Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja?

Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja? (Vir slike: sxc.hu)

Optimizacija vsebine spletnega mesta za iskalnike

Kako urediti vsebino, da bo le ta čim bolj primerna za iskalnike? To se sprašuje veliko lastnikov spletnih strani in v tem članku si bomo ogledali nekaj najbolj pomembnih značilnosti, ki jih mora imeti iskalnikom primerna vsebina.
Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja?

Koliko v eni sekundi zaslužijo top tehnološka podjetja? (Vir slike: sxc.hu)

1. Vsebina mora imeti dodano vrednost

Napišite kvalitetno vsebino, ji dodajte vsaj nekaj slik, če se da pa dodajte tudi video posnetek. Zelo pomembno je, da vsebino dobro strukturirate in da le-ta ni predolga ali prekratka. Poudarite dejstva, predvsem pa se razlikujte od ostalih. Če je vsebina zanimiva oz. uporabna, je veliko večja možnost, da bodo obiskovalci vašega spletnega mesta le to delili z ostalimi, to pa pomeni manj dela z off-site optimizacijo.

2. Struktura

Vsebino je potrebno strukturirati na posamezne podstrani, vendar pa to niti ni tako lahko delo, kot se morda zdi na prvi pogled. Pri strukturi se največkrat pojavljajo vprašanja v stilu ‘Ali naj za vsako ključno besedo naredim novo podstran?’, ali pa ‘Naj daljšo vsebino dam le na eno podstran ali naj jo razdelim na več podstrani?’. Pri teh dveh vprašanjih je težko dodati nek splošen odgovor, ker je dober način razporejanja vsebine odvisen od različnih faktorjev.

Edini nasvet, ki ga vedno upoštevajte je ta, da naj bo vsebina strukturirana naravno, torej vprašajte se ‘Kaj bi uporabnik rad videl na naši spletni strani?’ oz. ‘Kaj uporabnika zanima?’.

Če imate mizarstvo, bi bile lahko vaše ključne besede npr.: mize, kuhinjske mize, jedilni mize, stoli, omare, vrata, stopnice itd. V primeru, da niste specializirani predvsem za mize, je ključne besede mize, kuhinjske mize in jedilni mize sigurno pametno združiti na eno podstran.

V primeru, da je vsebina za eno podstran zelo dolga, se najprej vprašajte ali res potrebujete toliko vsebine in ali je taka vsebina sploh uporabna. Če del vsebine ni ravno povezan s preostalo vsebino, lahko ta del prestavite na novo podstran, v nasprotnem primeru pa se lahko poslužite naslednje rešitve. Na strani naj bodo vidna samo najpomembnejša dejstva, ostala pa naj bodo skrita pod zavihkom ‘Več…’, s klikom na le tega, pa si lahko potem uporabnik pogleda celotno vsebino.

Pripravite vsebino.

3. Tehnična ureditev vsebine

  • Vsaka podstran mora imeti glavni naslov (h1), če je vsebine dovolj, pa naj ima tudi nekaj podnaslovov (h2) – dobro je imeti vsaj en podnaslov. Ključna beseda naj bo navedena vsaj v glavnem naslovu, lahko pa jo vključite tudi v kakšen podnaslov, vendar ne pretiravajte.
  • Nasičenost ključnih besed naj ne bo nad 3 odstotke. Torej če vsebino optimizirate za ključno besedo ‘kuhinjske mize’, naj bo le ta na 100 besed ne bo omenjena več kot 3x. Če se vam to zdi premalo, uporabite še različne izpeljanke, npr. ‘mize za kuhinjo’.
  • Odebelite pomembne dele besedila in ne le glavnih ključnih besed.
  • V meta podatke dodajte unikaten meta opis in nekaj glavnih ključnih besed.

4. Ažurnost

Če je spletno mesto ažurno, to pomeni, da vaše podjetje živi, kar ceni tudi Google. Vsako spletno mesto naj bi imelo podstran z novicami ali blog. Objavite vsaj eno objavo na mesec, priporočamo pa eno objavo na teden ali največ dva tedna. V začetku se vam bom mogoče zdelo, da to ni vredno vašega truda, vendar se na dolgi rok vsekakor splača.

5. Nekaj dodatnih napotkov

  • Pred pripravo same vsebine si naredite osnutek.
  • Kvaliteta je pomembnejša od kvantitete.
  • Na prvem mestu je uporabnik. Kar je dobro za uporabnika, je posredno dobro tudi za optimizacijo.
  • Uporabniku povejte zakaj ste boljši od drugih in kaj bo uporabnik pridobil z vašim izdelkom ali storitvijo.
  • Izpostavite ključne podatke.
  • Navedite dejstva in za le to uporabljajte alineje.
  • Vsebina naj bo razgibana in vizualno privlačna.
  • Vsebini dodajte uporabno aplikacijo, npr. informativni izračun.

Pritegnite uporabnike!

Zaključek

Najbolje optimizirana vsebina je tehnično urejena kvalitetna vsebina, ki uporabnikom ponudi nekaj novega in uporabnega. Bodite unikatni. V kolikor sami niste vešči priprave vsebine, za to raje najemite kvalitetnega pisca prodajnih besedil. Naj cena pri vsebini ne bo kriterij odločitve, saj je le-ta najbolj pomembna komponenta spletne strani. Raje plačajte 100 evrov za kvalitetno vsebino, kot 50 evrov za slabo oz. povprečno.

Avtor prispevka je David Bergant, www.optiweb.si

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki