Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Storylink je pred dnevi upihnil prvo mini svečko. V šestih mesecih so donatorji pomagali 91 otrokom iz 42 družin (Vir slike: Storylink).

Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Pred dnevi je svojo prvo mini svečko delovanja upihnila platforma Storylink. Vizija platforme je pomagati otrokom, ki živijo v pomanjkanju, tako, da se jim omogoči dostop do svežih živil, zdravega razvoja in srečnega otroštva. Storylink razkriva nekaj zanimivih številk.
Slovenski Storylink po šestih mesecih: številke, ki pomagajo

Storylink je pred dnevi upihnil prvo mini svečko. V šestih mesecih so donatorji pomagali 91 otrokom iz 42 družin (Vir slike: Storylink).

»Z več kot 4.200 evrov zbranih sredstev smo kupili skupno več kot 280 paketov, v katerih so bile stvari, ki jih otroci nujno potrebujejo za kakovostno otroštvo. Poleg svežega sadja in zelenjave ter ostalih živil so to šolske potrebščine, ustvarjalni pripomočki, oblačila, igračke za najmlajše,« pravi Nasti Šušnjara, gonilna sila platforme.

Kako hitro prejmejo pomoč, je odvisno, kako hitro se zberejo sredstva. Neživilske stvari naročijo še isti teden, tako da jih družina običajno prejme že v nekaj dneh, živilske pakete pa naročajo ob ponedeljkih in jih družine prejmejo ob četrtkih. »V tem primeru pomoč dobivajo dlje časa – toliko tednov, za kolikor paketov zberemo sredstev. Osem paketov pomeni osem tednov,« dodaja.

Pomagali že skoraj 100 otrokom

Sprva so družine prihajale iz Ljubljane, zadnje čase pa jih je vedno več iz majhnih in odročnih vasi, pravi Šušnjara. Razlogi za stisko, vzorci se večinoma ponavljajo: »Nezaposlenost staršev bodisi zaradi bolezni ali pa niso zaposljivi, ker njihovega profila nihče ne išče, ne znajo dovolj dobro slovenskega jezika in podobno. Mnogo družin je takšnih, kjer sta oba starša čez noč izgubila službo in ne zmorejo odplačevati kreditov od prej. Nekateri pa sicer imajo službo, a je minimalna plača enostavno premajhna, da bi z njo lahko preživeli družino.« Pomoč je do danes prejelo kar 91 otrok iz 42 družin. Naj dodamo, da po podatkih, ki so predstavljeni na platformi Storylink, v revščini živi več kot 50 tisoč otrok.

Povprečna pomoč: 150 evrov

Povprečna vrednost donacij je okoli 20 evrov, pogosto pa se zgodi, da ljudje donirajo tudi večje zneske. Tako povprečna vrednost materialne pomoči za eno družino znaša približno 150 evrov.

»Navdušeni smo nad odzivom Slovencev, mnogi donirajo sredstva, tisti, ki ne morejo, pa nam pišejo, če lahko pomagajo na kakšen drug način. Skratka, želja po pomoči je s strani Slovencev izjemno prisotna,« dodaja. Startup pa je prejel podporo tudi izven meja Slovenije. Marca je bila namreč ekipa sprejeta v mednarodni program Impact Inkubator, ki ga organizira Impact Hub Zagreb. Ta je namenjen podpiranju družbeno odgovornih projektov. »Za nas so še posebej zanimiva posebna srečanja s strokovnjaki iz različnih področij, na katerih se lahko sproščeno pogovarjamo z njimi in jih vprašamo za nasvet,« je za Mladi podjetnik pred meseci povedala Šušnjara. Več pa v članku Slovenski startup, ki bo vsem otrokom omogočil srečno otroštvo.

Širitev ni enostavna

Želijo si tudi v tujino, »saj bi tako lahko pomagali tudi otrokom v drugih državah«, a vse le ni tako enostavno. Trenutno si želijo urediti vse zadeve v Sloveniji, nato pa bi se lotili širitve. »Največji izziv pri tem pa je, da smo vsi samo prostovoljci in se moramo poleg vseh obveznosti včasih res zelo potruditi, da časovno uskladimo vse skupaj.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

MP hub: Povezovanje Slovenije in Španije v industrijskem oblikovanju

BigD Design & Innovation je podjetje, ki se ukvarja z industrijskim oblikovanjem. Ustanovitelj Adrian Larripa se je po študiju v Milanu vrnil na univerzo Navarra v Pamplono, kjer je začel s svetovanjem na področju industrijskega oblikovanja. Podjetje deluje deset let, v tem času pa so se specializirali za projekte LED svetil za turbine vetrnic. Z njimi sodeluje Anamarija Čuden, sicer “coworkerka” v MP hubu. Več >

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Nejc Apšner: “Nobena juha ni tako vroča, kot se skuha. To je nekako osnoven recept.”

Pred 13 leti je takoj po zaključenem študiju skočil v podjetniški svet, točneje v finančništvo. V vseh letih so se morali kar nekajkrat preoblikovati v skladu s trendi, ker če bi ostali v istem segmentu financ, jih danes ne bi bilo več, priznava. Nejc Apšner, soustanovitelj podjetja Nekster finance (zdajšnji Achilles op.a.), ki upravlja spletno platformo Nekster, pravi, da je rast podjetja potekala zelo generično. "Začeli smo z ničle, danes pa se lahko pohvalimo, da smo ena večjih slovenskih faktoring družb. Čeprav v resnici nismo več faktoring družba, ampak se pozicioniramo kot neke vrste “airbnb’ za investitorje in na drugi strani podjetja, ki jim na platformi omogočamo, da prihajajo do likvidnostnih sredstev na enostaven način." Več >

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Kako vaš komunikacijski stil vpliva na vašo ekipo?

Reči, da dobra komunikacija na delovnem mestu vpliva na finančni rezultat, je resno podcenjevanje. Raziskave kažejo, da je povprečna ocenjena izguba na podjetje zaradi slabe interne komunikacije zelo velika. Več >

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

SparkLPG: “Program HardwareSTART je obliž na rano hardware startupov

Za startup podjetja, ki razvijajo fizični produkt, je eden ključnih dejavnikov uspešnega razvoja povezovanje s podjetji iz t.i. hardware industrije. Ekipa SparkLPG, ki razvija avtoplinski sistem za novejša vozila z vbrizgavanjem tekoče faze avtoplina, se je vključila v pospeševalniški program HardwareSTART, ker bi brez podpore večjih podjetij projekt težko izpeljali, pravi direktor podjetja Simon Štrancar. Več >

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Evegreen: HardwareSTART ponuja podporo močnega industrijskega partnerja

Podjetje Evegreen razvija 100-odstotno bio-razgradljive, naravi prijazne materiale in izdelke na osnovi organskih odpadkov, ki jih proizvedejo različna industrijska in uvozna podjetja. Tako jih po eni strani razbremenijo stroškov z odpadki, po drugi pa nadomestijo del njihove ponudbe z zelenimi, inovativnimi izdelki. Do zdaj so pri ustvarjanju receptur uporabili že pšenično slamo, riževe in pšenične luščine ter odpad kave, njihov cilj pa je trgu ponuditi čim širšo paleto alternativnih produktov, ki bodo v naravi povsem razgradljivi. Ta misija jih je pripeljala tudi v pospeševalniški program HardwareSTART, ki ga v konzorciju izvajajo Dewesoft, Katapult in Zavod mladi podjetnik. Več >

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

Aleš Zorc, Agitron: V programu HardwareSTART dobiš več, kot pričakuješ

V podjetju Agitron razvijajo napredne strojne in programske rešitve za podporo digitalizaciji fizičnih trgovin. Razvili so napravo, ki je nameščena na nakupovalni voziček in trgovcem daje podatke o gibanju kupcev po trgovini, na podlagi katerih trgovec določi postavitev artiklov in vrednost posamezne pozicije. Njihov drugi produkt pa je digitalna cenovka, ki trgovcem omogoča spreminjanje cen na daljavo, kupcu pa daje informacije o posameznem izdelku. Več >

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Produkt startupa Microbium sam oceni kvaliteto vode

Microbium je mlado podjetje, dejavno na področju detekcije in eliminacije mikrobov v industriji. Razvilo je avtomatiziran sistem za identifikacijo in štetje bakterij v vzorcih pitne vode, s tem pa omogočilo enostaven nadzor nad kvaliteto vode, brez laboratorijev in znanja mikrobiologije. Več >

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Anže Miklavec: »V podjetništvu je pomembno, da si med prvimi pri zaznavanju novih trendov.«

Pri blagovnih znamkah EQUA in GOAT STORY gre za dve slovenski zgodbi o uspehu, ki sta plod istega podjetja. Dokazujeta, da se lahko inovativnost in težnja po stalnih izboljšavah bogato obrestujeta. Obe zgodbi sta namreč uspešni tudi v svetovnem merilu. Več >

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic – startup, ki se ukvarja z izdelavo medene kozmetike

Beesmetic je startup, ki ga sestavlja ekipa študentov. Ukvarja se z izdelavo naravne kozmetike iz čebeljih proizvodov, ki imajo zaradi bogate vsebnosti vitaminov, mineralov in antioksidantov številne pozitivne učinke na kožo. Več >

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki