Top 5 slovenskih IndieGoGo kampanj

Slovenci so bili uspešni tudi na platformi IndieGoGo. Uspešnost sicer ni bila tako visoka kot na Kickstarterju, ki med privrženci množičnega financiranja velja za najbolj priljubljeno platformo.
Top 5 slovenskih IndieGoGo kampanj

Kampanja skupine Laibach je bila letos najbolj uspešna slovenska kampanja na IndieGoGo (Vir celotnega slikovnega materiala: IndieGoGo).

Pred dnevi smo predstavili lestvico top 10 slovenskih Kickstarter kampanj, tokrat predstavljamo lestvico petih najbolj uspešnih kampanj na IndieGoGo. Platforma med slovenskimi ekipami ne velja za najbolj priljubljeno, je pa precej bolj »svobodna« platforma kot Kickstarter. Na njej je namreč manj omejitev, poleg tega pa pogoji za preverbo niso tako strogi. Tako se lahko na primer na njej predstavljajo projekti, ki zbirajo finančna sredstva za alkoholne pijače, medicinske pripomočke in druge izdelke, ki jih Kickstarter dosledno prepoveduje.

Pogoj za uvrstitev na lestvico je presežen zastavljeni cilj in zbranih vsaj 2.500 dolarjev (približno 2.300 evrov). Upoštevali smo zgolj tiste, ki so se končale v letošnjem letu (in se začele v lanskem). Na platformi je sicer še nekaj aktivnih slovenskih kampanj, ki so že presegle zastavljeni cilj, končale pa se bodo naslednje leto.

5. mesto: Help Anja through her rehabilitation

Srčen projekt, ki je za malčico Anjo zbiral dva tisoč dolarjev za potrebe terapije. Anja je imela pri starosti šestih mesecev nesrečo med igranjem. Padla je iz višine 30 centimetrov in se udarila v glavo. Prišlo je do poškodb možganov. Sledilo je obdobje operacij, malčica je bila kar 30 dni v komi in se okužila z meningitisom. Anja je danes fizično prizadeta.

Po dveh mesecih na Pediatrični kliniki v Ljubljani, je tri mesece preživela na Univerzitetnem rehabilitacijskem inštitutu Soča, kjer je imela številne intenzivne terapije. Starši so v želji po hitrejšemu izboljšanju zdravja (terapije so izredno drage) za pomoč prosili skupnost IndieGoGa. Ob koncu so zbrali 2.600 dolarjev.

4. mesto: Palmieri Dessert Wines

Podjetje Palmieri se je poleti na platformi predstavljalo z refoškovimi deserti. Vanj so namreč vmešali vino refošk iz slovenskega primorja, gozdne borovnice, domači rum in cvetlični med, nato pa nadgradili še z dvema okusoma, z belim tartufom in burbonsko vaniljo. Za cilj so si zastavili 3.000 dolarjev, zbrali pa so dobrih 4.600.

Projekt je podprlo 52 podpornikov, ki so skupaj naročili več kot 260 steklenic refoškovega deserta. Največ naročil je prišlo iz Slovenije, zanimanje pa so poželi tudi iz tujine, in sicer iz Švice, Švedske, Nizozemske, tudi Azije. Podjetju se odpirajo nova vrata, so nam povedali v pogovoru za Mladi podjetnik. Sklenili so dogovor s kitajskim kupcem, naročilo prvega kontejnerja je že v pripravi, v dogovorih pa so tudi za vstop na ameriški trg.

3. mesto: AK Operator – The Modern Guide to a Legendary Rifle

25.582 dolarjev je zbrala ekipa treh mladih Slovencev, ki so se na platformi predstavljali s kampanjo AK Operator – The Modern Guide to a Legendary Rifle, za cilj pa so si zastavili devet tisoč dolarjev.

S sredstvi je ekipa Polenar Tactical, ki se na YouTubu predstavljajo z istoimenskim kanalom, na njem pa najdete posnetke o odgovornem in varnem ravnanjem z orožjem, omogočila izdelavo delno dokumentiranega filma o različnih tehnikah in varnem ravnanju s puškami kalašnikov.

2. mesto: NeverLose: Ski and Snowboard Tracker & Anti-Theft

Bluetooth naprava za iskanje in varovanje smuči Neverlose je plod dela avstrijsko-slovenske ekipe, slovenski del predstavlja Grega Gostinčar. Napravo, ki so jo v zadnjih mesecih dodobra izpopolnili, njeno delovanje pa preverili na številnih smučiščih, so na platformi predstavili predvsem zaradi promocije v Evropi in ZDA, ki se predstavljata kot glavna trga startupu.

Ekipa je zastavljeni cilj 30 tisoč dolarjev presegla, skupaj so zbrali nekaj več kot 40 tisoč dolarjev. Projekt je podprlo 185 podpornikov.

1. mesto: Let´s bring Laibach back to America!

Skupina Laibach je maja letos zbirala finančna sredstva v višini 25 tisoč dolarjev. Ta so jim omogočila sredstva za izvedbo severnoameriške turneje, kamor so se podali prvič po letu 2008. Ekipa se je za množično financiranje odločila zaradi sprememb na trgu. Skoraj 70-odstotni upad v prodaji albumov in skladb je številne glasbenike prisilil, da so manj izbirčni pri izbiri živih nastopov, prisiljeni so pristati tudi na nižja plačila.

Trboveljska skupina je zbrala kar 52.592 dolarjev in postala najbolj uspešna slovenska kampanja na IndieGoGo letošnjega leta in nasploh. Prejšnji rekord je bil v rokah mladega podjetnika Andreja Nastrana, ki se je na platformi predstavljal s pametnim zalivalnikom Daisy.si.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Preberite več >>

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Preberite več >>

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Preberite več >>

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Preberite več >>

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Slovenski projekt na Kickstarterju: oWinder

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt: oWinder je navijalec avtomatskih mehanskih ur s posebnim načinom navijanja in pogona, kar mu omogoča neslišno delovanje. Zagotavlja točen čas in daljšo življenjsko dobo ročnim uram. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Slovenski projekt na Kickstarterju: LayOn travel pad

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt LayOn travel pad. Gre za idealen pripomoček za popotnike, ki se lahko uporablja kot ležalka ali vzglavnik. Preberite več >>

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Slovenski projekt na Adrifundu: ekološka sveča EDINA

Na slovenski platformi za množično financiranje Adrifund lahko podprete kampanjo za projekt EDINA. Gre za okolju prijazno nagrobno svečo, ki jo je možno v celoti reciklirati. Za njeno izdelavo bodo uporabljeni naravni materiali, ki so proizvedeni izključno v Sloveniji. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje