Top 10 slovenskih Kickstarter kampanj

Vir slik uporabljenih v članku: Kickstarter.

Top 10 slovenskih Kickstarter kampanj

Letošnje leto je postreglo s številnimi odmevnimi kampanjami na Kickstarterju, med njimi so bile slovenske. Najbolj uspešna kampanja do zdaj še vedno ostaja FlyKly Smart Wheel, pod katero se je dve leti nazaj podpisal Niko Klanšek.
Top 10 slovenskih Kickstarter kampanj

Vir slik uporabljenih v članku: Kickstarter.

V nadaljevanju se bomo spomnili najodmevnejših slovenskih kampanj na Kickstarterju v letošnjem letu. Pogled na platformo kaže, da se je na njej letos uspešno preizkusilo več kot 20 kampanj (če upoštevamo tudi tiste, ki so s kampanjo začele v lanskem letu, končale pa so se v letošnjem letu).

Pripravili smo pregled desetih najbolj uspešnih kampanj, za uvrstitev na lestvico pa smo upoštevali vsaj 30 tisoč dolarjev zbranih sredstev (pod našo mejo se je sicer uvrstilo kar precej uspešnih kampanj, med njimi družabna igra Decadolo, pas Easy life belt, Rokovo arašidovo maslo, ročno izdelane tkane preproge Kobeiagi Kilims, unikatni karabini Carabinsi, pnevmatska oziroma kinetična video inštalacija Border Mover, gledališka predstava Kje sem ostala, ležalnik Leano, grelnik Cando, ki vas bo pogrel za 10 centov in urbano jogo The Urban Yoga).

Pod drobnogled smo vzeli samo tiste, ki so se v času pisanja že končale (vsaj dve kampanji na Kickstarterju sta vmes že presegli zastavljeni cilj, in sicer Lumu Power in lesene kravate Wu-Le) in tiste, ki so v svojih kampanjah za lokacijo navedli Slovenijo, upoštevali pa smo tudi kampanjo FlyKly Smart Ped (ta je prijavljena pod Italijo).

1. mesto: Goat Mug

Letošnja najuspešnejša kampanja je bila kampanja Goat Mug, ki se je končala ravno na začetku letošnjega leta. Kavne skodelice v obliki kozjega roga so podpornike na Kickstarterju popolnoma obnorele, ekipi dizajnerskega studia Desnahemisfera in marketinškega podjetja Equa pa sta zbrali 458.071 dolarjev, medtem ko sta si za cilj zastavili »zgolj« 25 tisoč dolarjev.

Kampanja Goat Mug je tako postala drugi najbolj financiran slovenski projekt na Kickstarterju vseh časov. 10.617 podpornikov je na svojo skodelico čakalo sicer nekoliko dlje, kot je ekipa sprva načrtovala. Sredi novembra so končali s produkcijo velike kavne skodelice, t.i. Grande Goat Mug. Ravno v tem času pa bodo, so člani zapisali na Kickstarterju, odposlali prav vse kavne skodelice. Te so oziroma bodo romale na več kot 9 tisoč naslovov v 61 državah.

2. mesto: FlyKly Smart Ped

Drugo mesto na lestvici je zasedel drugi Kickstarter projekt Nika Klanška (Klanšek ima s Smart Wheelom najbolje financirano slovensko kampanjo – z ekipo je zbral več kot 701 tisoč dolarjev), Smart Ped. Klanšek si je za cilj postavil 100 tisoč dolarjev, kampanja pa je bila tudi tokrat več kot uspešna. Z ekipo je zbral 385.467 dolarjev.

Če boste izbrskali kampanjo, lahko vidite, da je ekipa zapisala, da do 10. decembra poteka procesiranje kreditnih kartic, saj so nastopile težave. Klanšek, ki je težave izkusil že s prvim produktom (proizvajalci, posledično s produktom), velja za najbolj prepoznavnega slovenskega Kickstarteraša, ki je uspešno svetoval že mnogim ekipam.

3. mesto: SipaBoards

Spomladi je z izjemnim uspehom postregel projekt SipaBoards; ekipa, ki si je za cilj zastavila 150 tisoč dolarjev, je s samonapihljivim supom na električni pogon zbrala skoraj 345 tisoč dolarjev. Prvi SipaBoardsi – idejo je dobil Sebastijan Sitar, potem ko je njegova hči veslala ob enem od jadranskih otokov, zaradi utrujenosti pa ni mogla preveslati morskega toka, da bi se vrnila na obalo – so njihova skladišča zapustili sredi novembra, kar pomeni, da je ekipa prav tako imela nekaj zamude pri dostavi.

»Opravičujemo se za zamudo in pomanjkanje komunikacije,« so zapisali na Kickstarterju in dodali, da so med proizvodnjo prepoznali kar nekaj stvari, primernih za izboljšanje. Zato so zavihali rokave in se povsem posvetili delu, ustavili so se šele, ko so bili popolnoma zadovoljni z izvedbo.

4. mesto: Ondu

Letos se je na Kickstarterju že drugič s svojimi pinhole kamerami predstavil Elvis Halilović. Z njimi se je na platformi predstavil že leta 2013 in popolnoma obnorel podpornike. Nova generacija kamer Ondu prinaša kar nekaj novosti: zaslonka je zaščitena z aluminijem, kamera ima hitrejši in natančnejši sprožilec, dodali so močnejše magnetke, ki služijo pritrjevanju in lasersko vgravirane črte za lažje kadriranje.

Kamere so izdelane iz javorjevega in orehovega lesa, premazane pa so s čebeljim voskom. Halilovićeva ekipa, ki jo je med drugim sestavljala tudi njegova mama, je na koncu zbrala 124.182 dolarjev.

5. mesto: ZenEgg

Na Kickstarterju se je konec lanskega leta predstavilo tudi leseno jajce (kampanja pa se je zaključila v prvih dneh letošnjega leta). Ekipa ZenEgga je skupno zbrala 111.144 dolarjev, s čimer so cilj presegli za skoraj pet tisoč odstotkov.

Cilj 2.200 dolarjev so namreč dosegli že v prvih treh dneh (polovico v 30 urah). Leseno jajce, totem, ki nas spominja na to, da se moramo za trenutek odklopiti od dela in si vzeti čas zase, je sicer podprlo več kot 2.900 ljudi.

6. mesto: Trobla

Dva Primorca in Ljubljančan, ki tvorijo ekipo Tok Tok, so se aprila na Kickstarterju predstavili z nadgradnjo obstoječega izdelka, lesenim zvočnikom, ki sliši na ime Trobla. Nova Trobla ima boljši zvok, kar jim je omogočil razvoj prehoda zvoka iz telefona v lijak. S kampanjo, ki je bila nadvse uspešna, saj so zbrali 58.941 dolarjev, so zbirali finančna sredstva za pokritje stroškov priprave kampanje in proizvodnje zvočnika.

Ekipa, katere kampanjo so poleg Slovencev množično podprli še Američani, nekaj podpornikov pa je bilo tudi iz Hongkonga, Japonske in Finske ter drugih držav, je zastavljeni cilj dosegla v manj kot 72 urah, kampanja pa jim je prinesla tudi precej vabil za distributerstvo. Prejeli pa so tudi vabilo na sejem Design Korea 2015, in sicer s strani organizatorja sejma in korejskega ministrstva za gospodarstvo.

7. mesto: Scoutee

V začetku septembra smo na Kickstarterju lahko spremljali kampanjo Scoutee, ki je predstavljala prvi pametni radar za merjenje hitrosti žogice v športu, ki velja tudi za enega najmanjših na svetu.

Prvotno je bil namenjen zgolj svetu bejzbola, naj pa kot zanimivost povemo, da se ta šport igra v kar 120 državah, prednosti pa ponuja tudi drugim športom. Ekipa, v katero je vložil bolgarski pospeševalnik Eleven, je na Kickstarterju zbrala 53.687 dolarjev s pomočjo 394 podpornikov (za cilj so si zastavili pet tisoč dolarjev).

8. mesto: Less Game

Igra Less, za katero pravijo, da je podobna šahu, a je preprostejša, je med družabnimi igrami, ki so se predstavile s strani Slovencev, postavila nov rekord. Ekipa Invented 4 je zastavljeni cilj 4 tisoč evrov presegla za več kot 10-krat, zbrali so namreč 48.411 dolarjev.

Igra, ki jo lahko igrata vsaj dva igralca, cilj vsakega pa je premakniti štiri figure v nasprotni kot, je po novem na voljo tudi prek njihove spletne strani.

9. mesto: Tratar Bikes

Kickstarter je kot možnost za prodor na tuje trge videla tudi ekipa Tratar Bikes, ki jo sestavljajo Janez Tratar, Nejc Puš in Matej Ramšak. Prestižno leseno mestno kolo je prepričalo tudi Kickstarter, saj je bila kampanja že nekaj ur po začetku izpostavljena v kategoriji Staff Picks.

Čeprav je sprva kazalo, kot da se je zbiranje sredstev popolnoma ustavilo in da bodo doživeli neuspeh, je ob koncu kampanja zastavljeni cilj presegla za približno 50 odstotkov (končni izkupiček je znašal 37.146 dolarjev). Prejeli so nekaj vabil na sejme, je zapisal Nejc Puš na LinkedInu, obiskali so dva, enega v Monte Carlu in enega v Londonu.

10. mesto: Itero

Blaž Abe in Luka Šepec sta se v želji po obujanju žepnih ur podala na Kickstarter in tam zbirala 22 tisoč dolarjev.

Uro Itero (Itero v latinščini pomeni obuditi, narediti na novo) odlikuje nerjaveče kirurško steklo, minimalističen dizajn pa dopolnjujeta steklo iz safirja in švicarska tehnologija. Novinar in študent fizike sta ob koncu kampanje zbrala 35.856 dolarjev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki