Oglaševanje podjetij v novodobnih časih

»Polovica denarja, namenjena oglaševanju, je zapravljena. Težava je v tem, da ne vem, katera polovica.« To je misel Johna Wanamakerja (1838-1922).
digitalizacija

Oglaševanje podjetij v novodobnih časih.

John Wanamaker je bil uspešen ameriški trgovec, verski voditelj, politični akter in pionir na področju marketinga. Je ustanovitelj ene izmed prvih uspešnih veleblagovnic v Združenih državah Amerike, ki je s skupaj 16 trgovinami postala tudi del trgovske verige Macy’s.

Oglaševanje se je od takrat do danes zelo spremenilo. Še vedno pa se marsikatero podjetje sprašuje, v kolikšni meri je posamezna vrsta oglaševanja, ki jo uporabi za lastno promocijo, učinkovita.

Oglaševanje kot kombinacija različnih znanj in ved, digitalizacije in dizajna

Zadnjih dvajset let je minevalo v znamenju napredujoče digitalizacije, zaradi česar se je tudi marketing zelo spremenil. Postal je nekakšna znanost, ki uporablja različne strategije za pristop na trg. Za trženje se uporablja napredna tehnologija, čedalje bolj se vanj vpletajo psihološka znanja, nove vede. Zelo pomemben del trženja je tudi dizajn.

Za današnji marketing bi lahko rekli, da je kombinacija znanosti in umetnosti, ki skupaj ustvarjata nadpovprečne rezultate.

Oglaševanje je v današnjih časih, ko je konkurenca na vseh področjih močna, skoraj nujno za obstoj podjetja. Vanj podjetja veliko vlagajo. Veliko energije je vložene v to, da se izbere pravi pristop do strank.

Ciljni trg in personalizacijsko oglaševanje

Podjetja v sklopu trženjskih strategij čedalje bolj razmišljajo o tem, kateri so njihovi ciljni trgi, in se skušajo čim bolj fokusirati na ciljne ljudi, se jim približati. Pri oglaševanju in nagovarjanju teh skupin vedno bolj pogosto uporabljajo osebno noto, personalizacijo. Ta je uporabna tako pri splošnem oglaševanju kot pri pisanju sporočil.

V današnjih časih se sporočilo zlahka pošlje velikemu številu ljudi hkrati, vsak prejemnik sporočila pa je nagovorjen s svojim imenom. Tudi personalizacija spletnih strani je čedalje bolj v rabi.

Oglaševanje kot dinamični proces

Tako ima že vsako večje podjetje poseben oddelek, v okviru katerega se ukvarjajo z oglaševanjem. Pomembno je, da se to področje stalno razvija, da se oblikuje kar najbolj primerne strategije in implementira ustrezne taktike, ki bodo nagovarjale pravo skupino ljudi.

Vse navedeno omogočajo inteligentne, drage in učinkovite digitalne tehnologije. Zelo je napredovala tudi tehnologija izdelave spletnih strani, v porastu je oglaševanje preko družabnih omrežij. Za podjetje je pomembno, da glede na svojo ciljno skupino izbere najučinkovitejša orodja oglaševanja in jih ustrezno kombinira med sabo.

Vir: b2bmarketing.net

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje