Promo Bike – kolesa, ki poskrbijo za edinstveno promocijo

Tradicionalni načini promocije izdelkov že dolgo niso več tako učinkoviti kot včasih. V tujini že dolgo časa uspešno deluje princip najema promocijskih koles. Po kavo se vam tako ni treba odpraviti v lokal, ker se le-ta kar pripelje pred vaše delovno mesto.
Promo Bike - ponudba kave za boljše vzdušje na poslovnih dogodkih (Vir: osebni arhiv)

Promo Bike – ponudba kave za boljše vzdušje na poslovnih dogodkih (Vir: osebni arhiv)

Saška in Bojan Gostič sta želela tovrstni način promocije vpeljati na slovenski trg in čez noč postavila podjetje Promo Bike Slovenija. Z njima smo se pogovarjali o tem, kako sta idejo pripeljala do realizacije.

Najem promocijskih koles je v tujini že dobro poznan koncept. Kako se vama je porodila ideja, da tovrstni način promocije vpeljeta na slovenski trg?

Saška: Zgodba Promo Bike Slovenija se je začela čisto naključno. Proti koncu poletja 2018 sem kot velika ljubiteljica sladoleda razmišljala, kako bi potrošniku najhitreje ponudila zdrav in okusen sladoled, katerega zastopnika za Slovenijo sva z Bojanom nameravala postati. V tistem času je mimo mene prikolesarila neka gospa. Na kolesu je imela pritrjeno zamrzovalno skrinjo in iz nje prodajala sladoled pod sloganom »Stop me and buy one« (prevod: »Ustavi me in kupi enega«). V to idejo sem se takoj zaljubila!

Bojan: Zelo hitro sva vzpostavila kontakt s proizvajalcem specializiranih koles. Ta nama je razložil, da kolesa izdelujejo po naročilu in da bova morala nanje počakati vsaj dva do tri mesece. Tako je ideja o prodaji sladoleda splavala po vodi. Vseeno sva takrat naročila štiri različne tipe koles, čeprav v tistem trenutku nisva vedela, kaj bova z njimi počela. Ko so kolesa končno prispela, se je iz prvotne ideje porodila ideja o najemu promocijskih koles.

Kaj Promo Bike sploh je in kako deluje? Kakšne vrste storitev nudita?

Saška in Bojan, ustanovitelja podjetja Promo Bike (Vir: osebni arhiv)

Saška in Bojan, ustanovitelja podjetja Promo Bike (Vir: osebni arhiv)

Saška: Promo Bike so posebni tricikli, ki jih proizvajalec izdeluje skladno z našimi željami. Na voljo so v električni ali standardni izvedbi v različnih barvah in v različne namene. Električna kolesa so skladna z vedno bolj opaznim trendom ekološke vožnje po mestu. Z Bojanom stremiva k temu, da slovenskemu trgu ponudiva produkt, ki pri nas še ne obstaja oziroma je težko dosegljiv. Hkrati mora biti tak produkt estetski, cenovno sprejemljiv in okolju prijazen.

Odločila sva se za koncept najema tematskih koles. Na voljo so IceBike, CoffeeBike, TradeBike in SoupBike kolesa. Vsako kolo ima določene posebnosti glede na funkcijo. IceBike je na primer namenjen prodaji sladoleda in ostalih zmrznjenih produktov, zato ima vgrajeno zamrzovalno skrinjo, v SoupBike-u se nahaja grelnik, da se juhe ne ohladijo… Širok nabor koles pomeni več možnosti za podjetja. Tako so kolesa uporabna za promocijo poslovnega dogodka, novega izdelka ali storitve. Promocijska kolesa so namenjena tudi popestritvi na porokah in na športnih dogodkih. Sicer pa so bila uporabljena že na sto in en način.

Kaj vaju je motiviralo, da sta se podala v ta posel?

Bojan: Verjameva v uspešne zgodbe iz tujine. Koncept najema tovrstnih koles v tujini uspešno deluje že vrsto let. Podjetja jih uporabljajo za promocijo, saj izdelki na tak način dosežejo več ljudi kot statično prodajno mesto, kot je na primer stojnica. Tovrstnega načina promocije se poslužujejo tudi multinacionalke. Ker take storitve prej v Sloveniji ni bilo, sva si rekla: “Zakaj pa ne bi midva začela?” Danes sva vesela, da sva naredila ta korak.

Promocijsko kolo Promo Bike Slovenija (Vir: osebni arhiv)

Promocijsko kolo Promo Bike Slovenija (Vir: osebni arhiv)

Kako poteka najem koles in kakšne možnosti ima stranka na izbiro? Je za dostavo koles treba najeti kombi?

Bojan: Promo Bike nudi možnost dnevnega ali tedenskega najema. Kolo je takoj pripravljeno za uporabo. Uporabnik ga le opremi z želenim reklamnim panojem in ga napolni s prodajnim materialom. Razmišljamo o tem, da bi v prihodnje naročniku ponudili celosten izgled in grafično podobo kolesa glede na naročnikove želje.

Naročnik mora povpraševanje oddati vsaj en teden prej. Na podlagi povpraševanja z njim stopiva v stik, da se dogovorimo glede vseh podrobnosti. Uredimo tudi vse formalnosti v vezi z najemom kolesa (pogodba o najemu, zavarovanje, predplačilo…). Najem kombija ni potreben. Stranki lahko kolesa dostavimo na dogovorjeno lokacijo. Je pa to storitev seveda treba dodatno plačati.

Vabljeni tudi k branju ostalih MP zgodb na našem portalu.

Kakšni so dosedanji odzivi na promocijska kolesa? Kje vse so se že pojavila? Kako sta se lotila trženja produkta?

Bojan: Vesela sva, da se je storitev v Sloveniji prijela. Ko ljudje takšno kolo zagledajo na ulici, na dogodku ali v trgovskem centru, se želijo z njim ali na njem fotografirati. Zanimajo jih njegove karakteristike, sprašujejo, kako udobna je vožnja z njim. Komaj čakava na pomlad in poletje, ko se bodo kolesa vozila po ulicah in dosegla svoj polni namen!

Saška: S trženjem imava nekaj izkušenj že od prej. Bojan je komercialist v živilskem podjetju, jaz vodim podjetje, ki se ukvarja s prodajo obutve. Skušava biti kar v največji meri prisotna na raznih dogodkih, kjer lahko promovirava Promo Bike. S Soup Bike-om smo bili prisotni na dogodku Trendi digitalnega marketinga, pojavili se bomo na sejmu Navtike v Portorožu, prejšnji mesec je našo storitev koristil znan proizvajalec čaja. V podjetniško okolje sva vpeljala tudi 22-letno hčer Mašo, ki je še študentka. Je ključna oseba za marketing na družbenih omrežjih, ki so danes izredno pomembna pri trženju produkta.

Kakšni so načrti in želje za prihodnost?

Saška: Načrtov in želj nikoli ne zmanjka. V najin produkt resnično verjameva. Želiva si, da bi se Promo Bike pri nas dobro prijel in da bi zgodbo lahko še dodatno nadgradila z določenimi rešitvami na ključ.

Bojan: Trenutno pripravljamo dodatne pridobitve. Katere so to, naj zaenkrat ostane skrivnost.

Več informacij in kontaktne informacije najdete na Facebook strani Promo Bike >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Anita Lozar: “Vlagamo v to, da smo z vsakim dnem boljši.”

Slovenska mikropivovarna Pelicon, ki deluje v Ajdovščini, je leta 2017 osvojila naziv Mladi podjetnik leta. Njena soustanovitelja sta Anita Lozar in Matej Pelicon. Zanimalo nas je, kako podjetje posluje v zdajšnjem stanju ter kakšne so novosti in načrti za v prihodnje. Preberite več >>

Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Nataša Potočnik: »Zakaj bi bili konkurenti, če lahko sodelujemo?«

Slovenija se v svetovnem merilu uvršča na 6. mesto glede na število iger pobega na površinsko enoto. Slovenci tako z odprtimi rokami sprejemamo tovrstni koncept igre. Pripravili smo intervju z vodilnim ponudnikom v »escape room« industriji. Preberite več >>

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik: »Podjetništvo je velika odgovornost; do sebe in do drugih.«

Valerija Verhovnik je pred leti pustila redno službo in se podala na samostojno pot. Prevzela je ekološko kmetijo, ki je bila prej namenjena le vzreji živali, in na njej vzpostavila turizem. Po 5 letih je odprla še svojo slaščičarno. Tako se je podala novim izzivom naproti in si dokazala, da zmore marsikaj. Preberite več >>

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Iz prve roke: Kaj bi moral vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo?

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo povprašali nekatere slovenske podjetnike, kaj bi moral po njihovem mnenju vedeti vsak, preden se poda v podjetništvo. Katere lastnosti odlikujejo uspešnega podjetnika in kakšna mora biti poslovna ideja, da ima potencial za uspeh? Preberite več >>

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Odprta kuhna: projekt, ki je prerasel v enega največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji

Za to, da je kulinarični projekt Odprta kuhna, ki ga danes pozna že skoraj vsak, prerasel v zgodbo o uspehu, sta zaslužena Alma in Lior Kochavy. Že pred sedmimi leti, ko se je vse skupaj šele dobro začelo, sta imela jasno vizijo: ustvariti največji kulinarični dogodek v državi. Preberite več >>

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Ursula Lavrenčič: »Branje je temeljna pravica vsakega otroka.«

Hopalai je startup, ki je marca letos na trg lansiral aplikacijo Kobi. Ta je namenjena otrokom, ki se srečujejo z disleksijo in drugimi bralnimi težavami. Aplikacijo uporablja že skoraj petina vseh slovenskih osnovnih šol. V kratkem nameravajo produkt predstaviti tudi špansko govorečemu trgu. Preberite več >>

Oznake: , ,