Profilna fotografija na LinkedInu: napake in nasveti

Ne podcenjujte moči profilne fotografije na LinkedInu (Vir slike: YouTube).

Profilna fotografija na LinkedInu: napake in nasveti

Tisti, ki so na LinkedInu bolj domači, vam bodo rekli, da ne podcenjujte moči profilne fotografije na tem omrežju. Fotografija je prvi stik z drugim uporabnikom. Ni le manjši kvadrat, namenjen samemu sebi. Res je, tudi naš življenjepis je pomemben, a fotografija daje prvi, pomemben vtis.
Profilna fotografija na LinkedInu: napake in nasveti

Ne podcenjujte moči profilne fotografije na LinkedInu (Vir slike: YouTube).

Če si boste ustvarili račun na LinkedInu oziroma ga že imate, nujno dodajte še profilno fotografijo. S tem, ko jo boste dodali svojemu spletnemu življenjepisu, boste po nekaterih analizah, povečali svojo vidnost na omenjenem omrežju kar za 14-krat!

Izogibajte se fotografijam v kopalkah

LinkedIn je platforma za profesionalce, zato izberite primerno fotografijo. Fotografij v kopalkah, ne glede na to, kako dobro ste na njej videti, ni primerna za LinkedIn. Naj bo profesionalna.

Če si ne morete privoščiti profesionalnih fotografij, prosite prijatelja, da vas fotografira. Poznavalci vam bodo svetovali, da se v primeru, ko iščete novo službo, tudi primerno oblečete. Pomislite, kakšna bi lahko bila politika oblačenja v podjetju, v katerem bi se radi zaposlili. Temu primerno se nato oblecite. Improvizirajte.

Selfiji prepovedani

Fotografirate se lahko tudi sami – s samosprožilcem. Tukaj upoštevajte naslednje napotke, in sicer: fotografije, selfije, ki jih delate po možnosti v kopalnici, niso primerne za profilno fotografijo na LinkedInu. Selfiji nimajo mesta na LinkedInu.

Pri popravljanju, izboljševanju fotografij, ne pretiravajte z uporabo filtrov. Raje jih sploh ne uporabite – potencialni delodajalec si vas želi prvič (tudi prek spleta) spoznati takšne, kot ste.

Ne bodite preresni – izžarevajte pozitivno energijo

Nikoli ne objavljajte fotografije, na kateri ste preveč resni ali celo jezni. Objavite fotografijo, na kateri ste sproščeni in se malce smejite. »Reci siiiiir,« naj odseva fotografija. Delodajalci si želijo pozitivno naravnanih oseb, ne pa čete kolerikov.

Uporabite smeh v svojo korist

S tem boste odsevali tudi občutek zaupljive in dostopne osebe, zato si boste povečali možnosti, da vas bo potencialni delodajalec tudi dejansko povabil na razgovor. Smeh uporabite v svojo korist. Obrestoval se vam bo.

Namesto fotografij, na kateri ste v celoti prikazani, uporabite takšne, ki vam segajo največ do bokov. Najbolje je uporabiti takšne, na katerih ste predstavljeni do prsnega predela. Na fotografijah bodite sami, brez partnerjev in domačih ljubljenčkov.

Ljudje bodo raje klikali na vaš LinkedIn profil in vas tako spoznavali. To pa je tudi glavni namen tega računa, mar ne?

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki