Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Pri 19 letih do svoje spletne trgovine. Levo Damjan Petkovšek, desno Rok Tomažič.

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje.
Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Pri 19 letih do svoje spletne trgovine. Levo Damjan Petkovšek, desno Rok Tomažič.

V srednji šoli ni bilo dneva, ko ne bi govorila o najini poslovni poti. Če je želja dovolj močna, ni ovir. In tako sva po končanem četrtem letniku hitro registrirala podjetje ter s pomočjo zunanjih izvajalcev postavila spletno trgovino. Dejala sva, da bo to najin »faks«. Težko se je bilo odločiti, kaj prodajati ljudem, kaj še ne obstaja. Inovatorja v resnici nisva, znava pa že obstoječo stvar izboljšati in prodati.

Odločila sva se, da se bova usmerila v spletno trgovino za ovitke za mobilne naprave. Tako je nastala Top izbira. Da bi najini ovitki dobili dodano vrednost, želiva izdelovati ovitke s poslikavami, kar je zagotovo prihodnost te panoge. Po skoraj enemu letu lahko rečeva, da sva se soočila z veliko izzivi in ovirami. Opazila sva, da veliko ljudi ne ve, kako bi se spoprijeli z ustanovitvijo spletne trgovine. Spletna trgovina terja veliko časa in zahteva veliko znanja, zato mora vsak podjetnik »vsrkati«veliko znanja. Pogovarjala sva se z veliko ljudmi, ki upravljajo spletne trgovine, in tudi sama prestala veliko izzivov. Zato izpostavljava 5 najpomembnejših točk za uspešno vodenje trgovine.

1. Temeljita analiza konkurence

Najbolj pomembna točka je definitivno pregled celotnega trga, saj le tako lahko vidimo, kaj ponuja konkurenca, in se lahko osredotočimo na njihov način prodaje in ga poskušamo izboljšati. Na začetku oblikovanja svoje spletne trgovine nimaš podatkov, koliko oziroma katere stvari se že prodajajo in katere ne. Zato si lahko ogledaš ponudbo konkurence in si tako vedno korak pred njimi.

2. Dobri odnosi z dobavitelji

Brez dobrih partnerjev v svetu spletnih trgovin enostavno ne gre. Dobri odnosi z dobavitelji so obvezni za dobro poslovanje. Kako navežemo dobre odnose? Glavni sestavini sta definitivno poštenost in resnost, saj nihče ne bi želel poslovati z nekom, ki ne komunicira redno in ne upošteva dogovorov.

3. Prisluhnite strankam

Stranke so tisto, zaradi česar bo vaša spletna trgovina uspešna, zato jim prisluhnite. Vprašajte stranke, kaj se jim zdi dobro in kaj slabo ter kaj je zanje najbolj pomembno. Le tako boste ugotovili, na katerem področju se morate izpopolnjevati (dobavni roki, širša izbira, lažja dostopnost …).

4. Komuniciranje s strankami

Vaša trgovina bo uspešna le, če bodo vaše stranke zadovoljne. Ne pozabite na njihove potrebe in jih redno obveščajte o stanju njihovega naročila. Po prejemu paketa stranko vprašajte, ali je zadovoljna s produktom. Navsezadnje dober glas seže v deveto vas!

5. Obvladovanje Googlovih orodij in jezika SEO

Ponujate lahko najboljše in najcenejše produkte na svetu, vendar ti brez reklame žal niso vredni nič. Najbolj pomembno je, da gradite na SEO optimizaciji, saj je brezplačna in najbolj učinkovita. Obvezno pa je tudi obvladovanje orodij Google Adwords in Google Analytics, saj brez teh metod v spletnih vodah ne morete uspeti.

Prispevek je pripravil Rok Tomažič, soustanovitelj spletne trgovine Top izbira

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kolumna: Tehnologije, ki oblikujejo našo prihodnost

Kolumna: Tehnologije, ki oblikujejo našo prihodnost

Leto 2018 bo verjetno še en mejnik v razvoju IT. Hitrost, s katero se spreminja IT, se dodatno pospešuje, kar prinaša velike transformacije za gospodarstvo in celotno družbo. Nove tehnologije se širijo in postajajo del našega vsakdana. Umetna inteligenca je prisotna v naših pametnih telefonih, navidezna resničnost je na konferencah že običajen pojav. Tu so še chatboti, internet stvari, rešitve za strojno učenje, tehnologija blockchain in roboti, ki jih uporablja vse več podjetij in še bi lahko naštevali. Več >

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Kolumna: insajderski pogled iz kripto industrije

Po podatkih Coindeska je bilo v prvih treh mesecih letošnjega leta s primarnimi izdajami kripto žetonov (ICO) zbranih za 6,3 mrd USD sredstev. Ta znesek presega vsoto vseh zbranih sredstev v letu 2017. Samo v januarju so slovenski ICO projekti (CargoX, X8Currency, InsurePal, Origin Trail in ostali) zbrali za več kot 50 mio EUR sredstev. Ponudba na kripto trgu v obliki ICO projektov torej obstaja, prav tako obstaja povpraševanje (investitorji). Površen opazovalec ICO industrije bi lahko na osnovi prej navedenih dejstev hitro sklepal, da je svoj ICO vedno lažje izpeljati. Ali je res tako? Več >

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Več >

Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg

Kolumna: 9 nasvetov SmartNinje za vstop na avstrijski trg

Opravili ste analizo trga in ugotovili, da je Dunaj pravi kraj za nadaljnjo širitev vašega podjetja. Ne nazadnje je to 2,5-milijonski trg; večji kot celotna Slovenija. V nadaljevanju bom opisal izkušnje, ki smo jih pri selitvi na Dunaj doživeli v ekipi SmartNinje. Več >

Kolumna: Digitalni trendi 2016

Kolumna: Digitalni trendi 2016

Zakaj je trinajsti januar čisto drugačen od denimo drugega oktobra? Morda imamo kakšno stranko več ali pa nujen elektronski naslov manj, a poslovno se ne razlikujeta dosti. Ali pač? Več >

Kolumna: orodje za razvoj brandov

Kolumna: orodje za razvoj brandov

Na svetovnem trgu založništva trenutno vlada poplava managerskih knjig, priročnikov in receptov, kako uspeti osebno in poslovno. A le peščica se jih uspe prebiti v ospredje in uveljaviti v poslovni praksi. K sreči se tudi okolje in tehnologija hitro spreminjajo, z njimi pa tudi vedenje potrošnikov. Več >

15 korakov, kako pustiti službo in ustanoviti svoje podjetje?

15 korakov, kako pustiti službo in ustanoviti svoje podjetje?

Skoraj vsak se kdaj znajde v situaciji, ko zaradi različnih razlogov v službi ne vidi več svetle prihodnosti. Žal se večina teh sprijazni s situacijo in še naprej nesrečni hodijo v službo, s tem pa delajo škodo tako sebi, kot tudi podjetju. Več >

Kolumna: Čez 3 leta bo ostal le performance marketing

Kolumna: Čez 3 leta bo ostal le performance marketing

Vikend je bil čas za kavice, nabiranje nove energije in Shawshank Redemption. Red, Andy in moja malenkost se družimo vsakič, ko želim potrditev, da se vztrajnost in jasen cilj splačata. Več >

Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Poznate marketinško avtomatizacijo in njene ključne prednosti? Kupec več kot 70% svoje nakupne poti opravi na spletu. Marketing automation vam omogoča, da ga na tej poti spremljate in mu prodate več! V nadaljevanju si lahko preberete, kaj je marketing automation in kakšne so ključne zmogljivosti. Več >

MP kolumna: Virtualna resničnost

MP kolumna: Virtualna resničnost

Biti en trenutek na tujem planetu in drug trenutek globoko pod morjem je nekaj, ker je na videz neuresničljivo. Vsa naša možganska logika se tega zaveda in človek bi pričakoval, da bo temu tudi sledila. Na našo srečo, ljudje razmišljamo precej čustveno in iracionalno. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki