Opti.Space – slovenska platforma za kratkoročni najem poslovnih prostorov

Opti.Space je prva platforma tako v slovenskem kot svetovnem merilu, ki omogoča kratkoročno oddajanje in najem poslovnih prostorov vseh vrst. Deluje po podobnem principu kot Airbnb in tako omogoča mladim podjetnikom občutno znižanje začetnih stroškov, vezanih na najem poslovnega prostora.
Ustanoviteljica podjetja Opti.Space Sabina Veronika Golob in prokuristka Apolonija Kurent Lebar (Vir: Opti.Space)

Ustanoviteljica podjetja Opti.Space Sabina Veronika Golob in prokuristka Apolonija Kurent Lebar (Vir: Opti.Space)

Opti.Space je nova slovenska spletna platforma, ki omogoča optimalno izrabo poslovnih prostorov kot so mize, pisarne, telovadnice, sejne sobe, konferenčne dvorane, parkirišča in drugo. Skoraj vsako podjetja svoje poslovne prostore potrebuje le za določen del dneva, del dneva pa so neizkoriščeni. Po drugi strani si mladi podjetniki ob začetku poslovanja težko privoščijo stroške, ki bi jih imeli z mesečnim najemom poslovnega prostora.

Nova rešitev tako prinaša »win-win« situacijo za obe podjetji; ponudniku omogoča dodaten zaslužek na račun oddaje neizkoriščenih kapacitet, mladim podjetnikom pa lažje podjetniške začetke in koriščenje prostora zgolj za čas, ko le-tega resnično potrebujejo. Idejo je podprl tudi Tehnološki park Ljubljana.

Platforma deluje od letošnjega junija

O platformi, ki je zaživela junija letos, sva se pogovarjali s soustanoviteljico in direktorico podjetja, Sabino Veroniko Golob. V podjetju sicer deluje še prokuristka Apolonija Kurent Lebar, eden od solastnikov pa je tudi že uveljavljeno podjetje.

Ideja je nastala na podlagi reševanja lastnega problema

»Ko smo se karierno podali na področje svetovanja, smo v te namene občasno potrebovali pisarno za svetovanje in “coaching”. Kot podjetnik imaš v začetkih poslovanja običajno manj strank. Če bi se odločili za mesečni najem poslovnega prostora zgolj za lastne potrebe, bi v začetku delali zgolj za to, da bi si pokrili tovrstne stroške.«

V te namene se je med sabo povezalo več podjetnikov in prišlo je do souporabe poslovnih prostorov. Iz tega se je razvila ideja, da bi bil ta princip odlična rešitev tudi za ostala podjetja, ki se srečujejo s podobnimi težavami.

»Komurkoli smo omenili, se je ideja zdela odlična. Veliko ljudi se srečuje s podobnimi težavami.«

Platforma Opti.Space (Vir: Opti.Space)

Platforma Opti.Space (Vir: Opti.Space)

Platforma je novost tudi v svetovnem merilu

Ekipa je pred vzpostavitvijo platforme izvedla raziskavo trga. Zanimalo jih je, če kaj takega v tujini že deluje. Ugotovili so, da se dva večja ponudnika nahajata v San Franciscu in v Kanadi.

»Našli smo nekaj podobnih platform, ki delujejo v tujini, ampak ugotovili smo, da so se pri tipu prostorov usmerili predvsem na tehnološke startupe. Ponujajo coworking rešitve; torej delovna mesta, pisarne in mogoče kakšno sejno sobo. To je uporabno predvsem za tiste, ki pridejo tja delat s svojim prenosnim računalnikom, ne zajemajo pa potreb drugih storitvenih dejavnosti, npr. svetovanja.«

Ekipa se je pogovarjala s številnimi podjetniki, ki delujejo na področju storitvenih dejavnosti in se odločila, da vzpostavi platformo, ki bo zajela kar najširši spekter potreb tovrstnih podjetij.

»Že v času, ko sem bila zaposlena, sem ugotovila, kako težko je najti prostore, ki bi bili primerni za izvedbo aktivnosti kot so »teambuilding« ali »brainstorming«. Rekli smo si, da bi bilo dobro, če bi bili vsi ponudniki na enem mestu; da lahko vsak vidi, kakšne možnosti obstajajo, kolikšne so cene in da je možno takoj opraviti rezervacijo. Podobno kot dela Airbnb za turistično področje, želimo mi za poslovno dejavnost.«

Prednosti najema poslovnih prostorov na Opti.Space

»Za novonastala podjetja je lahko pridobitev poslovnega prostora velika ovira. Nekdo, ki začne s storitvenimi dejavnostmi kot so svetovanja in masaže, se znajde pred izzivom, kje to izvajati in kako najti prostor. Spet drugi, ki delajo od doma, morda potrebujejo sejno sobo le za občasne sestanke. Hoteli smo ponuditi tem, ki začenjajo, opcijo poslovanja brez nepotrebnih stroškov; Torej takrat, ko imaš stranko, imaš strošek, sicer pa ne.«

Prednosti oddaje poslovnih prostorov na Opti.Space

»Na drugi strani so podjetja, ki imajo prostore, ki pa niso koriščeni ves čas. Tako jih lahko vsaj za nekaj ur na dan ponudijo v souporabo drugim. S tem si lahko pokrijejo del ali celotne stroške, ki jih imajo s tem prostorom.«

Po besedah Sabine Veronike Golob je to seveda za vse ponudnike velika prednost, saj jim prinaša dodatne prihodke.

»Radi bi pozvali ljudi k temu, da bi začeli v večji meri souporabljati poslovne prostore in da bi optimalno izkoriščali svoje vire, ker menimo, da je to res »win win« situacija za obe strani. Težimo k temu, da bi razširili ta nov način razmišljanja.«

Izvedba rezervacije in plačilo najema prostora

Direktorica podjetja Opti.Space je razložila princip delovanja platforme. V prvi fazi se je treba registrirati v sistem, kar je za uporabnike brezplačno. Na spletni strani lahko pregledujete različne ponudnike glede na vrsto poslovnega prostora, lokacijo in ostale značilnosti. Ko najdete ustreznega ponudnika, rezervirate želen termin.

Delovanje platforme Opti.Space (Vir: Opti.Space)

Delovanje platforme Opti.Space (Vir: Opti.Space)

»Ponudnikom sta na voljo dve možnosti; Ena je, da pred odobritvijo preverijo, kdo je oseba / podjetje, ki želi rezervirati prostor, saj mu prikažemo določene podatke o interesentu. Omogočimo tudi elektronsko komunikacijo med ponudnikom in najemnikom. Druga možnost je direktna rezervacija.«

Za potrditev rezervacije je treba izvesti plačilo. Zaenkrat je edina možnost plačila prek sistema PayPal, ki pa omogoča uporabo vseh kreditnih kartic in PayPal denarnice.

Cena najema je v domeni ponudnika

Običajno ponudnik določi urno in dnevno postavko najema prostora. Domena glede višine najemnine je v rokah ponudnika. Seveda pa je za večjo uspešnost smiselno upoštevati cene obstoječih ponudb.

Oglaševanje predvsem v obliki digitalnega marketinga

Podjetje se oglaševanja svoje dejavnosti loteva prek digitalnega marketinga in prek izkušene piarovke, ki jim je v pomoč pri tem, da se o njih piše v različnih medijih. Digitalni marketing poteka prek socialnih omrežij, v kratkem pa se nameravajo lotiti tudi oglasnih kampanj prek Facebook oglasov in Google Adwords.

V dolgoročnem načrtu je tudi širitev v tujino

Sabina Veronika Golob je povedala, da si namerava ekipa najprej vzeti nekaj časa, da platformo izpopolni in z njo pokrije večji del Slovenije. V naslednjih fazah pa bo verjetno sledil tudi vstop v sosednje države. V začetku bosta to predvidoma Hrvaška in Avstrija.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje