Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Vsebine, ki jih v okviru email marketing kampanj nudite svojim bralcem, je potrebno ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminjajo, zato morate temu prilagajati tudi to področje trženja vašega podjetja.
Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn (Vir slike: Unsplash.com)

V članku Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost smo predstavili prvih 9 nasvetov, kako osnovati čimbolj uspešno email marketing kampanjo, danes pa si preberite še preostale:

10.) Potrudite se pri dizajnu

Dizajn elektronske pošte je prav tako pomemben kot sama vsebina. Priporočeno je, da izgled vaših email marketing kampanj prilagodite glede na blagovno znamko. Uporabite že uveljavljeno barvno paleto podjetja, logotip blagovne znamke ter prepoznavno strukturo oblike email sporočila. Pomembno je predvsem, da izbran dizajn uporabljate konsistentno in ga ne spreminjate ob vsakem pošiljanju.

Preverite delavnico Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov? >>

11.) V email marketing kampanjah lahko delite tudi starejše vsebine

Seveda vam pri email marketing kampanjah ni potrebno deliti zgolj svežih vsebin, ki ste jih objavili pred nekaj dnevi. V kolikor ste dobre vsebine na svojih kanalih (na primer na svojem spletnem blogu) objavili že pred leti, pa so te še vedno aktualne, jih lahko seveda ponovno pošljete svojim sledilcem v vpogled. Gre za najučinkovitejši in hkrati najenostavnejši način izdelave email marketing kampanj.

Tako počnejo tudi v podjetju Aweber, kjer so pred kratkim svoje redne email marketinške kampanje obogatili s sekcijo #ThrowbackThursday, v okviru katere vsak četrtek reciklirajo eno izmed starejših, a bolj priljubljenih vsebin:

(Vir slike: blog.aweber.com)

12.) Svojim sledilcem od časa do časa nekaj podarite

Naj bo to brezplačna udeležba na tečaju ali delavnici, ki jo organizirate, brezplačen izdelek, ki ga proizvajate, ali pa brezplačen preizkus storitve, ki jo ponujate – na ta način boste hitro in enostavno navdušili svoje bralce, obenem pa ugotovili, ali jih vaše podjetje resnično zanima.

13.) Ponudite tudi ekskluzivno vsebino

Če nameravate v kratkem ustvariti nekaj novega ali pa nadgraditi že obstoječe storitve oz. produkte, lahko to informacijo dobro uporabite v svoji naslednji email marketing kampanji. Svojim zvestim sledilcem ponudite možnost zgodnjega nakupa oz. zgodnjega dostopa po ugodnejši ceni. Vzbudite jim občutek, da pripadajo posebni skupini, ki je deležna posebnih ugodnosti. S tem jih boste lažje spodbudili k naslednjemu koraku (npr. nakupu) ter jih prepričali, da še naprej ostanejo vaši sledilci.

Poglejte si, kako so ekskluzivno ponudbo za svoje zveste stranke oblikovali v podjetju The Prairie Homestead:

(Vir slike: blog.aweber.com)

14.) Email marketing kampanjo obogatite z interaktivnimi elementi

Če vaše email marketing kampanje ne dosegajo zadovoljivih rezultatov, jih morate včasih še nekoliko začiniti. To lahko storite tako, da dodate nekaj interaktivnih elementov, ki bodo poživila končni izgled elektronskega sporočila. Resda bo za kaj takega potrebno nekaj več dela in poznavanja HTML jezika, a na ta način boste bolj zadovoljili svoje bralce in dvignili ugled svoji blagovni znamki.

15.) Ne delajte slovničnih napak

Pravilno črkovanje in pravilna uporaba slovnice sta v email marketing kampanjah izjemno pomembna. V kolikor bodo vaša besedila polna napak, boste v očeh bralcev izpadli površni in nezanesljivi, kar bo okrnilo ugled vaše blagovne znamke.

Preden razpošljete svoje elektronsko sporočilo večji skupini na seznamu vaših stikov, ga v vpogled najprej pošljite sebi, nato pa preverite, ali ste napravili kakšno (tipkarsko) napako, prav tako pa preverite tudi, ali so vse povezave v e-sporočilu delujoče.

16.) Vsebina naj bo kratka in smiselna

Ker so poštni nabiralniki večine ljudi dandanes prenasičeni z informacijami, je pomembno, da pošiljate kratka in smiselna elektronska sporočila. Povsem verjetno namreč je, da si bodo bralci za vaše sporočilo vzeli le nekaj minut (sekund), saj ga bodo prebrali med čakanjem na avtobusni postaji ali v vrsti za nakup v trgovini.

17.) Poziv k akciji mora biti dobro viden

Vsako pošiljanje elektronske pošte ima nek razlog. Naj bo to povabilo k branju vaše najnovejše objave na spletnem blogu, povabilo k nakupu ali pa kaj drugega, pomembno je, da jasno zapišete, kaj od svojih bralcev želite v obliki poziva k akciji. Takšen gumb naj bo vedno jasno označen in ločen od preostalega besedila.

18.) Bodite konsistentni

Ko ugotovite, kaj je tisto, kar pri vaših sledilcih deluje, je pomembno, da naslednje email marketing kampanje pripravljate na podoben način in jih pošiljate konsistentno. Če se domislite novega načina, s katerim bi želeli svojo vsebino še bolj nadgraditi, ga v svoje kampanje vključite počasi in premišljeno.

Vir: blog.aweber.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Kontrolni seznam za masovno pošiljanje e-mailov

Poznate tisti strašljivi občutek, preden kliknite na gumb Pošlji za sporočilo, naslovljeno na več tisoč naslovnikov? Se sporočilo lepo prikazuje v vseh odjemalcih? Smo odstranili vse slovnične napake? Ali vse povezave delujejo? Preberite več >>

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Email marketing kampanje naj vsebujejo dodano vrednost

Ne glede na to, ali se email marketinga poslužujete 10 let ali 10 dni, morate vsebine, ki jih nudite svojim bralcem, ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminja in razvija, zato morate temu prilagajati tudi svoje email marketing kampanje. Preberite več >>

5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

5 nasvetov, kako izboljšati trženje prek elektronske pošte

Trženje prek e-pošte je daleč najbolj učinkovit način za komunikacijo z naročniki, kontakti in strankami. Danes se bije bitka za pozornost potencialnih strank tudi na tem področju – zato morate izstopati. Kako torej lahko izboljšate trženje in pošiljate boljša sporočila? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje