Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing.
Ekipa Influee: Nejc Smolej, Lucija Šimec, Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek (Vir: osebni arhiv)

Ekipa Influee: Nejc Smolej, Lucija Šimec, Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek (Vir: osebni arhiv)

Influencer marketing (po slovensko: vplivnostni marketing) je tudi v Sloveniji čedalje bolj priljubljeno marketinško orodje. Za influencerje (po slovensko: vplivneže) smatramo osebe, ki prek socialnih omrežij, predvsem prek Instagrama in Facebooka, objavljajo svoje vloge, bloge in druge vsebine. Imajo veliko sledilcev, ki so jim naklonjeni. Prav zato imajo lahko precejšen vpliv na oblikovanje javnega mnenja.

Če influencerji prek družabnih omrežij objavijo fotografije in posnetke z določenimi produkti, se bo glas o izdelkih hitro razširil. Tega se podjetja čedalje bolj zavedajo, zato se jih čedalje več odloča za ta način marketinga.

O influencer marketingu in o platformi Influee, ki omogoča optimalno povezovanje podjetij z ustreznimi influencerji, sva govorila z Urbanom, soustanoviteljem podjetja Influee.

Navdih za postavitev platforme Influee

»Prijatelj je imel spletno trgovino. Marketinga se je najprej lotil prek Facebook oglasov, vendar ni bilo posebnega učinka. Kasneje so njegov produkt oglaševale slovenske influencerke, ki sploh niso imele veliko sledilcev. Prodaja mu je v kratkem času precej zrastla. Je pa imel s tem veliko dela, saj se je moral z vsako posebej dogovarjati prek spletnih kanalov.«

Urban in Sebastjan sta tako dobila idejo, da bi izdelala program, ki bi podjetjem olajšal celotni postopek. Pri tem sta uporabila tudi znanje, pridobljeno med študijem na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Najprej sta postavila osnovno platformo, kasneje pa sta jo nadgrajevala.

Delovanje platforme Influee

Urban je razložil, kako deluje platforma; Podjetje na spletni strani za želen produkt zažene kampanjo. Izrazi želje, na katere trge si želi prodreti z izdelkom in poda preference v zvezi z influencerji. Program kampanjo prikaže vsem tistim, ki ustrezajo opisu. Zainteresirani influencerji se prijavijo. Večinoma se v nekaj urah prijavi že 20-30 influencerjev. Podjetje med njimi izbere tiste, s katerimi si želi sodelovati, in določi, koliko je komu pripravljeno plačati.

Urban pravi, da v tujini sicer že delujejo podobne platforme, vendar pa niso tako izpopolnjene kot njihova. Večinoma gre za bazo influencerjev, ne preverja pa se njihove verodostojnosti in ujemanja s potrebami stranke.

Delovanje platforme Influee

Delovanje platforme Influee – primer vpogleda v strukturo sledilcev posameznega influencerja

Zakaj naj bi podjetja koristila Influee, namesto da sama navežejo stik z influencerji?

Urban pravi, da gre predvsem za prihranek časa. Ker je iskanje pravih influencerjev, navezovanje stikov in usklajevanje z njimi lahko dolgotrajen proces, imajo številna podjetja zaposleno osebo, ki se ukvarja zgolj s tem področjem.

Prednost platforme je v tem, da ugotavlja, iz katerih držav so sledilci posameznega influencerja. Tako podjetja izberejo tiste, katerih privrženci se ujemajo z njihovo ciljno publiko. Čedalje pogosteje se pojavlja trend lažnih privržencev. Prek aplikacij si namreč vplivneži lahko dokupijo precejšnje število privržencev, s čimer prikažejo nerealno stanje. Influee dela samo z vplivneži, ki imajo prave sledilce in ne kupljenih.

