Promo Bike – kolesa, ki poskrbijo za edinstveno promocijo
Promo Bike – ponudba kave za boljše vzdušje na poslovnih dogodkih (Vir: osebni arhiv)
Saška in Bojan Gostič sta želela tovrstni način promocije vpeljati na slovenski trg in čez noč postavila podjetje Promo Bike Slovenija. Z njima smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije.
Najem promocijskih koles je v tujini že dobro poznan koncept. Kako se vama je porodila ideja, da tovrstni način promocije vpeljeta na slovenski trg?
Saška: Zgodba Promo Bike Slovenija se je začela čisto naključno. Proti koncu poletja 2018 sem kot velika ljubiteljica sladoleda razmišljala, kako bi potrošniku najhitreje ponudila zdrav in okusen sladoled, katerega zastopnika za Slovenijo sva z Bojanom nameravala postati. V tistem času je mimo mene prikolesarila neka gospa. Na kolesu je imela pritrjeno zamrzovalno skrinjo in iz nje prodajala sladoled pod sloganom »Stop me and buy one« (prevod: »Ustavi me in kupi enega«). V to idejo sem se takoj zaljubila!
Bojan: Zelo hitro sva vzpostavila kontakt s proizvajalcem specializiranih koles. Ta nama je razložil, da kolesa izdelujejo po naročilu in da bova morala nanje počakati vsaj dva do tri mesece. Tako je ideja o prodaji sladoleda splavala po vodi. Vseeno sva takrat naročila štiri različne tipe koles, čeprav v tistem trenutku nisva vedela, kaj bova z njimi počela. Ko so kolesa končno prispela, se je iz prvotne ideje porodila ideja o najemu promocijskih koles.
Kaj Promo Bike sploh je in kako deluje? Kakšne vrste storitev nudita?
Saška: Promo Bike so posebni tricikli, ki jih proizvajalec izdeluje skladno z našimi željami. Na voljo so v električni ali standardni izvedbi v različnih barvah in v različne namene. Električna kolesa so skladna z vedno bolj opaznim trendom ekološke vožnje po mestu. Z Bojanom stremiva k temu, da slovenskemu trgu ponudiva produkt, ki pri nas še ne obstaja oziroma je težko dosegljiv. Hkrati mora biti tak produkt estetski, cenovno sprejemljiv in okolju prijazen.
Odločila sva se za koncept najema tematskih koles. Na voljo so IceBike, CoffeeBike, TradeBike in SoupBike kolesa. Vsako kolo ima določene posebnosti glede na funkcijo. IceBike je na primer namenjen prodaji sladoleda in ostalih zmrznjenih produktov, zato ima vgrajeno zamrzovalno skrinjo, v SoupBike-u se nahaja grelnik, da se juhe ne ohladijo… Širok nabor koles pomeni več možnosti za podjetja. Tako so kolesa uporabna za promocijo poslovnega dogodka, novega izdelka ali storitve. Promocijska kolesa so namenjena tudi popestritvi na porokah in na športnih dogodkih. Sicer pa so bila uporabljena že na sto in en način.
Kaj vaju je motiviralo, da sta se podala v ta posel?
Bojan: Verjameva v uspešne zgodbe iz tujine. Koncept najema tovrstnih koles v tujini uspešno deluje že vrsto let. Podjetja jih uporabljajo za promocijo, saj izdelki na tak način dosežejo več ljudi kot statično prodajno mesto, kot je na primer stojnica. Tovrstnega načina promocije se poslužujejo tudi multinacionalke. Ker take storitve prej v Sloveniji ni bilo, sva si rekla: “Zakaj pa ne bi midva začela?” Danes sva vesela, da sva naredila ta korak.
Kako poteka najem koles in kakšne možnosti ima stranka na izbiro? Je za dostavo koles treba najeti kombi?
Bojan: Promo Bike nudi možnost dnevnega ali tedenskega najema. Kolo je takoj pripravljeno za uporabo. Uporabnik ga le opremi z želenim reklamnim panojem in ga napolni s prodajnim materialom. Razmišljamo o tem, da bi v prihodnje naročniku ponudili celosten izgled in grafično podobo kolesa glede na naročnikove želje.
Naročnik mora povpraševanje oddati vsaj en teden prej. Na podlagi povpraševanja z njim stopiva v stik, da se dogovorimo glede vseh podrobnosti. Uredimo tudi vse formalnosti v vezi z najemom kolesa (pogodba o najemu, zavarovanje, predplačilo…). Najem kombija ni potreben. Stranki lahko kolesa dostavimo na dogovorjeno lokacijo. Je pa to storitev seveda treba dodatno plačati.
Vabljeni tudi k branju ostalih MP zgodb na našem portalu.
Kakšni so dosedanji odzivi na promocijska kolesa? Kje vse so se že pojavila? Kako sta se lotila trženja produkta?
Bojan: Vesela sva, da se je storitev v Sloveniji prijela. Ko ljudje takšno kolo zagledajo na ulici, na dogodku ali v trgovskem centru, se želijo z njim ali na njem fotografirati. Zanimajo jih njegove karakteristike, sprašujejo, kako udobna je vožnja z njim. Komaj čakava na pomlad in poletje, ko se bodo kolesa vozila po ulicah in dosegla svoj polni namen!
Saška: S trženjem imava nekaj izkušenj že od prej. Bojan je komercialist v živilskem podjetju, jaz vodim podjetje, ki se ukvarja s prodajo obutve. Skušava biti kar v največji meri prisotna na raznih dogodkih, kjer lahko promovirava Promo Bike. S Soup Bike-om smo bili prisotni na dogodku Trendi digitalnega marketinga, pojavili se bomo na sejmu Navtike v Portorožu, prejšnji mesec je našo storitev koristil znan proizvajalec čaja. V podjetniško okolje sva vpeljala tudi 22-letno hčer Mašo, ki je še študentka. Je ključna oseba za marketing na družbenih omrežjih, ki so danes izredno pomembna pri trženju produkta.
Kakšni so načrti in želje za prihodnost?
Saška: Načrtov in želj nikoli ne zmanjka. V najin produkt resnično verjameva. Želiva si, da bi se Promo Bike pri nas dobro prijel in da bi zgodbo lahko še dodatno nadgradila z določenimi rešitvami na ključ.
Bojan: Trenutno pripravljamo dodatne pridobitve. Katere so to, naj zaenkrat ostane skrivnost.
Več informacij in kontaktne informacije najdete na Facebook strani Promo Bike >>