Prilagodite ponudbo posameznemu potencialnemu kupcu

Kupci so si med seboj različni in kot podjetnik morate ugotoviti, kaj posameznega kupca motivira k nakupu. Na tak način lahko kasneje oblikujete ponudbo glede na razloge za nakup določenega proizvoda ali storitve. S tem si namreč lahko povečate prodajo.
ponudba različna za različne stranke

Mnogokrat se podjetnikom zdi njihov produkt dovolj dober, da bi se moral prodajati brez problema. Zato ne posvečajo pozornosti temu, kaj si potrošniki resnično želijo.

V nadaljevanju vam predstavljamo 6 načinov, kako prodati produkt z upoštevanjem želja vaših kupcev.

(1) direktna ponudba

V kolikor je kupec natančen in si želi natančne informacije o produktu, potem mu to tudi ponudite. Takšne stranke želijo zgolj informacije o produktu in jim ne bo všeč, če jih boste spraševali, za kaj produkt potrebujejo ali jih prepričevali o koristnosti le-tega.

(2) ponudba s hkratnim svetovanjem

V kolikor stranka ne ve kaj si želi, postanite njen svetovalec.

(3) čakanje s ponudbo

Nekateri kupci si bolj kot točno določen produkt želijo globoke odnose. V takšnem primeru nikar ne hitite s prodajo – raje s stranko ustvarite dolgoročen odnos. Takšnim strankam morate pokazati, da vam ni vseeno z osebnimi sestanki, telefonskimi klici in zanimanjem za njihovo osebno življenje (preko poslovnih meja).

(4) prestižna ponudba

V kolikor stranka želi prestiž, potem jo zapišite na seznam prvorazrednih strank. Temu seveda priredite tudi samo ponudbo – in ceno.

(5) ponudba, ki vključuje dodatno garancijo

Nekaterim strankam so najbolj pomembna zagotovila in garancije. Takšnim strankam morate zagotoviti dobro storitev po izvršenem poslu. Pri ponudbi poudarite garancije (ki jih lahko dodatno zaračunate) ter zagotovila, ki jih nudite za vaš proizvod ali za vašo storitev.

(6) hitrost in učinkovitost pri pošiljanju ponudbe

Vse stranke si ne želijo tesnih odnosov, veliko informacij ali mnogo zagotovil. Nekateri želijo kar se da hitro kupiti vaš produkt. V kolikor prepoznate takšno stranko, nikar ne ovinkarite. Hitrost in učinkovitost je tisto, kar si takšne stranke želijo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Osebno svetovanje s področja podjetništva

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na osebno svetovanje s področja podjetništva Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Najboljše taktike za pogajanje

Najboljše taktike za pogajanje

Le dobre pogajalske taktike lahko podjetnike pripeljejo do najboljših poslov. V kolikor je pred vami velik izziv, v katerem boste morali dokazati svoje odlično pogajalsko znanje, si preberite nekaj nasvetov, da se boste odrezali kar najbolje. Preberite več >>

FURS začel s sankcijami zaradi neizvedbe vpisa v register dejanskih lastnikov

FURS začel s sankcijami zaradi neizvedbe vpisa v register dejanskih lastnikov

Obstoječi poslovni subjekti so morali do 19. 1. 2018 izvesti vpis v register dejanskih lastnikov. Tistim, ki tega niso storili, je FURS začel pošiljati plačilne naloge. Preberite več >>

Ste pripravljeni na vstop v podjetništvo?

Ste pripravljeni na vstop v podjetništvo?

Veliko je stvari, o katerih morate razmišljati, preden pričnete s postopki za ustanovitev lastnega podjetja. A pomembno je tudi, da se zazrete vase in ugotovite, ali ste sploh pripravljeni na ta veliki korak, ki vam bo spremenil življenje. Preberite več >>

Dan začnite kot milijarderji

Dan začnite kot milijarderji

Kot pravi star slovenski rek, po jutru se dan pozna. Kako pa ga začnejo uspešni podjetniki? So njihovi jutranji rituali podobni našim? Da, če zajtrkujete in se že navsezgodaj rekreirate. Preberite več >>

Delo od doma – prednosti in pomanjkljivosti

Delo od doma – prednosti in pomanjkljivosti

Delo od doma je za marsikoga idealen način opravljanja dela. Po drugi strani je lahko za številne zaposlene boljša možnost delati v klasični pisarni. Katere so torej prednosti in slabosti dela od doma? Preberite več >>

Kakšna je vaša strategija za rast?

Kakšna je vaša strategija za rast?

Startupi morajo razumeti, katera je prava strategija za rast njihovega podjetja. Najbolj uspešno in učinkovito strategijo bosta določila trg in trenutna stopnja razvoja. Prehitra rast v številu zaposlenih je eden najpogostejših razlogov, zakaj morajo startupi zapreti svoja vrata. Preberite več >>

Oznake: