Prodaja Twitterja: interesentov ni več
Twitter, na čelu katerega je Jack Dorsey, vse intenzivneje razmišlja o prodaji (Vir slike: YouTube).
Zgodba o morebitni prodaji Twitterja je dokaj sveža, čeprav se podjetje že nekaj časa sooča s krizo. Družabno omrežje ne dosega prave rasti, aktivnih uporabnikov pa je vse manj. Vsi dozdajšnji napori, usmerjeni v reševanje podjetja, so se izjalovili.
Prodaja tega družabnega omrežja je zato vse bližje. A kot kaže zgolj v mislih Twitterjevcev. Velikani, kot so Google, Apple in Disney so že pred tedni dejali, da jih nakup Twitterja ne zanima. Tako je v igri ostal le še Salesforce.
Prepričali jih niso niti podatki
Salesforce pa si zdaj želi, da so stvari jasne: podjetje ne namerava kupiti Twitter, je pojasnil njegov prvi mož Marc Benioff. Da so se zanimali za nakup, ni zanikal. Pozneje pa so si premislili in se odločili, da je bolje, če tega koraka ne naredijo. »Če želite uradno izjavo, bolj uradno, kot je to, ne more biti,« je dejal v pogovoru za Financial Times.
Razlogov za opustitev misli za nakup Twitterja je bilo več. Cena, kultura, vzdušje. Tudi podatki, s katerimi Twitter razpolaga, niso bili zadosten razlog, ki bi jih prepričal v nakup.
Največji delničar rekel ne nakupu
Mnogi so bili prepričani, da je Benioff navdušen nad idejo, da bi Twitter postal del Salesforca. Kaj se je zgodilo? Po poročanju medija TechCrunch nakupu Twitterja nasprotuje njegov največji delničar Fidelity Investments, ki ima v rokah 14 odstotkov Salesforca. Prav zato bi Salesforce težko opravil nakup, saj najverjetneje ne bi dobil potrditve s strani uprave.
Po intervjuju z Benioffom, v katerem je pojasnil, da Salesforce ne bo kupil Twitter, je vrednost Twitterjevih delnic znova padla. Trenutno so vredne okoli 16,50 dolarja.
Twitter je tako ostal brez pravih interesentov za nakup. Pogajanja z morebitnimi kupci si želi zaključiti pred 27. oktobrom, ko bodo pri 10-let starem podjetju objavili rezultate iz 3. četrtletja.