»Ko smo analizirali podjetja, ki so se vplivnostnega marketinga lotila na lastno pest, smo ugotovili, da je bilo približno 30 % zneska porabljenega za influencerje, za katere je bilo precej nepotrebno, da so bili v kampanji.«

Uporabniki so tudi Sensilab, Equa in Studio Moderna

Na platformi Influee je trenutno prijavljenih okoli 5.000 influencerjev. Uporabniki so zaenkrat predvsem večja slovenska podjetja kot so Sensilab, Studio Moderna, Equa, Vigoshop, Futura in Luna.

»Večino podjetij smo dobili v zadnjih dveh mesecih. Ob objavi našega intervjuja v Časniku Finance, kar je bilo pred dvema mesecema, smo imeli 12 podjetij, trenutno pa jih imamo že 30. Zdaj jih dobivamo po nekaj na teden. Marketinga se lotevamo prek Facebook oglasov in z influencerji. Kontaktiramo tista podjetja, za katera menimo, da bi bil tak način marketinga primeren zanje.«

Zakaj se je trend vplivnostnega marketinga v zadnjem času tako razširil?

»Vedno več ljudi ga uporablja zato, ker zelo dobro deluje. Podjetja ugotavljajo, da so rezultati s takim načinom oglaševanja zelo dobri.«

Trend influencerjev se je začel pojavljati z razvojem družbenih omrežij kot sta Facebook in Instagram. Vedno so obstajali ljudje, ki so bili znani in ki so imeli velik vpliv na množice ljudi. Razlika je le v tem, da so se včasih taki ljudje pojavljali predvsem na televiziji in da so se v prvi vrsti ukvarjali z neko drugo dejavnostjo. Sodobni influencerji pa so lahko prepoznavni le po svojem pojavljanju na vlogih in drugih vsebinah, ki jih objavljajo na družabnih omrežjih. Današnji 20-letniki prostega časa namreč ne preživljajo pred televizijo ampak na socialnih omrežjih.

»Vsi ti športniki, ki nosijo obutev znanih proizvajalcev – to je v bistvu influencer marketing. Samo da si ga lahko privoščita le Nike in Adidas, ker gre za večmilijonske pogodbe. Sodobni vplivnostni marketing lahko pomeni fotografijo influencerja s produktom, kar lahko stane le 300 €. Tak način oglaševanja si tako lahko privošči veliko podjetij.«

Influencerji kot način pozicioniranja blagovne znamke

Urban dodaja, da influencerji niso toliko prodajno orodje. Bolj gre za način “brandinga”. Ni nujno, da se bo prodaja bistveno povečala, če bo podjetje pri promocijah sodelovalo z influencerji, gre pa za metodo pozicioniranja blagovne znamke.

Od sodelovanja z influencerji podjetje lahko dobi dolgoročne koristi. Fotografije lahko npr. uporabi pri izdelavi Facebook oglasov. Lahko gre za organske objave, vendar pa bodo te zaradi prisotnosti vplivneža sprejete precej boljše kot sicer. Če se podjetje poveže z nekaj influencerji, lahko hitro ustvari splošno prepričanje, da gre za izdelek, ki ga imajo že skoraj vsi. Učinki tovrstnega marketinga so tako lahko vidni zelo hitro.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Visionect je slovensko visokotehnološko podjetje, ki zaposluje že več kot 70 ljudi. Gre za vodilnega razvijalca programske in strojne opreme za digitalne prikazovalnike z izjemno nizko porabo. Njihove rešitve uporabljajo tudi Disney, Tesla, Amazon in NASA. Preberite več >>

Borut Borštnik: »Če želimo več hardware startupov, bo treba v proces vključiti podjetja in univerze.«

Borut Borštnik: »Če želimo več hardware startupov, bo treba v proces vključiti podjetja in univerze.«

Borut Borštnik, direktor Zavoda mladi podjetnik, so.p., je delil svoja opažanja glede slovenskih hardware startupov. Poleg tega je predstavil program HardwareSTART, ki ga Zavod mladi podjetnik, so.p., izvaja v sodelovanju s Katapultom in DEWESoftom. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

09.12.2019 od 13:00 do 21:00
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti ponedeljek, 9. decembra? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2020 kot mladi podjetniki napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje