Odgovor strokovnjaka: Ali je mobilni marketing primeren za vaše podjetje?

Praktično vse produkte in storitve lahko oglašujemo tudi s pomočjo mobilnega marketinga, ne glede na to, ali gre za B2C ali B2B podjetje. Tokrat vam predstavljamo odgovor na vprašanje v zvezi z mobilnim marketingom – za koga je primeren, nezaželena sporočila in merljivost podatkov.
odgovor strokovnjaka

Poiskali smo odgovore na vprašanja, ki ste nam jih zastavili naši bralci.

Vprašanje:

Za kakšno podjetje je pravzaprav primeren mobilni marketing? Ali moramo biti pri mobilnem marketingu bolj konzervativni, kar se tiče števila poslanih sporočil in vsebine kot pri marketingu preko elektronske pošte? Ali se lahko meri učinkovitost posamezne marketniške akcije?

Odgovor:

Kljub temu, da se danes za mobilni marketing v prvi vrsti odločajo večja podjetja, je tovrstni marketing zaradi nizkih stroškov primeren tako za majhna, kot srednje velika podjetja. Manjša in srednje velika podjetja namreč uporabljajo mobilni marketing v kombinaciji s spletno stranjo, z marketingom preko elektronske pošte, letaki in s podobnimi mediji.

Mobilni marketing je primeren tudi za startup podjetja, saj zaradi svojega širokega spektra uporabnosti in nizkih stroškov predstavlja dobro priložnost tudi za vse tiste, ki se šele uveljavljajo na trgu.

Mobilni telefon je danes skoraj nepogrešljiv spremljevalec vsakdanjega življenja. S tega razloga predstavlja dobro priložnost. Podjetje je lahko prepričano, da bo uporabnik prejeto mobilno sporočilo tudi opazil. Hkrati je mobilni telefon edini masovni medij, ki je zasebne narave. Največkrat ga ne posojamo. In glede na to, da skoraj ni mogoče ignorirati prejetega klica ali mobilnega sporočila, je prag tolerance do neželenih vsebin mnogo nižji kot pri katerem koli drugem mediju.

Ljudje smo se že navadili na to, da v elektronski poštni nabiralnik dobimo nekaj neželenih sporočil. Vendar je stvar popolnoma drugačna, ko pridemo do mobilnega telefona. Saj je prejeta mobilna sporočila mnogo težje ignorirati kot elektronsko pošto pošto.

Dobra lastnost mobilnega marketinga je vsekakor merljivost.

Natančno se namreč lahko izračunajo:

  • celotni prihodki glede na vložek posamezne marketinške akcije,
  • stroški pridobitve posamezne stranke in
  • dobiček posamezne mobilno-marketinške akcije.

Prav tako lahko s pomočjo mobilnega marketinga ostali mediji (na primer tiskani oglasi, letaki in podobno) postanejo merljivi. Saj se lahko natančno izmeri odziv s strani potencialnih strank.

Vir: mladipodjetnik.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Odgovor strokovnjaka: Je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: Je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo, ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Kakšne so zakonite in pogodbene zamudne obresti?

Odgovor strokovnjaka: Kakšne so zakonite in pogodbene zamudne obresti?

Odgovor: Zakonite zamudne obresti so zakonsko predpisana posledica zamude izpolnitve obveznosti. Pogodbene zamudne obresti pa so tiste, za katere se dogovorita stranki v pogodbi, ločeno od zakonskega predpisa. Stranki lahko tudi izključita veljavo zakonitih obresti. Preberite več >>

Delodajalci: Odmero letnega dopusta morate poslati do 31.3.

Delodajalci: Odmero letnega dopusta morate poslati do 31.3.

Letni dopust je pravica, ki po Zakonu o delovnih razmerjih (ZDR-1) pripada vsakemu delavcu, pridobi pa jo s sklenitvijo delovnega razmerja. Koliko dni dopusta bo delavec prejel, pa je odvisno tudi od njegovih osebnih okoliščin. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Kdo odgovarja za prekršek v podjetju?

Odgovor strokovnjaka: Kdo odgovarja za prekršek v podjetju?

V današnji rubriki Odgovor strokovnjaka se bomo ukvarjali z vprašanji odgovornosti v zvezi s storitvijo prekrška pri poslovanju podjetja. Kdo v primeru prekrška nosi odgovornost in komu grozi plačilo globe, si preberite v nadaljevanju. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Kaj je pogodbena kazen?

Odgovor strokovnjaka: Kaj je pogodbena kazen?

V današnji rubriki Odgovor strokovnjaka bo govora o pogodbeni kazni. Odgovore na vprašanja, kaj pogodbena kazen sploh je, kdaj se lahko zapiše v pogodbo, v kakšni višini se lahko določi in v kakšnem razmerju je z odškodnino, si lahko preberete v nadaljevanju. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: Odprtje s.p. kljub blokiranemu TRR?

Odgovor strokovnjaka: Odprtje s.p. kljub blokiranemu TRR?

V današnji rubriki Odgovor strokovnjaka se bomo posvetili vprašanju, ali lahko oseba registrira dejavnost kot samostojni podjetnik kljub temu, da ima blokado na osebnem transakcijskem računu. Odgovor preberite v nadaljevanju. Preberite več >>

Oznake: , ,