Stvari, ki jih morda niste vedeli o selfijih

O selfijih se govori zadnjih nekaj let. Leta 2013 je bila s strani avtorjev uglednih slovarjev angleškega jezika Oxford Dictionaries izbrana za angleško besedo leta, saj je pogostost uporabe te besede v tistem obdobju poskočila za 17 tisoč odstotkov.
Stvari, ki jih morda niste vedeli o selfijih

Samo na Instagramu je več kot 35 milijonov objavljenih selfijev (Vir slike: YouTube).

Prvič se je izraz selfie uporabil leta 2002, in sicer na avstralskem spletnem forumu. Čeprav je beseda obstajala že nekaj let, pa je večjo prepoznavnost dobila šele leta 2013. K povečani rabi so prispevala tudi družbena omrežja, v zadnjem času pa cvetijo tudi številne aplikacije, ki omogočajo lažje zajemanje selfijev in pripomočki, s katerimi lahko zajamemo večji del naše okolice in s tem prijatelje. Posnete so bile tudi pesmi, ki opevajo selfije.

Delajo selfije tudi vaši dedki in babice?

Povprečna starost osebe, ki upodobi samega sebe prek selfija, je 23,7 let, čeprav podatki nekaterih raziskav kažejo, da so tudi starejši precej naklonjeni selfijem. Morda so selfie naredili tudi vaši dedki in babice!

Omrežja, polna selfijev

Skoraj polovica uporabnikov Facebooka je že objavila selfie na družbenih omrežjih. Pravzaprav vam zmanjka prstov na rokah, ko zjutraj preverite družbena omrežja, in štejete, koliko selfiejev so vaši prijatelji objavili. Na Instagramu so uporabniki od obstoja tega omrežja pa do danes objavili že več kot 35 milijonov selfijev. Impresivno, mar ne?

Tudi omrežje Snapchat se na tem področju prebuja – na njem uporabniki objavijo 5 odstotkov vseh objavljenih selfijev na družbenih omrežjih, pri tem pa so študentke nekoliko bolj aktivne pri objavljanju. Tudi iz zvezdniškega sveta prihaja z vrha seznama ženska – to je Kylie Jenner, članica klana Kardashian.

Kaj je selfie? Selfie je fotografija, na kateri je oseba upodobila samo sebe, lahko tudi v družbi drugih oseb. Najpogosteje je upodobljena kar s pametnim telefonom ali s spletno kamero z namenom objave na družbenih omrežjih.

Filipinci se najbolj nastavljajo bliskavicam

Mesto, kjer je bilo posnetih največ selfijev, se nahaja na Filipinih. To je mesto Makati, je lani oznanila revija Time, in sicer z 258 selfiji na 100 tisoč ljudi. Sledijo Manhattan v New Yorku, Miami, Anaheim v Kaliforniji, Petaling Jaya v Maleziji, Tel Aviv, Manchester, Milano.

Doba iPhonov izničila pomen avtogramov

Dandanes slika oziroma selfie pomeni celo več kot avtogram. Če smo nekoč upali, da bi od znane osebe prejeli avtogram, ki bi ga varno shranila nekje doma, danes večina upa, da bo dobila priložnost se slikati s svojimi oboževanimi. Temu je pred časom prikimala tudi mlada ameriška pevka Taylor Swift, ki je dejala, da je za podpis ni prosil nihče od pojava iPhonov in kamer, ki so obrnjene naprej.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje