Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo

Intenzivno medijsko poročanje o vsakem strmoglavljenem letalu ljudem vzbuja strah pred letenjem. Po drugi strani se ne bojijo vožnje z avtomobilom, čeprav statistike pravijo, da je slednja glede na prevožene kilometre veliko nevarnejša, kot vožnja z letalom. Toda kaj ima to s krajo ideje?
Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo

Prenehajte skrbeti, da vam bodo vsi ukradli poslovno idejo (Vir: HubSpot.com)

Zgodbe na človeka močneje vplivajo, kot statistični podatki. Podobno kot strah pred vožnjo z letalom, je neracionalen strah, da bi vam nekdo ukradel podjetniško idejo. Verjetnost, da bi se to zgodilo, je nizka, a le ena zgodba o kraji ideje je dovolj, da se strah vcepi v človeški um.

Ideja sploh ni tako pomembna

Poslovna ideja je res prvi pogoj za zagon podjetniškega projekta, a za uresničitev potrebujete mnogo več. Brez investiranja, testiranja, učenja, pridobivanja povratnih informacij in izvedbe nima nobene vrednosti. Če si torej nekdo vzame vašo idejo zase, vam ni ukradel najpomembnejšega dela celotnega posla. Le redko katera ideja je edinstvena. Google ni bil prvi iskalnik in WhatsApp ni bila prva aplikacija za medsebojno izmenjavo sporočil. Bolj kot ideja je pomembna izvedba.

Večina ljudi je preprosto preveč zaposlenih

Celo ljudje, ki jim bo všeč vaša ideja, se verjetno ne bodo trudili, da bi jo uresničili. Izvedba vključuje razvoj ideje v izdelek, ki ga bodo kupci želeli uporabljati ter trdo delo in učenje, za kar večina ne bo imela časa. Pogost strah je tudi, da bi investitorji ukradli ideje, vendar je v resnici le malokateremu za vašo idejo dovolj mar, da bi to storil.

Seveda obstaja verjetnost, da bi se investitor polastil ideje, vendar je v podjetniškem svetu, kjer ugled igra veliko vlogo, uničenje drugega podjetnika s krajo ideje, preveliko tveganje.

Zakaj se torej podjetniki bojijo, da bi jim nekdo ukradel idejo?

Odgovor je mogoče enak kot pri vprašanju, zakaj se ljudje bojijo letenja. Človek se močneje odziva na osebne zgodbe, kot na statistiko. Mogoče ste gledali film Socialno omrežje ali pa poznate neprijetno zgodbo o investitorju, ki je ukradel poslovno idejo. Ena osebna zgodba je dovolj, da v človeku vzbudi strah.

Izkoristite to, kar imate

V začetnih fazah podjetniki mislijo, da je njihova ideja vse, kar imajo. To velja še posebno za tiste, ki se pred tem še nikoli niso podali v posel. Idejo skrivajo, s tem pa izgubijo vse povratne informacije od ljudi, ki bi jim lahko pomagali. Če imate poslovno idejo, bodite odprti, raziskujte, pridobite povratne informacije in jo uresničite. Če jo boste varovali le zase, bo na koncu to tudi vse, kar boste imeli.

Vir: entrepreneur.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Video: Manoush Zomorodi: Kako lahko dolgčas vodi k najboljšim idejam

Se vam včasih najbolj ustvarjalne ideje porodijo med zlaganjem perila, pomivanjem posode ali lenarjenjem? Zakaj se to dogaja ter kakšna je povezava med dolgčasom in ustvarjalnostjo? Preberite več >>

User persona: vživite se v svojega kupca

User persona: vživite se v svojega kupca

Bistvo vsakega uspešnega posla je poznavanje strank. To velja ne glede na to, ali gre za startup, freelancerja ali večje podjetje, za stranke doma ali v tujini. Dandanes enostavno moramo natančno poznati svoje stranke. User persona je tipični kupec oziroma uporabnik naše storitve. Preberite več >>

Kako doseči ujemanje produkta s trgom?

Kako doseči ujemanje produkta s trgom?

Mladi podjetniki se na svoji podjetniški poti zelo hitro srečajo s pojmom ujemanja produkta s trgom, ki ga je menda prvi uporabil Marc Andreessen iz podjetja Andreessen Horowitz. Vas zanima, kaj ta pojem sploh pomeni, kako ga izmeriti in kako lahko izboljša vaše poslovanje? Preberite več >>

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Podjetja, ki svojim naročnikom vsak mesec pošljejo škatlo s svojimi izdelki, uspešno izkoriščajo umetno inteligenco in individualizacijo ter spodbujajo trgovski sektor, ki v zadnjih letih stagnira. Naročniški prodajni model se tako lahko pohvali z več kot 1000-odstotno rastjo. Preberite več >>

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Ključni dejavniki ujemanja produkta s trgom

Še preden se zagonsko podjetje s svojo ponudbo poda na trg, mora doseči ujemanje produkta s trgom (angl. product market fit). Preberite več >>

Video: Uvod v odkrivanje produktov

Video: Uvod v odkrivanje produktov

V zadnjih letih se na področju odkrivanja, razvoja in upravljanja produktov dogajajo pomembne spremembe. Ali ste v stiku s trendi? Preberite več >>

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Z držalci za srajce do mednarodnega uspeha

Nik Vene je v treh letih uspešno razvil svojo poslovno idejo. Držalci za srajce blagovne znamke NV Holders so priljubljeni tako v Sloveniji kot v tujini. Preberite več >>

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Rok Starič: »Pustite svoji domišljiji prosto pot!«

Na MP dogodku: Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo poslovno zgodbo predstavil mladi podjetnik Rok Starič. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje