Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Sestri Katarina in Dominika Bučar sta v želji po lastnem produktu in spoznanju, da na slovenskem trgu primanjkuje tovrstnih izdelkov, ustvarili trendovski nahrbtnik Boopacks. S svojo idejo sta navdušili svojo mamo, ona pa ju je spodbudila, da ustvarita svojo blagovno znamko.
Sestri, ki ustvarjata trendovske nahrbtnike

Dominika in Katarina, športnica in arhitekta, ki presenečata s trendovskimi nahrbtniki (Vir slike: Boo)

»Boopacks so ročno izdelani. So slovenski proizvod. Za zdaj nastajajo v naši lastni mini proizvodnji. Zaradi pospešene prodaje in velikega zanimanja pa že razvijamo in se usmerjamo k večji proizvodnji, povezujemo se s proizvodnim obratom. Zaradi še nedorečenih pogojev je to za zdaj še poslovna skrivnost,« pravita sestri, ki sta svojo kreativnost uporabili v razvoju lastne blagovne znamke.

Zanimanje iz tujine

»Usmerjamo se tako na slovenski kot tudi na tuji trg,« kar potrjuje tudi njuna spletna stran in celostna podoba. Želita, da njuna blagovna znamka Boo postane internacionalna znamka.

»S foto materialom iz tujine želimo kar najbolj pozitivno prikazati in približati izdelek tudi tujcem. To nam uspeva že v naših začetkih, saj prejemamo naročila iz Hrvaške, Nizozemske, Nemčije in Anglije,« dodajata.

Celoten material na spletni strani je na voljo izključno v angleščini, pozornost pa pritegnejo zanimive fotografije, posnete na različnih kotičkih sveta. S tem dajeta svoji znamki dodatno, svetovljansko težo.

Športnica in arhitektka, ki obožujeta modo

Za blagovno znamko Boo, ki je izpeljanka iz njunega priimka Bučar, s čimer sta dosegli, da ju ime znamke res zaznamuje, pooseblja in povezuje, stojita sestri.

23-letna Katarina, športnica po duši, tudi študentka Fakultete za šport, ki skrbi za stike z javnostjo in sodeluje pri oblikovanju Boopackov, hkrati pa skrbi še za stike z mediji in prodajo ter 26-letna Dominika, absolventka Fakultete za arhitekturo. Njena mlajša sestra pove, da Dominiki smisla za grafično oblikovanje in fotografijo ne primanjkuje. Ravno Dominika, ki sodeluje pri oblikovanju Boopacksov, je »kriva« za čudovite fotografije na spletni strani, obenem je tudi avtor njune spletne strani in celostne podobe.

Večina Boopacksov (gre za izpeljanko imen Boo in backpacks, slo. nahrbtnik) je narejenih iz umetnega usnja, na voljo pa so v različnih barvah, od črne, srebrne, bele, rdeče, modre in rumene, nekateri pa izstopajo tudi z drugačnostjo – na primer prozoren boopakcs in jeans različica. Prozoren se po besedah sester dobro dopolnjuje še z dvema njunima izdelkoma, boobag in mini boobag. Cenovno so dostopni širši populaciji, cene se namreč gibljejo od 35 do 45 evrov.

Oče in mama pravi naslov za nasvete

»Obe gojiva strast do mode, občasno stopiva tudi pred objektiv,« navdušenje nad modo pa izražata z Boo izdelki. V veliko pomoč, pravita, jima je njuna mama, Nataša Bučar, ki je tudi sama podjetnica.

Po nasvete se pogosto odpravita tudi k očetu, Tomažu Bučarju, ki ima dolgoletno managersko kariero. »Pogosto sodelujeva tudi z Markom Pircem, producentom svoje blagovne znamke VA,« ki je zanju sproduciral tudi predstavitveni video.

»Razvoj blagovne znamke Boo je še na začetku, tako da ne moremo govoriti o velikih finančnih vložkih. Vlagamo, kolikor nam naš proračun dopušča,« v načrtu pa imata udeležbo na sejmih, organizacijo dogodkov in podobno.

Boopacks je šele njun prvi produkt in še zdaleč ne zadnji

Trenutno si lahko Boopacke ogledate v ljubljanskem TOZD baru in lokalu Centralna postaja. »Prodaja izdelkov pa za zdaj poteka prek spleta. Naš cilj oziroma načrt pa je izdelke vpeljati tudi v trgovine s tovrstnim stilom in konceptom, kot ga ima Boopacks,« dodajata mladi podjetnici, ki poudarjata, da je Boopacks komaj prvi izdelek. Idej in zamisli za nove produkte je še veliko.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Oznake: , , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje