Tudi vas jezijo Twitterjeve spremembe?

Napovedane spremembe Twitterja, s katerimi uporabniki namesto najnovejših tvitov prejemajo najbolj relevantne, so razjezile številne uporabnike tega družbenega omrežja. Kaj prinaša nov paket sprememb, med katerimi je tudi nadgradnja z barvami, fonti in gumb »tweet to«?
Tudi vas jezijo Twitterjeve spremembe?

Napovedane spremembe Twiiterja so razjezile njegove uporabnike (Vir slike: YouTube)

Seznam sprememb, ki jih je pripravil Twitter, je pri uporabnikih naletel na ogorčenje. Najbolj jih je razjezila tista, ki prinaša prilagojene tvite – namesto najnovejših bodo uporabniki zdaj prejemali najbolj relevantne tvite, o relevantnosti pa bodo odločali računalniški algoritmi. S tem naj bi po poročanju tujih medijev Twitter pridobil več novih uporabnikov, v želji, da bi na tem družbenem omrežju preživeli čim več časa.

Kdaj se pojavijo takšni tviti?

»Tviti ljudi, ki jim ne slediš, a njihovo vsebino favorizirajo ljudje, ki jim slediš, se pojavijo v primeru, ko svojo časovnico osvežiš dvakrat in nove vsebine ni,« miri Mojca Marš, ustanoviteljica agencije Super Spicy Media. V omenjenem primeru Twitter »sklepa, da si želiš videti nekaj novega in ti zato prikaže tvite prej omenjene narave, ki se zaradi pametnega algoritma vrtijo okoli teme ali uporabnikov, ki te zanimajo

Dodaja, da je veliko podjetij nad novo funkcijo navdušenih, saj jim bo to omogočilo večjo možnost dosega tistih ljudi, ki jim ne sledijo. »Uporabniki, ki pa Twitter uporabljajo v pretežno osebne namene, so nad tem ogorčeni. Tudi sama sem bila sprva negativno presenečena, tako kot redna uporabnica Twitterja kot tudi urednica korporativnih profilov,« saj si na svoji časovnici želi videti tvite in retvite ljudi, ki jim sama sledi, »prav tako ne želim, da bi tvite mojih korporativnih računov videli ljudje, ki niso prosili za to. Vendar ko razmišljam, v kakšnih primerih se ti tviti na časovnici dejansko pojavijo, mi je celotna situacija občutno manj sporna,« še dodaja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje