Šest največjih napak, ki jih lahko naredite na družabnih omrežjih

Če imate na družabnih omrežjih za svoje podjetje ustvarjen profil, ste verjetno že ugotovili, da uspešno in kakovostno vodenje teh računov ni povsem enostavno. Lahko vas pa vendarle pomirimo, da so nekatere napake zlahka popravljive. Seveda, če jih boste prepoznali v spodnjih vrsticah.
Šest največjih napak, ki jih lahko naredite na družabnih omrežjih

Delate spodnje napake? Odpraviti jih in začnite uživati v sadovih oglaševanja na družabnih omrežjih (Vir slike: YouTube).

1. V objavah ne pokažete svoje osebnosti.

Povsem preprosto: ljudje obožujejo osebnosti. Obožujejo, ko jim blagovne znamke pokažejo svoj pravi jaz tudi na družabnih omrežjih. Zabaven način, kako se lahko povežete s svojimi sledilci in oboževalci, jim bo dal poseben način spoznavanja blagovne znamke in vaše kulture.

S tem, ko boste pokazali svojo osebnost, boste lažje vplivali na svojo ciljno publiko, kar bi vam na dolgi rok lahko prineslo večje število kupcev.

2. Svojih objav ne promovirate

Obstaja več mišljenj o promociji objav oziroma oglaševanju na splošno na družabnih omrežjih. Mi se bomo osredotočili na tiste, ki govorijo v prid oglaševanju. Pri tem morate slediti slavnemu reku: Ko si v Rimu, se obnašaj kot Rimljan. Kaj to pomeni? Prilagodite se posamezni platformi, na kateri se predstavlja vaše podjetje, temu primerno naj bo tudi oglaševanje.

Najbolje se odrežejo tisti oglasi, ki ne motijo uporabnikove izkušnje, vam bodo zaupali strokovnjaki družabnih omrežjih. Oglasi na Instagramu bodo najbolj »zažigali«, če pripravite lepo in stilsko fotografijo, težke grafike tu nimajo svojega mesta. Oglase na Twitterju opremite z relevantnimi lojtrami (t.i. hashtag) in slikovnim materialom. Razumevanje in upoštevanje teh razlik bo pomembno vplivalo na vaše oglaševalske napore.

3. S sledilci in oboževalci se premalo povezujete

Družabna omrežja so v svojem bistvu družabna. Povezujte se s sledilci in oboževalci, odgovarjajte na njihove komentarje, pa tudi če so negativno nastrojeni. Vsi imajo pravico izraziti svoje mišljenje. Odgovarjanje na še tako težka vprašanja jim bo dalo občutek, da vam je mar za njih.

4. Ne zmenite se za druge kanale

Družabna omrežja so pomemben kanal, prek katerega lahko dosežemo svoje (potencialne) stranke, niso pa edini kanal. Vaši marketinški napori morajo biti raznoliki in vključevati prisotnost na družabnih omrežjih, ne pa se izključno fokusirati nanje. Gre le za majhen kos marketinške potice.

5. Objav ne analizirate

Uspešnost kampanje pogojujete s številom všečkov in delitev objave, kar pa je narobe. V svojo analizo morate vključiti še število klikov na objavo, obiskov Facebook strani in svoje spletne strani, primerjati morate tudi število nakupov. Tako boste dobili relevantne podatke, ki vam bodo dali vedeti, kakšna kampanja se obrestuje in kakšna ne.

6. Pozabili ste na svojega kupca

Če imate ustvarjen račun na družabnih omrežjih zgolj zaradi prisotnosti, se vam to ne obrestovalo. Pomembno je, da veste, kdo je vaša ciljna publika, poleg tega pa morate tudi vedeti, kako in kdaj jih najti na družabnih omrežjih. Raziskovanje, s katerim boste spoznali, kdo je vaša ciljna publika, vam bo vzelo nekaj časa. Vedenje o ciljni publiki vam bo dalo možnost prave komunikacije z njimi.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje