Kakšni trendi se obetajo v digitalnem marketingu?

Digitalni marketing je področje, ki se izjemno hitro spreminja in razvija. Če želite dosegati zastavljene cilje, morate najti načine, da aktualne trende vpletete v vašo marketinško strategijo. Kakšni so torej trendi na področju digitalnega marketinga v letu 2019?
Kakšni so trendi na področju digitalnega marketinga? (Vir: Pixabay)

Kakšni so trendi na področju digitalnega marketinga? (Vir: Pixabay)

Umetna inteligenca

Umetna inteligenca čedalje bolj posega v naša življenja. V prihodnje bo nase prevzela najrazličnejša dela, posledično pa bo veliko delovnih mest ukinjenih.

Na področju marketinga je umetna inteligenca uporabna pri preučevanju kupčevega obnašanja in vzorcev iskanja, ki se jih ta poslužuje. Pri tem uporabnika spremlja na družabnih omrežjih in ugotavlja, na kakšne načine se loteva iskanja izdelkov in storitev, za nakup katerih se kasneje odloči.

Uporaba umetne inteligence pri poslovanju podjetjem pomaga znižati stroške poslovanja in povečati rast. Zagotavlja jim učinkovito konkurenčno prednost na trgu.

Programirano oglaševanje

Programirano oglaševanje pomeni rabo umetne inteligence z namenom avtomatizirati marketing. Tak način oglaševanja je veliko bolj učinkovit, saj je usmerjen na ljudi, za katere je iz preteklih vzorcev nakupovanja in iskanja razvidno, da bi jih dotični izdelki oziroma storitve najverjetneje zanimali.

V sklopu raziskave, ki jo je izvedel emarketer.com, je bilo ugotovljeno, da naj bi bilo do leta 2020 skoraj 90 % vseh oglasov programiranih.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Virtualni asistent

Virtualni asistent bo tudi v letu 2019 nepogrešljivo orodje digitalnega marketinga. Tovrstna tehnologija, ki je prav tako podprta z umetno inteligenco, omogoča, da (potencialne) stranke dobijo takojšnje odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.

Ker podjetjem tako ni treba zaposliti ljudi, ki bi stranke informirali o osnovnih stvareh, se znižajo stroški poslovanja. Ocenjuje se, da naj bi zaradi rabe virtualnega asistenta podjetja do leta 2020 privarčevala skupaj okoli 8 milijard dolarjev na leto. Prihranek naj bi bil še posebej velik na področju bančništva in zdravstvenih storitev.

Personalizacija

Personalizacija je že zdaj pomemben element marketinga. Njen pomen pa se bo v letu 2019 le še povečal. Govorimo o personalizaciji na področju vsebin, izdelkov, emailov in drugje.

Ker obstajajo številna novodobna orodja, s katerimi je izvedba personalizacije enostavna, nimate nobenega izgovora, da se je ne bi posluževali v sklopu svojega poslovanja. Gre za orodje, ki pomembno pripomore k izboljšanju odnosa do kupca. Personalizirana sporočila, namenjena strankam, naj bi bila kar 3-krat bolj učinkovita od klasičnih.

Personalizirano oglaševanje (Vir: Pixabay)

Personalizirano oglaševanje (Vir: Pixabay)

Video marketing

Snemanje videev je v današnjih časih, ko je kakovostna tehnologija dostopna po ugodni ceni, postalo zelo preprosto. Vsekakor je to tehniko vredno uporabiti tudi na področju oglaševanja. Videi hitro pritegnejo pozornost, dosegajo visoko gledanost, ljudje pa velikokrat razvijajo zaupanje do nekega podjetja prav na njihovi podlagi.

Pri tem se vam ni treba omejiti zgolj na Youtube. Videi se čedalje pogosteje objavljajo na družabnih omrežjih kot so Facebook, Instagram in Linkedin. Še posebej učinkoviti so videi, posneti v živo. Uporabljamo jih lahko v najrazličnejše namene; za intervjuje, predstavitve dogodkov, prikaz uporabe določenega produkta itd.

Glasovno iskanje

Glasovno iskanje čedalje bolj izpodriva klasično brskanje prek spleta. Namesto da bi želeno ključno besedo vtipkali v iskalnik, lahko zgolj povemo, kaj iščemo. Do leta 2020 naj bi glasovno iskanje predstavljalo kar 50 % vseh izvedenih iskanj. Tehnologija prepoznavanja zvoka je čedalje bolj natančna in zanesljiva. Ta trend je pametno vkomponirati tudi v načrtovanje marketinga vašega podjetja.

Zgodbe na socialnih omrežjih

Zgodbe na družabnih omrežjih kot so Facebook, Instagram in Snapchat so postale hit in so deležne številnih ogledov. Zato je smiselno, da podjetja, ki se pojavljajo na tovrstnih kanalih, v podporo svojim marketinškim kampanjam uporabijo tudi to orodje. V sklopu zgodb se obiskovalcem lahko približate na neformalen način. Predstavite lahko svoj kolektiv, prikažete proces izdelave produktov ali pa predstavite nove izdelke v ponudbi. Možnosti so neskončne.

Vir: singlegrain.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje