomembno samo, da je oseba ustrezna za otroke, z vzgojiteljico se morata tudi razumeti in dopolnjevati. Dve osebi sta lahko fantastični, ampak skupaj ne delujeta dobro in pri nas močno pazimo, da ujamemo pravo skladnost med njima. Na razgovorih pogosto vprašam kandidata oziroma kandidatko, kaj bi naredil npr. v primeru ugriza. Takrat opazujem in poslušam reakcijo in odgovor, saj na podlagi tega dobim občutek in vodilo za naprej.« (Vir slike: Dobra teta)

»Ne poudarjam, da smo drugačni od drugih. Vedno pravim, da so povsod dobre vzgojiteljice in na žalost tudi slabe. Mi imamo svojo zgodbo, načela, pravila in smernice, na katerih gradimo Zasebni vrtec Dobra teta. Ne želim se primerjati z drugimi, saj ne poznam nikogar tako dobro, da bi jih smela soditi, po drugi strani pa tudi nimam pravice. Pred štirimi leti si nisem nikoli mislila, da bom širila dejavnost. Želela sem eno varstvo z dvema oddelkoma, skrajšan delavnik, da bi imela več časa za družino. Danes pa smo čisto v drugih vodah. Pred leti smo ugotovili, da nam res manjka znanja, zato smo poiskali strokovnjake na področju vzgoje, psihoterapevte, psihologe, ki nam pomagajo. Rezultati so opazni, tako pri otrocih kot tudi v zasebnem življenju. Za uspeh je potrebno biti v stiku sam seboj in hkrati iskren do sebe. To je dolga pot, odvisna tudi od prtljage, ki jo nosimo s seboj ter od meje, koliko si dovolimo začutiti sebe in ob tem uresničiti svoje poslovne ambicije.« (Vir slike: Dobra teta)

»Otroke vzgajamo, da so pridni, poslušni, sledijo, ubogljivi … Ali res želimo imeti same ubogljive, poslušljive ljudi? Kakšni pa bomo potem? Potrebujemo ume, ki znajo samostojno misliti, ki znajo ustvarjati, razmišljati, izražati mnenja, ne samo takšne, ki znajo ponavljati za nami. In ravno to je tisto, kar še posebej spodbujamo v našem vrtcu. Otroci imajo prostor za izražanje samega sebe.« (Vir slike: Dobra teta)

V enoti Pri Dobri Ajdi trenutno delata dve vzgojiteljici, ekipo imajo izbrano, vse pa je odvisno, kako bo potekal vpis. V vsaki enoti se enkrat tedensko otrokom pridruži Nadira, ki je naravna govorka angleščine in primarno prihaja iz Trinidada. Z njo sodelujejo že tretje leto. »Ne gre za sistem učenja, namen tega je, da imajo otroci stik z angleškim jezikom. Z nevrološkega vidika otroci do četrtega leta starosti sploh ne zaznajo tujega jezika, besede jemljejo kot sopomenke, gradijo si bazo. Namen takega učenja ni, da bodo zelo majhni otroci že tekoče govorili angleško, namen je otroke spoznati s tujim jezikom in jim narediti podlago za nadaljno učenje. Opažamo zelo dobre rezultate pri otrocih. Sama sem mnenja, da se tako majhnih otrok ne sme na klasičen način poučevati jezika. Otroci ga pri nas spoznajo skozi igro, pesmi in sprotno komunikacijo. Tudi otroci, ki živijo v večjezičnih družinah, se odlično naučijo jezika, ne da bi jih kdo učil.« (Vir slike: Dobra teta)

Vse lokacije je Jana izbrala sama, prvo po posvetu z možem. »Tokrat sta me glede lokacije obvestila dva poslovna partnerja. Narejena je v pomoč podjetjem, da bi zaposleni v tej hiši dobili vrtec. To pomeni, da pridejo v službo, parkirajo, oddajo otroka in gredo v službo. Ker ta objekt še ni polno zaseden, je vrtec na voljo tudi ostalim podjetjem ter občanom.« Podobno je tudi v eni izmed enot v Kranju, kjer imajo zaposleni in najemniki prostorov možnost, da se pripeljejo v službo, oddajo otroke in gredo na delo. »Tudi mi se prilagajamo, saj poznamo delo startupovcev, ki se lahko zavleče. Včasih pač ni možno otroka ob 16. uri pobrati iz vrtca in v takem primeru se lahko v naprej dogovorimo za popoldansko varstvo.« (Vir slike: Dobra teta)

»Ko smo odpirali prvo enoto, smo napisali pravljico, vanjo dali imena skupin, vzgojiteljice so sešile kostume. Finančna sredstva so bila zanemarljiva. Šli smo na javna igrala, zaigrali igrico, delili letake. Bolj sem naklonjena takšnemu marketingu, prepričana sem, da mora imeti stvar dobro zgodbo. V Ljubljani bomo začeli z brezplačnimi delavnicami in predstavami za otroke.« (Vir slike: Dobra teta)

Enota Pri Dobri Ajdi bo v naslednjih dneh v svojih prostorih organizirala dogodek Masaža dojenčka Bušček center. Dogodek bo potekal 22. oktobra ob 10. uri.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Slovenska Istra je priložnost za turistične ponudnike

Zaledje slovenske Istre ima velik potencial turističnega razvoja, vendar je turistična ponudba na tem območju slabo razvita. Prav ta družbeni izziv naslavlja turistična agencija IstraTerra. Preberite več >>

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Zakaj preko interneta ne dobite nobene stranke?

Vsebinski marketing v zadnjih letih čedalje bolj izpodriva klasično oglaševanje. Poleg prodaje ima vpliv tudi na druge elemente, kot so SEO, krepitev zaupanja v znamko ... O tem, zakaj je blog marketing prihodnost oglaševanja, smo govorili z Blažem Kosom, avtorjem bloga AgileLeanLife.com. Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

V Roastery & Bakery po odlično kavo in sveže pecivo

Pred časom je v središču Ljubljane odprla vrata samopostrežna pekarnica – kavarnica Roastery & Bakery. V prispevku predstavljamo zgodbo izvirnega lokala. Preberite več >>

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

S trdim delom do mednarodno prepoznavne blagovne znamke športne opreme

Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta med študijem ustanovila podjetje Tng oprema, ki se ukvarja s prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Kako jima je uspelo? Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje