Prodaja Twitterja: interesentov ni več

Konec septembra se je veliko pisalo o Twitterju. Ta je že nekaj časa v krizi, zato so delničarji čedalje slabše razpoloženi. Vse glasnejše so govorice o prodaji podjetja, ki naj bi romalo v roke tistega, ki ceni podatke. Omenjalo se je podjetji Google in Salesforce.
Zakaj lahko Twitter postane novi Yahoo

Twitter, na čelu katerega je Jack Dorsey, vse intenzivneje razmišlja o prodaji (Vir slike: YouTube).

Zgodba o morebitni prodaji Twitterja je dokaj sveža, čeprav se podjetje že nekaj časa sooča s krizo. Družabno omrežje ne dosega prave rasti, aktivnih uporabnikov pa je vse manj. Vsi dozdajšnji napori, usmerjeni v reševanje podjetja, so se izjalovili.

Prodaja tega družabnega omrežja je zato vse bližje. A kot kaže zgolj v mislih Twitterjevcev. Velikani, kot so Google, Apple in Disney so že pred tedni dejali, da jih nakup Twitterja ne zanima. Tako je v igri ostal le še Salesforce.

Prepričali jih niso niti podatki

Salesforce pa si zdaj želi, da so stvari jasne: podjetje ne namerava kupiti Twitter, je pojasnil njegov prvi mož Marc Benioff. Da so se zanimali za nakup, ni zanikal. Pozneje pa so si premislili in se odločili, da je bolje, če tega koraka ne naredijo. »Če želite uradno izjavo, bolj uradno, kot je to, ne more biti,« je dejal v pogovoru za Financial Times.

Razlogov za opustitev misli za nakup Twitterja je bilo več. Cena, kultura, vzdušje. Tudi podatki, s katerimi Twitter razpolaga, niso bili zadosten razlog, ki bi jih prepričal v nakup.

Največji delničar rekel ne nakupu

Mnogi so bili prepričani, da je Benioff navdušen nad idejo, da bi Twitter postal del Salesforca. Kaj se je zgodilo? Po poročanju medija TechCrunch nakupu Twitterja nasprotuje njegov največji delničar Fidelity Investments, ki ima v rokah 14 odstotkov Salesforca. Prav zato bi Salesforce težko opravil nakup, saj najverjetneje ne bi dobil potrditve s strani uprave.

Po intervjuju z Benioffom, v katerem je pojasnil, da Salesforce ne bo kupil Twitter, je vrednost Twitterjevih delnic znova padla. Trenutno so vredne okoli 16,50 dolarja.

Twitter je tako ostal brez pravih interesentov za nakup. Pogajanja z morebitnimi kupci si želi zaključiti pred 27. oktobrom, ko bodo pri 10-let starem podjetju objavili rezultate iz 3. četrtletja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje