
Ne podcenjujte moči profilne fotografije na LinkedInu (Vir slike: YouTube).
Če si boste ustvarili račun na LinkedInu oziroma ga že imate, nujno dodajte še profilno fotografijo. S tem, ko jo boste dodali svojemu spletnemu življenjepisu, boste po nekaterih analizah, povečali svojo vidnost na omenjenem omrežju kar za 14-krat!
Izogibajte se fotografijam v kopalkah
LinkedIn je platforma za profesionalce, zato izberite primerno fotografijo. Fotografij v kopalkah, ne glede na to, kako dobro ste na njej videti, ni primerna za LinkedIn. Naj bo profesionalna.
Če si ne morete privoščiti profesionalnih fotografij, prosite prijatelja, da vas fotografira. Poznavalci vam bodo svetovali, da se v primeru, ko iščete novo službo, tudi primerno oblečete. Pomislite, kakšna bi lahko bila politika oblačenja v podjetju, v katerem bi se radi zaposlili. Temu primerno se nato oblecite. Improvizirajte.
Selfiji prepovedani
Fotografirate se lahko tudi sami – s samosprožilcem. Tukaj upoštevajte naslednje napotke, in sicer: fotografije, selfije, ki jih delate po možnosti v kopalnici, niso primerne za profilno fotografijo na LinkedInu. Selfiji nimajo mesta na LinkedInu.
Pri popravljanju, izboljševanju fotografij, ne pretiravajte z uporabo filtrov. Raje jih sploh ne uporabite – potencialni delodajalec si vas želi prvič (tudi prek spleta) spoznati takšne, kot ste.
Ne bodite preresni – izžarevajte pozitivno energijo
Nikoli ne objavljajte fotografije, na kateri ste preveč resni ali celo jezni. Objavite fotografijo, na kateri ste sproščeni in se malce smejite. »Reci siiiiir,« naj odseva fotografija. Delodajalci si želijo pozitivno naravnanih oseb, ne pa čete kolerikov.
Uporabite smeh v svojo korist
S tem boste odsevali tudi občutek zaupljive in dostopne osebe, zato si boste povečali možnosti, da vas bo potencialni delodajalec tudi dejansko povabil na razgovor. Smeh uporabite v svojo korist. Obrestoval se vam bo.
Namesto fotografij, na kateri ste v celoti prikazani, uporabite takšne, ki vam segajo največ do bokov. Najbolje je uporabiti takšne, na katerih ste predstavljeni do prsnega predela. Na fotografijah bodite sami, brez partnerjev in domačih ljubljenčkov.
Ljudje bodo raje klikali na vaš LinkedIn profil in vas tako spoznavali. To pa je tudi glavni namen tega računa, mar ne?
Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>