Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Vsebine, ki jih v okviru email marketing kampanj nudite svojim bralcem, je potrebno ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminjajo, zato morate temu prilagajati tudi to področje trženja vašega podjetja.
Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn (Vir slike: Unsplash.com)

V članku Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost smo predstavili prvih 9 nasvetov, kako osnovati čimbolj uspešno email marketing kampanjo, danes pa si preberite še preostale:

10.) Potrudite se pri dizajnu

Dizajn elektronske pošte je prav tako pomemben kot sama vsebina. Priporočeno je, da izgled vaših email marketing kampanj prilagodite glede na blagovno znamko. Uporabite že uveljavljeno barvno paleto podjetja, logotip blagovne znamke ter prepoznavno strukturo oblike email sporočila. Pomembno je predvsem, da izbran dizajn uporabljate konsistentno in ga ne spreminjate ob vsakem pošiljanju.

Preverite delavnico Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov? >>

11.) V email marketing kampanjah lahko delite tudi starejše vsebine

Seveda vam pri email marketing kampanjah ni potrebno deliti zgolj svežih vsebin, ki ste jih objavili pred nekaj dnevi. V kolikor ste dobre vsebine na svojih kanalih (na primer na svojem spletnem blogu) objavili že pred leti, pa so te še vedno aktualne, jih lahko seveda ponovno pošljete svojim sledilcem v vpogled. Gre za najučinkovitejši in hkrati najenostavnejši način izdelave email marketing kampanj.

Tako počnejo tudi v podjetju Aweber, kjer so pred kratkim svoje redne email marketinške kampanje obogatili s sekcijo #ThrowbackThursday, v okviru katere vsak četrtek reciklirajo eno izmed starejših, a bolj priljubljenih vsebin:

(Vir slike: blog.aweber.com)

12.) Svojim sledilcem od časa do časa nekaj podarite

Naj bo to brezplačna udeležba na tečaju ali delavnici, ki jo organizirate, brezplačen izdelek, ki ga proizvajate, ali pa brezplačen preizkus storitve, ki jo ponujate – na ta način boste hitro in enostavno navdušili svoje bralce, obenem pa ugotovili, ali jih vaše podjetje resnično zanima.

13.) Ponudite tudi ekskluzivno vsebino

Če nameravate v kratkem ustvariti nekaj novega ali pa nadgraditi že obstoječe storitve oz. produkte, lahko to informacijo dobro uporabite v svoji naslednji email marketing kampanji. Svojim zvestim sledilcem ponudite možnost zgodnjega nakupa oz. zgodnjega dostopa po ugodnejši ceni. Vzbudite jim občutek, da pripadajo posebni skupini, ki je deležna posebnih ugodnosti. S tem jih boste lažje spodbudili k naslednjemu koraku (npr. nakupu) ter jih prepričali, da še naprej ostanejo vaši sledilci.

Poglejte si, kako so ekskluzivno ponudbo za svoje zveste stranke oblikovali v podjetju The Prairie Homestead:

(Vir slike: blog.aweber.com)

14.) Email marketing kampanjo obogatite z interaktivnimi elementi

Če vaše email marketing kampanje ne dosegajo zadovoljivih rezultatov, jih morate včasih še nekoliko začiniti. To lahko storite tako, da dodate nekaj interaktivnih elementov, ki bodo poživila končni izgled elektronskega sporočila. Resda bo za kaj takega potrebno nekaj več dela in poznavanja HTML jezika, a na ta način boste bolj zadovoljili svoje bralce in dvignili ugled svoji blagovni znamki.

15.) Ne delajte slovničnih napak

Pravilno črkovanje in pravilna uporaba slovnice sta v email marketing kampanjah izjemno pomembna. V kolikor bodo vaša besedila polna napak, boste v očeh bralcev izpadli površni in nezanesljivi, kar bo okrnilo ugled vaše blagovne znamke.

Preden razpošljete svoje elektronsko sporočilo večji skupini na seznamu vaših stikov, ga v vpogled najprej pošljite sebi, nato pa preverite, ali ste napravili kakšno (tipkarsko) napako, prav tako pa preverite tudi, ali so vse povezave v e-sporočilu delujoče.

16.) Vsebina naj bo kratka in smiselna

Ker so poštni nabiralniki večine ljudi dandanes prenasičeni z informacijami, je pomembno, da pošiljate kratka in smiselna elektronska sporočila. Povsem verjetno namreč je, da si bodo bralci za vaše sporočilo vzeli le nekaj minut (sekund), saj ga bodo prebrali med čakanjem na avtobusni postaji ali v vrsti za nakup v trgovini.

17.) Poziv k akciji mora biti dobro viden

Vsako pošiljanje elektronske pošte ima nek razlog. Naj bo to povabilo k branju vaše najnovejše objave na spletnem blogu, povabilo k nakupu ali pa kaj drugega, pomembno je, da jasno zapišete, kaj od svojih bralcev želite v obliki poziva k akciji. Takšen gumb naj bo vedno jasno označen in ločen od preostalega besedila.

18.) Bodite konsistentni

Ko ugotovite, kaj je tisto, kar pri vaših sledilcih deluje, je pomembno, da naslednje email marketing kampanje pripravljate na podoben način in jih pošiljate konsistentno. Če se domislite novega načina, s katerim bi želeli svojo vsebino še bolj nadgraditi, ga v svoje kampanje vključite počasi in premišljeno.

Vir: blog.aweber.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje