Trust Flow: Najpomembnejši indikator pri optimizaciji spletnih strani

Trust Flow: Najpomembnejši indikator pri optimizaciji spletnih strani (Vir slike: Pixabay.com)

Trust Flow: Najpomembnejši indikator pri optimizaciji spletnih strani

PageRank je nekaj časa sodil med ključne indikatorje pri optimizaciji spletnih strani. Sistem, ki je rezultate v Googlovem iskalniku razvrščal glede na število in kakovost povezav, je danes skoraj nepomemben. Če si želite visokih pozicij v Googlu, potem ne spreglejte metrike Trust Flow.
Trust Flow: Najpomembnejši indikator pri optimizaciji spletnih strani

Trust Flow: Najpomembnejši indikator pri optimizaciji spletnih strani (Vir slike: Pixabay.com)

Metrika Trust Flow kaže, koliko je spletna stran vredna zaupanja. Večjo vrednost zaupanja ima, višje se bo prikazovala v iskalnikih. Na kaj morate biti torej pozorni, če želite doseči čim višjo vrednost metrike Trust Flow in posledično višje pozicije v rezultatih iskanja?

Ključne besede so vse bolj pomembne

Ključnim besedam so že napovedovali konec, a v resnici s pravilno uporabo postajajo vse bolj pomembne. Ključne besede spletnim mestom pomagajo k višjim pozicijam v iskalnikih, če so uporabljene v kvalitetni vsebini in ustrezni tržni niši.

7 dejstev, ki vas bodo prepričala v pomembnost SEO optimizacije

Google vse bolj prepoznava dobro vsebino. Spletne strani, ki z natlačenimi ključnimi besedami želijo zmanipulirati iskalne rezultate, bo zato prepoznal kot slabe in jih bo uvrstil nizko.

Vsebine, ki jih pripravljate za vašo spletno stran, naj bodo kvalitetne in naj predstavljajo visoko vrednost za obiskovalce. Kvalitetna vsebina ne pomeni, da ne uporabljate ključnih besed. Z orodjem Google Ads za svojo nišo poiščete najprimernejše ključne besede in jih uporabite v naslovu, jedru vsebine, URL naslovu, oznakah slik, meta opisih ter vhodnih in izhodnih povezavah.

Kvaliteta povratnih povezav je veliko bolj pomembna kot kvantiteta

Google ceni spletne strani, ki redno dodajajo nove prispevke, še bolj pa ceni spletne strani, ki ustvarjajo relevantne in aktualne prispevke. Prispevki, s povezavami do vaših spletnih strani, naj prihajajo iz sorodnih spletnih strani, vsebujejo pa naj sveže in verodostojne informacije. Kvalitetnejša bo vsebina, večja je verjetnost, da boste po naravni metodi pridobili povezave z drugih spletnih strani.

Lahko se tudi povežete z lastniki sorodnih spletnih strani in jih prosite za objavo prispevka s povezavo do vaše spletne strani, a pri tej metodi bodite previdni.

Kako meriti Trust Flow?

Podjetje Majestic, ki je ustvarilo metriko, se je odločilo, da se bo stopnja zaupanja označevala z lestvico med ena in sto. Kje na lestvici zaupanja se nahaja vaša spletna stran, lahko preverite na spletni strani podjetja.

O pomembnosti optimizacije spletnih strani in njenih trikih smo že govorili na eni izmed naših delavnic. Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Optimizacija spletnih strani? Prijavite se na obveščanje >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Več >

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Več >

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Več >

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Ali veste, česa ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin?

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Več >

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

5 nasvetov za boljšo optimizacijo spletne strani

Bistvo optimizacije spletne strani je v tem, da se bo vaša spletna stran pojavila čim višje med zadetki iskanja v Googlu. Tako bo nanjo kliknilo več ljudi, s tem pa se bodo možnosti, da boste dobili nove stranke, povečale. Več >

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

“On-SERP SEO” čedalje bolj pridobiva na pomenu

Če želite biti uspešni pri optimiziranju vaše spletne strani, morate slediti aktualnim trendom. Eden izmed njih je "On-SERP SEO". Za kaj gre in kako lahko vašo spletno stran prilagodite temu? Več >

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Zakaj Google kaznuje spletne strani in kako se temu izogniti?

Googlov cilj je uporabnikom ponuditi kar najbolj relevantne informacije glede na vpisan iskalni niz. Ker je lastnikom spletnih strani v interesu, da se njihova stran uvršča čim višje, skušajo dostikrat prelisičiti Googlove algoritme. Zaradi tega so lahko kaznovani. Več >

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

7 načinov za hitro optimizacijo vaše spletne strani

Predstavljamo vam nekaj enostavnih načinov, kako lahko hitro izboljšate rangiranje vaše spletne strani v iskalniku. Višja uvrstitev bo pripomogla k večji obiskanosti le-te. Več >

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

5 napotkov za izboljšanje uvrstitve vaše spletne strani v letu 2020

SEO trendi se nenehno spreminjajo. Če želite, da bi bila vaša spletna stran uvrščena višje v iskalniku, se jim morate znati v čim večji meri prilagoditi. Katere spremembe bi bilo smiselno uvesti v prihajajočem letu? Več >

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

BERT: Googlov najnovejši algoritem, ki bo ponudil še bolj verodostojne rezultate iskanj

Google je zasnoval najnovejši algoritem, ki temelji na umetni inteligenci in še v večji meri razume pomen vpisanega besedila v iskalniku. BERT bo spremenil približno 10 % rezultatov iskanj. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki