Preverite, kateri so najbolj prodajani izdelki na spletu

Slovenci prek spleta najpogosteje kupujemo tehnične izdelke (Vir slike: Pixabay).

Preverite, kateri so najbolj prodajani izdelki na spletu

Slovenci vse pogosteje zahajamo v spletne trgovine, tako domače kot tudi tuje. Kupujemo različne izdelke, vse od mobilnih telefonov, računalnikov, pa do obutve, oblačil ter hrane in pijače. Katere izdelke pa najpogosteje kupujemo?
Preverite, kateri so najbolj prodajani izdelki na spletu

Slovenci prek spleta najpogosteje kupujemo tehnične izdelke (Vir slike: Pixabay).

Število kategorij, ki jih Slovenci nakupujemo prek spleta, se iz leta v leto povečuje, razkriva raziskava Shopper´s Mind, ki tako daje občutek, da smo Slovenci na spletu vse bolj neustrašni.

»Med kategorije z največjo penetracijo spletnega nakupovanja uvrščamo predvsem tehnične izdelke, kot so računalniška oprema, mobilni telefoni in avdio-video izdelki, ter oblačila in obutev, ki jih v zadnjih letih zaznamuje izjemna rast,« so zapisali ustvarjalci raziskave, ki spremlja spletne navade več kot 5 tisoč uporabnikov interneta. Dodajajo, da se v prihodnje pričakuje porast v skupini izdelkov vsakdanje rabe. Ta kategorija ima po njihovem mnenju velik potencial.

Pri spletnih nakupih gre najpogosteje za zneske, ki se gibljejo do 50 evrov, dobra tretjina nakupov pa celo presega znesek, višji od 50 evrov (Vir: Shopper´s Mind 2015, raziskava spletnega nakupovanja v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon, ob uporabo spletnega panela “JazVem”, n=5.055, uporabniki spleta).

Zgornje ugotovitve potrjuje tudi Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije, ki je prikazal, da se med prvih pet kategorij z največjo penetracijo spletnega nakupovanja uvrščajo tehnični izdelki, oblačila in obutev, zabavna elektronika, vstopnice ter kuponi za izdelke oziroma storitve po znižani ceni.

V podobnih kategorijah kupujemo Slovenci tudi v tujini. Vsak četrti vprašani v sklopu lanske raziskave Consumer Barometer je v tuji spletni trgovini kupil oblačila, obutev ali modne dodatke, skoraj tretjina vprašanih od skupno 1.700 pa je kupila računalniško opremo, petina pa izdelke s področja športa.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Več >

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Več >

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Več >

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Več >

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Več >

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Več >

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Več >

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Več >

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki