
Dominika in Katarina, športnica in arhitekta, ki presenečata s trendovskimi nahrbtniki (Vir slike: Boo)
»Boopacks so ročno izdelani. So slovenski proizvod. Za zdaj nastajajo v naši lastni mini proizvodnji. Zaradi pospešene prodaje in velikega zanimanja pa že razvijamo in se usmerjamo k večji proizvodnji, povezujemo se s proizvodnim obratom. Zaradi še nedorečenih pogojev je to za zdaj še poslovna skrivnost,« pravita sestri, ki sta svojo kreativnost uporabili v razvoju lastne blagovne znamke.
Zanimanje iz tujine
»Usmerjamo se tako na slovenski kot tudi na tuji trg,« kar potrjuje tudi njuna spletna stran in celostna podoba. Želita, da njuna blagovna znamka Boo postane internacionalna znamka.
»S foto materialom iz tujine želimo kar najbolj pozitivno prikazati in približati izdelek tudi tujcem. To nam uspeva že v naših začetkih, saj prejemamo naročila iz Hrvaške, Nizozemske, Nemčije in Anglije,« dodajata.
Celoten material na spletni strani je na voljo izključno v angleščini, pozornost pa pritegnejo zanimive fotografije, posnete na različnih kotičkih sveta. S tem dajeta svoji znamki dodatno, svetovljansko težo.
Športnica in arhitektka, ki obožujeta modo
Za blagovno znamko Boo, ki je izpeljanka iz njunega priimka Bučar, s čimer sta dosegli, da ju ime znamke res zaznamuje, pooseblja in povezuje, stojita sestri.
23-letna Katarina, športnica po duši, tudi študentka Fakultete za šport, ki skrbi za stike z javnostjo in sodeluje pri oblikovanju Boopackov, hkrati pa skrbi še za stike z mediji in prodajo ter 26-letna Dominika, absolventka Fakultete za arhitekturo. Njena mlajša sestra pove, da Dominiki smisla za grafično oblikovanje in fotografijo ne primanjkuje. Ravno Dominika, ki sodeluje pri oblikovanju Boopacksov, je »kriva« za čudovite fotografije na spletni strani, obenem je tudi avtor njune spletne strani in celostne podobe.
Večina Boopacksov (gre za izpeljanko imen Boo in backpacks, slo. nahrbtnik) je narejenih iz umetnega usnja, na voljo pa so v različnih barvah, od črne, srebrne, bele, rdeče, modre in rumene, nekateri pa izstopajo tudi z drugačnostjo – na primer prozoren boopakcs in jeans različica. Prozoren se po besedah sester dobro dopolnjuje še z dvema njunima izdelkoma, boobag in mini boobag. Cenovno so dostopni širši populaciji, cene se namreč gibljejo od 35 do 45 evrov.
Oče in mama pravi naslov za nasvete
»Obe gojiva strast do mode, občasno stopiva tudi pred objektiv,« navdušenje nad modo pa izražata z Boo izdelki. V veliko pomoč, pravita, jima je njuna mama, Nataša Bučar, ki je tudi sama podjetnica.
Po nasvete se pogosto odpravita tudi k očetu, Tomažu Bučarju, ki ima dolgoletno managersko kariero. »Pogosto sodelujeva tudi z Markom Pircem, producentom svoje blagovne znamke VA,« ki je zanju sproduciral tudi predstavitveni video.
»Razvoj blagovne znamke Boo je še na začetku, tako da ne moremo govoriti o velikih finančnih vložkih. Vlagamo, kolikor nam naš proračun dopušča,« v načrtu pa imata udeležbo na sejmih, organizacijo dogodkov in podobno.
Boopacks je šele njun prvi produkt in še zdaleč ne zadnji
Trenutno si lahko Boopacke ogledate v ljubljanskem TOZD baru in lokalu Centralna postaja. »Prodaja izdelkov pa za zdaj poteka prek spleta. Naš cilj oziroma načrt pa je izdelke vpeljati tudi v trgovine s tovrstnim stilom in konceptom, kot ga ima Boopacks,« dodajata mladi podjetnici, ki poudarjata, da je Boopacks komaj prvi izdelek. Idej in zamisli za nove produkte je še veliko.