Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing.
Ekipa Influee: Nejc Smolej, Lucija Šimec, Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek (Vir: osebni arhiv)

Ekipa Influee: Nejc Smolej, Lucija Šimec, Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek (Vir: osebni arhiv)

Influencer marketing (po slovensko: vplivnostni marketing) je tudi v Sloveniji čedalje bolj priljubljeno marketinško orodje. Za influencerje (po slovensko: vplivneže) smatramo osebe, ki prek socialnih omrežij, predvsem prek Instagrama in Facebooka, objavljajo svoje vloge, bloge in druge vsebine. Imajo veliko sledilcev, ki so jim naklonjeni. Prav zato imajo lahko precejšen vpliv na oblikovanje javnega mnenja.

Če influencerji prek družabnih omrežij objavijo fotografije in posnetke z določenimi produkti, se bo glas o izdelkih hitro razširil. Tega se podjetja čedalje bolj zavedajo, zato se jih čedalje več odloča za ta način marketinga.

O influencer marketingu in o platformi Influee, ki omogoča optimalno povezovanje podjetij z ustreznimi influencerji, sva govorila z Urbanom, soustanoviteljem podjetja Influee.

Navdih za postavitev platforme Influee

»Prijatelj je imel spletno trgovino. Marketinga se je najprej lotil prek Facebook oglasov, vendar ni bilo posebnega učinka. Kasneje so njegov produkt oglaševale slovenske influencerke, ki sploh niso imele veliko sledilcev. Prodaja mu je v kratkem času precej zrastla. Je pa imel s tem veliko dela, saj se je moral z vsako posebej dogovarjati prek spletnih kanalov.«

Urban in Sebastjan sta tako dobila idejo, da bi izdelala program, ki bi podjetjem olajšal celotni postopek. Pri tem sta uporabila tudi znanje, pridobljeno med študijem na Fakulteti za računalništvo in informatiko. Najprej sta postavila osnovno platformo, kasneje pa sta jo nadgrajevala.

Delovanje platforme Influee

Urban je razložil, kako deluje platforma; Podjetje na spletni strani za želen produkt zažene kampanjo. Izrazi želje, na katere trge si želi prodreti z izdelkom in poda preference v zvezi z influencerji. Program kampanjo prikaže vsem tistim, ki ustrezajo opisu. Zainteresirani influencerji se prijavijo. Večinoma se v nekaj urah prijavi že 20-30 influencerjev. Podjetje med njimi izbere tiste, s katerimi si želi sodelovati, in določi, koliko je komu pripravljeno plačati.

Urban pravi, da v tujini sicer že delujejo podobne platforme, vendar pa niso tako izpopolnjene kot njihova. Večinoma gre za bazo influencerjev, ne preverja pa se njihove verodostojnosti in ujemanja s potrebami stranke.

Delovanje platforme Influee

Delovanje platforme Influee – primer vpogleda v strukturo sledilcev posameznega influencerja

Zakaj naj bi podjetja koristila Influee, namesto da sama navežejo stik z influencerji?

Urban pravi, da gre predvsem za prihranek časa. Ker je iskanje pravih influencerjev, navezovanje stikov in usklajevanje z njimi lahko dolgotrajen proces, imajo številna podjetja zaposleno osebo, ki se ukvarja zgolj s tem področjem.

Prednost platforme je v tem, da ugotavlja, iz katerih držav so sledilci posameznega influencerja. Tako podjetja izberejo tiste, katerih privrženci se ujemajo z njihovo ciljno publiko. Čedalje pogosteje se pojavlja trend lažnih privržencev. Prek aplikacij si namreč vplivneži lahko dokupijo precejšnje število privržencev, s čimer prikažejo nerealno stanje. Influee dela samo z vplivneži, ki imajo prave sledilce in ne kupljenih.

»Ko smo analizirali podjetja, ki so se vplivnostnega marketinga lotila na lastno pest, smo ugotovili, da je bilo približno 30 % zneska porabljenega za influencerje, za katere je bilo precej nepotrebno, da so bili v kampanji.«

Uporabniki so tudi Sensilab, Equa in Studio Moderna

Na platformi Influee je trenutno prijavljenih okoli 5.000 influencerjev. Uporabniki so zaenkrat predvsem večja slovenska podjetja kot so Sensilab, Studio Moderna, Equa, Vigoshop, Futura in Luna.

»Večino podjetij smo dobili v zadnjih dveh mesecih. Ob objavi našega intervjuja v Časniku Finance, kar je bilo pred dvema mesecema, smo imeli 12 podjetij, trenutno pa jih imamo že 30. Zdaj jih dobivamo po nekaj na teden. Marketinga se lotevamo prek Facebook oglasov in z influencerji. Kontaktiramo tista podjetja, za katera menimo, da bi bil tak način marketinga primeren zanje.«

Zakaj se je trend vplivnostnega marketinga v zadnjem času tako razširil?

»Vedno več ljudi ga uporablja zato, ker zelo dobro deluje. Podjetja ugotavljajo, da so rezultati s takim načinom oglaševanja zelo dobri.«

Trend influencerjev se je začel pojavljati z razvojem družbenih omrežij kot sta Facebook in Instagram. Vedno so obstajali ljudje, ki so bili znani in ki so imeli velik vpliv na množice ljudi. Razlika je le v tem, da so se včasih taki ljudje pojavljali predvsem na televiziji in da so se v prvi vrsti ukvarjali z neko drugo dejavnostjo. Sodobni influencerji pa so lahko prepoznavni le po svojem pojavljanju na vlogih in drugih vsebinah, ki jih objavljajo na družabnih omrežjih. Današnji 20-letniki prostega časa namreč ne preživljajo pred televizijo ampak na socialnih omrežjih.

»Vsi ti športniki, ki nosijo obutev znanih proizvajalcev – to je v bistvu influencer marketing. Samo da si ga lahko privoščita le Nike in Adidas, ker gre za večmilijonske pogodbe. Sodobni vplivnostni marketing lahko pomeni fotografijo influencerja s produktom, kar lahko stane le 300 €. Tak način oglaševanja si tako lahko privošči veliko podjetij.«

Influencerji kot način pozicioniranja blagovne znamke

Urban dodaja, da influencerji niso toliko prodajno orodje. Bolj gre za način “brandinga”. Ni nujno, da se bo prodaja bistveno povečala, če bo podjetje pri promocijah sodelovalo z influencerji, gre pa za metodo pozicioniranja blagovne znamke.

Od sodelovanja z influencerji podjetje lahko dobi dolgoročne koristi. Fotografije lahko npr. uporabi pri izdelavi Facebook oglasov. Lahko gre za organske objave, vendar pa bodo te zaradi prisotnosti vplivneža sprejete precej boljše kot sicer. Če se podjetje poveže z nekaj influencerji, lahko hitro ustvari splošno prepričanje, da gre za izdelek, ki ga imajo že skoraj vsi. Učinki tovrstnega marketinga so tako lahko vidni zelo hitro.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje