Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Vsebine, ki jih v okviru email marketing kampanj nudite svojim bralcem, je potrebno ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminjajo, zato morate temu prilagajati tudi to področje trženja vašega podjetja.
Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn (Vir slike: Unsplash.com)

V članku Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost smo predstavili prvih 9 nasvetov, kako osnovati čimbolj uspešno email marketing kampanjo, danes pa si preberite še preostale:

10.) Potrudite se pri dizajnu

Dizajn elektronske pošte je prav tako pomemben kot sama vsebina. Priporočeno je, da izgled vaših email marketing kampanj prilagodite glede na blagovno znamko. Uporabite že uveljavljeno barvno paleto podjetja, logotip blagovne znamke ter prepoznavno strukturo oblike email sporočila. Pomembno je predvsem, da izbran dizajn uporabljate konsistentno in ga ne spreminjate ob vsakem pošiljanju.

Preverite delavnico Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov? >>

11.) V email marketing kampanjah lahko delite tudi starejše vsebine

Seveda vam pri email marketing kampanjah ni potrebno deliti zgolj svežih vsebin, ki ste jih objavili pred nekaj dnevi. V kolikor ste dobre vsebine na svojih kanalih (na primer na svojem spletnem blogu) objavili že pred leti, pa so te še vedno aktualne, jih lahko seveda ponovno pošljete svojim sledilcem v vpogled. Gre za najučinkovitejši in hkrati najenostavnejši način izdelave email marketing kampanj.

Tako počnejo tudi v podjetju Aweber, kjer so pred kratkim svoje redne email marketinške kampanje obogatili s sekcijo #ThrowbackThursday, v okviru katere vsak četrtek reciklirajo eno izmed starejših, a bolj priljubljenih vsebin:

(Vir slike: blog.aweber.com)

12.) Svojim sledilcem od časa do časa nekaj podarite

Naj bo to brezplačna udeležba na tečaju ali delavnici, ki jo organizirate, brezplačen izdelek, ki ga proizvajate, ali pa brezplačen preizkus storitve, ki jo ponujate – na ta način boste hitro in enostavno navdušili svoje bralce, obenem pa ugotovili, ali jih vaše podjetje resnično zanima.

13.) Ponudite tudi ekskluzivno vsebino

Če nameravate v kratkem ustvariti nekaj novega ali pa nadgraditi že obstoječe storitve oz. produkte, lahko to informacijo dobro uporabite v svoji naslednji email marketing kampanji. Svojim zvestim sledilcem ponudite možnost zgodnjega nakupa oz. zgodnjega dostopa po ugodnejši ceni. Vzbudite jim občutek, da pripadajo posebni skupini, ki je deležna posebnih ugodnosti. S tem jih boste lažje spodbudili k naslednjemu koraku (npr. nakupu) ter jih prepričali, da še naprej ostanejo vaši sledilci.

Poglejte si, kako so ekskluzivno ponudbo za svoje zveste stranke oblikovali v podjetju The Prairie Homestead:

(Vir slike: blog.aweber.com)

14.) Email marketing kampanjo obogatite z interaktivnimi elementi

Če vaše email marketing kampanje ne dosegajo zadovoljivih rezultatov, jih morate včasih še nekoliko začiniti. To lahko storite tako, da dodate nekaj interaktivnih elementov, ki bodo poživila končni izgled elektronskega sporočila. Resda bo za kaj takega potrebno nekaj več dela in poznavanja HTML jezika, a na ta način boste bolj zadovoljili svoje bralce in dvignili ugled svoji blagovni znamki.

15.) Ne delajte slovničnih napak

Pravilno črkovanje in pravilna uporaba slovnice sta v email marketing kampanjah izjemno pomembna. V kolikor bodo vaša besedila polna napak, boste v očeh bralcev izpadli površni in nezanesljivi, kar bo okrnilo ugled vaše blagovne znamke.

Preden razpošljete svoje elektronsko sporočilo večji skupini na seznamu vaših stikov, ga v vpogled najprej pošljite sebi, nato pa preverite, ali ste napravili kakšno (tipkarsko) napako, prav tako pa preverite tudi, ali so vse povezave v e-sporočilu delujoče.

16.) Vsebina naj bo kratka in smiselna

Ker so poštni nabiralniki večine ljudi dandanes prenasičeni z informacijami, je pomembno, da pošiljate kratka in smiselna elektronska sporočila. Povsem verjetno namreč je, da si bodo bralci za vaše sporočilo vzeli le nekaj minut (sekund), saj ga bodo prebrali med čakanjem na avtobusni postaji ali v vrsti za nakup v trgovini.

17.) Poziv k akciji mora biti dobro viden

Vsako pošiljanje elektronske pošte ima nek razlog. Naj bo to povabilo k branju vaše najnovejše objave na spletnem blogu, povabilo k nakupu ali pa kaj drugega, pomembno je, da jasno zapišete, kaj od svojih bralcev želite v obliki poziva k akciji. Takšen gumb naj bo vedno jasno označen in ločen od preostalega besedila.

18.) Bodite konsistentni

Ko ugotovite, kaj je tisto, kar pri vaših sledilcih deluje, je pomembno, da naslednje email marketing kampanje pripravljate na podoben način in jih pošiljate konsistentno. Če se domislite novega načina, s katerim bi želeli svojo vsebino še bolj nadgraditi, ga v svoje kampanje vključite počasi in premišljeno.

Vir: blog.aweber.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje