Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe.
amazon v Sloveniji

Slovenskim podjetjem bo še letos omogočena prodaja preko Amazona. (Vir slike: Pixabay)

Amazon ima kot največji spletni trgovec po svetu trenutno okoli 300 milijonov uporabnikov, svoje izdelke pa samo na njihovi ameriški platformi prodaja več kot milijon podjetij.

Uporabnikom strani je ponujena široka paleta različnih proizvodov, kupci pa lahko tam najdejo praktično vse: od oblačil, kuharskih pripomočkov, knjig, ipd. Kar 44% ameriških uporabnikov iskani izdelek najprej poskuša najti na Amazonu, 80% vseh ameriških uporabnikov pa tam opravi kakšen nakup vsaj enkrat mesečno. Platforma tako predvsem malim in srednje velikim podjetjem nudi konkreten vir zaslužka.

Ovire na zakonodajnem področju

V zadnjih letih so bila vprašanja na temo, kdaj bo prodaja preko Amazona omogočena tudi slovenskim podjetjem, vse glasnejša.

Naj spomnimo, trenutno smo Slovenci eni redkih v Evropi, ki še ne moremo poslovati preko Amazona Europe. Razlog za to tiči v slovenski zakonodaji, ki ureja preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma.

Že lanskega maja so sicer predstavniki Amazona obiskali Slovenijo, kjer so jim predstavniki ministrstva za gospodarstvo predstavili veljavno slovensko zakonodajo. Pogovor je tekel tudi o nadaljnjih aktivnostih v smeri sprostitve poslovanja slovenskih podjetij na straneh Amazona Europe. Spletnemu trgovcu je naša zakonodaja namreč predstavljala oviro pri izvajanju pregleda strank, saj slovenskih podjetij niso mogli ustrezno pregledati. Svojo spletno stran bi zato morali ustrezno prilagoditi, kar bi jim povzročilo dodatne stroške. Prav iz tega razloga je slovenskim prodajalcem dostop do njihove platforme onemogočen.

Slovenskim podjetjem, ki so svoje izdelke vseeno želela prodajati preko Amazona, tako do sedaj ni ostalo drugega, kot odprtje podjetja v eni od držav, kjer je prodaja preko Amazona omogočena. Veliko podjetnikov je zato delovalo predvsem v Veliki Britaniji in Nemčiji. Ta rešitev seveda ni bila optimalna in je povzročala dodatne stroške in nevšečnosti.

Ministrstvo uslišalo pozive podjetnikov

Pozivi s strani slovenskih podjetnikov k dogovoru Slovenije z Amazonom so bili vse glasnejši in bilo jih je vse več. Na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo so zato predvsem v zadnjem letu intenzivno delali na tem, da se ovire za sodelovanje odpravijo. Poudarili so, da se zavedajo pomembnosti tega prodajnega kanala za slovenska podjetja. Z Amazonovimi predstavniki so se zato konec prejšnjega leta sestali v Bruslju in dosegli rešitev, ki bo ustrezala vsem. Za kakšno rešitev gre, na ministrstvu sicer niso pojasnili.

Dogovor, ki bo slovenskim podjetjem odprl nove priložnosti za poslovanje in omogočil prodajo preko spletne trgovine Amazon Europe, je torej končno dosežen.

Amazon je že pričel z izvajanjem potrebnih investicijskih aktivnosti za tehnično prilagoditev svojega spletnega poslovanja, tako da bo Slovenija po načrtih še letos umeščena med podprte države za poslovanje podjetij preko platforme Amazon Europe. Z dostopom do Amazonove platforme bo slovenskim podjetjem tako brez visokih logističnih stroškov omogočeno doseganje novih trgov.

Vir: SIOL

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: ,