Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

Promo Bike – kolesa, ki poskrbijo za edinstveno promocijo

Tradicionalni načini promocije izdelkov že dolgo niso več tako učinkoviti kot včasih. V tujini že dolgo časa uspešno deluje princip najema promocijskih koles. Po kavo se vam tako ni treba odpraviti v lokal, ker se le-ta kar pripelje pred vaše delovno mesto.
Promo Bike - ponudba kave za boljše vzdušje na poslovnih dogodkih (Vir: osebni arhiv)

Promo Bike – ponudba kave za boljše vzdušje na poslovnih dogodkih (Vir: osebni arhiv)

Saška in Bojan Gostič sta želela tovrstni način promocije vpeljati na slovenski trg in čez noč postavila podjetje Promo Bike Slovenija. Z njima smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije.

Najem promocijskih koles je v tujini že dobro poznan koncept. Kako se vama je porodila ideja, da tovrstni način promocije vpeljeta na slovenski trg?

Saška: Zgodba Promo Bike Slovenija se je začela čisto naključno. Proti koncu poletja 2018 sem kot velika ljubiteljica sladoleda razmišljala, kako bi potrošniku najhitreje ponudila zdrav in okusen sladoled, katerega zastopnika za Slovenijo sva z Bojanom nameravala postati. V tistem času je mimo mene prikolesarila neka gospa. Na kolesu je imela pritrjeno zamrzovalno skrinjo in iz nje prodajala sladoled pod sloganom »Stop me and buy one« (prevod: »Ustavi me in kupi enega«). V to idejo sem se takoj zaljubila!

Bojan: Zelo hitro sva vzpostavila kontakt s proizvajalcem specializiranih koles. Ta nama je razložil, da kolesa izdelujejo po naročilu in da bova morala nanje počakati vsaj dva do tri mesece. Tako je ideja o prodaji sladoleda splavala po vodi. Vseeno sva takrat naročila štiri različne tipe koles, čeprav v tistem trenutku nisva vedela, kaj bova z njimi počela. Ko so kolesa končno prispela, se je iz prvotne ideje porodila ideja o najemu promocijskih koles.

Kaj Promo Bike sploh je in kako deluje? Kakšne vrste storitev nudita?

Saška in Bojan, ustanovitelja podjetja Promo Bike (Vir: osebni arhiv)

Saška in Bojan, ustanovitelja podjetja Promo Bike (Vir: osebni arhiv)

Saška: Promo Bike so posebni tricikli, ki jih proizvajalec izdeluje skladno z našimi željami. Na voljo so v električni ali standardni izvedbi v različnih barvah in v različne namene. Električna kolesa so skladna z vedno bolj opaznim trendom ekološke vožnje po mestu. Z Bojanom stremiva k temu, da slovenskemu trgu ponudiva produkt, ki pri nas še ne obstaja oziroma je težko dosegljiv. Hkrati mora biti tak produkt estetski, cenovno sprejemljiv in okolju prijazen.

Odločila sva se za koncept najema tematskih koles. Na voljo so IceBike, CoffeeBike, TradeBike in SoupBike kolesa. Vsako kolo ima določene posebnosti glede na funkcijo. IceBike je na primer namenjen prodaji sladoleda in ostalih zmrznjenih produktov, zato ima vgrajeno zamrzovalno skrinjo, v SoupBike-u se nahaja grelnik, da se juhe ne ohladijo… Širok nabor koles pomeni več možnosti za podjetja. Tako so kolesa uporabna za promocijo poslovnega dogodka, novega izdelka ali storitve. Promocijska kolesa so namenjena tudi popestritvi na porokah in na športnih dogodkih. Sicer pa so bila uporabljena že na sto in en način.

Kaj vaju je motiviralo, da sta se podala v ta posel?

Bojan: Verjameva v uspešne zgodbe iz tujine. Koncept najema tovrstnih koles v tujini uspešno deluje že vrsto let. Podjetja jih uporabljajo za promocijo, saj izdelki na tak način dosežejo več ljudi kot statično prodajno mesto, kot je na primer stojnica. Tovrstnega načina promocije se poslužujejo tudi multinacionalke. Ker take storitve prej v Sloveniji ni bilo, sva si rekla: “Zakaj pa ne bi midva začela?” Danes sva vesela, da sva naredila ta korak.

Promocijsko kolo Promo Bike Slovenija (Vir: osebni arhiv)

Promocijsko kolo Promo Bike Slovenija (Vir: osebni arhiv)

Kako poteka najem koles in kakšne možnosti ima stranka na izbiro? Je za dostavo koles treba najeti kombi?

Bojan: Promo Bike nudi možnost dnevnega ali tedenskega najema. Kolo je takoj pripravljeno za uporabo. Uporabnik ga le opremi z želenim reklamnim panojem in ga napolni s prodajnim materialom. Razmišljamo o tem, da bi v prihodnje naročniku ponudili celosten izgled in grafično podobo kolesa glede na naročnikove želje.

Naročnik mora povpraševanje oddati vsaj en teden prej. Na podlagi povpraševanja z njim stopiva v stik, da se dogovorimo glede vseh podrobnosti. Uredimo tudi vse formalnosti v vezi z najemom kolesa (pogodba o najemu, zavarovanje, predplačilo…). Najem kombija ni potreben. Stranki lahko kolesa dostavimo na dogovorjeno lokacijo. Je pa to storitev seveda treba dodatno plačati.

Vabljeni tudi k branju ostalih MP zgodb na našem portalu.

Kakšni so dosedanji odzivi na promocijska kolesa? Kje vse so se že pojavila? Kako sta se lotila trženja produkta?

Bojan: Vesela sva, da se je storitev v Sloveniji prijela. Ko ljudje takšno kolo zagledajo na ulici, na dogodku ali v trgovskem centru, se želijo z njim ali na njem fotografirati. Zanimajo jih njegove karakteristike, sprašujejo, kako udobna je vožnja z njim. Komaj čakava na pomlad in poletje, ko se bodo kolesa vozila po ulicah in dosegla svoj polni namen!

Saška: S trženjem imava nekaj izkušenj že od prej. Bojan je komercialist v živilskem podjetju, jaz vodim podjetje, ki se ukvarja s prodajo obutve. Skušava biti kar v največji meri prisotna na raznih dogodkih, kjer lahko promovirava Promo Bike. S Soup Bike-om smo bili prisotni na dogodku Trendi digitalnega marketinga, pojavili se bomo na sejmu Navtike v Portorožu, prejšnji mesec je našo storitev koristil znan proizvajalec čaja. V podjetniško okolje sva vpeljala tudi 22-letno hčer Mašo, ki je še študentka. Je ključna oseba za marketing na družbenih omrežjih, ki so danes izredno pomembna pri trženju produkta.

Kakšni so načrti in želje za prihodnost?

Saška: Načrtov in želj nikoli ne zmanjka. V najin produkt resnično verjameva. Želiva si, da bi se Promo Bike pri nas dobro prijel in da bi zgodbo lahko še dodatno nadgradila z določenimi rešitvami na ključ.

Bojan: Trenutno pripravljamo dodatne pridobitve. Katere so to, naj zaenkrat ostane skrivnost.

Več informacij in kontaktne informacije najdete na Facebook strani Promo Bike >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Preberite več >>

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Preberite več >>

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Preberite več >>

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Preberite več >>

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Preberite več >>

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Preberite več >>

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Preberite več >>

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Preberite več >>

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Preberite več >>

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje