S temi knjigami bo vaš marketing še bolj privlačen

Poskus osvajanja misli in src potrošnikov brez ustreznega znanja se lahko hitro spremeni v nočno moro. Skrivnosti, kako delujejo naši možgani, so k sreči razkrili nekateri strokovnjaki. Knjige, s katerimi jih boste spoznali, si oglejte v nadaljevanju.
S temi knjigami bo vaš marketing še bolj privlačen

Te knjige vam bodo dale nov pogled na marketing (Vir slike: Hubspot).

Influence: The Psychology of Persuasion

Knjiga, ki temelji na 35-letnemu delu psihologa Roberta B. Cialdinija, predstavlja šest načinov, ki vplivajo na proces odločanja. Cialdini je svoje delo podredil ugotavljanju, kaj in kako pripraviti ljudi, da bodo rekli ja.

Šest orožij za vplivanje na ljudi so po mnenju Cialdinija všečnost, avtoriteta, pomanjkanje, predanost, družbeni dokaz in vzajemnost.

Predictably Irrational

Knjigo Predictably Irrational je napisal Dan Ariely, profesor na univerzi Duke. Avtor raziskuje tako obnašanje pri nakupovanju kot tudi manjše vsakodnevne odločitve, kot so hranjenje, nakupovanje, in razpolaganje z denarjem.

Ariely zaključi, da smo vsi neracionalna bitja, ki so daleč od popolnosti. Naša ravnanja so predvidljiva, saj so napake, ki jih delamo, sistematične in konsistentne. Prepričan je celo, da ljudje ne vemo, česa si želimo, razen če je stvar umeščena v kontekst. Zato želi marketingaše naučiti, da lahko z uporabo principov relativnosti vplivajo na potrošnika in njegovo odločitev.

Thinking, Fast and Slow

Daniel Kahneman, ki je avtor te knjige, je prejemnik Nobelove nagrade za psihologijo. Knjiga govori predvsem o človeškem odločanju, ki je pomešano z dvema različnima sistemoma. Sistem 1, kot mu pravi Kahneman, je samodejen in intuitiven. Pojavi se brez logičnega razmišljanja.

Sistem 2 pa je počasnejši, bolj premišljen in zahteva precej več miselnega vložka. Pomembno pa je, kako ta dva sistema delujeta med seboj pri naših vsakodnevnih odločitvah.

Knjiga se sicer zelo malo osredotoča na posel in marketing, vendar pa zajema teorijo, ki je preizkušeno orodje za lastnike podjetij in marketingarje. Zlasti za tiste, ki razumejo vzorce znotraj razmišljanja potrošnika o informacijah, ki jih prejme.

Contagious: Why Things Catch On

Jonah Berger v knjigi definira šest sestavin, ki so pomembne, da izdelek ali ideja postaneta viralna. Izdelek ali ideja morata imeti zgodbo, biti morata uporabni, zanimati morata tudi preostale ljudi, da pride do želje po posnemanju, ter hkrati delovati na čustveno plat, ponuditi ustrezne sprožilce, s katerimi bosta vedno v mislih potrošnika in biti družbeno razširjeni. Tako se bodo ljudje ob njuni uporabi počutili družabno.

Hooked: How to Build Habit-Forming Products

Sprožiti, nagraditi, izvesti in investirati, so vodila Nira Eyala, ki je avtor knjige Hooked. To so cikli, ki se nenehno odvijajo, je prepričan Eyal, ki je raziskoval svojo teorijo na podjetjih, kot je Pinterest. Zanimalo ga je, kako znova in znova prepriča uporabnika, da se vrne na omrežje.

Razumevanje uporabnikovih težav in njegove poti je ključno za povezovanje rešitve, ki jo prinaša izdelek, in stvari, ki so le malokrat povezane z zavestnimi odločitvami. Eyal temu pravi navada.

Navade so mogočne: 79 odstotkov lastnikov pametnih telefonov svojo napravico preveri v 15 minutah, ko se zbudijo. Zakaj pa so navade tako pomembne pri poslu in marketingu?

Razumevanje potrošnikov notranjih in zunanjih sprožilcev vam lahko pomaga pri oblikovanju pravih nagrad, ki si jih bo potrošnik tako želel, da bo opravil dejanje, posledično pa investiral čas in vire v izdelek. S tem se bo oblikovala navada, ki ga bo pripravila do tega, da si bo želel vrniti nazaj (po še več).

Da se celoten postopek lahko izvede, pa mora biti motivacija dovolj močna, izkušnja mora biti preprosta, prisoten pa mora biti tudi sprožilec.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Oznake: ,