Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Dominika in Katarina, športnica in arhitekta, ki presenečata s trendovskimi nahrbtniki (Vir slike: Boo)

Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Sestri Katarina in Dominika Bučar sta v želji po lastnem produktu in spoznanju, da na slovenskem trgu primanjkuje tovrstnih izdelkov, ustvarili trendovski nahrbtnik Boopacks. S svojo idejo sta navdušili svojo mamo, ona pa ju je spodbudila, da ustvarita svojo blagovno znamko.
Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Dominika in Katarina, športnica in arhitekta, ki presenečata s trendovskimi nahrbtniki (Vir slike: Boo)

»Boopacks so ročno izdelani. So slovenski proizvod. Za zdaj nastajajo v naši lastni mini proizvodnji. Zaradi pospešene prodaje in velikega zanimanja pa že razvijamo in se usmerjamo k večji proizvodnji, povezujemo se s proizvodnim obratom. Zaradi še nedorečenih pogojev je to za zdaj še poslovna skrivnost,« pravita sestri, ki sta svojo kreativnost uporabili v razvoju lastne blagovne znamke.

Zanimanje iz tujine

»Usmerjamo se tako na slovenski kot tudi na tuji trg,« kar potrjuje tudi njuna spletna stran in celostna podoba. Želita, da njuna blagovna znamka Boo postane internacionalna znamka.

»S foto materialom iz tujine želimo kar najbolj pozitivno prikazati in približati izdelek tudi tujcem. To nam uspeva že v naših začetkih, saj prejemamo naročila iz Hrvaške, Nizozemske, Nemčije in Anglije,« dodajata.

Celoten material na spletni strani je na voljo izključno v angleščini, pozornost pa pritegnejo zanimive fotografije, posnete na različnih kotičkih sveta. S tem dajeta svoji znamki dodatno, svetovljansko težo.

Športnica in arhitektka, ki obožujeta modo

Za blagovno znamko Boo, ki je izpeljanka iz njunega priimka Bučar, s čimer sta dosegli, da ju ime znamke res zaznamuje, pooseblja in povezuje, stojita sestri.

23-letna Katarina, športnica po duši, tudi študentka Fakultete za šport, ki skrbi za stike z javnostjo in sodeluje pri oblikovanju Boopackov, hkrati pa skrbi še za stike z mediji in prodajo ter 26-letna Dominika, absolventka Fakultete za arhitekturo. Njena mlajša sestra pove, da Dominiki smisla za grafično oblikovanje in fotografijo ne primanjkuje. Ravno Dominika, ki sodeluje pri oblikovanju Boopacksov, je »kriva« za čudovite fotografije na spletni strani, obenem je tudi avtor njune spletne strani in celostne podobe.

Večina Boopacksov (gre za izpeljanko imen Boo in backpacks, slo. nahrbtnik) je narejenih iz umetnega usnja, na voljo pa so v različnih barvah, od črne, srebrne, bele, rdeče, modre in rumene, nekateri pa izstopajo tudi z drugačnostjo – na primer prozoren boopakcs in jeans različica. Prozoren se po besedah sester dobro dopolnjuje še z dvema njunima izdelkoma, boobag in mini boobag. Cenovno so dostopni širši populaciji, cene se namreč gibljejo od 35 do 45 evrov.

Oče in mama pravi naslov za nasvete

»Obe gojiva strast do mode, občasno stopiva tudi pred objektiv,« navdušenje nad modo pa izražata z Boo izdelki. V veliko pomoč, pravita, jima je njuna mama, Nataša Bučar, ki je tudi sama podjetnica.

Po nasvete se pogosto odpravita tudi k očetu, Tomažu Bučarju, ki ima dolgoletno managersko kariero. »Pogosto sodelujeva tudi z Markom Pircem, producentom svoje blagovne znamke VA,« ki je zanju sproduciral tudi predstavitveni video.

»Razvoj blagovne znamke Boo je še na začetku, tako da ne moremo govoriti o velikih finančnih vložkih. Vlagamo, kolikor nam naš proračun dopušča,« v načrtu pa imata udeležbo na sejmih, organizacijo dogodkov in podobno.

Boopacks je šele njun prvi produkt in še zdaleč ne zadnji

Trenutno si lahko Boopacke ogledate v ljubljanskem TOZD baru in lokalu Centralna postaja. »Prodaja izdelkov pa za zdaj poteka prek spleta. Naš cilj oziroma načrt pa je izdelke vpeljati tudi v trgovine s tovrstnim stilom in konceptom, kot ga ima Boopacks,« dodajata mladi podjetnici, ki poudarjata, da je Boopacks komaj prvi izdelek. Idej in zamisli za nove produkte je še veliko.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:, , , , ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki