Kakšni trendi se obetajo v digitalnem marketingu?

Digitalni marketing je področje, ki se izjemno hitro spreminja in razvija. Če želite dosegati zastavljene cilje, morate najti načine, da aktualne trende vpletete v vašo marketinško strategijo. Kakšni so torej trendi na področju digitalnega marketinga v letu 2019?
Kakšni so trendi na področju digitalnega marketinga? (Vir: Pixabay)

Kakšni so trendi na področju digitalnega marketinga? (Vir: Pixabay)

Umetna inteligenca

Umetna inteligenca čedalje bolj posega v naša življenja. V prihodnje bo nase prevzela najrazličnejša dela, posledično pa bo veliko delovnih mest ukinjenih.

Na področju marketinga je umetna inteligenca uporabna pri preučevanju kupčevega obnašanja in vzorcev iskanja, ki se jih ta poslužuje. Pri tem uporabnika spremlja na družabnih omrežjih in ugotavlja, na kakšne načine se loteva iskanja izdelkov in storitev, za nakup katerih se kasneje odloči.

Uporaba umetne inteligence pri poslovanju podjetjem pomaga znižati stroške poslovanja in povečati rast. Zagotavlja jim učinkovito konkurenčno prednost na trgu.

Programirano oglaševanje

Programirano oglaševanje pomeni rabo umetne inteligence z namenom avtomatizirati marketing. Tak način oglaševanja je veliko bolj učinkovit, saj je usmerjen na ljudi, za katere je iz preteklih vzorcev nakupovanja in iskanja razvidno, da bi jih dotični izdelki oziroma storitve najverjetneje zanimali.

V sklopu raziskave, ki jo je izvedel emarketer.com, je bilo ugotovljeno, da naj bi bilo do leta 2020 skoraj 90 % vseh oglasov programiranih.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

Virtualni asistent

Virtualni asistent bo tudi v letu 2019 nepogrešljivo orodje digitalnega marketinga. Tovrstna tehnologija, ki je prav tako podprta z umetno inteligenco, omogoča, da (potencialne) stranke dobijo takojšnje odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja.

Ker podjetjem tako ni treba zaposliti ljudi, ki bi stranke informirali o osnovnih stvareh, se znižajo stroški poslovanja. Ocenjuje se, da naj bi zaradi rabe virtualnega asistenta podjetja do leta 2020 privarčevala skupaj okoli 8 milijard dolarjev na leto. Prihranek naj bi bil še posebej velik na področju bančništva in zdravstvenih storitev.

Personalizacija

Personalizacija je že zdaj pomemben element marketinga. Njen pomen pa se bo v letu 2019 le še povečal. Govorimo o personalizaciji na področju vsebin, izdelkov, emailov in drugje.

Ker obstajajo številna novodobna orodja, s katerimi je izvedba personalizacije enostavna, nimate nobenega izgovora, da se je ne bi posluževali v sklopu svojega poslovanja. Gre za orodje, ki pomembno pripomore k izboljšanju odnosa do kupca. Personalizirana sporočila, namenjena strankam, naj bi bila kar 3-krat bolj učinkovita od klasičnih.

Personalizirano oglaševanje (Vir: Pixabay)

Personalizirano oglaševanje (Vir: Pixabay)

Video marketing

Snemanje videev je v današnjih časih, ko je kakovostna tehnologija dostopna po ugodni ceni, postalo zelo preprosto. Vsekakor je to tehniko vredno uporabiti tudi na področju oglaševanja. Videi hitro pritegnejo pozornost, dosegajo visoko gledanost, ljudje pa velikokrat razvijajo zaupanje do nekega podjetja prav na njihovi podlagi.

Pri tem se vam ni treba omejiti zgolj na Youtube. Videi se čedalje pogosteje objavljajo na družabnih omrežjih kot so Facebook, Instagram in Linkedin. Še posebej učinkoviti so videi, posneti v živo. Uporabljamo jih lahko v najrazličnejše namene; za intervjuje, predstavitve dogodkov, prikaz uporabe določenega produkta itd.

Glasovno iskanje

Glasovno iskanje čedalje bolj izpodriva klasično brskanje prek spleta. Namesto da bi želeno ključno besedo vtipkali v iskalnik, lahko zgolj povemo, kaj iščemo. Do leta 2020 naj bi glasovno iskanje predstavljalo kar 50 % vseh izvedenih iskanj. Tehnologija prepoznavanja zvoka je čedalje bolj natančna in zanesljiva. Ta trend je pametno vkomponirati tudi v načrtovanje marketinga vašega podjetja.

Zgodbe na socialnih omrežjih

Zgodbe na družabnih omrežjih kot so Facebook, Instagram in Snapchat so postale hit in so deležne številnih ogledov. Zato je smiselno, da podjetja, ki se pojavljajo na tovrstnih kanalih, v podporo svojim marketinškim kampanjam uporabijo tudi to orodje. V sklopu zgodb se obiskovalcem lahko približate na neformalen način. Predstavite lahko svoj kolektiv, prikažete proces izdelave produktov ali pa predstavite nove izdelke v ponudbi. Možnosti so neskončne.

Vir: singlegrain.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Je starost domene pomembna za uvrstitev spletnih strani?

Na področju optimizacije spletnih strani se v zadnjem času pogosto pojavlja vprašanje, ali na uvrstitev spletnih strani v iskalnikih vplivata tudi starost domene in dolžina njene registracije. O tem elementu SEO smo se pogovarjali tudi z Igorjem Bajsičem iz podjetja SEOPRO. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 2. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami malo obiska in malo dobička zaradi slabe lokacije, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

Vsebina na spletni strani naj bo prilagojena za SEO – 1. del

O pomembnosti optimizacije spletnih strani smo pisali že večkrat: podobno kot ima klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami zaradi slabe lokacije malo obiska in malo dobička, podobno tudi spletna stran, ki je nihče ne obišče, ne more prinesti zaslužka. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje