
Slovenci prek spleta najpogosteje kupujemo tehnične izdelke (Vir slike: Pixabay).
Število kategorij, ki jih Slovenci nakupujemo prek spleta, se iz leta v leto povečuje, razkriva raziskava Shopper´s Mind, ki tako daje občutek, da smo Slovenci na spletu vse bolj neustrašni.
»Med kategorije z največjo penetracijo spletnega nakupovanja uvrščamo predvsem tehnične izdelke, kot so računalniška oprema, mobilni telefoni in avdio-video izdelki, ter oblačila in obutev, ki jih v zadnjih letih zaznamuje izjemna rast,« so zapisali ustvarjalci raziskave, ki spremlja spletne navade več kot 5 tisoč uporabnikov interneta. Dodajajo, da se v prihodnje pričakuje porast v skupini izdelkov vsakdanje rabe. Ta kategorija ima po njihovem mnenju velik potencial.
Pri spletnih nakupih gre najpogosteje za zneske, ki se gibljejo do 50 evrov, dobra tretjina nakupov pa celo presega znesek, višji od 50 evrov (Vir: Shopper´s Mind 2015, raziskava spletnega nakupovanja v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon, ob uporabo spletnega panela “JazVem”, n=5.055, uporabniki spleta).
Zgornje ugotovitve potrjuje tudi Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije, ki je prikazal, da se med prvih pet kategorij z največjo penetracijo spletnega nakupovanja uvrščajo tehnični izdelki, oblačila in obutev, zabavna elektronika, vstopnice ter kuponi za izdelke oziroma storitve po znižani ceni.
V podobnih kategorijah kupujemo Slovenci tudi v tujini. Vsak četrti vprašani v sklopu lanske raziskave Consumer Barometer je v tuji spletni trgovini kupil oblačila, obutev ali modne dodatke, skoraj tretjina vprašanih od skupno 1.700 pa je kupila računalniško opremo, petina pa izdelke s področja športa.