Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov.
Insurepal

Od ideje do globalne platforme. (Vir slike: InsurePal)

Veliko je takšnih, ki idejo podpirajo, v njej prepoznavajo prelomni potencial in predvsem z veliki ponosom spremljajo zgodbe o prodoru slovenskih podjetnikov na globalni trg. Ti vedo, da na ta način našo deželo umeščamo na zemljevid inovativnih podjetij, krepimo gospodarstvo in ustvarjamo še kako potrebna delovna mesta z dodano vrednostjo.

Je ICO res obljubljena dežela?

Veliko je tudi tistih, ki se želijo podati po podobni poti in na ICO (prvo javno ponudbo) gledajo kot na obljubljeno deželo. Iz čisto lastne izkušnje lahko potrdim, da še zdaleč ni tako. Področje zbiranja zagonskih sredstev s prodajo kripto žetonov je res svet priložnosti, ki pa je zaradi svojih specifik izjemno zahteven in nepredvidljiv. Ključno je predvsem vprašanje, ali ideja, ki jo posameznik/podjetje zasleduje, resnično potrebuje tehnologijo veriženja blokov in poslovni model, ki temelji na žetonih, ali pa se nekdo za ICO odloči le zato, da bi pridobil čim več kapitala po »najlažji metodi«.

Če je odgovor prvi in če menite, da resnično imate revolucionarno rešitev, potem je svet decentralizacije morda res prava pot. Vsekakor se ravno v tej srenji trenutno vzpostavljajo najbolj inovativna podjetja, ki stare poslovne modele dobesedno postavljajo na glavo in uporabnikom v vse večjem številu ponujajo rešitve, ki so za njih ugodnejše. Predvsem pa odražajo »zeitgest« oziroma odsev časa, v katerem živimo.

Matjaž Peterman

Matjaž Peterman, CEO in soustanovitelj InsurePal. (Vir slike: Osebni arhiv)

Ključ do uspeha: trdo delo in pozitivne vrednote

Seveda so tudi tisti, ki vidijo le končni rezultat, pri tem pa zanemarijo več mesecev (in tudi let) prehodnih načrtovanj, dogovarjanj, sestavljanja ekipe, pridobivanja partnerjev, testiranja trga in odzivov morebitnih uporabnikov. Pri tem vsekakor spregledajo tudi številne nepredvidljive stroške, ki vključujejo letalske poti na vse konce sveta, uspehe in neuspehe pri pridobivanju partnerjev, medijsko in oglaševalsko podporo, CGP in znamčenje, uvrščanje na borze in še in še. Nič ni zastonj; tako tudi v kripo svetu dobra ideja brez trdega dela, izkušene ekipe, grajenja mreže, neizmerne predanosti vseh sodelujočih in tudi finančnega vložka soustanoviteljev vse težje uspe.

Po drugi strani pa je kripto svet po številu uporabnikov še vedno majhen in na začetku. Zato moramo izobraziti tudi »tradicionalni trg«, če želimo, da naš produkt ali rešitev doseže kritično maso. Vesel sem, da smo z InsurePalom posegli v ta segment in pridobili sredstva za gradnjo platforme, ki bo predstavljala alternativo in nadgradnjo obstoječemu zavarovalniškemu sistemu. Predvsem pa sem ponosen, da smo v svoj poslovni model vključili element socialnega vplivanja, saj bomo z njim poleg kratkoročnega učinka (tj. nižje cene zavarovanj) gradili tudi na dolgoročnem ozaveščanju posameznikov in vzajemni odgovornosti, kar deluje v korist celotne družbe.

Za pridobivanje zagonskih sredstev na tovrsten način je vsekakor pomembno, da zgodnji podporniki prepoznajo tržni potencial, zaupajo kompetencam ekipe in da se poleg tega tudi identificirajo z vrednotami, na katerih podjetje gradi. Te ne smejo biti naravnane le na maksimiziranje dobička za podjetje, temveč morajo v ospredje ponovno postaviti posameznika in družbeno dobro. Verjemite tudi, da je skupnost, ki se oblikuje znotraj kripto sveta, veliko bolj odkrita, kritična in vpeta v sam razvoj produkta. To bo od vas zahtevalo popolno transparentnost in sprotno komunikacijo, saj se lahko vsak korak neposredno odrazi v vrednosti žetona.

InsurePal uspešno začenja svojo pot

Kampanja za zbiranje sredstev za InsurePal se je uspešno zaključila. Javnosti smo se prvič aktivno predstavili pred tremi meseci. Pred tem smo si postavili zahtevna vprašanja: Zakaj bi preplačeval za zavarovanje, če sem skrben in odgovoren zavarovanec? Zakaj bi svoje osebne podatke shranjeval pri centralizirani ustanovi in ne pri sebi? Kako lahko shranim podatke na blockchainu in jih posredujem zavarovalnici le takrat, ko se za to odločim sam? Kako lahko poenostavim sklenitev zavarovanja s pametno pogodbo?

Od trenutka, ko smo se odločili, da je ideja zrela za trg, je z nami veliko časa in trdega dela. A zavedam se, da smo šele na začetku. Hkrati pa resnično verjamem, da bomo na nekaj zgornjih vprašanj lahko odgovorili ravno z zavarovalniško platformo na tehnologiji veriženja blokov – InsurePal.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>


Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Po podatkih Coindeska je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta s primarnimi izdajami kripto žetonov (ICO) zbranih za 6,3 mrd USD sredstev. Ta znesek presega vsoto vseh zbranih sredstev v letu 2017. Samo v januarju so slovenski ICO projekti (CargoX, X8Currency, InsurePal, Origin Trail in ostali) zbrali za več kot 50 mio EUR sredstev. Ponudba na kripto trgu v obliki ICO projektov torej obstaja, prav tako obstaja povpraševanje (investitorji). Površen opazovalec ICO industrije bi lahko na osnovi prej navedenih dejstev hitro sklepal, da je svoj ICO vedno lažje izpeljati. Ali je res tako? Preberite več >>

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Vzporedne volitve v Državni zbor tudi na blockchainu

Slovensko start-up podjetje Principle pripravlja prve slovenske vzporedne e-volitve v Državni zbor. Te se bodo v celoti odvijale na tehnologiji veriženja podatkovnih blokov - blockchainu med 28. majem in 1. junijem 2018. Preberite več >>

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Razmišljaš o ICO kampanji? Pridruži se mentorskemu programu ICOrelator!

Imaš poslovno idejo, ki bazira na tehnologiji blockchain? Te zanima, kako pripraviti odlično ICO kampanjo? Pripravljamo brezplačen mentorski program ICOrelator, ki bo s predavanji in individualnimi mentorstvi pomagal pri začetnih ovirah ICO kampanje. Prijava je brezplačna in nezavezujoča, zato beri dalje! Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

05.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje