S temi knjigami bo vaš marketing še bolj privlačen

Poskus osvajanja misli in src potrošnikov brez ustreznega znanja se lahko hitro spremeni v nočno moro. Skrivnosti, kako delujejo naši možgani, so k sreči razkrili nekateri strokovnjaki. Knjige, s katerimi jih boste spoznali, si oglejte v nadaljevanju.
S temi knjigami bo vaš marketing še bolj privlačen

Te knjige vam bodo dale nov pogled na marketing (Vir slike: Hubspot).

Influence: The Psychology of Persuasion

Knjiga, ki temelji na 35-letnemu delu psihologa Roberta B. Cialdinija, predstavlja šest načinov, ki vplivajo na proces odločanja. Cialdini je svoje delo podredil ugotavljanju, kaj in kako pripraviti ljudi, da bodo rekli ja.

Šest orožij za vplivanje na ljudi so po mnenju Cialdinija všečnost, avtoriteta, pomanjkanje, predanost, družbeni dokaz in vzajemnost.

Predictably Irrational

Knjigo Predictably Irrational je napisal Dan Ariely, profesor na univerzi Duke. Avtor raziskuje tako obnašanje pri nakupovanju kot tudi manjše vsakodnevne odločitve, kot so hranjenje, nakupovanje, in razpolaganje z denarjem.

Ariely zaključi, da smo vsi neracionalna bitja, ki so daleč od popolnosti. Naša ravnanja so predvidljiva, saj so napake, ki jih delamo, sistematične in konsistentne. Prepričan je celo, da ljudje ne vemo, česa si želimo, razen če je stvar umeščena v kontekst. Zato želi marketingaše naučiti, da lahko z uporabo principov relativnosti vplivajo na potrošnika in njegovo odločitev.

Thinking, Fast and Slow

Daniel Kahneman, ki je avtor te knjige, je prejemnik Nobelove nagrade za psihologijo. Knjiga govori predvsem o človeškem odločanju, ki je pomešano z dvema različnima sistemoma. Sistem 1, kot mu pravi Kahneman, je samodejen in intuitiven. Pojavi se brez logičnega razmišljanja.

Sistem 2 pa je počasnejši, bolj premišljen in zahteva precej več miselnega vložka. Pomembno pa je, kako ta dva sistema delujeta med seboj pri naših vsakodnevnih odločitvah.

Knjiga se sicer zelo malo osredotoča na posel in marketing, vendar pa zajema teorijo, ki je preizkušeno orodje za lastnike podjetij in marketingarje. Zlasti za tiste, ki razumejo vzorce znotraj razmišljanja potrošnika o informacijah, ki jih prejme.

Contagious: Why Things Catch On

Jonah Berger v knjigi definira šest sestavin, ki so pomembne, da izdelek ali ideja postaneta viralna. Izdelek ali ideja morata imeti zgodbo, biti morata uporabni, zanimati morata tudi preostale ljudi, da pride do želje po posnemanju, ter hkrati delovati na čustveno plat, ponuditi ustrezne sprožilce, s katerimi bosta vedno v mislih potrošnika in biti družbeno razširjeni. Tako se bodo ljudje ob njuni uporabi počutili družabno.

Hooked: How to Build Habit-Forming Products

Sprožiti, nagraditi, izvesti in investirati, so vodila Nira Eyala, ki je avtor knjige Hooked. To so cikli, ki se nenehno odvijajo, je prepričan Eyal, ki je raziskoval svojo teorijo na podjetjih, kot je Pinterest. Zanimalo ga je, kako znova in znova prepriča uporabnika, da se vrne na omrežje.

Razumevanje uporabnikovih težav in njegove poti je ključno za povezovanje rešitve, ki jo prinaša izdelek, in stvari, ki so le malokrat povezane z zavestnimi odločitvami. Eyal temu pravi navada.

Navade so mogočne: 79 odstotkov lastnikov pametnih telefonov svojo napravico preveri v 15 minutah, ko se zbudijo. Zakaj pa so navade tako pomembne pri poslu in marketingu?

Razumevanje potrošnikov notranjih in zunanjih sprožilcev vam lahko pomaga pri oblikovanju pravih nagrad, ki si jih bo potrošnik tako želel, da bo opravil dejanje, posledično pa investiral čas in vire v izdelek. S tem se bo oblikovala navada, ki ga bo pripravila do tega, da si bo želel vrniti nazaj (po še več).

Da se celoten postopek lahko izvede, pa mora biti motivacija dovolj močna, izkušnja mora biti preprosta, prisoten pa mora biti tudi sprožilec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Amazon končno na voljo tudi slovenskim podjetjem!

Spletni gigant Amazon predstavlja vir priložnosti in zaslužkov podjetij po celem svetu, sedaj pa je prodaja preko njihove platforme končno na voljo tudi slovenskim podjetnikom.   Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje