Kakšni trendi se obetajo v digitalnem marketingu?

Digitalni marketing je področje, ki se izjemno hitro spreminja in razvija. Če želite dosegati zastavljene cilje, morate najti načine, da aktualne trende vpletete v vašo marketinško strategijo. Kakšni so torej trendi na področju digitalnega marketinga v letu 2019?
Kakšni so trendi na področju digitalnega marketinga? (Vir: Pixabay)

Kakšni so trendi na področju digitalnega marketinga? (Vir: Pixabay)

Umetna inteligenca

Umetna inteligenca čedalje bolj posega v naša življenja. V prihodnje bo nase prevzela najrazličnejša dela, posledično pa bo veliko delovnih mest ukinjenih.

Na področju marketinga je umetna inteligenca uporabna pri preučevanju kupčevega obnašanja in vzorcev iskanja, ki se jih ta poslužuje. Pri tem uporabnika spremlja na družabnih omrežjih in ugotavlja, na kakšne načine se loteva iskanja izdelkov in storitev, za nakup katerih se kasneje odloči.

Uporaba umetne inteligence pri poslovanju podjetjem pomaga znižati stroške poslovanja in povečati rast. Zagotavlja jim učinkovito konkurenčno prednost na trgu.

Programirano oglaševanje

Programirano oglaševanje pomeni rabo umetne inteligence z namenom avtomatizirati marketing. Tak način oglaševanja je veliko bolj učinkovit, saj je usmerjen na ljudi, za katere je iz preteklih vzorcev nakupovanja in iskanja razvidno, da bi jih dotični izdelki oziroma storitve najverjetneje zanimali.

V sklopu raziskave, ki jo je izvedel emarketer.com, je bilo ugotovljeno, da naj bi bilo do leta 2020 skoraj 90 % vseh oglasov programiranih.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Virtualni asistent

Virtualni asistent bo tudi v letu 2019 nepogrešljivo orodje digitalnega marketinga. Tovrstna tehnologija, ki je prav tako podprta z umetno inteligenco, omogoča, da (potencialne) stranke dobijo takojšnje odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.

Ker podjetjem tako ni treba zaposliti ljudi, ki bi stranke informirali o osnovnih stvareh, se znižajo stroški poslovanja. Ocenjuje se, da naj bi zaradi rabe virtualnega asistenta podjetja do leta 2020 privarčevala skupaj okoli 8 milijard dolarjev na leto. Prihranek naj bi bil še posebej velik na področju bančništva in zdravstvenih storitev.

Personalizacija

Personalizacija je že zdaj pomemben element marketinga. Njen pomen pa se bo v letu 2019 le še povečal. Govorimo o personalizaciji na področju vsebin, izdelkov, emailov in drugje.

Ker obstajajo številna novodobna orodja, s katerimi je izvedba personalizacije enostavna, nimate nobenega izgovora, da se je ne bi posluževali v sklopu svojega poslovanja. Gre za orodje, ki pomembno pripomore k izboljšanju odnosa do kupca. Personalizirana sporočila, namenjena strankam, naj bi bila kar 3-krat bolj učinkovita od klasičnih.

Personalizirano oglaševanje (Vir: Pixabay)

Personalizirano oglaševanje (Vir: Pixabay)

Video marketing

Snemanje videev je v današnjih časih, ko je kakovostna tehnologija dostopna po ugodni ceni, postalo zelo preprosto. Vsekakor je to tehniko vredno uporabiti tudi na področju oglaševanja. Videi hitro pritegnejo pozornost, dosegajo visoko gledanost, ljudje pa velikokrat razvijajo zaupanje do nekega podjetja prav na njihovi podlagi.

Pri tem se vam ni treba omejiti zgolj na Youtube. Videi se čedalje pogosteje objavljajo na družabnih omrežjih kot so Facebook, Instagram in Linkedin. Še posebej učinkoviti so videi, posneti v živo. Uporabljamo jih lahko v najrazličnejše namene; za intervjuje, predstavitve dogodkov, prikaz uporabe določenega produkta itd.

Glasovno iskanje

Glasovno iskanje čedalje bolj izpodriva klasično brskanje prek spleta. Namesto da bi želeno ključno besedo vtipkali v iskalnik, lahko zgolj povemo, kaj iščemo. Do leta 2020 naj bi glasovno iskanje predstavljalo kar 50 % vseh izvedenih iskanj. Tehnologija prepoznavanja zvoka je čedalje bolj natančna in zanesljiva. Ta trend je pametno vkomponirati tudi v načrtovanje marketinga vašega podjetja.

Zgodbe na socialnih omrežjih

Zgodbe na družabnih omrežjih kot so Facebook, Instagram in Snapchat so postale hit in so deležne številnih ogledov. Zato je smiselno, da podjetja, ki se pojavljajo na tovrstnih kanalih, v podporo svojim marketinškim kampanjam uporabijo tudi to orodje. V sklopu zgodb se obiskovalcem lahko približate na neformalen način. Predstavite lahko svoj kolektiv, prikažete proces izdelave produktov ali pa predstavite nove izdelke v ponudbi. Možnosti so neskončne.

Vir: singlegrain.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>


POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje