Presenetljive statistike v povezavi z digitalnim trženjem

Spoznajte svet digitalnega trženja s pomočjo zanimivih podatkov. (Vir slike: Pixabay)

Presenetljive statistike v povezavi z digitalnim trženjem

Tradicionalno trženje obsega tiskane medije, radio in televizijo, vendar različne raziskave kažejo, da postaja digitalno trženje vedno bolj priljubljeno in tudi učinkovito. Naslednje presenetljive statistike vas bodo prepričale, da je skrajni čas, da se pridružite trendu.
Presenetljive statistike v povezavi z digitalnim trženjem

Spoznajte svet digitalnega trženja s pomočjo zanimivih podatkov. (Vir slike: Pixabay)

Podatki o trženju prek elektronske pošte

E-mail marketing je ena najbolj uspešnih platform za spletno digitalno trženje. Naslednji podatki razkrivajo ključni pomen trženja prek elektronske pošte za vsako strategijo digitalnega marketinga.

  • Gmail ima več kot milijardo uporabnikov, do leta 2020 pa naj bi se številka povzpela do kar 3 milijard.
  • Časopis The New York Times svojim naročnikom pošilja 30 različnih verzij spletnega časopisa, t. i. novičnikov, ki se lahko pohvalijo s kar 70-odstotno stopnjo odpiranja. Nekateri so prilagojeni posebnim ciljnim skupinam, kot so študentje ali tekači.
  • Največ podjetij svojim naročnikom pošilja elektronska sporočila ob torkih, sredah ali četrtkih. Ker so ti dnevi tako priljubljeni, bo morda stopnja odpiranja vaših elektronskih sporočil višja, če jih boste pošiljali ob ponedeljkih ali petkih.
  • Z najvišjo stopnjo odpiranja, okoli 24 odstotkov, se lahko pohvalijo sporočila, poslana med 18. in 23. uro, to je po končanem tradicionalnem delovnem času.

Posamezniki se pregledovanju marketinških elektronskih sporočil ponavadi posvetijo po službi. (Vir slike: Pixabay)

  • Verjetnost, da bodo prejemniki prebrali elektronsko sporočilo, je za 26 odstotkov večja pri sporočilih s prilagojeno, individualizirano zadevo.
  • Povprečen podjetnik vsak dan prejme in pošlje 121 elektronskih sporočil.
  • Zadeva 2 odstotkov elektronskih sporočil vsebuje sličice emoji, ki po nekaterih podatkih povečujejo konverzijo.
  • Za 80 odstotkov anketirancev v neki raziskavi ima pri njihovi odločitvi o vzpostavitvi komunikacije z neznano osebo ključno vlogo upoštevanje spletnega bontona.
  • Posamezniki, starejši od 45 let, se veliko bolje odzivajo na humor v zadevi sporočila kot mlajši posamezniki.
  • 80 odstotkov anketirancev pravi, da so med najhujšimi spodrsljaji v elektronskih sporočilih slovnične napake. Druge napake so med drugim: preklinjanje, neusklajene pisave, pretirana uporaba ločil in »prazna« zadeva – kar je za kar 70 odstotkov anketirancev nesprejemljivo.

Leta 2014 je bilo na svetu približno 4,1 milijarde aktivnih e-poštnih računov. Strokovnjaki pričakujejo, da bo do konca leta 2019 to število naraslo na skoraj 5,6 milijard.

Podatki o trženju prek mobilnih naprav

Uporaba mobilnih naprav se iz dneva v dan povečuje, zato morate prilagoditi svoje marketinške strategije. Naslednje statistike vas bodo zagotovo prepričale, da morate mobilno trženje postaviti na prvo mesto.

  • Uporabniki svetovnega spleta vsak mesec opravimo 100 milijard iskanj; več kot polovico opravimo z mobilnih naprav.
  • Leta 2013 so prejemniki že 41 odstotkov marketinških elektronskih sporočil prebrali na mobilnih napravah.
  • 31 odstotkov tržnikov pravi, da vsaj polovico prejetih elektronskih sporočil odprejo prek mobilnih naprav. To pomeni, da morajo biti zadeve sporočil prilagojene mobilnikom. Le 47 odstotkov podjetij prilagaja predogled elektronskih sporočil za enostavno pregledovanje na mobilnih napravah.
  • Uporabniki do družabnih omrežij v 80 odstotkih dostopamo z mobilnih naprav.
  • Več kot polovica uporabnikov pametnih telefonov seže po svojem telefonu takoj, ko se zbudijo.
  • V letu 2014 se je število podjetij, ki svoje delovanje optimizirajo za uporabo na mobilnih napravah, povečalo za 22 odstotkov.
  • 71 odstotkov tržnikov pravi, da je mobilno trženje temelj njihovega poslovanja.
  • 61 odstotkov uporabnikov se verjetno ne bo vrnilo na mobilno različico spletne strani, če so imeli pri prvem dostopu težave. 40 odstotkov se jih bo rajši obrnilo na drugega ponudnika.

Podatki o trženju prek družabnih omrežij

Družabna omrežja spreminjajo svet trženja na različne načine. Prek takšnih platform so olajšani zbiranje uporabnih informacij o potrošnikih, oblikovanje znane in priljubljene blagovne znamke ter prodaja izdelkov. Naslednje statistike vas bodo presenetile in vam hkrati pomagale razumeti, zakaj je strategija za trženje prek družabnih omrežij izjemno pomembna za vaše podjetje.

  • V zadevah elektronskih sporočil se pojavlja vse več oznak (angl. hashtags), ki povezujejo trženje prek elektronske pošte z aktivnostjo na družabnih omrežjih. Uporaba oznak lahko negativno vpliva na stopnjo odpiranja sporočil, vendar lahko hkrati spodbudi angažma na družabnih omrežjih.
  • 32 odstotkov najstnikov meni, da je Instagram najpomembnejše družabno omrežje. 81 odstotkov milenijcev pa dostopa do Twitterja vsaj enkrat dnevno.
  • Facebook mesečno uporablja več kot 1,66 milijarde uporabnikov pametnih mobilnih telefonov.


Družabna omrežja so pomembne platforme za trženje. (Vir slike: Pixabay)

  • YouTube v Združenih državah Amerike samo prek mobilnih naprav doseže več pripadnikov starostnih skupin od 18 do 34 let in od 18 do 49 let kot katerakoli kabelska televizijska mreža.
  • Med vsemi marketinškimi področji bodo podjetja v naslednjem letu namenila največ sredstev družabnim omrežjem in oglaševanju.
  • 59 odstotkov Američanov, ki uporabljajo družabna omrežja, meni, da prisotnost službe za potrošnike na družabnih platformah olajša reševanje problemov in pospeši pridobivanje odgovorov.
  • 28 odstotkov Američanov, ki uporabljajo družabna omrežja, v stik z blagovno znamko rajši stopi prek družabnega omrežja kot v živo, v dejanski trgovini ali poslovnem prostoru.

22 odstotkov svetovnega prebivalstva uporablja Facebook. Pri tem je glede na število uporabnikov na prvem mestu med celinami Severna Amerika, na zadnjem pa Afrika.

Vir: Campaign Monitor

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki