Podjetja, ki pritegnejo največ talentov, so …

Google se je uvrstil na prvo mesto nedavne LinkedInove lestivce (Vir slike: YouTube).

Podjetja, ki pritegnejo največ talentov, so …

LinkedIn je poskrbel za novo lestvico, na katero je uvrstil podjetja, ki se najbolje odrežejo pri privabljanju in ohranjanju najboljšega kadra. Analizo je izvajal v podjetjih, ki imajo več kot 500 zaposlenih. Poglejmo, katera ameriška podjetja so se najbolje odrezala.
Podjetja, ki pritegnejo največ talentov, so …

Google se je uvrstil na prvo mesto nedavne LinkedInove lestivce (Vir slike: YouTube).

LinkedIn je prepričan, da bo v naslednjih letih sposobnost podjetij, kako pritegniti talente, tisto, kar bo ločilo zmagovalce od poražencev. Poleg lestvice, na katero je uvrstil 40 ameriških podjetij, ki prednjačijo v privabljanju talentov, je pripravil še seznam za Avstralijo, Brazilijo, Francijo, Indijo in Veliko Britanijo.

Ekipa pri LinkedInu je lestvico oblikovala s pomočjo treh kriterijev. Prijave na razpisana delovna mesta, pri čemer so upoštevali tako oglede kot dejanske prijave, število povezav podjetij s strani tistih, ki v dotičnem podjetju niso zaposleni, ogledov njihovih LinkedIn strani, doseg njihove vsebine, rast števila sledilcev glede na prejšnje leto in ostale metrike. Pomemben vidik, ki so ga vključili v analizo, je bil tudi koliko časa novo zaposleni ostane v podjetju.

Poglejmo, kdo je zasedel prvih deset mest.

1. Google

Podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1998, danes zaposluje več kot 60 tisoč delavcev. Google je, bi lahko rekli, obseden z izgradnjo popolne ekipe, v kateri bi bili (tudi) srečni prav vsi zaposleni.

2. Salesforce

Medtem ko je Salesforce načrtoval novo pisarno v San Franciscu, je njegov prvi mož Marc Benioff dobil zanimiv nasvet s strani budističnih menihov. Svetovali so mu, da naj svojemu delovnemu okolju doda še prostor za meditacijo. Nasvet je upošteval. Poteza se menda obrestuje. Podjetje danes zaposluje več kot 20 tisoč delavcev.

3. Facebook

Prihodki Facebooka so v zadnjih 14 četrtletjih narasli za 40 odstotkov, kar je več, kot so naraščali prihodki Googla. Največje družabno omrežje ima danes več kot 1,65 milijarde uporabnikov, privablja pa tudi vse več mladih, ki želijo postati del njegove ekipe. Po podatkih LinkedIna je med raziskovanim obdobjem priložnost za zaposlitev dobilo kar 34 odstotkov ljudi.

4. Apple

Tim Cook, direktor Appla, se pogosto šali, da ima Apple več skrivnosti, kot jih ima ameriška obveščevalna agencija CIA. Talentirani posamezniki, ki mesece in mesece razvijajo nove produkte, ki jih Applovi oboževalci nato pograbijo kot za šalo, pogosto sploh ne vedo, kaj razvijajo. Pri Applu dobro poskrbijo, da skrivnosti ne uidejo iz podjetja. Podjetje iz Cupertina se vse bolj zaveda tudi, kako pomembna je raznolikost kadra: v zgolj 12 mesecih so zaposlili 11 tisoč žensk, kar je 65-odstotno povečanje v primerjavi z letom prej.

5. Amazon

Veliki sanjač o dostavi z droni dobiva vse več prošenj za zaposlitev. V primerjavi z lanskim letom kar za četrtino več, trdi LinkedIn. Podjetje skrbi za zadovoljstvo zaposlenih, ki jih dobro plačuje in redno nagrajuje.

6. Uber

Startup, ki je bil konec lanskega leta ocenjen na 68 milijard dolarjev, slovi po nenavadnih vprašanjih na razgovorih. Uber zaposluje več kot 6.700 delavcev, svoje lovke pa ima v kar 444 mestih.

7. Microsoft

Microsoft še vedno privlači številne talente. Podjetje svojim zaposlenim ponuja individualno avanturo na karierni poti. Podjetje, ki zaposluje 118 tisoč ljudi na več kot 200 lokacijah, svojim zaposlenim daje številne možnosti za nadaljnji karierni razvoj.

8. Tesla

Podjetje s 13 tisoč zaposlenimi (zaradi tega velja za eno najbolj vitkih podjetij na svetu) je ocenjeno na približno 32 milijard dolarjev. Da bi lahko uresničili svoje sanje, iščejo talente na različnih koncih. Od dizajna, IT oddelkov, prodaje pa do podpore uporabnikov. Samo na LinkedInu lahko najdemo več kot tisoč zaposlitvenih priložnosti v Tesli. Če vas zamika delo v Tesli, je dobro vedeti naslednje: Elon Musk je na eni od lanskih konferenc dejal, da lahko tisti zaposleni, ki menijo, da so sestanki izguba časa, nemudoma vstanejo in odidejo iz podjetja.

9. Twitter

Jack Dorsey, ki je lani znova zasedel mesto direktorja Twitterja, je svoje zaposlene presenetil: podaril jim je tretjino svojih delnic, ki so vredne okoli 200 milijonov dolarjev. Poteza je požela veliko pohval. Od takrat je podjetje svojim zaposlenim ponudilo še več nagrad, med njimi tudi 20-tedenski plačan starševski dopust za vse, ki so na Twitterju zaposleni za polni delovni čas.

10. Airbnb

Airbnb mnoge prepriča z inovativnostjo, zrelostjo in svojo kulturo. Sproščene pisarne so danes dom več kot 2.300 delavcem, od tega jih okoli 450 dela v Evropi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki