Promo Bike – kolesa, ki poskrbijo za edinstveno promocijo

Tradicionalni načini promocije izdelkov že dolgo niso več tako učinkoviti kot včasih. V tujini že dolgo časa uspešno deluje princip najema promocijskih koles. Po kavo se vam tako ni treba odpraviti v lokal, ker se le-ta kar pripelje pred vaše delovno mesto.
Promo Bike - ponudba kave za boljše vzdušje na poslovnih dogodkih (Vir: osebni arhiv)

Promo Bike – ponudba kave za boljše vzdušje na poslovnih dogodkih (Vir: osebni arhiv)

Saška in Bojan Gostič sta želela tovrstni način promocije vpeljati na slovenski trg in čez noč postavila podjetje Promo Bike Slovenija. Z njima smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije.

Najem promocijskih koles je v tujini že dobro poznan koncept. Kako se vama je porodila ideja, da tovrstni način promocije vpeljeta na slovenski trg?

Saška: Zgodba Promo Bike Slovenija se je začela čisto naključno. Proti koncu poletja 2018 sem kot velika ljubiteljica sladoleda razmišljala, kako bi potrošniku najhitreje ponudila zdrav in okusen sladoled, katerega zastopnika za Slovenijo sva z Bojanom nameravala postati. V tistem času je mimo mene prikolesarila neka gospa. Na kolesu je imela pritrjeno zamrzovalno skrinjo in iz nje prodajala sladoled pod sloganom »Stop me and buy one« (prevod: »Ustavi me in kupi enega«). V to idejo sem se takoj zaljubila!

Bojan: Zelo hitro sva vzpostavila kontakt s proizvajalcem specializiranih koles. Ta nama je razložil, da kolesa izdelujejo po naročilu in da bova morala nanje počakati vsaj dva do tri mesece. Tako je ideja o prodaji sladoleda splavala po vodi. Vseeno sva takrat naročila štiri različne tipe koles, čeprav v tistem trenutku nisva vedela, kaj bova z njimi počela. Ko so kolesa končno prispela, se je iz prvotne ideje porodila ideja o najemu promocijskih koles.

Kaj Promo Bike sploh je in kako deluje? Kakšne vrste storitev nudita?

Saška in Bojan, ustanovitelja podjetja Promo Bike (Vir: osebni arhiv)

Saška in Bojan, ustanovitelja podjetja Promo Bike (Vir: osebni arhiv)

Saška: Promo Bike so posebni tricikli, ki jih proizvajalec izdeluje skladno z našimi željami. Na voljo so v električni ali standardni izvedbi v različnih barvah in v različne namene. Električna kolesa so skladna z vedno bolj opaznim trendom ekološke vožnje po mestu. Z Bojanom stremiva k temu, da slovenskemu trgu ponudiva produkt, ki pri nas še ne obstaja oziroma je težko dosegljiv. Hkrati mora biti tak produkt estetski, cenovno sprejemljiv in okolju prijazen.

Odločila sva se za koncept najema tematskih koles. Na voljo so IceBike, CoffeeBike, TradeBike in SoupBike kolesa. Vsako kolo ima določene posebnosti glede na funkcijo. IceBike je na primer namenjen prodaji sladoleda in ostalih zmrznjenih produktov, zato ima vgrajeno zamrzovalno skrinjo, v SoupBike-u se nahaja grelnik, da se juhe ne ohladijo… Širok nabor koles pomeni več možnosti za podjetja. Tako so kolesa uporabna za promocijo poslovnega dogodka, novega izdelka ali storitve. Promocijska kolesa so namenjena tudi popestritvi na porokah in na športnih dogodkih. Sicer pa so bila uporabljena že na sto in en način.

Kaj vaju je motiviralo, da sta se podala v ta posel?

Bojan: Verjameva v uspešne zgodbe iz tujine. Koncept najema tovrstnih koles v tujini uspešno deluje že vrsto let. Podjetja jih uporabljajo za promocijo, saj izdelki na tak način dosežejo več ljudi kot statično prodajno mesto, kot je na primer stojnica. Tovrstnega načina promocije se poslužujejo tudi multinacionalke. Ker take storitve prej v Sloveniji ni bilo, sva si rekla: “Zakaj pa ne bi midva začela?” Danes sva vesela, da sva naredila ta korak.

Promocijsko kolo Promo Bike Slovenija (Vir: osebni arhiv)

Promocijsko kolo Promo Bike Slovenija (Vir: osebni arhiv)

Kako poteka najem koles in kakšne možnosti ima stranka na izbiro? Je za dostavo koles treba najeti kombi?

Bojan: Promo Bike nudi možnost dnevnega ali tedenskega najema. Kolo je takoj pripravljeno za uporabo. Uporabnik ga le opremi z želenim reklamnim panojem in ga napolni s prodajnim materialom. Razmišljamo o tem, da bi v prihodnje naročniku ponudili celosten izgled in grafično podobo kolesa glede na naročnikove želje.

Naročnik mora povpraševanje oddati vsaj en teden prej. Na podlagi povpraševanja z njim stopiva v stik, da se dogovorimo glede vseh podrobnosti. Uredimo tudi vse formalnosti v vezi z najemom kolesa (pogodba o najemu, zavarovanje, predplačilo…). Najem kombija ni potreben. Stranki lahko kolesa dostavimo na dogovorjeno lokacijo. Je pa to storitev seveda treba dodatno plačati.

Vabljeni tudi k branju ostalih MP zgodb na našem portalu.

Kakšni so dosedanji odzivi na promocijska kolesa? Kje vse so se že pojavila? Kako sta se lotila trženja produkta?

Bojan: Vesela sva, da se je storitev v Sloveniji prijela. Ko ljudje takšno kolo zagledajo na ulici, na dogodku ali v trgovskem centru, se želijo z njim ali na njem fotografirati. Zanimajo jih njegove karakteristike, sprašujejo, kako udobna je vožnja z njim. Komaj čakava na pomlad in poletje, ko se bodo kolesa vozila po ulicah in dosegla svoj polni namen!

Saška: S trženjem imava nekaj izkušenj že od prej. Bojan je komercialist v živilskem podjetju, jaz vodim podjetje, ki se ukvarja s prodajo obutve. Skušava biti kar v največji meri prisotna na raznih dogodkih, kjer lahko promovirava Promo Bike. S Soup Bike-om smo bili prisotni na dogodku Trendi digitalnega marketinga, pojavili se bomo na sejmu Navtike v Portorožu, prejšnji mesec je našo storitev koristil znan proizvajalec čaja. V podjetniško okolje sva vpeljala tudi 22-letno hčer Mašo, ki je še študentka. Je ključna oseba za marketing na družbenih omrežjih, ki so danes izredno pomembna pri trženju produkta.

Kakšni so načrti in želje za prihodnost?

Saška: Načrtov in želj nikoli ne zmanjka. V najin produkt resnično verjameva. Želiva si, da bi se Promo Bike pri nas dobro prijel in da bi zgodbo lahko še dodatno nadgradila z določenimi rešitvami na ključ.

Bojan: Trenutno pripravljamo dodatne pridobitve. Katere so to, naj zaenkrat ostane skrivnost.

Več informacij in kontaktne informacije najdete na Facebook strani Promo Bike >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje