KADROVSKI IN DRUGI PRAVNI VIDIKI POSLOVANJA PODJETJA

Kakšni trendi se obetajo v digitalnem marketingu?

Digitalni marketing je področje, ki se izjemno hitro spreminja in razvija. Če želite dosegati zastavljene cilje, morate najti načine, da aktualne trende vpletete v vašo marketinško strategijo. Kakšni so torej trendi na področju digitalnega marketinga v letu 2019?
Kakšni so trendi na področju digitalnega marketinga? (Vir: Pixabay)

Kakšni so trendi na področju digitalnega marketinga? (Vir: Pixabay)

Umetna inteligenca

Umetna inteligenca čedalje bolj posega v naša življenja. V prihodnje bo nase prevzela najrazličnejša dela, posledično pa bo veliko delovnih mest ukinjenih.

Na področju marketinga je umetna inteligenca uporabna pri preučevanju kupčevega obnašanja in vzorcev iskanja, ki se jih ta poslužuje. Pri tem uporabnika spremlja na družabnih omrežjih in ugotavlja, na kakšne načine se loteva iskanja izdelkov in storitev, za nakup katerih se kasneje odloči.

Uporaba umetne inteligence pri poslovanju podjetjem pomaga znižati stroške poslovanja in povečati rast. Zagotavlja jim učinkovito konkurenčno prednost na trgu.

Programirano oglaševanje

Programirano oglaševanje pomeni rabo umetne inteligence z namenom avtomatizirati marketing. Tak način oglaševanja je veliko bolj učinkovit, saj je usmerjen na ljudi, za katere je iz preteklih vzorcev nakupovanja in iskanja razvidno, da bi jih dotični izdelki oziroma storitve najverjetneje zanimali.

V sklopu raziskave, ki jo je izvedel emarketer.com, je bilo ugotovljeno, da naj bi bilo do leta 2020 skoraj 90 % vseh oglasov programiranih.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Virtualni asistent

Virtualni asistent bo tudi v letu 2019 nepogrešljivo orodje digitalnega marketinga. Tovrstna tehnologija, ki je prav tako podprta z umetno inteligenco, omogoča, da (potencialne) stranke dobijo takojšnje odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.

Ker podjetjem tako ni treba zaposliti ljudi, ki bi stranke informirali o osnovnih stvareh, se znižajo stroški poslovanja. Ocenjuje se, da naj bi zaradi rabe virtualnega asistenta podjetja do leta 2020 privarčevala skupaj okoli 8 milijard dolarjev na leto. Prihranek naj bi bil še posebej velik na področju bančništva in zdravstvenih storitev.

Personalizacija

Personalizacija je že zdaj pomemben element marketinga. Njen pomen pa se bo v letu 2019 le še povečal. Govorimo o personalizaciji na področju vsebin, izdelkov, emailov in drugje.

Ker obstajajo številna novodobna orodja, s katerimi je izvedba personalizacije enostavna, nimate nobenega izgovora, da se je ne bi posluževali v sklopu svojega poslovanja. Gre za orodje, ki pomembno pripomore k izboljšanju odnosa do kupca. Personalizirana sporočila, namenjena strankam, naj bi bila kar 3-krat bolj učinkovita od klasičnih.

Personalizirano oglaševanje (Vir: Pixabay)

Personalizirano oglaševanje (Vir: Pixabay)

Video marketing

Snemanje videev je v današnjih časih, ko je kakovostna tehnologija dostopna po ugodni ceni, postalo zelo preprosto. Vsekakor je to tehniko vredno uporabiti tudi na področju oglaševanja. Videi hitro pritegnejo pozornost, dosegajo visoko gledanost, ljudje pa velikokrat razvijajo zaupanje do nekega podjetja prav na njihovi podlagi.

Pri tem se vam ni treba omejiti zgolj na Youtube. Videi se čedalje pogosteje objavljajo na družabnih omrežjih kot so Facebook, Instagram in Linkedin. Še posebej učinkoviti so videi, posneti v živo. Uporabljamo jih lahko v najrazličnejše namene; za intervjuje, predstavitve dogodkov, prikaz uporabe določenega produkta itd.

Glasovno iskanje

Glasovno iskanje čedalje bolj izpodriva klasično brskanje prek spleta. Namesto da bi želeno ključno besedo vtipkali v iskalnik, lahko zgolj povemo, kaj iščemo. Do leta 2020 naj bi glasovno iskanje predstavljalo kar 50 % vseh izvedenih iskanj. Tehnologija prepoznavanja zvoka je čedalje bolj natančna in zanesljiva. Ta trend je pametno vkomponirati tudi v načrtovanje marketinga vašega podjetja.

Zgodbe na socialnih omrežjih

Zgodbe na družabnih omrežjih kot so Facebook, Instagram in Snapchat so postale hit in so deležne številnih ogledov. Zato je smiselno, da podjetja, ki se pojavljajo na tovrstnih kanalih, v podporo svojim marketinškim kampanjam uporabijo tudi to orodje. V sklopu zgodb se obiskovalcem lahko približate na neformalen način. Predstavite lahko svoj kolektiv, prikažete proces izdelave produktov ali pa predstavite nove izdelke v ponudbi. Možnosti so neskončne.

Vir: singlegrain.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

20 aktualnih dejstev o optimizaciji spletnih strani

Optimizacija spletnih strani oziroma SEO optimizacija je področje, ki ga ne moremo popolnoma natančno izmeriti in opredeliti. Vendar vas nekatere informacije lahko usmerijo v pravo smer. Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Kako zadržati obiskovalce na vaši spletni strani?

Vsakdo si želi, da bi bila njegova spletna stran čim bolj obiskana. A zgolj število klikov ne zariše celotne slike, saj je pomemben podatek tudi to, koliko časa se obiskovalci zadržijo na njej. To namreč pomeni, da je spletna stran zanimiva in relevantna. Posledično se tudi uvršča višje v iskalnikih. Preberite več >>

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

5 pomembnih SEO elementov na vaši spletni strani

Predstavljamo vam 5 SEO elementov vaše spletne strani, ki jih je treba optimizirati, da bi dosegali čim boljše rezultate. To so URL podstrani, glavno besedilo, slike, naslov in meta opis. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Kako v 5 korakih postaviti strategijo digitalnega marketinga?

Da bi lahko podjetje uspešno zasledovalo postavljene cilje, si mora pri tem pomagati na najrazličnejše načine. Digitalni marketing je zagotovo eno od področij, ki mu številna podjetja posvečajo premalo pozornosti. Pomembno je, da se ga lotite premišljeno in postavite učinkovito strategijo. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

19.04.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje