
Trust Flow: Najpomembnejši indikator pri optimizaciji spletnih strani (Vir slike: Pixabay.com)
Metrika Trust Flow kaže, koliko je spletna stran vredna zaupanja. Večjo vrednost zaupanja ima, višje se bo prikazovala v iskalnikih. Na kaj morate biti torej pozorni, če želite doseči čim višjo vrednost metrike Trust Flow in posledično višje pozicije v rezultatih iskanja?
Ključne besede so vse bolj pomembne
Ključnim besedam so že napovedovali konec, a v resnici s pravilno uporabo postajajo vse bolj pomembne. Ključne besede spletnim mestom pomagajo k višjim pozicijam v iskalnikih, če so uporabljene v kvalitetni vsebini in ustrezni tržni niši.
7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije
Google vse bolj prepoznava dobro vsebino. Spletne strani, ki z natlačenimi ključnimi besedami želijo zmanipulirati iskalne rezultate, bo zato prepoznal kot slabe in jih bo uvrstil nizko.
Vsebine, ki jih pripravljate za vašo spletno stran, naj bodo kvalitetne in naj predstavljajo visoko vrednost za obiskovalce. Kvalitetna vsebina ne pomeni, da ne uporabljate ključnih besed. Z orodjem Google Ads za svojo nišo poiščete najprimernejše ključne besede in jih uporabite v naslovu, jedru vsebine, URL naslovu, oznakah slik, meta opisih ter vhodnih in izhodnih povezavah.
Kvaliteta povratnih povezav je veliko bolj pomembna kot kvantiteta
Google ceni spletne strani, ki redno dodajajo nove prispevke, še bolj pa ceni spletne strani, ki ustvarjajo relevantne in aktualne prispevke. Prispevki, s povezavami do vaših spletnih strani, naj prihajajo iz sorodnih spletnih strani, vsebujejo pa naj sveže in verodostojne informacije. Kvalitetnejša bo vsebina, večja je verjetnost, da boste po naravni metodi pridobili povezave z drugih spletnih strani.
Lahko se tudi povežete z lastniki sorodnih spletnih strani in jih prosite za objavo prispevka s povezavo do vaše spletne strani, a pri tej metodi bodite previdni.
Kako meriti Trust Flow?
Podjetje Majestic, ki je ustvarilo metriko, se je odločilo, da se bo stopnja zaupanja označevala z lestvico med ena in sto. Kje na lestvici zaupanja se nahaja vaša spletna stran, lahko preverite na spletni strani podjetja.
O pomembnosti optimizacije spletnih strani in njenih trikih smo že govorili na eni izmed naših delavnic. Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Optimizacija spletnih strani? Prijavite se na obveščanje >>