
Pinterest je močnejši za Amazonovo nekdanjo podpredsednico (Vir slike: YouTube).
Wilsonova, ki čuti posebno strast do podjetij, ki imajo vizijo za izboljšanje človekovega vsakdana, je bila v Pinterest povabljena z razlogom. Družabno omrežje, ki deluje kot oglasna tabla, na katero lahko uporabniki pripenjajo kreativne in zanimive slike, vse bolj širi svojo bazo uporabnikov. Podatki iz lanskega leta kažejo, da ima najmočnejšo rast izven ZDA. Namreč kar 60 odstotkov novih uporabnikov prihaja izven ameriških meja. Najhitreje rastoče trge predstavljajo Velika Britanija, Japonska, Francija, Nemčija in Brazilija. Lani se je število uporabnikov iz Nemčije skoraj potrojilo, podvojilo pa se je v Franciji, Braziliji in na Japoskem. Podoben trend zaznavajo tudi letos: dve tretjini novih uporabnikov, ki so se na platformo registrirali od januarja letos, prihaja iz držav izven ZDA.
Pred slabim mesecem je Pinterest sporočil, da je na njegovem omrežju okoli 100 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, manj kot polovica je ameriških. Omrežje je precej priljubljeno pri ženskah, ki predstavljajo okoli 80 odstotkov vseh uporabnikov omrežja.
Zaradi omenjenih podatkov ni presenetljivo, da je Pinterest med svoje vrste sprejel osebo z znanjem o širitvah na tuje trge in povečevanju rasti. Poleg tega pa je Wilsonova oseba, ki bi lahko razumela Pinterestovo množico (žensk). Kot mnogi drugi uporabniki, je tudi sama starš. Leta 2012 je pustila mesto podpredsednice v Amazonu in se odpravila v Šanghaj, kjer je posvojila 19-mesečno deklico. Večino leta je posvetila druženju in povezovanju z novo članico družine.
Wilsonova bo postala del Pinterestove uprave, v preteklosti je podobna mesta že zasedala v podjetjih, kot so Zendsek, Okta, svetovala pa je tudi različnim startupom, ki delujejo v prodaji, logistiki in na finančnem področju.