Prilagodite ponudbo posameznemu potencialnemu kupcu

Kupci so si med seboj različni in kot podjetnik morate ugotoviti, kaj posameznega kupca motivira k nakupu. Na tak način lahko kasneje oblikujete ponudbo glede na razloge za nakup določenega proizvoda ali storitve. S tem si namreč lahko povečate prodajo.
ponudba različna za različne stranke

Mnogokrat se podjetnikom zdi njihov produkt dovolj dober, da bi se moral prodajati brez problema. Zato ne posvečajo pozornosti temu, kaj si potrošniki resnično želijo.

V nadaljevanju vam predstavljamo 6 načinov, kako prodati produkt z upoštevanjem želja vaših kupcev.

(1) direktna ponudba

V kolikor je kupec natančen in si želi natančne informacije o produktu, potem mu to tudi ponudite. Takšne stranke želijo zgolj informacije o produktu in jim ne bo všeč, če jih boste spraševali, za kaj produkt potrebujejo ali jih prepričevali o koristnosti le-tega.

(2) ponudba s hkratnim svetovanjem

V kolikor stranka ne ve kaj si želi, postanite njen svetovalec.

(3) čakanje s ponudbo

Nekateri kupci si bolj kot točno določen produkt želijo globoke odnose. V takšnem primeru nikar ne hitite s prodajo – raje s stranko ustvarite dolgoročen odnos. Takšnim strankam morate pokazati, da vam ni vseeno z osebnimi sestanki, telefonskimi klici in zanimanjem za njihovo osebno življenje (preko poslovnih meja).

(4) prestižna ponudba

V kolikor stranka želi prestiž, potem jo zapišite na seznam prvorazrednih strank. Temu seveda priredite tudi samo ponudbo – in ceno.

(5) ponudba, ki vključuje dodatno garancijo

Nekaterim strankam so najbolj pomembna zagotovila in garancije. Takšnim strankam morate zagotoviti dobro storitev po izvršenem poslu. Pri ponudbi poudarite garancije (ki jih lahko dodatno zaračunate) ter zagotovila, ki jih nudite za vaš proizvod ali za vašo storitev.

(6) hitrost in učinkovitost pri pošiljanju ponudbe

Vse stranke si ne želijo tesnih odnosov, veliko informacij ali mnogo zagotovil. Nekateri želijo kar se da hitro kupiti vaš produkt. V kolikor prepoznate takšno stranko, nikar ne ovinkarite. Hitrost in učinkovitost je tisto, kar si takšne stranke želijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Moteči dejavniki znižujejo vašo produktivnost

Večina podjetnikov se vsakodnevno sooča z resnično zahtevnimi nalogami in le v primeru, da svojo osredotočenost ohranijo na visokem nivoju, naloge tudi uspešno dokončajo. Mobilni telefoni, elektronska pošta in stranke pri tem predstavljajo nepotrebne moteče dejavnike, ki jih je dobro izločiti. Preberite več >>

S kakšnimi težavami se soočajo mladi podjetniki?

S kakšnimi težavami se soočajo mladi podjetniki?

Vstop v podjetništvo v mladih letih ima svoje prednosti, a tudi slabosti. Velikokrat se mladi podjetniki soočajo z neodobravanjem okolice, velik problem pa je tudi pomanjkanje kredibilnosti, saj kot podjetniki začetniki še nimajo izkušenj in ugleda, kot ga uživajo njihovi starejši kolegi. Preberite več >>

Nekaj pogostih, a navidez neškodljivih napak podjetnikov

Nekaj pogostih, a navidez neškodljivih napak podjetnikov

Podjetniki za svoje delo pogosto uporabljajo različno tehnologijo, ki jim močno olajša delo, a ob nepravilni rabi lahko pomeni velik strošek zanje! Poglejmo si nekaj pogostih napak, ki jih počnejo mnogi, čeprav bi se jim lahko enostavno izognili. Preberite več >>

Prenos s.p. na družinskega člana

Prenos s.p. na družinskega člana

V poslovni praksi je veliko primerov, ko samostojni podjetniki iz najrazličnejših razlogov prenehajo opravljati svojo dejavnost (med najpogostejšimi je upokojitev) in želijo, da njihovo dejavnost nadaljuje neka druga oseba (njihovi otroci, zakonec, brat, vnuk ali kakšna druga oseba). Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Kako v 5 korakih postaviti spletno stran za vaše podjetje?

Spletna stran vašega podjetja je pomemben prvi stik med potencialnimi strankami in podjetjem. V prispevku vam podajamo napotke, kako jo lahko postavite v petih enostavnih korakih. Preberite več >>

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

3 pogoste napake v malih podjetjih (in kako jih popraviti)

Voditi lastno podjetje ni enostavna stvar, še posebej, če to počnete sami. Kot lastnik malega podjetja imate veliko obveznosti. Opravljati morate vloge tržnika, prodajalca, računovodje in tako dalje. Preberite več >>

Oznake: