Pinterestu bo pomagala nekdanja Amazonova zaposlena

Pinterest je močnejši za Amazonovo nekdanjo podpredsednico (Vir slike: YouTube).

Pinterestu bo pomagala nekdanja Amazonova zaposlena

Michelle Wilson, ki je pri trgovinskem gigantu delala kar 13 let, je v teh dneh postala del ekipe Pinterest. Wilsonova ima številne izkušnje z mednarodno prodajo in vsebinskim delom, kar bo lahko unovčila tudi pri novem delodajalcu.
Pinterestu bo pomagala nekdanja Amazonova zaposlena

Pinterest je močnejši za Amazonovo nekdanjo podpredsednico (Vir slike: YouTube).

Wilsonova, ki čuti posebno strast do podjetij, ki imajo vizijo za izboljšanje človekovega vsakdana, je bila v Pinterest povabljena z razlogom. Družabno omrežje, ki deluje kot oglasna tabla, na katero lahko uporabniki pripenjajo kreativne in zanimive slike, vse bolj širi svojo bazo uporabnikov. Podatki iz lanskega leta kažejo, da ima najmočnejšo rast izven ZDA. Namreč kar 60 odstotkov novih uporabnikov prihaja izven ameriških meja. Najhitreje rastoče trge predstavljajo Velika Britanija, Japonska, Francija, Nemčija in Brazilija. Lani se je število uporabnikov iz Nemčije skoraj potrojilo, podvojilo pa se je v Franciji, Braziliji in na Japoskem. Podoben trend zaznavajo tudi letos: dve tretjini novih uporabnikov, ki so se na platformo registrirali od januarja letos, prihaja iz držav izven ZDA.

Pred slabim mesecem je Pinterest sporočil, da je na njegovem omrežju okoli 100 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, manj kot polovica je ameriških. Omrežje je precej priljubljeno pri ženskah, ki predstavljajo okoli 80 odstotkov vseh uporabnikov omrežja.

Zaradi omenjenih podatkov ni presenetljivo, da je Pinterest med svoje vrste sprejel osebo z znanjem o širitvah na tuje trge in povečevanju rasti. Poleg tega pa je Wilsonova oseba, ki bi lahko razumela Pinterestovo množico (žensk). Kot mnogi drugi uporabniki, je tudi sama starš. Leta 2012 je pustila mesto podpredsednice v Amazonu in se odpravila v Šanghaj, kjer je posvojila 19-mesečno deklico. Večino leta je posvetila druženju in povezovanju z novo članico družine.

Wilsonova bo postala del Pinterestove uprave, v preteklosti je podobna mesta že zasedala v podjetjih, kot so Zendsek, Okta, svetovala pa je tudi različnim startupom, ki delujejo v prodaji, logistiki in na finančnem področju.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki