Se odločate med Periscopom in Meerkatom?

Storitvi, kot sta Periscope in Meerkat, sta imeli, podobno kot Facebook, svoje predhodnike. Kaj je vplivalo na njun razcvet, kako naj blagovne znamke uporabijo te aplikacije za posel in kako izmeriti rezultate, smo se pogovarjali z Mojco Marš, ustanoviteljico agencije Super Spicy Media.
Se odločate med Periscopom in Meerkatom?

Kaj svetuje Mojca Marš? (Vir slike: Grega.T. Bohinc, Wisharts)

»Meerkat je bil ob pravem času na pravem mestu, enostavnost uporabe in simpatična aplikacija pa sta naredili svoje, da je aplikacija resnično zaživela,« pravi Marševa, ki dodaja, da je Periscope izkoristil dve zadevi. Utrjevanje poti Meerkata in prepoznavnost, pridobljeno znanje in doseg Twitterja, ki je Periscope vzel pod svoje okrilje. Periscope je namreč v samo prvih desetih dneh naštel več kot milijon prijav.

Storitvi zanimive predvsem za nove naročnike

Kot pravi Marševa, njene naročnike vse bolj zanima live-streaming, zlasti nove naročnike in podjetja, s katerimi so sicer še sredi pripravljanja strategije, saj so s sodelovanjem začeli šele pred kratkim. Ostale to še čaka: »Imamo namreč pripravljene strategije, ki prinašajo odlične rezultate in se zaenkrat držimo plana.«

Kako meriti rezultate uporabe Periscopa in Meerkata?

Pravi, da je merjenje rezutatov na podlagi uporabe omenjenih storitev v začetnih fazah težko. »Ponavadi podjetja bolj potegnejo vzporednice med njihovo aktivnostjo na teh aplikacijah ter nakupi določenih izdelkov, ki so jih promovirali. Verjamem pa, da bo vse skupaj postalo lažje, ko bodo te storitve in aplikacije dozorele,« dodaja.

Aplikacija, ki bo spremenila marketinški svet >>

Katero storitev uporabljati – Periscope ali Meerkat?

Marševa, ki je bila med prvimi slovenskimi uporabniki Meerkat, če ne celo prva, pravi, da ima vsaka svoje prednosti in slabosti. »Kaj več bo pokazal nadaljni razvoj teh aplikacij. Spreminjata se zelo hitro, uporabniki pa se tem spremembam poskušajo hitro prilagoditi.«

Sodelovanje z ameriškimi podjetniki ji odpira nova vrata

Periscope ima zagotovo to prednost, da shranjuje video vsebine, kar je izredno pomembno za blagovne znamke, a po drugi strani ima Meerkat druge prednost. »Mislim, da ta tekma še ni odločena,« meni Marševa, ki bo jeseni gostja na virginijski konferenci Double Your Freelancing. »Že nekaj časa sem v kontaktu s številnimi ameriškimi podjetniki, kar mi je zelo koristilo pri moji poslovni poti,« odgovarja na vprašanje, kako je prišlo do povabila. Virtualno druženje in medsebojna pomoč je pripeljalo do tega, da jo je Brennan Dunn, organizator konference, ki ji mimogrede že nekaj časa sledi na Twitterju, povabil kot gostjo na konferenco.

Američanom bo septembra predstavila svoj pristop

»Udeleženci lahko predvsem pričakujejo konkretne nasvete glede uporabe družbenih omrežjih. Predstavila bom svoj pristop, ki se je izkazal za uspešnega, ter podala nekaj nasvetov, s katerimi lahko tudi oni izkoristijo družabna omrežja do potankosti,« pravi Marševa, ki se bo v Virginiji mudila 17. in 18. septembra.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje